*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 57777 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eduprisma

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Μαΐου 28, 2008, 03:07:09 pm »
Παιδιά Help! Σχετικά με το 3ο θέμα στη βιολογία κατεύθυνσης το τρίτο υποερώτημα που ζητάει "να καθοριστεί το ένζυμο που καταλύει τη μεταγγραφή" πρέπει να δοθεί ως απάντηση και η διαδικασία της μεταγραφής ή αρκεί μόνο η αναφορά στο ένζυμο ;
Και κάτι ακόμα...
Στο θέμα 4ο στο ερώτημα που μιλάει για τη μετάλλαξη στο mRNA πρέπει να αναφερθούν μόνο οι επιτπώσεις απο την συγκεκριμένη αλλαγή ή να δοθούν και όλες οι επιπτώσεις μίας αντικατάστασης βάσης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:43:38 »

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 06, 2009, 02:06:41 pm »
Χαιρετώ όλους τους καθηγητές και ιδιαίτερα τους συναδέλφους

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 07, 2009, 06:01:21 pm »
Καλησπέρα, πολύ καλή η ιδέα σου. "Διαφήμισε" λίγο το θέμα, γιατί εδώ που βρίσκεται, δεν ψάχνουν οι βιολόγοι  ;)
Αντίσταση no1: πέρυσι, με αφορμή το ότι ήταν έτος Δαρβίνου και έγινε μια επίσκεψη του σχολείου στο Ε.Ι.Ε. ρωτάω τα παιδιά τι γνωρίζουν για την εξέλιξη των ειδών. Σιγή... τελικά μια μαθήτρια λέει "κυρία εγώ δεν πιστεύω στην εξέλιξη"...

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 07, 2009, 07:20:07 pm »
Πολύ χαίρομαι για την απάντησή σου sec!

Τέτοιες αντιστάσεις φαντάζομαι κι εγώ ότι θα υπάρξουν (μιας και δεν έχω ξαναδιδάξει το θέμα).
Και το ερώτημα είναι πώς θα φερθούμε εμείς για να τους αλλάξουμε την γνώμη.
Μια παρανόηση που ακούω πολλές φορές σε συζητήσεις είναι:
Αφού ο άνθρωπος προέρχεται από τον πίθηκο, τότε γιατί υπάρχουν ακόμη οι πίθηκοι;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:43:38 »

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 07:29:06 am »
Αν κάποιος προμηθευτεί αυτό το βιβλίο:

έκδοση ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 09:23:31 am »
Η πιο κοινη παρανοηση ειναι οτι ο ανθρωπος προερχεται απο τον πιθηκο.

Δεν εχω δει αν η εισαγωγη στην Εξελιξη του σχολικου βιβλιου αναφερει τα ομολογα οργανα, κλπ. Κατα τη γνωμη μου, ο εκπαιδευτικος θα επρεπε να κανει αναφορα εκει, οπως και στην οντογενεση του ανθρωπινου εμβρυου. Διοτι αν μαθουν μονο για Λαμαρκ και Δαρβινο, οι μαθητες δε θα καταλαβουν τιποτα ουσιαστικο για την Εξελιξη...

Αποσυνδεδεμένος ka8hghths

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #6 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 09:42:26 am »
χαιρομαι για το θεμα αυτο κ περιμενω τις συμβουλες των συναδελφων βιολογων, γιατι,  καλως ή κακως, στο δημοσιο σχολειο θα κληθουμε κ εμεις των αλλων ειδικοτητων να διδαξουμε το τμημα αυτο της υλης..

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #7 στις: Οκτωβρίου 17, 2009, 10:11:30 pm »
Διοτι αν μαθουν μονο για Λαμαρκ και Δαρβινο, οι μαθητες δε θα καταλαβουν τιποτα ουσιαστικο για την Εξελιξη...

Σα μαθηματάκι ιστορίας θα είναι  ::) Όλο το ζουμί είναι μετά τις 10 σελίδες που προστέθηκαν, να δω με τι επιχειρήματα θα αντικρούσουμε τα αυτονόητα σχόλια "Κυρία εγώ δεν πιστεύω ότι προερχόμαστε από τον πίθηκο"...

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #8 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 09:50:34 am »
Εξ'αιτιας αυτου του τοπικ που ανοιξε η συναδελφος, καθισα χθες βραδυ και διαβασα το κομματι της Εξελιξης απο το σχολικο βιβλιο. Η αντιδραση μου με μια λεξη: ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ!

Φλυαριες (π.χ. οι πρωτες 2 σελιδες), περιττη η θεωρια του Λαμαρκ (σωστο ν'αναφερεται στο κεφαλαιο για ιστορικους λογους, περιττο να ειναι εντος υλης!) κι επιπλεον ειναι ΕΚΤΟΣ υλης οι πιο σημαντικες σελιδες (132-140). Ενταξει, δεν ειπαμε να συμπεριλαβουν και την εξελιξη του ανθρωπου στη διδακτεα/εξεταστεα υλη, αλλά να μη φτασουν ουτε στις σελ. 132-140??? Μα εκει ειναι ολο το ζουμι του κεφαλαιου, οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ της εξελιξης!

Ασυζητητι, εγω θ'αναφερω αυτες τις αποδειξεις στο μαθημα μου, γιατι αλλιως μπορει να μη γινει κατανοητη η διαδικασια της εξελιξης. Υπαρχει κινδυνος παρανοησης από τους μαθητες οτι η εξελιξη δουλευει με τα ατομα ενος ειδους κι οχι με τους πληθυσμους. Θα με ρωτανε γιατι ανηκουν στο ιδιο ειδος κι οχι σε διαφορετικο το σκυλακι Τσιουαουα κι ο Αγιου

Αποσυνδεδεμένος sec

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 696
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #9 στις: Οκτωβρίου 18, 2009, 05:58:42 pm »
Για να βαλουν εντος υλης αυτην την παπαγαλια, αφαιρεσαν την παραγωγικοτητα, με την οποια μπορουσαμε να κανουμε και καμια ασκησουλα? Δεν ειμαστε καλααα...

Κι όχι μόνο, αφαίρεσαν και τον πολλ/μό των ιών τη μοναδική σφήνα μοριακής βιολογίας μέσα στο βιβλίο που τυχάινει να έιναι και ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ γνώση για τη βιολογία κατεύθυνσης! Η αβάσταχτη ελαφρότητα της βιολογιας θα καταντήσει το μάθημα  :P

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #10 στις: Οκτωβρίου 24, 2009, 04:26:21 pm »

 Διοτι αν μαθουν μονο για Λαμαρκ και Δαρβινο, οι μαθητες δε θα καταλαβουν τιποτα ουσιαστικο για την Εξελιξη...

Συμφωνώ. Πράγματι η εισαγωγή της εξέλιξης δεν θα κάνει τους μαθητές να κατανοήσουν πλήρως το νόημά της.
Σαν παραμυθάκι είναι για μαθητές μικρότερων τάξεων. Ασε που είναι πολύ δύσκολο να το μάθεις τέτοιο μάθημα. Από τη στιγμή μάλιστα που είναι πανελληνίως εξεταζόμενο, είναι αναγκασμένα τα παιδιά να το παπαγαλίσουν!
Επιμένει πολύ στην θεωρία του Λαμάρκ ενώ θα μπορούσε να εστιάσει πράγματι στις πολύ πιο ενδιαφέρουσες αποδείξεις της εξέλιξης!
                         

Αποσυνδεδεμένος daimonman

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 08, 2009, 08:10:00 pm »
Γνωρίζετε κανένα βοήθημα που να αξίζει να το πάρει ένας μαθητής Γ Λυκείου για τη

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #12 στις: Ιανουαρίου 27, 2010, 03:14:48 pm »
Χαίρετε!!!
Παρακαλώ όσους γνωρίζουν να με διαφωτίσουν!
Είμαι βιολόγος και διδάσκω σε φροντιστήριο το μάθημα και είπα στα παιδιά ότι η ερώτηση 3 σελ 82 είναι εκτός γιατί αναφέρεται στην παραγωγικότητα που είναι εκτός ύλης. Όμως μια μαθήτρια μου είπε ότι η καθηγήτρια στο σχολείο τους έκανε την άσκηση και μάλιστα τους είπε να την προσέξουν και ιδιαίτερα γιατί είναι πολύ καλή!  ???
Ποια είναι η γνώμη σας;
Εσείς την κάνατε;

Αποσυνδεδεμένος kalia_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #13 στις: Ιανουαρίου 29, 2010, 02:11:17 pm »
Δεν υπάρχει κανένας

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32827
  • Τελευταία: DOGLOU
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1180486
  • Σύνολο θεμάτων: 19450
  • Σε σύνδεση σήμερα: 736
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 521
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.