PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 434 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 2.587 εκπαιδευτικών Α/βαθμιας και Β/βαθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 338 αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και εκπαιδευτικών ΠΕ87.02 και ΤΕ01.30 στο πλαίσιο της 2ης ειδικής πρόσκλησης για το διδακτικό έτος 2024-2025
Προσλήψεις 278 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση
Πρόσληψη αναπληρωτών μειωμένου ωραρίου και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για την πλήρωση κενών θέσεων σε τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων για το σχ. έτος 2024-25 και έναρξη του προγράμματος
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης (Αναγνώστηκε 43547 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Siobaras
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1041
Φύλο:
1.d4!
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #112 στις:
Δεκεμβρίου 08, 2012, 03:21:20 pm »
Tweet
Συμφωνώ με το να διδαχθεί η αρχική συνάρτηση "σφήνα" πριν από το Θ.Rolle-ΘΜΤ, γιατί, για να κάνεις τις ασκήσεις που πρέπει στο ΘΜΤ και τις συνέπειες, θα χρειαστείς και ικανότητα εύρεσης παράγουσας.
Τα υπόλοιπα δεν καταλαβαίνω γιατί θες να τα διδάξεις έτσι.
Π.χ. αφού θα κάνεις τις παράγουσες, γιατί να μην κάνεις το ΘΜΤ και τις συνέπειες όπου κατ'εξοχήν χρειάζονται;;
Ή, αντίστροφα, γιατί να κάνεις παράγουσες αν μετά θα πας σκρότατα-κυρτότητα κλπ, όπου πολύ σπάνια να σου χρειαστούν;
Ο ρυθμός μεταβολής γιατί έτσι μοναχούλης; Μια χαρά συνδυάζεται με μονοτονία-ακρότατα...
Καταγράφηκε
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:31:17 »
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #113 στις:
Φεβρουαρίου 04, 2013, 12:43:34 pm »
Τελικά οι αποδείξεις της παραγώγισης των τύπων ημιτόνου & συνημιτόνου σελ 224, 225 είναι στην εξεταστέα ύλη; Πάντως σύμφωνα με την ανακοινωθείσα ύλη η παράγραφος 2.2 είναι όλη μέσα.
Όμως οι μαθητές δεν έχουν διδαχθεί στην
Καταγράφηκε
miltosmpi
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 257
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #114 στις:
Φεβρουαρίου 07, 2013, 12:37:39 am »
Είναι εκτός ύλης σύμφωνα με οδηγίες του υπουργείου (έγγραφο με ημερομηνία 07-09-2012
και Αρ. Πρωτ. 102721/Γ2, σελ. 12).
Καταγράφηκε
killbill
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3501
Φύλο:
Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #115 στις:
Φεβρουαρίου 07, 2013, 11:13:31 am »
Μπορείς να το παραθέσεις; (δεν το βρίσκω)
εγώ γνωρίζω αυτό
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2012/120725_eksetaseis_uli_g_2012_2013.pdf
όπου δεν το διευκρινίζει
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 14:31:17 »
silkcut
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4129
Φύλο:
Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #116 στις:
Φεβρουαρίου 07, 2013, 06:38:33 pm »
ΘΕΜΑ: Διαχείριση διδακτέας - εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών Γ΄ τάξης Ημερήσιου
και Δ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, για το σχολικό έτος 2012 – 2013
(είναι oi οδηγίες που αναφέρει ο συνάδελφος miltosmpi)
http://blogs.sch.gr/kongeorgiou/2012/09/08/%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B1/
Επισήμανση
1. Οι τύποι (ημχ)΄= συνχ (σελ. 224) και (συνχ)΄= - ημχ (σελ. 225) να δοθούν χωρίς απόδειξη καθώς και
2. Η Άσκηση 8α της
«
Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 07, 2013, 06:44:09 pm από silkcut
»
Καταγράφηκε
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ
silkcut
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4129
Φύλο:
Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #117 στις:
Απριλίου 19, 2013, 08:55:37 pm »
και επειδή πλησιάζουν οι εξετάσεις παραθέτω (για να θυμηθούμε όλοι) ένα πολύ χρήσιμο σύνδεσμο σχολικού συμβούλου στα Δωδεκάνησα , ο οποίος ενσωματώνει στο σχετικό έγγραφο όλες τις οδηγίες που δόθηκαν στα 2 έγγραφα του υπουργείου σχετικά με τον καθορισμό διδακτέας-εξεταστέας ύλης ΓΕΛ σχολικού έτους 2012-13:
http://blogs.sch.gr/iokaragi/files/2013/04/%CE%94%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CE%B1-%CF%8D%CE%BB%CE%B7-%CE%9C%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%93-%CE%93%CE%95.%CE%9B.2.pdf
Καταγράφηκε
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ
hliaskal
Νέο μέλος
Μηνύματα: 1
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #118 στις:
Απριλίου 21, 2013, 12:09:33 pm »
Το πρόβλημα των 5 ακέραιων σημείων
http://oi-grifoi.blogspot.gr/2013/04/blog-post_17.html
Καταγράφηκε
apri
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5843
Φύλο:
Dum spiro, spero
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #119 στις:
Μαΐου 27, 2013, 01:54:04 pm »
Πώς σας φάνηκαν τα θέματα που έπεσαν στις πανελλαδικές σήμερα;
Ο ανιψιός μου, που μου είναι πολύ καλός στο μάθημα αυτό, μου είπε ότι ήταν πάρα πολλά και δύσκολα.
Έγραφε μανιωδώς μέχρι την τελευταία στιγμή και το τελευταίο ερώτημα το έλυσε με δικό του τρόπο.
Οι υπόλοιποι στην τάξη δεν το έλυσαν καν.
Τι πράγμα είναι αυτό φέτος με τη θετική κατεύθυνση;
Καταγράφηκε
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)
faz
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 433
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #120 στις:
Μαΐου 27, 2013, 02:03:45 pm »
Και τα παιδιά, που επιτηρούσα, φυσούσαν, ξεφυσούσαν.
Καταγράφηκε
Pink-Panther!
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1207
Φύλο:
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #121 στις:
Μαΐου 27, 2013, 02:09:35 pm »
To ιδιο ειπε μαθητης μου της Θετικης που μεχρι τωρα δεν ειχε πεσει κατω απο 95 σε κανενα μαθημα. Με το ζορι να επιασε 75. Κανας μαθηματικος να μας διαφωτισει? Ηταν δυσκολα? Αναμενεται να πεσουν οι βασεις?
Καταγράφηκε
apri
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 5843
Φύλο:
Dum spiro, spero
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #122 στις:
Μαΐου 27, 2013, 02:10:13 pm »
Κοίτα, σας λέω ότι ο ανιψιός μου γράφει σταθερά 20/20, γιατί είναι το αγαπημένο του μάθημα και έχει και κλίση σ' αυτό. Και παρ' όλα αυτά, μου είπε ότι σε αντίθεση με τα μαθηματικά γενικής παιδείας, δυσκολεύτηκε πολύ σήμερα και έγραφε σαν τον τρελό για να προλάβει.
Το δε τελευταίο ερώτημα μου είπε ότι μόνο αυτός το έλυσε και με δικό του τρόπο.
Ίδωμεν...
Καταγράφηκε
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)
greedo
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3580
Φύλο:
Han shot first...
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #123 στις:
Μαΐου 27, 2013, 02:19:13 pm »
Η δυσκολία είναι κυρίως στα
Καταγράφηκε
magda
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 930
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #124 στις:
Μαΐου 27, 2013, 02:25:28 pm »
Παράθεση από: greedo στις Μαΐου 27, 2013, 02:19:13 pm
Η δυσκολία είναι κυρίως στα
«
Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 27, 2013, 05:26:24 pm από Stelios
»
Καταγράφηκε
Touristakos
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1231
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
«
Απάντηση #125 στις:
Μαΐου 27, 2013, 03:58:51 pm »
Παιδια τα θεματα ηταν οπως καθε χρονο απαιτητικα! Ποτε δεν ειναι ευκολα. Σε σχεση με 11 και 12 ηταν πιο λιγα σε ποσοτητα αρα καπως πιο πιθανο να τα προλαβει καποιος. Θεωρω ενα κλικ πιο βατα ως προς τους μεσους και προς τα κατω μαθητες. Δηλαδη φετος (οπως και στη Φυσικη) θα ειναι πιο λιγα τα γραπτα κατω απο τη βαση. ΟΜΩΣ φετος καποιος δε θα μπορουσε να πιασει με τιποτα ανω του 18.5 μιας και υπηρχε το ερωτημα
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
7
8
9
10
11
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Γενικό Λύκειο
Θετικά μαθήματα
(Συντονιστές:
para5
,
Stelios
)
Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης