*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 533138 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11614
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2366 στις: Ιουλίου 27, 2023, 06:27:21 pm »
Δηλ αν ένας εκπαιδευτικός που είναι λειτουργικά υπεράριθμος δεν καταφέρει να τοποθετηθεί σε κάποια από τα σχολεία που δήλωσε, η πρωτοβάθμια/δευτεροβάθμια τον τοποθετεί όπου
 κρινει; :o
Ε, ναι. Δεν γίνεται να μείνει κάποιος χωρίς τοποθέτηση, όταν υπάρχουν ακάλυπτα κενά. Για αυτό λέμε ότι πρέπει να δηλώνουμε αρκετά σχολεία, για να ορίζουμε εμείς την τοποθέτησή μας, ώστε να μην αναγκαστεί να μας βάλει κάπου το ΠΥΣΠΕ ή το ΠΥΣΔΕ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:15:08 »

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2367 στις: Αυγούστου 08, 2023, 10:59:33 am »
Καλημέρα σε όλους!

Ερώτηση για δυνατούς λύτες: εκπαιδευτικός που μόλις ήρθε σε μια περιοχή με μετάθεση κρίθηκε λειτουργικά υπεράριθμος στη μονάδα που τοποθετήθηκε οργανικά και για τις ανάγκες της Α/θμιας τοποθετήθηκε σε άλλο κενό (λειτουργικό). Αν υπηρετήσει στη συγκεκριμένη θέση ξεχρεώνει την οργανική του. Αν όμως ζητήσει απόσπαση εντός; Γιατί ναι μεν κρίθηκε υπεράριθμος, αλλά η τοποθέτηση του για τις ανάγκες της Α/θμιας ήταν σε διαφορετική σχολική μονάδα.

Οποίος/α μπορεί να μου απαντήσει θα με υποχρέωνε!

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2368 στις: Αυγούστου 08, 2023, 11:23:11 am »
Καλημέρα σε όλους!

Ερώτηση για δυνατούς λύτες: εκπαιδευτικός που μόλις ήρθε σε μια περιοχή με μετάθεση κρίθηκε λειτουργικά υπεράριθμος στη μονάδα που τοποθετήθηκε οργανικά και για τις ανάγκες της Α/θμιας τοποθετήθηκε σε άλλο κενό (λειτουργικό). Αν υπηρετήσει στη συγκεκριμένη θέση ξεχρεώνει την οργανική του. Αν όμως ζητήσει απόσπαση εντός; Γιατί ναι μεν κρίθηκε υπεράριθμος, αλλά η τοποθέτηση του για τις ανάγκες της Α/θμιας ήταν σε διαφορετική σχολική μονάδα.

Οποίος/α μπορεί να μου απαντήσει θα με υποχρέωνε!
θα κοιταξεις εγκυκλιο μεταθεσεων πρωτοβαθμιας
"3.1. ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ
Θεμελιώνεται δικαίωμα μετάθεσης στις παρακάτω περιπτώσεις και οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν
μονάδες συνθηκών διαβίωσης ως ακολούθως.."
+ 3.1.3 α+β
 ή εγκυκλιο μεταθεσων δευετροβαθμιας που τα λεει με καλυτερα διατυπωμενο τροπο και στηριζεται στο ιδιο νομικο πλαισιο
σελ 9 διευκρινηση Ι δ.
Πιο συγκεκριμενα ενας εκπκος που πλεοναζει εξ ολοκληρου  στην οργανικη του θεση μπορει να διατεθει εξ ολοκληρου σε αλλο σχολειο και να θεωρηθει οτι ξεχρεωσε την οργανικη του γιατι η εξ ολοκληρου διαθεση   ηταν για αναγκες υπηρεσιας . Ομως εαν στη συνεχεια αιτηθει αποσπαση σε αλλο σχολειο θα χρωσταει οργανικη γιατι ηταν με δικη του αιτηση. Μονο εαν στην αποφαση αποσπασης αναγραφεται ρητα η ενδειξη "χωρις αιτηση" ξεχρεωνει οργανικη.


Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1389
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2369 στις: Αυγούστου 08, 2023, 01:18:32 pm »
g.t ευχαριστούμε πολύ  για την βοήθεια και τις απαντήσεις, είναι χρήσιμες.
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:15:08 »

Αποσυνδεδεμένος Daskalos!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 262
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2370 στις: Αυγούστου 08, 2023, 06:09:44 pm »
θα κοιταξεις εγκυκλιο μεταθεσεων πρωτοβαθμιας
"3.1. ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ
Θεμελιώνεται δικαίωμα μετάθεσης στις παρακάτω περιπτώσεις και οι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν
μονάδες συνθηκών διαβίωσης ως ακολούθως.."
+ 3.1.3 α+β
 ή εγκυκλιο μεταθεσων δευετροβαθμιας που τα λεει με καλυτερα διατυπωμενο τροπο και στηριζεται στο ιδιο νομικο πλαισιο
σελ 9 διευκρινηση Ι δ.
Πιο συγκεκριμενα ενας εκπκος που πλεοναζει εξ ολοκληρου  στην οργανικη του θεση μπορει να διατεθει εξ ολοκληρου σε αλλο σχολειο και να θεωρηθει οτι ξεχρεωσε την οργανικη του γιατι η εξ ολοκληρου διαθεση   ηταν για αναγκες υπηρεσιας . Ομως εαν στη συνεχεια αιτηθει αποσπαση σε αλλο σχολειο θα χρωσταει οργανικη γιατι ηταν με δικη του αιτηση. Μονο εαν στην αποφαση αποσπασης αναγραφεται ρητα η ενδειξη "χωρις αιτηση" ξεχρεωνει οργανικη.

Κατατοπιστικότατη η απάντησή σου! Ευχαριστούμε πολύ :-)

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2678
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2371 στις: Αυγούστου 11, 2023, 01:29:07 pm »
Ερωτήσεις.
Αφού έχουν ήδη προ πολλού ολοκληρωθεί οι οριστικές τοποθετήσεις και οι βελτιώσεις βρισκόμαστε στην περίοδο των προσωρινών τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά.
Σήμερα ανακοινώθηκαν οι μετατάξεις.
Με ποια σειρά θα τοποθετηθούν όσοι πήραν μετάταξη;
Αν από εκεί που έφυγαν άφησαν οργανικό κενό αυτό θα καλυφθεί πλέον σαν λειτουργικό και θα δοθεί του χρόνου σαν οργανικό ή πρέπει να γίνει τώρα; Και πώς;

Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2372 στις: Αυγούστου 11, 2023, 02:04:43 pm »
Ερωτήσεις.
Αφού έχουν ήδη προ πολλού ολοκληρωθεί οι οριστικές τοποθετήσεις και οι βελτιώσεις βρισκόμαστε στην περίοδο των προσωρινών τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά.
Σήμερα ανακοινώθηκαν οι μετατάξεις.
Με ποια σειρά θα τοποθετηθούν όσοι πήραν μετάταξη;
Αν από εκεί που έφυγαν άφησαν οργανικό κενό αυτό θα καλυφθεί πλέον σαν λειτουργικό και θα δοθεί του χρόνου σαν οργανικό ή πρέπει να γίνει τώρα; Και πώς;
με βαση τη
https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%A7%CE%92%CE%A946%CE%9C%CE%A4%CE%9B%CE%97-%CE%A6%CE%A64?inline=true

"..Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που τυχόν δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών, καλούνται να την ολοκληρώσουν άμεσα και στη συνέχεια να προβούν στην προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών από κοινού με τους μεταταγμένους εκπαιδευτικούς και τους ευρισκόμενους στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικούς και, τέλος, στην τοποθέτηση των αποσπασμένων από άλλα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ και των προς απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικών".
Πρακτικα ομως αυτο που πιστευω οτι  θα συμβουν ειναι:
Γενικα οι μετατασσομενοι πρεπει να αναλαβουν υπηρεσια εντος 10 ημερων απο την παραλαβη του κοινοποιητηρίου της μετάταξης. Οταν θα αναλαβουν στη νεα τους διεύθυνση και αναλογα σε ποια φαση θα βρισκονται οι τοποθετησεις σε λειτουργικα, θα τοποθετηθουν συγκρινομενοι ως ξεχωριστο γκρουπ ταυτοχρονα με τις αλλες κατηγορίες μη τοποθετημενων εκπκων που πιθανολογω οτι θα ειναι οι νεοδιοριστοι.
Το λειτουργικο κενο που θα αφησουν θα καλυφτει για το διδακτικο ετος 2023-24 ως λειτουργικο με βαση την προαναφερομενη εγκυκλιο+137644/ε1 και τον απριλη-μαη 24 ως οργανικο (εαν και εφοσον η φυγη τους βεβαια αφησε τουλαχιστον 12 ωρες α αναθεσης ακαλυπτες αφου η φυγη ενος εκπκου μπορει να μην αφησε και κανενα κενο εαν κ εφοσον υπηρχε πλεονασμα στο σχολειο του) με βαση το πδ 50/96 οπως τροποποιηθηκε με το 100/97 και αφου τον οκτωβρη 23 κανουν αιτηση για οριστικη τοποθετηση (οπως και οι νεοδιοριστοι+οσοι ειναι στη διαθεση)
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 11, 2023, 02:06:23 pm από g.t »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2678
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2373 στις: Αυγούστου 11, 2023, 02:18:06 pm »
.
.
.
Το λειτουργικο κενο που θα αφησουν θα καλυφτει για το διδακτικο ετος 2023-24 ως λειτουργικο με βαση την προαναφερομενη εγκυκλιο+137644/ε1 και τον απριλη-μαη 24 ως οργανικο (εαν και εφοσον η φυγη τους βεβαια αφησε τουλαχιστον 12 ωρες α ανάθεσης..
.
.
Ευχαριστώ.
Είναι όμως φοβερό...
Αν είχαν πραγματοποιηθεί οι μετατάξεις τον Ιούνιο, τότε το κενό θα δίνονταν και σαν οργανικό φαντάζομαι.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5112
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2374 στις: Αυγούστου 11, 2023, 02:21:47 pm »
Καλημέρα σε όλους!

Ερώτηση για δυνατούς λύτες: εκπαιδευτικός που μόλις ήρθε σε μια περιοχή με μετάθεση κρίθηκε λειτουργικά υπεράριθμος στη μονάδα που τοποθετήθηκε οργανικά και για τις ανάγκες της Α/θμιας τοποθετήθηκε σε άλλο κενό (λειτουργικό). Αν υπηρετήσει στη συγκεκριμένη θέση ξεχρεώνει την οργανική του. Αν όμως ζητήσει απόσπαση εντός; Γιατί ναι μεν κρίθηκε υπεράριθμος, αλλά η τοποθέτηση του για τις ανάγκες της Α/θμιας ήταν σε διαφορετική σχολική μονάδα.

Οποίος/α μπορεί να μου απαντήσει θα με υποχρέωνε!
Θα μπορούσε να δηλώσει ότι δεν επιθυμεί να τοποθετηθεί στην ομάδα σχολείων που ανήκει η οργανική του (και στις όμορες ομάδες αυτής) και να βγει "στη διάθεσή". Θα κρατούσε την οργανική του και θα διεκδικούσε το σύνολο των λειτουργικών κενών που θα είχαν απομείνει μετά τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων, συγκρινόμενος με βάση τα μόρια μετάθεσης με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους που επέλεξαν το ίδιο και με όσους είναι στη διάθεσή. Έτσι και θα διεκδικούσε τα λειτουργικά κενά που θα διεκδικούσε και με την απόσπαση (αλλά ΠΡΙΝ τους αποσπασμένους) και θα θεωρούνταν ότι ξεχρέωσε την οργανική του.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2375 στις: Ιανουαρίου 30, 2024, 01:21:59 pm »
Επειδή τελικά βλέπω ότι κάποιες ΔΠΕ/ΔΔΕ έχουν "δικό τους θεό" σε πολλά, κάνω την εξής ερώτηση:

Για την προσμέτρηση των μορίων συνυπηρέτησης συζύγου (που εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα) στην τοποθέτηση (από διάθεση ή μετάθεση), τι ακριβώς νομιμοποιείται να ζητάει μια ΔΠΕ/ΔΔΕ ως αποδεικτικό, πέρα από τη βεβαίωση του ίδιου του εργοδότη για την απασχόληση επί διετία στον Χ τόπο συμφερόντων;

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1974
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2376 στις: Ιανουαρίου 30, 2024, 03:18:12 pm »
Δε γίνεται με μια απλή βεβαίωση κάποιου τυχαίου εργοδότη να παίρνεις συνυπηρέτηση. Καταλάβαινεις το λόγο νομίζω

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2377 στις: Ιανουαρίου 30, 2024, 03:21:27 pm »
Δε γίνεται με μια απλή βεβαίωση κάποιου τυχαίου εργοδότη να παίρνεις συνυπηρέτηση. Καταλάβαινεις το λόγο νομίζω


Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 393
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2378 στις: Μαρτίου 30, 2024, 12:30:52 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι,
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την κατανομή των οργανικών κενών για βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις. Τα κενά αυτά ταυτίζονται υποχρεωτικά με τα κενά που δόθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων ή γίνεται εκ νέου ο υπολογισμός τους; Και αλήθεια, πώς υπολογίζονται τα κενά αυτά στα ΕΠΑΛ αφού δεν ξέρουμε σίγουρα πόσοι μαθητές θα επιλέξουν την κάθε ειδικότητα; Ισχύει ότι διστάζουν να ξανοιχτούν με πολλά οργανικά κενά όπως έχω ακούσει ή είναι θέμα διευθυντή;
Θα ήταν χρήσιμη η γνώμη κάποιου συναδέλφου με εμπειρία στα ΕΠΑΛ όπου αρκετά μαθήματα είναι Α ανάθεση πολλαπλών ειδικοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11614
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2379 στις: Μαρτίου 30, 2024, 06:00:09 pm »
Καλημέρα συνάδελφοι,
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την κατανομή των οργανικών κενών για βελτιώσεις και οριστικές τοποθετήσεις. Τα κενά αυτά ταυτίζονται υποχρεωτικά με τα κενά που δόθηκαν κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων ή γίνεται εκ νέου ο υπολογισμός τους; Και αλήθεια, πώς υπολογίζονται τα κενά αυτά στα ΕΠΑΛ αφού δεν ξέρουμε σίγουρα πόσοι μαθητές θα επιλέξουν την κάθε ειδικότητα; Ισχύει ότι διστάζουν να ξανοιχτούν με πολλά οργανικά κενά όπως έχω ακούσει ή είναι θέμα διευθυντή;
Θα ήταν χρήσιμη η γνώμη κάποιου συναδέλφου με εμπειρία στα ΕΠΑΛ όπου αρκετά μαθήματα είναι Α ανάθεση πολλαπλών ειδικοτήτων.
Τα κενά των μεταθέσεων είναι διαφορετικά από τα κενά των οριστικών τοποθετήσεων / βελτιώσεων. Των μεταθέσεων είναι αριθμητικά κενά, που δείχνουν πόσοι εκπαιδευτικοί μιας ειδικότητας μπορούν να έρθουν με μετάθεση στη συγκεκριμένη ΔΔΕ. Τα κενά των τοποθετήσεων είναι ονομαστικά ανά σχολείο. Σχολείο που έχει τουλάχιστον 12 ώρες Α ανάθεσης μιας ειδικότητας, έχει ένα οργανικό κενό για οριστική τοποθέτηση. Σχολείο με 32 ώρες έχει δύο κενά, με 52 ώρες έχεις 3 κενά κλπ.

Οι ώρες Α ανάθεσης που ανήκουν σε δύο ειδικότητες μοιράζονται δια δύο στις ειδικότητες και αθροίζονται με τις ώρες από μαθήματα αποκλειστικής ανάθεσης κάθε ειδικότητας. Έτσι, με βάση τον προηγούμενο κανόνα διαπιστώνονται τα κενά ειδικοτήτων με κοινά μαθήματα Α ανάθεσης. Ο προγραμματισμός των τμημάτων ειδικότητας γίνεται από την προηγούμενη σχολική χρονιά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178779
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 591
Σύνολο: 594

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.