0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σας!Είμαι ΠΕ19 ...Δέχθηκα τις ώρες και αύριο ξεκινάω. Βασανίζομαι όμως στο αν αξίζει τον κόπο που έκανα τέτοια κίνηση. Μήπως είναι απλά ένα τίποτα αυτή η διαδικασία από θέμα μορίων και βημάτων προς το διορισμό? και είναι καλύτερο να πάω στην εταιριούλα μου, να πλακωθώ στο διάβασμα και να δώσω στον επόμενο ασεπ? ή πραγματικά αξίζει τον κόπο για αργότερα το θέμα του ωρομίσθιου? Τα μόρια αυτά πιάνονται αν δώσω ασέπ? Και είναι αξιοπρόσεχτα ως μόρια? και θα υπάρξει ασεπ τον επόμενο γενάρη? γιατί αν δεν υπάρξει όσο ωρομίσθια και αν πηγαίνω δεν υπάρχει περίπτωση να διοριστώ. ή μήπως υπάρχει?μήπως έκανα βλακεία;παρακαλώ βοήθηστε με.
Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι ενώ εγώ πήγα εξοπλισμένη με δραστηριότητες για logo και σενάρια και ό,τι άλλο εμαθα στη σχολή, συνάντησα ένα χάος υπολογιστών για μουσεία και παιδιά που αντιμετωπίζουν την ώρα της πληροφορικής σαν το διάλλειμα. (Και καλά κάνουν. Την ευθύνη την έχουμε εμείς)
Καλησπέρα!Άργησα να δω ξανά αυτό το θέμα οπότε θα απαντήσω μάλλον καθυστερημένα αλλά δεν πειράζει. Το θέμα που αναφέρεις μας καίει όλους. Εγώ δεν είχα σκοπό να το αναλύσω αλλά μόνο να το αναφέρω. Οι λόγοι της κατάντιας αυτής είναι όντως πολλοί και προέρχονται από διαφορετικούς φορείς. Αυτό που είπα ήταν ότι οι υπολογιστές δεν υποστηρίζουν τίποτα από ότι ήθελα να κάνω. Ένας εκπαιδευτικός, όμως, που μπαίνει σε ένα δημόσιο σχολείο είναι προετοιμασμένος για δυσκολίες όπως την αδιαφορία του υπουργείου, του υπεύθυνου, του διευθυντή, των γονιών, κα.Εγώ μπήκα σε δημοτικά οπότε δεν έχω εμπειρία για λύκεια. Εκεί μιλάς εσύ που ξέρεις καλύτερα κι εγώ ακούω. Πάντως από τη δική μου εμπειρία τα παιδιά που πήρα και έχουν ξανακάνει μαθήματα πληροφορικής δεν έχουν ιδέα καν πως ανοίγει ένας υπολογιστής και έχουν μάθει από τους προηγούμενους δασκάλους να παίζουν. Ωραίο είναι να γίνεται το μάθημα διασκεδαστικό και ενδιαφέρον αλλά αυτό πια παύει να είναι μάθημα. Οι υπολογστές είναι πα να ρχαι οι!!! Τίποτα δε μπορώ να κάνω με αυτά τα απολιθώματα και γκρινιάζω συνέχεια στη διευθύντρια η οποία παλεύει πραγματικά να της εγκρίνουν κάποια χρήματα για να αγοράσουμε. Η υπεύθυνη του ολοήμερου μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει στο κεφάλι γιατι θέλει κάποιες τάξεις για ένα θεατρικό που κάνουν πρόβα και εγώ έρχομαι προετοιμασμένη με σεναριάκια και αυτό που κάνω είναι να αναλαμβάνω σαν τη νταντά να αποσχολώ όποια τάξη περισσεύει με παιχνίδια!!!. Κατάντια... Σόρρυ αλλά δεν σπούδασα αυτό. Το αστείο είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα ζητάνε και την ύλη που δίδαξα. Αίσχος!!Τα παιδια δε μου φταίνε αφού ο κάθε ένας καθηγητής απλά δεν πήρε ποτέ το μάθημα της πληροφορικής στα σοβαρά. Έμαθαν εκείνη την ώρα ότι κάνουν διάλειμμα. Και απορούσα στην αρχή γιατί είναι τόσο ενθουσιασμένα....
Σόρρυ αλλά δεν σπούδασα αυτό.
Το αστείο είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα ζητάνε και την ύλη που δίδαξα. Αίσχος!!
Κατα τ 'άλλα αν αργήσουμε 5 λεπτά στη λένε κι από πάνω
Αυτό; Που όταν μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει πετάει και την ατάκα "Να υπάρχει και κατανόηση μεταξύ συναδέλφων" Αλλά θέλει να είμαι εκεί 10 λεπτά νωρίτερα γιατί γκρινιάζει (πού θα αφήσει τα παιδιά..) Και παραπληροφορεί τη δευτεροβάθμια για το πρόγραμμά μου.Κάτι άσχετο. Με έχουν επιλέξει τώρα για επιμόρφωση σε ΄χρήση ρομποτικών κατασκευών στην εκπαίδευση και δυο παρασκευές θα λείψω. Να το πω στην ίδια? Στη διευθύντρια? Η να πάρω τη δευτεροβάθμια κατευθείαν? Γιατί κανονικά θα έπρεπε να μας υποσηρίζουν όταν επιμορφωνόμαστε και όχι να μας τη λένε ότι λουφάρουμε. Οι ώρες δε με νοιάζουν αν τις χάσω. Με νοιάζει η γκρίνια της και η εικόνα που δημιουργεί για μένα.
Το μόνο που έχω είναι πτυχίο με 6.91, αγγλικά και ιταλικά. Δεν έχω ξαναδιδάξει. Αυτά.
Λοιπόν, παιδιά, το μεταπτυχιακό μου δίνει την ίδια παιδαγωγική επάρκεια που θα μου έδινε και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι κατοχυρωμένο νομικά και γραπτώς και μάλιστα θα πάρουμε και βεβαίωση γι αυτό. Οπότε δε χρειάζεται να ξαναπάω ΑΣΠΑΙΤΕ (ευτυχώς!!). Ουφ!