0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι θέλεις να πεις ακριβώς; Σύμφωνα με το παραπάνω όσοι είναι υπεράριθμοι απολύονται... Που είδες κάτι τέτοιο;
Ξεχνας και τις προσωπαπαγεις θεσεις…..Οταν καταργηθει μια θεση, παραμενειβο υπαλληλος στη θεση του και ασξει τα καθηκοντα του μεχρι ο ιδιος να ζητησει μετακινηση
Οι προσωποπαγείς καταργούνται αυτοδικαίως μόλις αποχωρήσει ο ΔΥ. Αν καταργηθεί η οργανική τότε ο ΔΥ απολύεται. Αυτό έγινε επί Αρβανιτόπουλου. Αν θέλει η κυβέρνηση τον μετατάσσει. Δεν υποχρεούται.
Δεν κεω κατι διαφορετικο…..Καταργειται η θεση, μενει ο υπαλληλος μεχρι να ζητησει ο ιδιος να μετακινηθει. Τοτε παυει να υπαρχει η θεση.Το ξερω πολυ καλα γιατι καταργηθηκαν οι θεσεις δυο συναδελφων. Αυτες εμειναν και ασκουσαν κανονικα τα καθηκοντα τους, μεχρι που ζητησαν μεταθεση μετα απο 2-3 χρονια. Μολις μετατεθηκαν (οχι μεταταχθηκαν!) μετα απο δικη τους αιτηση (το ξαναλεω) οι θεσεις επαψαν να υπαρχουν.
Οι εκπαιδευτικοί δεν κατέχουν προσωποπαγείς θέσεις. Αν υπάρξει οργανικό κενό, απλά μετατίθενται ή παραμένουν στη διάθεσή του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ.
Κοινωνικος λειτουργος και ψυχολογος Καταργηθηκαν οι θεσεις τους και μετατραπηκαν σε προσωπαπαγεις
Δεν είναι εκπαιδευτικοί...
Εγώ γενικά παρακολουθώ πολλά σεμινάρια και επιμορφώσης! Κάθε μεσημέρι που επιστρέφω από το σχολείο στο σπίτι σκέφτομαι αν υλοποίησα τους διδακτικούς στόχους που έθεσα για να μεταδώσω τις γνώσεις στους μαθητές με αποδοτικό τρόπο! Για την αξιολόγηση προβληματίζομαι διότι σε ένα τμήμα μπορεί να υπάρχουν 6 μαθητές με παραβατική συμπεριφορά! Οι υπόλοιποι μαθητές να θέλουν πραγματικά να μάθουν και να μην παρεμποδίζουν την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος! Λοιπόν σε αυτούς τους μαθητές κάνω συνεχώς "παρατηρήσεις" με πολύ ωραίο και ήρεμο τρόπο! Δεν μου αρέσει να φωνάζω και να υψώνω τη φωνή! Κάτι τέτοιο το θεωρώ "αντιπαιδαγωγικό". Άρχισα να δίνω και κάποιες αποβολές αλλά δεν βλέπω αποτελέσματα! Δεν μπορώ να γίνω "θηριοδαμαστής' αυτών των 6 μαθητών που παρεμποδίζουν το μάθημα! Αν λοιπόν ο αξιολογητής τις ώρες που θα παρακολουθήσει το μάθημα, οι μαθητές με "παραβατική" συμπεριφορά κάνουν υπερβολική φασαρία και "χαλάσουν" το παιδαγωγικό κλίμα, πώς θα αξιολογηθώ; Ακόμη αν η διεύθυνση του σχολείου γράψει ότι λόγ "παραβατικής" συμπεριφοράς μαθητών δεν υπάρχει σωστό "παιδαγωγικό" κλίμα, πώς θα αξιολογηθώ! 'Εχω υπηρετήσει σε πέντε νησιά! Τα περισσότερα ήταν δυσπρόσιτα! Έχω αγωνιστεί με έντιμο τρόπο να διοριστώ και κάνω μεγάλη οικονομία για να ανταπεξέλθω στις οικονομικές δυσκολίες που περνάμε όλοι οι εκπαιδευτικοί! Για όλους αυτούς τους αγώνες μας είναι άδικο η παραβατική συμπεριφορά κάποιων μαθητών να προκαλέσει την λανθασμένη αξιολόγηση μας! Είναι τεράστια κοινωνική αδικία!
Κι όμως σε μας ο σύμβουλος μιας συγκεκριμένης ειδικότητας έρχεται καθημερινά στο σχολείο! Η απεργία αποχή δυστυχώς έχει σπάσει...
Δεν νομίζω ότι η άποψη από την αξιολόγηση ήταν τόσο μαζική όσο τηνπαρουσίαζε το δεκαπενταμελές… συγγνώμη η ΕΛΜΕ και το alfavita εννοώ. Εγω προσωπικά γνωριζω περισσότερους που τη δέχτηκαν και την έκαναν ή θα την κάνουν, παρα που δεν την έκαναν. Ήδη στο διαύγεια πέρσι από περιέργεια κοιτούσα τα οδοιπορικά και έβλεπα ότι οι σύμβουλοι είχαν κάνει πολλές μετακινήσεις για το θέμα αυτό. Ειδικά οι νεοδιόριστοι που μπήκαν χωρίς να έχουν μεγάλη προϋπηρεσια και δεν είχαν προηγουμένως καμία επαφή με το συνδικαλιστικό κίνημα, δεν θα έλεγα ότι το πήραν στα σοβαρα όλο αυτό το κόλπο της αποχής και είναι κάτι που θα έπρεπε να προβληματίσει, για το πώς βλέπει τον ρόλο των εκπροσώπων μας κάποιος που έρχεται απ έξω και με άλλη νοοτροπία και ίσως και με εμπειριες από άλλους εργασιακούς χώρους, πανεπιστήμια και ερευνα.Κατά τ άλλα θα ξαναπώ ότι τα ζόρια θα τα δούμε όταν αρχίσει η αξιολόγηση από τους διευθυντές και ελπίζω μέχρι τότε να έχει καταστρωθεί μια πιο σοβαρή και αξιοπρεπής στρατηγική.
Δυστυχώς θα συμφωνήσω..απεργία αποχή κάνουμε και θα το συνεχίσουμε μέχρι τέλους οι λεγόμενοι "παλιοί",οι νεότεροι καλούν τον αξιολογητή μόνοι τους.Οι περισσότεροι βέβαια όχι γιατί όντως ήθελαν να αξιολογηθούν,αλλά από φόβο.Οψόμεθα..