0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα,Μπαίνω στο gov.gr να διαμορφώσω το φάκελό μου για την αξιολόγηση Α2. Βάζω στα κελιά τα προσωπικά μου στοιχεία, όμως δεν αποθηκεύονται. Στο κάτω μέρος της σελίδας έχει δυο εντολές. α) Συνέχεια, β) Προσωρινή Αποθήκευση. Όταν πατώ 'Προσωρινή Αποθήκευση' δεν αποθηκεύει τίποτα. Χάνω όλα όσα έχω ήδη γράψει. Το έχει και κάποιος άλλος παρατηρήσει? Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει σας παρακαλώ? Εχω αλλάξει και φυλλομετρητές, αλλά το ίδιο.
Δεν είναι προσωρινό πρόβλημα. Είναι μόνιμο πρόβλημα της πλατφόρμας. Θα τα ετοιμάσεις όλα σε ένα word και θα κάνεις αντιγραφή επικόλληση. Επίσης θα ασχοληθείς μόνο όταν θα θέλεις να ολοκληρώσεις τη διαδικασία. Όχι προσωρινή αποθήκευση, γιατί δεν κάνει τίποτα. Επίσης, αν πατήσεις "επόμενο" στην έκθεση αυτοαξιολόγησης, μετά δε μπορείς να την επεξεργαστείς ποτέ ξανά.
Τι πρέπει να περιέχει ο ηλ. φακελος και η έκθεση αυτοαξιολόγησης συνοπτικά. Ηλεκτρονικός Φάκελος – Καταχώριση στοιχείων Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), τις ακόλουθες, μεταξύ άλλων, πληροφορίες:α) Σπουδές, γνώσεις ξένων γλωσσών και Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.): αα) πτυχίο διορισμού, δεύτερο ή περισσότερα πτυχία αβ) μεταπτυχιακό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα μεταπτυχιακά διπλώματα αγ) διδακτορικό δίπλωμα, δεύτερο ή περισσότερα διδακτορικά διπλώματα αδ) τίτλους γνώσης ξένων γλωσσών ή επίπεδο γνώσης γλωσσομάθειας αε) επίπεδο γνώσεων στην Τ.Π.Ε..β) Συγγραφικό έργο στην παιδαγωγική ή διδακτική: βα) βιβλία, τίτλος και Διεθνής Μοναδικός Αριθμός Βιβλίου (International Standard Book Number – ISBN), ββ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ή πρακτικά συνεδρίων, τίτλοι και ISBN, βγ) βιβλία χωρίς ISBN. βδ) άρθρα σε περιοδικά με κριτές, βε)άρθρα σε περιοδικά χωρίς κριτές ή σε ιστοσελίδες, βστ) λειτουργία ιστοσελίδας σχετικής με τη διδασκαλία και σχετικά με αυτή θέματα.γ) Σχετικά με την επιμορφωτική εμπειρία: γα) ως επιμορφωτής, γβ) ως επιμορφούμενος.δ) Σχετικά με το παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του. ε) Σχετικά με τη συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράμματα. στ) Σχετικά με ποικίλες δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του επιτελούμενου έργου και κάθε είδους δράσεις που συμβάλλουν στην ποιοτική αναβάθμιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία, όπως αναφέρονται ιδίως στο άρθρο 47 του ν. 4547/2019 (Α’ 102) και τα άρθρα 92 και 93 του ν. 4823/2021. ζ) Πρόσθετες πληροφορίες βιογραφικού σημειώματος. Η καταχώριση γίνεται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. και με ευθύνη τους. Η ακρίβειά τους πιστοποιείται κατά τον χρόνο αξιολόγησης από τους αξιολογητές ή, ανεξάρτητα από τον χρόνο της αξιολόγησης, από τους υπαλλήλους που έχουν πιστοποιηθεί αρμοδίως για την τήρηση των προσωπικών μητρώων των αξιολογουμένων. Στο περιεχόμενο του ηλεκτρονικού φακέλου της παρ. 1 δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021, ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., καθώς και ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι του δεύτερου εδαφίου της παρ. 2. Έκθεση αυτοαξιολόγησης Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του άρθρου 81 του ν. 4823/2021 (Α’ 136), το αργότερο μέχρι την οργανωμένη συνάντησή του με τον αξιολογητή για συζήτηση σχετικά με τη διδασκαλία ή το υποστηρικτικό έργο που καθίσταται αντικείμενο παρακολούθησης και αξιολόγησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέμπει σε τεκμήρια που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του που αφορούν στο παιδαγωγικό, διδακτικό ή υποστηρικτικό έργο του, προς τεκμηρίωση των απόψεων και ισχυρισμών του. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης δύναται να επικαιροποιηθεί ή συμπληρωθεί με την έγγραφη έκθεση παρατηρήσεων του πέμπτου εδαφίου της παρ. 6 του άρθρου 11, την οποία συντάσσει για τον σκοπό αυτό ο αξιολογούμενος, ακόμη και αν δεν διαφωνεί με την αξιολογική κρίση του αξιολογητή. Η έκθεση αυτοαξιολόγησης περιλαμβάνει τουλάχιστον: α) σύντομη περιγραφή μαθησιακού και κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου εντός του οποίου λαμβάνει χώρα το διδακτικό, παιδαγωγικό, συμβουλευτικό ή υποστηρικτικό έργο ή πρόγραμμα, β) στόχους που τέθηκαν, αντίστοιχες δράσεις που προγραμματίστηκαν και διδακτικά μέσα που προετοιμάστηκαν, καθώς και χρήση σύγχρονων τεχνικών και μεθοδολογιών, γ) ροή και σύνδεση διδακτικών, μαθησιακών και αξιολογικών δράσεων, δ) προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου εκπαιδευτικού ή υποστηρικτικού έργου, ε) αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων, στ) εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες, ζ) παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση τάξης, η) συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων, θ) συμμετοχή στην αυτοαξιολόγηση και στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας, ι) συνεργασία με συναδέλφους, ια) επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες και φορείς και ιβ) σχόλια ή αναστοχασμοί, εκτιμήσεις και προτάσεις. Στην έκθεση αυτοαξιολόγησης δύνανται να έχουν πρόσβαση οι αξιολογητές των εκπαιδευτικών ή των μελών του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π., η Ειδική Επιτροπή Αξιολόγησης του άρθρου 79 του ν. 4823/2021 και ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης ή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης αντίστοιχα, στην περιοχή ευθύνης της οποίας υπάγεται η σχολική μονάδα ή η εκπαιδευτική ή υποστηρικτική υπηρεσία ή δομή, στην οποία υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί ή τα μέλη του Ε.Ε.Π. ή Ε.Β.Π.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ …………… ΠΕ 82 (βάσει της ΥΑ ΦΕΚ Β’ 388/27-1-23 ,άρθρο 10)Είμαι απόφοιτος πχ από την ΑΣΠΑΙΤΕ από το 20... Από το 2012 έως το 2013 εργάστηκα ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός μηχανολόγος στο…….. Από το 2014 και μετά ,εργαζόμουν ως αναπληρωτής εκπαιδευτικός μηχανολόγος στη Σιβιτανίδειο ,στη ΔΔΕ Α Άθήνας , στη ΔΔΕ Βοιωτίας, στη ΔΔΕ Ζακύνθου, στη ΔΔΕ Κυκλάδων, και στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής έως ότου διορίστηκα μόνιμη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής (2021) .• Απόφοιτος Μεταπτυχιακών Σπουδών • Απέκτησα Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό (Π.Ε.ΣΥ.Π) (2009-2010) • Συμμετοχή στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του ΙΕΠ. Επίσης συμμετείχα στο: Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε π.χ το Athens College με τίτλο: Interpersonal and Pedagogical Skill Building (10-11 Iaνουαρίου 2020). Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε ….. Επιμορφωτικό Σεμινάριο που διοργάνωσε το ……. Επιμορφωτική συνάντηση ……… Ειδικά Θέματα στη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό προσανατολισμό του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών Μαθημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ (23 Μαρτίου 2010). Παρακολούθηση συνεδρίου ……… Ημερίδα ………………………….. (6 Απριλίου 2022). Ερευνητική Εργασία Α΄Λυκείου (PROJECTS) που πραγματοποιήθηκε στο 1ο ΕΠΑΛ …. Ή ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που πραγματοποιηθηκε στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ….. με έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή…… (2 Δεκεμβρίου 2015). Ημερίδα που διοργάνωσε το ……………με θέμα <<………..>> (7 Δεκεμβρίου 2019). Ημερίδα που διοργάνωσε το …………………………με θέμα << ………. >> (19 Νοεμβρίου 2012). Επιμορφωτικό Σεμινάριο Εκπαιδευτικών ……………………………….. Βεβαίωση συμμετοχής στο συντονισμό του Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό έτος 2012-2013 με τίτλο: <<'Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα...' [Αναδιαμορφώνοντας τους σχολικούς χώρους]>>. Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του Περιβαλλοντικού Προγράμματος κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο: <<Διάσωση και Διάδοση παραδοσιακών σπόρων και ποικιλιών - Σχολικός βιολογικός λαχανόκηπος με παραδοσιακούς σπόρους>>. Βεβαίωση συμμετοχής π.χ στην υλοποίηση του Προγράμματος Αγωγής Υγείας κατά το σχολικό έτος 2014-2015 με τίτλο: <<Είμαστε ό,τι τρώμε...Μεσογειακή διατροφή, παραδοσιακά προϊόντα και υγεία>>. Βεβαίωση παρακολούθησης π.χ σεμιναρίου στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε <<ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ>> στις 22 και 23 Φεβρουαρίου 2014 με τίτλο: Εισαγωγή στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό με Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε) Μαθητών Ειδικής και Γενικής Αγωγής.Τα μαθήματα που έχω διδάξει : Τα μαθήματα του Τομέα Μηχανολογίας στη Β΄ Τάξη και τα μαθήματα στις ειδικότητες Μηχανολογίας στη Γ΄ Τάξη. Στόχος των μαθημάτων είναι οι μαθητές να αποκτήσουν κριτική ικανότητα, να γνωρίσουν τα εργαλεία και να μάθουν να τα χειρίζονται. Να αποκτήσουν ευχέρεια στις μετρήσεις μεγεθών με τη χρήση μετρητικών οργάνων. Να κατανοήσουν σημαντικές έννοιες όπως πίεση, θερμοκρασία, όγκος. Να κατανοήσουν την έννοια της ενέργειας, τη χρήση της και τη μετατροπή της σε άλλες μορφές, να αναγνωρίζουν τα μορφολογικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των υλικών που χρησιμοποιούνται στα στοιχεία μηχανών, να σχεδιάζουν τα στοιχεία μηχανών με ελεύθερο χέρι (σκαρίφημα και με όργανα) και να περιγράφουν τη συνεργασία τους. Τέλος, να κατανοήσουν τον ψυκτικό κύκλο και τη χρησιμότητα του. να εφαρμόζουν τους νόμους της φυσικής και αντοχής και να γνωρίζουν τα συστήματα θέρμανσης και τη λειτουργία τους. Τεχνολογία της Α’ , Β’ , Γ ΄ γυμνασίου. Στόχος της Τεχνολογίας της Α’ γυμνασίου είναι οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τεχνολογικά θέματα ακλουθώντας την θεωρητική μελέτη, την πραγματοποίηση κατασκευής ,την δημιουργία της γραπτής εργασίας και την παρουσίαση. Η τεχνολογία της Β’ γυμνασίου έχει στόχο να προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τις πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις που απαιτούνται την λειτουργία των παραγωγικών μονάδων Τους βοηθάει να οργανώσουν τις ομαδικές γραπτές εργασίες και κατασκευές. Η Τεχνολογία της Γ’ γυμνασίου έχει στόχο να προσφέρει στους μαθητές να αντιληφθούν τις διαδικασίες με τις οποίες διαμορφώθηκε το τεχνικό περιβάλλον στο οποίο ζει και να εξοικειωθεί με την έρευνα. Από το 2021 είμαι διορισμένη στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής και με οργανική θέση στο 1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου. Στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα οι μαθητές προέρχονται πολλά γεωγραφικά διαμερίσματα ευθύνης της ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής όπως: Γλυκά Νερά, Παλλήνη, Παιανία, Μαρκόπουλο, Κορωπί, Καλύβια Θορικού, Σπάτα, Αρτέμιδα, Ανάβυσσος, Κερατέα, Πόρτο Ράφτη. Πρόκειται για μαθητικό δυναμικό προερχόμενο από ποικίλες ,ανομοιογενείς περιοχές και για μαθητές διαφόρων εθνικοτήτων (Έλληνες ,Αλβανικής καταγωγής ,Ρομά, Άγγλοι κά) καθώς και για μαθητές που διαφέρουν τόσο ως προς το γνωστικό υπόβαθρο όσο και ως προς την κοινωνική διαστρωμάτωση.Ροή και σύνδεση διδακτικών μαθησιακών αξιολογικών δράσεων 1)Τήρηση του ετήσιου προγράμματος ύλης με ελάχιστες αποκλίσεις. 2)Επίτευξη στόχων σε σχετικά ικανοποιητικό βαθμό και σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις κάλυψης της διδακτέας ύλης. 3)Αξιολόγηση δράσεων που αφορούν προφορικές και γραπτές δοκιμασίες ,όπως τα διαγωνίσματα τετραμήνων.Προσαρμογές που έγιναν κατά την υλοποίηση του προγραμματισμένου ή υποστηρικτικού έργου. Στη φετινή χρονιά 2022-2023 δεν χρειάστηκε να γίνει καμιά σημαντική προσαρμογή σε ότι αφορά την κάλυψη της ύλης.Αποτίμηση και αντιπροτάσεις επί στόχων, δράσεων και μέσων. Σχετική επίτευξη των στόχων που τέθηκαν και δυσκολίας ανταπόκρισης αρκετών μαθητών λόγω χαμηλού γνωστικού επιπέδου.Εμπλοκή μαθητών στις μαθησιακές διαδικασίες Εργασίες που δίνονται στους μαθητές μέσα στη τάξη. Εμπλοκή των μαθητών στα εργαστήρια. Παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης. Δημιουργία κλίματος αμοιβαίας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού και αποδοχής της διαφορετικότητας. Συζήτηση με τους μαθητές και χρήση πειθούς του διδάσκοντος στο φιλότιμο των μαθητών με θετικά αποτελέσματα. Συνέπεια και εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων. Τήρηση του εργασιακού ωραρίου και προγράμματος εφημεριών. Συμμετοχή σε όλες τις συνεδριάσεις της σχολικής μονάδας, ανάθεση όλων των καθηκόντων. Συμμετοχή στην αξιολόγηση στην εν γένει λειτουργία της σχολικής μονάδας. Συμμετοχή στη διερεύνηση του 2ου άξονα με θέμα ‘Σχολική διαρροή μαθητών ‘. Συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας. Εξαιρετική συνεργασία με τους συναδέλφους της σχολικής μονάδας σε όλα τα πλαίσια της διδακτικής θητείας. Άριστη συνεργασία με τον Διευθυντή και τους Υποδιευθυντές.Επικοινωνία με γονείς ή κηδεμόνες ή φορείς. Επικοινωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες για την πρόοδο των παιδιών τους ,ή αν διαπιστωθεί παραβατική συμπεριφορά . Σχόλια ή αναστοχασμοί εκτιμήσεις και προτάσεις Αφ’ ενός τα μαθήματα ειδικότητας ως προς την κατανόηση των εννοιών, την ονοματολογία, και γενικότερα ως προς την εισαγωγή στις κατασκευές στα εργαστήρια, ειδικά για τους μαθητές της Β’ λυκείου που έρχονται πρώτη φορά σε επαφή με τεχνικά μαθήματα και αφ’ ετέρου το χαμηλό μαθησιακό υπόβαθρο των μαθητών, καθιστά δύσκολο την επίτευξη στόχων. Η ενσωμάτωση της επιτόπιας και βιωματικής διδασκαλίας θα ήταν χρήσιμη για τους μαθητές στη κατανόηση των εννοιών και την εφαρμογή τους.
Υπάρχει κανένας συνάδελφος που αντιστέκεται στην αξιολόγηση και έχει μετανιώσει; Έτοιμα σκαριφήματα, φήμες για χρηματική ανταμοιβή, μόνο οι καραμελίτσες λείπουν για να ενδώσουμε!
Πάντως η Αθμια για μια ακόμη φορά, βάζει γυαλιά στη Βθμια που φοβάται και τον ίσκιο της. :
Αυτά τα συμπληρώνουμε μόνοι μας ή μας δίνουν εντολή; Αν και ξέρω συνάδελφο που του το επέβαλαν. Αλλά όχι αυτό το φάκελο, έπρεπε να συμπληρώσει κάποια έντυπα (σχέδια μαθήματος κλπ)