0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
θα ήθελα τη συμβουλή των πιο εμπειρων συναδελφων μιας και εγω φετος ασχολουμαι σοβαρα με ιδιαιτερα...ποσες ωρες την εβδομαδα ιδιαιτερα θεωρειται πως πρεπει να κανει ενας μαθητης Α Λυκειου στα αρχαια;στο σχολειο κανουν 6. μετα απο συμβουλη γνωστης μου με εμπειρια στα ιδιαιτερα τον ξεκινησα με 5 ωρες τη βδομαδα (σημειωση:ο μαθητης εχει απιστευτα κενα)μεχρι τωρα παμε πολυ καλα. το προβλημα ειναι πως θελει να μειωσουμε τις ωρες με τη δικαιολογια πως "στα φροντιστηρια κανουν 2 ωρες αρχαια" κοιτωντας προγραμματα 2 πολυ γνωστων φροντιστηριων ειδα πως οντως κανουν μονο 2!! και δε πιστευα στα ματια μου γιατι νιωθω πως με 2 δε υπαρχει περιπτωση να προλαβουμε! δεδομενου πως εκεινος απο μονος του δε διαβαζει καθολου ποτε και τιποτα.. γι'αυτο φροντιζω να κανουμε πολυ συχνες επαναληψεις μαζι. και με αυτη τη μεθοδο εχω δει πολυ καλα αποτελεσματα... απο το 10 που ειχε μεσο ορο στο γυμνασιο καταφεραμε να γραψει διαγωνισμα τετραμηνου 17,8..φοβαμαι πως αν μειωσουμε τις ωρες θα πεσει η αποδοση του..τι με συμβουλευετε;μηπως το βλεπω λαθος και οντως πρεπει να τις μειωσω; εσεις ποσες κανετε;
ευχαριστω για τις απατησεις σας... τελικα θα κανω 3..2 ξενοφωντα και 1 εγχειριδιο. ναι ηταν πολλες αλλα ουτως η αλλως οι 2 απο τις 5 καταναλωνονταν στο να προσπαθω να "τον διαβασω" πραγμα το οποιο βεβαια τον εφτασε σε σημειο να γραψει τοσο καλα στο διαγωνισμα αλλα εμενα με κουραζε..ας το κανει μονος του(ελπιζω αν και δε το πολυπιστευω..... ) αν θελει να τα παει καλα..τι αλλο να κανω;;[/quo Κάνω εδώ κ χρόνια αρχαία Ά Λυκείου ιδιαίτερο ,οι ώρες είναι 3-4 .Οι δύο είναι ελάχιστες ,τις συνηθίζουν στα φροντ γιατί δεν κάνουν διαφοροποιημένη διδασκαλία,απλά τους ενδιαφέρει να βγει η ύλη κ να φανεί στο πρόγραμμα ότι το παιδί σπαταλά λίγο χρόνο στη διδασκαλία(συνήθως κάνουν κ άλλα μαθ στο φροντ πέρα από αυτό..οπότε μαζεύονται πολλές ώρες).Οι 5 είναι πολλές, ο μαθητής πρέπει να αυτενεργεί ,να μάθει να δουλεύει κ μόνος .Ελπίζω να βοήθησα συνάδελφε.