0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι γνωστό ότι ο jaffar είναι καθηγητής πληροφορικής χωρίς βασικό πτυχίο στην πληροφορική (δεν τον γνωρίζω προσωπικά, το έχει πει ο ίδιος).
Οπότε αυτό εξηγεί όλη την επιθετικότητά του.
Δυστυχώς το πρόβλημα είναι η έλλειψη αγωγής. Όταν όμως δεν έχεις εσύ ο ίδιος αγωγή, πώς να διδάξεις αγωγή στους μαθητές;
Οπότε, συνάδελφοι πληροφορικοί και όχι πληροφορικοί γιαλαντζί, ας συνεχίσουμε την πολύ σοβαρή συζήτησή μας και ας μην δίνουμε σημασία σε μικρότητες.
Γιατί να με μαζέψει φίλε, έβρισα κανέναν? αντιθέτως κάποιος άλλος βρίζει και συμπεριφέρεται άσχημα εδώ μέσα αλλά από ότι φαίνεται εσύ ζητάς από τον moderator να είναι επιλεκτικός. Επίσης γιατί δεν δοκιμάζεις να με μαζέψεις εσύ? με επιχειρήματα εννοώ, γιατί από ότι κατάλαβα όταν δεν έχετε επιχειρήματα καταφεύγετε στη λύση του moderator, αυτός είναι κομπλεξισμόςΠαράθεση από: cookie2 στις Μάιος 29, 2008, 06:30:43 πμκαλα moderator δεν υπαρχει να μαζεψει τον jaffar? Μονιμως χαλαει ολα τα topic! Πρεπει να ειναι πολυ κομπλεξικος για να συμπεριφερεται ετσι (και πολυ βολεμενος...)
καλα moderator δεν υπαρχει να μαζεψει τον jaffar? Μονιμως χαλαει ολα τα topic! Πρεπει να ειναι πολυ κομπλεξικος για να συμπεριφερεται ετσι (και πολυ βολεμενος...)
Λοιπόν,εσάς τους 2 τελικά σας γουστάρω πολύ......................Εγώ άμα ήμουν της πληροφορικής,σιγά μην καθόμουν να κάνω τη νταντά στα ολοήμερα..............Θα έπιανα μια δουλειά στον ιδιωτικό τομέα και θα έβγαζα φράγκα κρυφά-φανερά.
Αυτήν την ερώτηση "και πρέπει να έχει κανένας πτυχίο Πληροφορικής για να διδάξει Πληροφορική;" δεν μπορώ να το καταλάβω...Όσοι ειδικά έχουν πτυχίο Πληροφορικής ΑΕΙ έχουν κάνει ~10 βαρβάτα μαθήματα Μαθηματικών.Προχθές τα θέματα Μαθηματικών κ Στοιχείων Στατιστικής τα έλυνα με το μάτι.Γιατί να μην συμπληρώνω κι εγώ έναν ΠΕ03 τότε;;; Γιατί να ψάχνομαι να συμπληρώσω ωράριο;Και Φυσική μπορώ να κάνω, και Βιολογία αμά λάχει (ειδικά στο Γυμνάσιο)... Τι έχουν δλδ οι ΠΕ03 κ ΠΕ04 παραπάνω (για να αντιστρέψω το επιχείρημα του πτυχίου);Και όποιος αρχίσει να λέει χαζά περί καθηγητικών σχολών, να μετρήσει πόσοι νέοι ΠΕ03 και ΠΕ04 έχουν κάνει διδακτική στο πανεπιστήμιο...
Ο καθένας πρέπει να έχει βασικό πτυχίο στην ειδικότητά του, να έχει βαθιά γνώση της επιστήμης του.
Συμφωνούμε απόλυτα αλλά να ξεδιαλύνω μερικά πράγματα για να μην υπάρχουν παρανοήσεις1) Σχετικά με τους μη πτυχιούχους πληροφορικής. Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν πληροφορικοί όταν οι "καθαροί πτυχιούχοι" σνόμπαραν την εκπαίδευση και το έπαιζαν μεγαλο-στελέχη εταιριών και τρομεροί προγραμματισταράδες. Όταν έσφιξαν τα πράγματα στην αγορά και έγινε πιοανταγωνιστική τότε θυμήθηκαν την εκπαίδευση. Όλοι αυτοί λοιπόν που είναι στα σχολεία, έχουν αρκετή προυπηρεσία σαν καθηγητές πληροφορικής και έχουν δουλέψει αρκετά για να στήσουν στα σχολεία μηχανοργάνωση και οποιαδήποτε άλλη υποστήριξη Η/Υ.Αλήθεια τα πρώτα εργαστήρια υπολογιστών ποιοι τα έστησαν? είχαν πτυχίο πληροφορικής? Επειδή οι τότε πτυχιούχοι δεν ήθελαν να πάνε στην εκπαίδευση έπρεπε τα παιδιά να μείνουν χωρίς καθηγητές?2) Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια το έχω πει χιλιάδες φορές: Οι πληροφορικοί δεν είστε παιδαγωγοί δεν είστε καθηγητές, πως να το κάνουμε δηλαδή, ο προσανατολισμός των σχολών σας ήταν να μάθετε καλά το αντικείμενο και να απασχοληθείτε στη βιομηχανία ή την έρευνα. Όπως πολύ σωστά έθεσες οι μαθηματικοί και οι φυσικοί κάνουν πολύ λίγα παιδαγωγικά μαθήματα, συμφωνώ, μα δεν είπα ότι αυτές οι σχολές βγάζουν ανθρώπους που είναι σωστοί παιδαγωγοί. Έχουν όμως κατευθύνσεις με πολλά παιδαγωγικά μαθήματα και μαθήματα διδακτικής τα οποία επιλέγουν αρκετοί. Κακώς δε γίνονται μόνο αυτοί καθηγητές.3) Τώρα όσον αφορά αυτά που λες ότι μπορείς να διδάξεις και Μαθηματικά και Φυσική και Βιολογία ίσως να μπορείς αν έχεις αποφοιτήσει από ένα αοβαρό ΑΕΙ πληροφορικής και έχεις ασχοληθεί με έρευνα οπότε έχεις μάθει να διαβάζεις μόνος σου. Σε πληροφορώ όμως ότι αυτή τη στιγμή ένα μεγάλο ποσοστό απόφοιτων πληροφορικής (κυρίως από ΤΕΙ) έχει πλήρη μεσάνυκτα και από Μαθηματικά και από Φυσική (ακόμα και από πληροφορική) Παράθεση από: Zafiris στις Μάιος 29, 2008, 05:35:51 μμΑυτήν την ερώτηση "και πρέπει να έχει κανένας πτυχίο Πληροφορικής για να διδάξει Πληροφορική;" δεν μπορώ να το καταλάβω...Όσοι ειδικά έχουν πτυχίο Πληροφορικής ΑΕΙ έχουν κάνει ~10 βαρβάτα μαθήματα Μαθηματικών.Προχθές τα θέματα Μαθηματικών κ Στοιχείων Στατιστικής τα έλυνα με το μάτι.Γιατί να μην συμπληρώνω κι εγώ έναν ΠΕ03 τότε;;; Γιατί να ψάχνομαι να συμπληρώσω ωράριο;Και Φυσική μπορώ να κάνω, και Βιολογία αμά λάχει (ειδικά στο Γυμνάσιο)... Τι έχουν δλδ οι ΠΕ03 κ ΠΕ04 παραπάνω (για να αντιστρέψω το επιχείρημα του πτυχίου);Και όποιος αρχίσει να λέει χαζά περί καθηγητικών σχολών, να μετρήσει πόσοι νέοι ΠΕ03 και ΠΕ04 έχουν κάνει διδακτική στο πανεπιστήμιο...Εδώ είναι που διαφωνούμε. Πρώτα πρέπει κάποιος να είναι δάσκαλος και μετά επιστήμονας. Από εκεί και πέρα διαβάζοντας μπορεί να κατακτήσειοποιαδήποτε επιστήμη. Αν όμως δεν ξέρει πως να συμπεριφερθεί μέσα στην τάξη και πως να προσεγγίσει τα παιδιά, όσο καλός επιστήμονας και να είναι θα είναι πολύ κακός καθηγητής. Για σκεφτείτε πόσοι από τους καθηγητές που είχατε στο πανεπιστήμιο ήταν καλοί στο μάθημά τους? και όμως όλοι το ήξεραν το αντικείμενο, έτσι δεν είναι?ΠαράθεσηΟ καθένας πρέπει να έχει βασικό πτυχίο στην ειδικότητά του, να έχει βαθιά γνώση της επιστήμης του.
Συμφωνούμε απόλυτα αλλά να ξεδιαλύνω μερικά πράγματα για να μην υπάρχουν παρανοήσεις1) Σχετικά με τους μη πτυχιούχους πληροφορικής. Οι άνθρωποι αυτοί έγιναν πληροφορικοί όταν οι "καθαροί πτυχιούχοι" σνόμπαραν την εκπαίδευση και το έπαιζαν μεγαλο-στελέχη εταιριών και τρομεροί προγραμματισταράδες.
2) Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια το έχω πει χιλιάδες φορές: Οι πληροφορικοί δεν είστε παιδαγωγοί δεν είστε καθηγητές, πως να το κάνουμε δηλαδή, ο προσανατολισμός των σχολών σας ήταν να μάθετε καλά το αντικείμενο και να απασχοληθείτε στη βιομηχανία ή την έρευνα. ...