0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή μου λες ότι οι νεοδιόριστοι του 21 θα περάσουμε 4ετια ως δόκιμοι;;;
Ωστόσο, δεν είδα και καμιά αντίσταση από τις Ομοσπονδίες.
Ποιος ειναι αρμόδιος να με αξιολογήσει λοιπόν;
ας πούμε ότι το θέμα είναι τα προσώπατα : εδώ ένας πρόεδρας ομοσπονδίας εύχεται αυτοδυναμία στον κούλη δημόσια (σπίρτο λέμε, που το ξέρει και ο κούλης ότι δεν ...). γιατί δεν ζητάτε "ευθύνες" από διευθυντές και συμβούλους που καβατζωσαν θητεία ΟΛΟΙ να αντισταθούν για σας , που δεν είστε σε θέση ισχύος , με μπλοκ ενιαίο ; να παραδώσουν κλειδιά σχολείων , να μην καταθέσει ΚΑΝΕΙΣ τίποτα κλπ κλπ . παραμύθια της χαλιμάς ε; εδώ για το τομάρι τους και τις φοβίες ούτε ένα φασόν κείμενο όλοι δεν μπόρεσαν... κεραμέως μέχρι να σβήσει ο ήλιος και να σοβαρευτεί ο κλάδος σε ένα βαθμό.
Όλο αυτό μου προκαλεί εντυπωση. Το σχολείο μου έχει διευθυντή τώρα. Εγώ διανύσω την περίοδο του δόκιμου με αυτόν τον διευθυντή και την ολοκληρώνω. Ποιος ειναι αρμόδιος να με αξιολογήσει λοιπόν; Το θέμα ειναι πολύ μεγαλύτερο από την ανικανότητο του ΥΠΑΙΘ, άπτεται του δημοσιοϋπαλληλικού κώδικα.
Αναμένω τις εξελίξεις όπως όλοι και φυσικά συνεχίζω τη δουλειά μου καθώς οι μαθητές έρχονται πρώτοι.
Εδώ απλά να σημειώσω πως κάτι τέτοια σλόγκαν χρησιμοποιούσε μια από τις πλέον αποτυχημένες υπουργούς παιδείας. Επίσης, με τέτοιες λογικές...προτεραιότητας, οι εκπαιδευτικοί συνήθως καταλήγουμε τελευταίοι.Κι ο τελευταίος συνήθως κλείνει την πόρτα ή την τρώει στα μούτρα.
Για όσους δόκιμους δεν το γνωρίζουν να ενημερώσω ότι υπάρχει απεργία-αποχή απ' τη διαδικασία της αξιολόγησης.
Μιλάω για την αξιολόγηση του διευθυντή που αφορά στη μονιμοποίηση. Αυτή που υπάρχει σε όλο το δημόσιο. Ισως λέγεται κάπως διαφορετικά.
Μετά τους πρόσφατους νόμους του 2019 και 2021 η αξιολόγηση του διευθυντή είναι μέρος μιας ευρύτερης διαδικασίας που περιλαμβάνει και την τρέχουσα, αυτή των συμβούλων. Για αυτό και πάει μακριά η βαλίτσα της μονιμοποίησης.
Και ξαναρωτάω, εγώ ο καχύποπτος. Το να σκοπεύουν κάποιοι ιδεοληπτικοί, όταν δοθεί η ευκαιρία, να νομοθετήσουν (ή να προβούν ακόμα και σε συνταγματική αναθεώρηση αν απαιτείται) και να καταργήσουν τη μονιμότητα ξεκινώντας από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, μετατρέποντας οριστικά την εργασιακή σχέση στον κλάδο σε ΙΔΑΧ, το έχει σκεφτεί κανείς;
αυτούς που υποστηρίζουν την όποια αξιολόγηση ως αναγκαία κι απαραίτητη θεωρώντας τους εαυτούς τους "εκτός κινδύνου".