*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 57780 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #154 στις: Μαρτίου 17, 2014, 09:33:22 am »
Καλησπέρα! Να ρωτήσω: που βρίσκεστε στην ύλη γενική και κατεύθυνση; Μόλις επέστρεψα από μακρόχρονη άδεια κι έχω ελαφρώς πελαγώσει - γενική τώρα μπαίνουμε ερημοποίηση, κατεύθυνση είμαστε χρωμοσωμικές μεταλλάξεις. Επίσης Α λυκείου μπήκαμε ερειστικό. Έχουμε ακόμα μυικό και κυκλοφορικό (ο προηγούμενος καθηγητής δεν είχε ακολουθήσει την προτεινόμενη σειρά). Ευχαριστώ

Συναδελφισσα: 1) Παρε τις οδηγιες του Υπουργειου για την εξεταστεα υλη, ωστε να μη διδασκεις πραγματα που γραφει να μη διδαχθουν. Στο ερειστικο δεν "μπαινεις", αλλά μπαινεις-και-βγαινεις.

2) Στην Α' εισαι σχετικά καλα. Μη διαθεσεις πανω απο 1 ωρα ακομη για το ερειστικο (μονο αρθρωσεις εχει), να μπεις κυκλοφορικο που θελει πολλη δουλεια. Για το μυικο θα χρειαστεις μονο 1 διδακτικη ωρα στο τελος.

3) Στη Γ' εισαι πολυ στριμωγμενη, πρεπει να επιταχυνεις. (στη Γενικη, μεσα σε 2 διδακτικες ωρες κοιτα να βγαλεις ολη την υπολοιπη υλη του 2ου κεφαλαιου, δηλ. τη ρυπανση, διοτι δε θα σου μεινει καθολου χρονος για το 3ο κεφαλαιο, το οποιο χρειαζεται επισης 3 διδακτικες ωρες και την εργαστηριακη ασκηση, αν δεν εχει γινει)

Συναδελφοι, την επομενη βδομαδα δεν υπαρχουν μαθηματα Δε-Τρ, τον Απριλιο 2 βδομαδες, Πρωτομαγια Πεμπτη, οι δυο Δευτερες και οι δυο Παρασκευες γυρω απο τις εκλογες (αν δεν εχει ηδη τελειωσει το διδακτικο ετος μεχρι τοτε...), συν αν υπαρξουν περιπατοι/εκδρομες. Οσοι διδασκουμε

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:15:17 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #155 στις: Μαρτίου 17, 2014, 09:22:43 pm »
Ευχαριστώ για την απάντηση - συμφωνώ με όλες τις παρατηρήσεις και έτσι ακριβώς σχεδιάζω να κινηθώ. Μιας και αναφερθήκαμε στην Α λυκείου, δεν έχω καταλάβει από την ανάρτηση της εξεταστέας ύλης αν θεωρούνται εντός ύλης και εξετάζονται οι πίνακες και τα "ένθετα". Ενδεικτικά να αναφέρω κομμάτια που με προβληματισαν: τα μονοζυγωτικά δίδυμα (σελ 219), ο πίνακας 12.1 με τα αφροδίσια (σελ 228-230) κλπ. Συζητάμε ούτως ή άλλως για τα θέματα αυτά στην τάξη, αλλά τα παιδιά θέλουν να ξέρουν αν τα κομμάτια αυτά αποτελούν εξεταστέα ύλη και πουθενά δε βρίσκω οδηγία που να το ξεκαθαρίζει. Υποθέτω ότι δεν εξετάζονται όπως και στη γ τάξη, αλλά δε θα έπρεπε να αναφέρεται ρητά κάτι τέτοιο; Εσείς τι οδηγίες δίνετε στα παιδιά για τη μελέτη αυτών των κομματιών;
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2014, 10:49:11 pm από ΠΕ0404 »
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #156 στις: Μαΐου 15, 2014, 11:57:15 pm »
δεν έχω καταλάβει από την ανάρτηση της εξεταστέας ύλης αν θεωρούνται εντός ύλης και εξετάζονται οι πίνακες και τα "ένθετα". Ενδεικτικά να αναφέρω κομμάτια που με προβληματισαν: τα μονοζυγωτικά δίδυμα (σελ 219), ο πίνακας 12.1 με τα αφροδίσια (σελ 228-230) κλπ. Συζητάμε ούτως ή άλλως για τα θέματα αυτά στην τάξη, αλλά τα παιδιά θέλουν να ξέρουν αν τα κομμάτια αυτά αποτελούν εξεταστέα ύλη και πουθενά δε βρίσκω οδηγία που να το ξεκαθαρίζει.

Συναδελφισσα, συμφωνα με τον Συμβουλο των ΠΕ04 (Χημικος ειναι), οι Πινακες αποτελουν εξεταστεα υλη. Δε ρωτησε το ΙΕΠ για να μας απαντησει, αλλα ισως εχει δικιο, καθως στην εισαγωγη του βιβλιου αναφερεται οτι η υλη επεξηγειται απο εικονες, πινακες και διαγραμματα, ενω ταυτοχρονα αναφερεται ρητως οτι τα παραθεματα και τα "γνωριζετε οτι" δεν αποτελουν εξεταστεα υλη.

Αποσυνδεδεμένος GILDA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #157 στις: Μαΐου 16, 2014, 01:27:55 am »
Συναδελφισσα, συμφωνα με τον Συμβουλο των ΠΕ04 (Χημικος ειναι), οι Πινακες αποτελουν εξεταστεα υλη. Δε ρωτησε το ΙΕΠ για να μας απαντησει, αλλα ισως εχει δικιο, καθως στην εισαγωγη του βιβλιου αναφερεται οτι η υλη επεξηγειται απο εικονες, πινακες και διαγραμματα, ενω ταυτοχρονα αναφερεται ρητως οτι τα παραθεματα και τα "γνωριζετε οτι" δεν αποτελουν εξεταστεα υλη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:15:17 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #158 στις: Μαΐου 16, 2014, 01:38:17 am »


Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #160 στις: Μαΐου 16, 2014, 09:23:33 am »
Μα κάθε χρόνο τα παραθέματα δεν είναι έξω;

Αποσυνδεδεμένος vasia (phil-ergo)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #161 στις: Μαΐου 26, 2014, 02:48:22 pm »
 :D Καλημέρα σας, θέλω να κάνω μία ερώτηση σχετικά με τις ασκήσεις στη βιολογία γενικής γ' λυκείου.
Δίνω φέτος πανελλήνιες και έχω πάρει βιολογία για να ανοίξω το τρίτο πεδίο - επιστήμες υγείας - από θεωρητική.
Όσον αφορά τις ασκήσεις, έχω ασχοληθεί από το πρώτο κεφάλαιο με διαγράμματα ανοσοβιολογικής απόκρισης, ασκήσεις με βακτήρια - ενδοσπόρια, από το δεύτερο κεφάλαιο με ασκήσεις που αφορούν βιομάζα, ενέργεια, πληθυσμό στις τροφικές πυραμίδες και ασκήσεις με συμπλήρωση διαδικασιών στους κύκλους και ασκήσεις βιοσυσσώρευσης, ενώ από το τρίτο κεφάλαιο έχω ασχοληθεί με ασκήσεις με φυλογενετικά δέντρα και σύγκριση θεωρίας Λαμάρκ - Δαρβίνου ως προς τα διάφορα χαρακτηριστικά που έχουν οι οργανισμοί πχ ψηλός λαιμός στις καμηλοπαρδαλεις, ανθεκτικότητα στα βακτήρια κοκ. Πιστεύετε είμαι καλυμμένη αν πέσει άσκηση ; Έχω κάνει όλες τις ασκήσεις που έχουν πέσει σε οεφε, ημερήσιες και επαναληπτικές και ασκήσεις από ένα βοήθημα από μεταίχμιο. Ποια η γνώμη σας ; Σας ευχαριστώ.
i <3 occupational therapy

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #162 στις: Οκτωβρίου 19, 2014, 10:24:37 am »
Συνάδελφοι που έχετε φτάσει στην ύλη στο σχολείο Γενική και Κατεύθυνση; Αν και ξεκινήσαμε κανονικά, εμείς πάμε λίγο αργά - γενική στο τμήμα που έχει μείνει πίσω θα μπούμε μετάδοση κι αντιμετώπιση παθογόνων (1.2.2), ενώ στην κατεύθυνση τώρα θα ξεκινήσουμε κεφάλαιο 2 (τα παιδιά ζητούσαν κι άλλες ασκήσεις κι έτσι αφιερώσαμε περισσότερο χρόνο απ ότι υπολόγιζα στο 1).
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος marooned

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #163 στις: Νοεμβρίου 03, 2014, 07:12:14 pm »
Στη γενική το ίδιο. Κατεύθυνση μετάφραση μπαίνω αυτή την εβδομάδα, με ένα διαγώνισμα ήδη στο 1ο. Εκκρεμούν τα πρόχειρα της γενικής. Επίσης είχαμε κατάληψη 1 εβδομάδα τον Οκτώβρη. Νομίζω πρέπει να επισπεύσουμε και οι 2 κατευθυνση!

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #164 στις: Νοεμβρίου 08, 2014, 11:11:09 pm »
Γενικη:

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #165 στις: Ιανουαρίου 14, 2015, 07:43:27 pm »
Συνάδελφοι πού είστε τώρα στην ύλη γενική και κατεύθυνση;
Εμείς στο Aids γενική και νόμους Mendel στην κατεύθυνση - έχοντας αφιερώσει αρκετό χρόνο σε ασκήσεις και στα 2 μαθήματα.
Νομίζω πως πρέπει να τρέξω λίγο, αλλά τα παιδιά θέλουν να το πάμε αργά γιατί έχουν πραγματικά πολλές ελλείψεις από τα φροντιστήρια...
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #166 στις: Ιανουαρίου 23, 2015, 12:15:55 am »
Συνάδελφοι πού είστε τώρα στην ύλη γενική και κατεύθυνση;
Εμείς στο Aids γενική και νόμους Mendel στην κατεύθυνση - έχοντας αφιερώσει αρκετό χρόνο σε ασκήσεις και στα 2 μαθήματα.
Νομίζω πως πρέπει να τρέξω λίγο, αλλά τα παιδιά θέλουν να το πάμε αργά γιατί έχουν πραγματικά πολλές ελλείψεις από τα φροντιστήρια...

Συναδελφισσα, μπορεις να τους δωσεις τις επιπλεον ασκησεις λυμενες (φωτοτυπημενες) για να τις διαβαζουν σπιτι τους και να μη χανεις τοσα μαθηματα με αυτες. Εμεις ειμαστε στους

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #167 στις: Ιανουαρίου 23, 2015, 08:13:26 pm »
Τα παιδιά έχουν πολλές απορίες και θέλουν να δουλεύουμε μαζί αρκετές ασκήσεις... Τη στιγμή που μου ζητάνε κι άλλα, δε θέλω να τα εγκαταλείψω στα φροντιστήρια - κι από αυτά που βλέπω δε γίνεται δουλειά σε βάθος. Οι μαθητές στο μεταξύ είναι πραγματικά πολύ καλοί, οπότε νιώθω ότι πρέπει να ξεδιαλύνω και τις τελευταίες απορίες τους... Κάπως έτσι μένουμε πίσω, κάπως έτσι αγχώνομαι και πάει λέγοντας...
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32827
  • Τελευταία: DOGLOU
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1180494
  • Σύνολο θεμάτων: 19450
  • Σε σύνδεση σήμερα: 736
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 485

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.161 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.