0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Άλλο να εξετάζεται ο μαθητής που αναφέρω από τον εισηγητή μαζί με τον εκπαιδευτικό ειδικής (παράλληλη στην προκειμένη) κι άλλο η επιτροπή από δυο εκπαιδευτικούς γενικής που παραπέμπει στην διαδικασία των μετεξεταστέων! Εγώ πιστεύω πως έχουν μπερδευτεί οι συνάδελφοι στο συγκεκριμένο σχολείο καθώς προφορικά το ένα, προφορικά και το άλλο με αποτέλεσμα να ταυτίσουν τις δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.
Να ρωτήσω κατθ; Πόσα παιδιά με προφορικα έχετε στο σχολείο σας? Εμείς έχουμε κοντά 10 σε κάθε τάξη. Αν δεν εξετάζονται ταυτόχρονα, συχνά ειναι αδύνατο να τελειώσουν εντός της ώρας εξέτασης της τάξης. Έχει τύχει να χάσουν και λεωφορεία πχ. Να καθυστερεί η επόμενη βραδιά γιατί έχουμε πολλά παιδιά που περιμένουν κλπ και φυσικά ειναι κουραστικό και για τα ίδια, που συνήθως έχουν και ιδιαίτερες δυσκολίες στο να περιμένουν να εξεταστούν (υπερκινητικότητα, θέματα διαχείρισης αγχους). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς λειτουργεί αυτό, το ιδανικό για εμένα θα ήταν να τους βοηθούσε λίγο ο καθηγητής της ειδικής με κάποιες κατευθύνσεις ώστε να προχωρήσει η διαδικασια και να πάνε στον καθηγητη έτοιμοι. Επίσης, τιυς εξετάζετε με το που δοθούν τα θέματα ή μετά τον χρόνο αποχώρησης;
Είναι αρκετά θα έλεγα, πάνω από δέκα ανά τάξη, γύρω στα δεκαπέντε. Στο περσινό σχολείο ήταν σχεδόν όλο το σχολείο Μετά το χρόνο αποχώρησης, ωστε να μπορούν οι εισηγητές να είναι διαθέσιμοι.Δεν υπάρχει ούτε καλη συννενόηση, ούτε καλή γνώση, οπότε πνίγονται με τα διαδικαστικά και επίσης θέλουν η πλειοψηφία να μην κάνει τίποτα, με το ζόρι την εισήγηση, και επιτηρήσεις πως θα την ρίξουμε στον "συνάδελφο".