*

Αποστολέας Θέμα: Δεν ξέρω τι να κάνω...  (Αναγνώστηκε 14259 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 01:00:15 πμ »
Το μεταπτυχιακό που κάνω είναι συνεργασία της ασπαιτε και του πανεπιστημίου Αθηνων. Αυτό που ξέρω είναι ότι μου προσφέρει δυο μόρια. Θα ρωτήσω κάποιον καθηγητή μου από την ασπαιτε να δω τι μπορώ να κάνω από κει. Ποπο μπλέξιμο
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:25:51 »

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #15 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 01:03:22 πμ »
Σίγουρα είναι 2 και όχι 3?
Για ψαξ'το,αυτό το 1 μόριο μια μέρα ίσως σου φανεί πολύ χρήσιμο. ;)


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #16 στις: Φεβρουάριος 07, 2008, 02:40:43 μμ »
Το παιδαγωγικό της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν σε δίνει κανένα μόριο (αριθμητικό) στους πίνακες. Αυτό που κάνει είναι σε προτάσσει έναντι των άλλων που δεν το έχουν.

Για να γίνω πιο κατανοητός: Κάποιος που έχει Παιδαγωγικό και 1 ώρα προϋπηρεσία προηγείται κάποιου που μπορεί να έχει 20 μήνες προϋπηρεσία αλλά όχι Παιδαγωγικό.
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος Lino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #17 στις: Φεβρουάριος 26, 2008, 06:15:06 μμ »
Καλησπέρα σας!

Είμαι ΠΕ19 ...

Δέχθηκα τις ώρες και αύριο ξεκινάω. Βασανίζομαι όμως στο αν αξίζει τον κόπο που έκανα  τέτοια κίνηση. Μήπως είναι απλά ένα τίποτα αυτή η διαδικασία από θέμα μορίων και βημάτων προς το διορισμό? και είναι καλύτερο να πάω στην εταιριούλα μου, να πλακωθώ στο διάβασμα και να δώσω στον επόμενο ασεπ? ή πραγματικά αξίζει τον κόπο για αργότερα το θέμα του ωρομίσθιου? Τα μόρια αυτά πιάνονται αν δώσω ασέπ? Και είναι αξιοπρόσεχτα ως μόρια? και θα υπάρξει ασεπ τον επόμενο γενάρη? γιατί αν δεν υπάρξει όσο ωρομίσθια και αν πηγαίνω δεν υπάρχει περίπτωση να διοριστώ. ή μήπως υπάρχει?
μήπως έκανα βλακεία;

παρακαλώ βοήθηστε με.
Μαρία,
δυστυχώς στον κλάδο της πληροφορικής στην Β'βαθμια εκπαίδευση δεν υπάρχουν κενές θέσεις γι' αυτό άλλωστε ήταν εκτός του τελευταίου διαγωνισμού ΑΣΕΠ. Εξάλλου, νέες θέσεις δεν αναμένεται να δημιουργηθούν (πχ λόγω συνταξιοδότησης) αφού οι περισσότεροι διορισμένοι καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20 είναι μικροί σε ηλικία. Ακόμη κι αν ο κλάδος μας είναι στον φετινό διαγωνισμό, οι θέσεις που θα προκυρηχθούν θα είναι λίγες. Τα μόρια που θα πάρεις σαν ωρομίσθια δεν θα είναι αρκετά για μόνιμο διορισμό (φαντάσου οτι στον πίνακα αναπληρωτών υπάρχουν ήδη 1000+ άτομα).

Αυτά από έναν ωρομίσθιο πληροφορικής... που δεν βλέπει φως στην άκρη του τούνελ...

Η τελική επιλογή είναι δική σου

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:25:51 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #18 στις: Φεβρουάριος 26, 2008, 08:24:02 μμ »
Το άλλο που παρατήρησα ήταν ότι ενώ εγώ πήγα εξοπλισμένη με δραστηριότητες για logo και σενάρια και ό,τι άλλο εμαθα στη σχολή, συνάντησα ένα χάος υπολογιστών για μουσεία και παιδιά που αντιμετωπίζουν την ώρα της πληροφορικής σαν το διάλλειμα. (Και καλά κάνουν. Την ευθύνη την έχουμε εμείς)

Είναι άσχετο με το θέμα που συζητιέται, αλλά δεν μπορώ να το αφήσω να "πέσει"...

maria μην είσαι απόλυτη. ΔΕΝ κάνουν καλά τα παιδιά και ΔΕΝ έχουμε οι πληροφορικοί την αποκλειστική ευθύνη.
Οι μαθητές πρώτα απ'όλα πρέπει να έχουν τον "κοινό νου" να είναι τουλάχιστον τυπικοί απέναντι στο σχολείο, στην τάξη και στον καθηγητή τους (τυπικοί = εάν για οποιοδήποτε λόγο τους λείπει ο σεβασμός για τα παραπάνω, τουλάχιστον να μην επιδεικνύουν την έλλειψη αυτή).
Και ευθύνη για την κατάντια (σε πολλές περιπτώσεις) του μαθήματος επιλογής της πληροφορικής έχουν επίσης:
1. το κράτος για την έλλειψη χρηματοδότησης για υποδομές , γεγονός που πολλές φορές "δένει" τα χέρια ακόμα και των πιο πρόθυμων διευθυντών και σχολείων
2. το ΥΠΕΠΘ για την συγκεχυμένη ύλη που σε διάφορα σημεία ξεπερνάει τις δυνατότητες των παιδιών του λυκείου (μόνο για λύκειο μπορώ να μιλήσω), για την διάρθρωση του προγράμματος σπουδών που επιτρέπει στα παιδιά να επιλέγουν το μάθημα σε πολλές διαφορετικές τάξεις με αποτέλεσμα τον σχηματισμό τελείως ανομοιογενών τάξεων με παιδιά με πολύ διαφορετικές γνώσεις, για το γεγονός ότι ο βαθμός του μαθήματος δεν μετράει στον τελικό μέσο όρο της χρονιάς "ακυρώνοντας" πρακτικά το μάθημα στο μυαλό των παιδιών και ΚΥΡΙΩΣ για το γεγονός ότι το μάθημα είναι "χτισμένο" πάνω στο εργαλείο (=υπολογιστής) και όχι πάνω στην επιστήμη (=πληροφορική)
3. οι γονείς που δεν έχουν δώσει στα παιδιά τους να καταλάβουν ότι ανέφερα παραπάνω
4. οι διευθυντές που από "καλή" ή "κακή" άγνοια δεν μπορούν να καταλάβουν τις ιδιαιτερότητες του μαθήματος και της λειτουργίας του εργαστηρίου πληροφορικής

Επίσης παρατηρείται και το φαινόμενο, κατά την διαδικασία επιλογής μαθημάτων από τα παιδιά, να "σπρώχνονται" αυτά να επιλέγουν πληροφορική, είτε να αναγκάζονται στο τέλος να μπουν σε αυτά τα μαθήματα, γιατί δεν δημιουργούνται τμήματα για τα άλλα μαθήματα επιλογής. Αυτό κατά την γνώμη μου γίνεται 1ον γιατί το ΥΠΕΠΘ πήρε πληροφορικούς "με την σέσουλα" και τώρα πρέπει να τους βάλει να κάνουν "κάτι" και 2ον από την έλλειψη προσπάθειας των διευθυντών να ζητήσουν και να καταφέρουν να έρθει στο σχολείο ένας καθηγητής άλλης ειδικότητας

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 01, 2008, 01:40:31 πμ »
Καλησπέρα!
Άργησα να δω ξανά αυτό το θέμα οπότε θα απαντήσω μάλλον καθυστερημένα αλλά δεν πειράζει. Το θέμα που αναφέρεις μας καίει όλους. Εγώ δεν είχα σκοπό να το αναλύσω αλλά μόνο να το αναφέρω. Οι λόγοι της κατάντιας αυτής είναι όντως πολλοί και προέρχονται από διαφορετικούς φορείς. Αυτό που είπα ήταν ότι οι υπολογιστές δεν υποστηρίζουν τίποτα από ότι ήθελα να κάνω. Ένας εκπαιδευτικός, όμως, που μπαίνει σε ένα δημόσιο σχολείο είναι προετοιμασμένος για δυσκολίες όπως την αδιαφορία του υπουργείου, του υπεύθυνου, του διευθυντή, των γονιών, κα.

Εγώ μπήκα σε δημοτικά οπότε δεν έχω εμπειρία για λύκεια. Εκεί μιλάς εσύ που ξέρεις καλύτερα κι εγώ ακούω.
Πάντως από τη δική μου εμπειρία τα παιδιά που πήρα και έχουν ξανακάνει μαθήματα πληροφορικής δεν έχουν ιδέα καν πως ανοίγει ένας υπολογιστής και έχουν μάθει από τους προηγούμενους δασκάλους να παίζουν. Ωραίο είναι να γίνεται το μάθημα διασκεδαστικό και ενδιαφέρον αλλά αυτό πια παύει να είναι μάθημα. Οι υπολογστές είναι πα να ρχαι οι!!! Τίποτα δε μπορώ να κάνω με αυτά τα απολιθώματα και γκρινιάζω συνέχεια στη διευθύντρια η οποία παλεύει πραγματικά να της εγκρίνουν κάποια χρήματα για να αγοράσουμε. Η υπεύθυνη του ολοήμερου μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει στο κεφάλι γιατι θέλει κάποιες τάξεις για ένα θεατρικό που κάνουν πρόβα και εγώ έρχομαι προετοιμασμένη με σεναριάκια και αυτό που κάνω είναι να αναλαμβάνω σαν τη νταντά να αποσχολώ όποια τάξη περισσεύει με παιχνίδια!!!. Κατάντια... Σόρρυ αλλά δεν σπούδασα αυτό.
Το αστείο είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα ζητάνε και την ύλη που δίδαξα. Αίσχος!!

Τα παιδια δε μου φταίνε αφού ο κάθε ένας καθηγητής απλά δεν πήρε ποτέ το μάθημα της πληροφορικής στα σοβαρά. Έμαθαν εκείνη την ώρα ότι κάνουν διάλειμμα. Και απορούσα στην αρχή γιατί είναι τόσο ενθουσιασμένα....


Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 01, 2008, 02:22:11 μμ »
Καλησπέρα!
Άργησα να δω ξανά αυτό το θέμα οπότε θα απαντήσω μάλλον καθυστερημένα αλλά δεν πειράζει. Το θέμα που αναφέρεις μας καίει όλους. Εγώ δεν είχα σκοπό να το αναλύσω αλλά μόνο να το αναφέρω. Οι λόγοι της κατάντιας αυτής είναι όντως πολλοί και προέρχονται από διαφορετικούς φορείς. Αυτό που είπα ήταν ότι οι υπολογιστές δεν υποστηρίζουν τίποτα από ότι ήθελα να κάνω. Ένας εκπαιδευτικός, όμως, που μπαίνει σε ένα δημόσιο σχολείο είναι προετοιμασμένος για δυσκολίες όπως την αδιαφορία του υπουργείου, του υπεύθυνου, του διευθυντή, των γονιών, κα.

Εγώ μπήκα σε δημοτικά οπότε δεν έχω εμπειρία για λύκεια. Εκεί μιλάς εσύ που ξέρεις καλύτερα κι εγώ ακούω.
Πάντως από τη δική μου εμπειρία τα παιδιά που πήρα και έχουν ξανακάνει μαθήματα πληροφορικής δεν έχουν ιδέα καν πως ανοίγει ένας υπολογιστής και έχουν μάθει από τους προηγούμενους δασκάλους να παίζουν. Ωραίο είναι να γίνεται το μάθημα διασκεδαστικό και ενδιαφέρον αλλά αυτό πια παύει να είναι μάθημα. Οι υπολογστές είναι πα να ρχαι οι!!! Τίποτα δε μπορώ να κάνω με αυτά τα απολιθώματα και γκρινιάζω συνέχεια στη διευθύντρια η οποία παλεύει πραγματικά να της εγκρίνουν κάποια χρήματα για να αγοράσουμε. Η υπεύθυνη του ολοήμερου μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει στο κεφάλι γιατι θέλει κάποιες τάξεις για ένα θεατρικό που κάνουν πρόβα και εγώ έρχομαι προετοιμασμένη με σεναριάκια και αυτό που κάνω είναι να αναλαμβάνω σαν τη νταντά να αποσχολώ όποια τάξη περισσεύει με παιχνίδια!!!. Κατάντια... Σόρρυ αλλά δεν σπούδασα αυτό.
Το αστείο είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα ζητάνε και την ύλη που δίδαξα. Αίσχος!!

Τα παιδια δε μου φταίνε αφού ο κάθε ένας καθηγητής απλά δεν πήρε ποτέ το μάθημα της πληροφορικής στα σοβαρά. Έμαθαν εκείνη την ώρα ότι κάνουν διάλειμμα. Και απορούσα στην αρχή γιατί είναι τόσο ενθουσιασμένα....


XAXA ! ok, τα παιδιά όντως δεν πολυφταίνε στην προκειμένη περίπτωση. παραείναι μικρά για να χουν προλάβει να σε "γράφουν" συνειδητά   :D :D
για τα υπόλοιπα, το μόνο που μπορείς να "διορθώσεις" απ' ότι καταλαβαίνω είναι το θέμα -> "Η υπεύθυνη του ολοήμερου μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει στο κεφάλι ". Δεν ξέρω από δημοτικά, αλλά φαντάζομαι ότι και το ολοήμερο πρέπει να έχει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα για το τι μάθημα θα γίνει κάθε ώρα. Εάν ναι, ζήτα να τηρείται. τώρα βέβαια, δεν ξέρω άμα είσαι ωρομίσθια , οπότε μπορεί να μην θέλεις να κοντραριστείς με την υπεύθυνη γιατί μάλλον θα την έχεις ανάγκη και του χρόνου ...  :-\ Ακόμα κι έτσι πάντως, μερικά παράπονα να τα κάνεις.
Παράθεση
Σόρρυ αλλά δεν σπούδασα αυτό.
Αυτό ξαναπέστο !!!  ;D
Πάντως μη νομίζεις ότι σε άλλη βαθμίδα (βθμια) ή εκτός του ολοήμερου γενικά θα σταματήσεις να είσαι νταντά και παιδονόμος . δυστυχώς έχουμε καταντήσει όλοι να είμαστε περισσότερο τέτοιο παρά καθηγητές.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 01, 2008, 05:13:22 μμ »
Το αστείο είναι ότι στο τέλος κάθε μήνα ζητάνε και την ύλη που δίδαξα. Αίσχος!!

υπολογιστές δεν υπάρχουν , οι δάσκαλοι νομίζουν ότι είμαστε νταντάδες η ύλη τους μάρανε! >:(
" Όλα τα'χε η Μαριωρή ο φερετζές της έλειπε"

Κατα τ 'άλλα αν αργήσουμε 5 λεπτά στη λένε κι από πάνω
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 01, 2008, 07:00:56 μμ »
Κατα τ 'άλλα αν αργήσουμε 5 λεπτά στη λένε κι από πάνω

Αυτό; Που όταν μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει πετάει και την ατάκα "Να υπάρχει και κατανόηση μεταξύ συναδέλφων"
Αλλά θέλει να είμαι εκεί 10 λεπτά νωρίτερα γιατί γκρινιάζει (πού θα αφήσει τα παιδιά..) Και παραπληροφορεί τη δευτεροβάθμια για το πρόγραμμά μου.

Κάτι άσχετο. Με έχουν επιλέξει τώρα για επιμόρφωση σε ΄χρήση ρομποτικών κατασκευών στην εκπαίδευση και δυο παρασκευές θα λείψω. Να το πω στην ίδια? Στη διευθύντρια? Η να πάρω τη δευτεροβάθμια κατευθείαν? Γιατί κανονικά θα έπρεπε να μας υποσηρίζουν όταν επιμορφωνόμαστε και όχι να μας τη λένε ότι λουφάρουμε. Οι ώρες δε με νοιάζουν αν τις χάσω. Με νοιάζει η γκρίνια της και η εικόνα που δημιουργεί για μένα.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2595
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 01, 2008, 08:52:28 μμ »
Αυτό; Που όταν μου στέλνει ό,τι τάξη της κατέβει πετάει και την ατάκα "Να υπάρχει και κατανόηση μεταξύ συναδέλφων"
Αλλά θέλει να είμαι εκεί 10 λεπτά νωρίτερα γιατί γκρινιάζει (πού θα αφήσει τα παιδιά..) Και παραπληροφορεί τη δευτεροβάθμια για το πρόγραμμά μου.

Κάτι άσχετο. Με έχουν επιλέξει τώρα για επιμόρφωση σε ΄χρήση ρομποτικών κατασκευών στην εκπαίδευση και δυο παρασκευές θα λείψω. Να το πω στην ίδια? Στη διευθύντρια? Η να πάρω τη δευτεροβάθμια κατευθείαν? Γιατί κανονικά θα έπρεπε να μας υποσηρίζουν όταν επιμορφωνόμαστε και όχι να μας τη λένε ότι λουφάρουμε. Οι ώρες δε με νοιάζουν αν τις χάσω. Με νοιάζει η γκρίνια της και η εικόνα που δημιουργεί για μένα.
Αχ Μαρία πόσο σε νιώθω! Θα μπορούσα να γράψω σελίδες....

και για να καταλήξω στο θέμα της επιμόρφωσης σου ...να το πεις εκεί που θα υπάρχει μεγαλύτερη κατανόηση και όχι γλωσσοφαγιά*. Όχι στην γκρινιάρα και απαιτητική δασκάλα γιατί αυτή έτσι κι αλλιώς είναι στην κοσμάρα της!

*(και λέω γλωσσοφαγιά, γιατί ο θεός και η ψυχή τους τι λέγανε πίσω από την πλάτη μου γι αυτά τα ολόκληρα 5 λεπτά που καθυστέρησα την περασμένη Παρασκευή! Αποτέλεσμα=επιστρέφονατας στο σπίτι τράκαρα, έπεσε ενα αγροτικό πάνω μου και ο ο δηγός εξαφανίστηκε.Η αστυνομία στα .... της, ήρθε μετά από 1,5 ώρα).

Γι αυτό προσοχή εμείς να μαστε καλά κι αυτοί ας λένε
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1767
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 01, 2008, 08:55:26 μμ »
Maria γεια σου κι από μένα...

Κοίταξε κι αυτό το (ελκυστικό) σενάριο...

Το μόνο που έχω  είναι πτυχίο με 6.91, αγγλικά και ιταλικά. Δεν έχω ξαναδιδάξει. Αυτά.
Αν προσθέσεις και το μεταπτυχιακό που όπως λες έχεις μπαίνεις ανετότατα στο πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ της Ασπαιτε (που ανέφερε ο φίλος geok, αλλά δεν το κατάλαβες).

Συνεχίζεις κανονικά την εργασία σου σα να μη συμβαίνει τίποτα και παράλληλα φοιτείς στο ΕΠΠΑΙΚ (4 απογεύματα τη βδομάδα είναι), τελειώνοντάς το σε δύο εξάμηνα. Παράλληλα εξοικονομείς τα αναγκαία χρήματα για να ικανοποιήσεις τα προσωρινά σου όνειρα...

Με την προσθήκη του πιστοποιητικού και κάνοντας έστω και μία ώρα μάθημα (κάπως...) στη 2βάθμια, θα βάλεις από κάτω χιλιάδες άτομα και την επόμενη χρονιά σίγουρα θα είσαι ωρομίσθια σε ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ λύκειο, ενώ παράλληλα  εξοικονομείς τα αναγκαία χρήματα για να ικανοποιήσεις τα προσωρινά σου όνειρα...

Με τα νέα μόρια που θα πάρεις και κάνοντας αίτηση μόνο για ωρομίσθια, θα είσαι την επόμενη χρόνια και πάλι υπερσίγουρα  ωρομίσθια σε ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ λύκειο, ενώ παράλληλα  εξοικονομείς τα αναγκαία χρήματα για να ικανοποιήσεις τα προσωρινά σου όνειρα...

...κι όταν κάποτε καταλάβεις (αν καταλάβεις) ότι τα προσωπικά αυτά όνειρα ήταν μιά μούφα, τότε κάνεις αίτηση για μόνιμο διορισμό, με τις μοριάρες σου και το παιδαγωγικό σου διορίζεσαι και πας για νέα όνειρα...

Αντίο και καλή τύχη
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 03, 2008, 02:14:18 πμ »
Ευχαριστώ ειλικρινά για το ενδαφέρον! Ένας φίλος μου λέει μια κλεμμένη αλλά πολύ σοφή ατάκα: "Έκανα όνειρα πολλά κι αληθινά ας μη γίνουν. Φτάνει που επροσπάθησα, όνειρα να μη μείνουν..."

Πρέπει να την έχετε ξανακούσει λογικά.
Θα το ψάξω φίλε porcupinetree γιατί όντως δεν το είχα πιάσει με την πρώτη και θα σας ενημερώσω τι παίζει και με το μεταπτυχιακό μου. Να πάρω στο υπουργείο να δω αν μου δίνει την επάρκεια που θα μου έδινε η ΑΣΠΑΙΤΕ.

Ευχαριστώ και πάλι.
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος maria_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 138
  • Θέε μου τι ακούω!
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 03, 2008, 01:47:42 μμ »
Λοιπόν, παιδιά, το μεταπτυχιακό μου δίνει την ίδια παιδαγωγική επάρκεια που θα μου έδινε και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι κατοχυρωμένο νομικά και γραπτώς και μάλιστα θα πάρουμε και βεβαίωση γι αυτό. Οπότε δε χρειάζεται να ξαναπάω ΑΣΠΑΙΤΕ (ευτυχώς!!). Ουφ!
Για ό,τι κι αν κάνω εμένα χρεώνω και θέλω σε μένα να καταλήγω...

Αποσυνδεδεμένος eleftheria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
  • Λατρεύω την εκπαίδευση - ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Δεν ξέρω τι να κάνω...
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 16, 2008, 10:23:48 μμ »
Λοιπόν, παιδιά, το μεταπτυχιακό μου δίνει την ίδια παιδαγωγική επάρκεια που θα μου έδινε και η ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι κατοχυρωμένο νομικά και γραπτώς και μάλιστα θα πάρουμε και βεβαίωση γι αυτό. Οπότε δε χρειάζεται να ξαναπάω ΑΣΠΑΙΤΕ (ευτυχώς!!). Ουφ!
Και ποιό είναι αυτό το μεταπτυχιακό αν επιτρέπεται ;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177499
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 495
Σύνολο: 498

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.