0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
αγορακι μου χρυσο, μαθε να διαβαζεις ή πηγαινε να σε δει κανας γιατροςμπορω να δικαιολογησω την αγνοια σου επειδη δεν βρισκοσουν σε σχολειο οταν ψηφιζαμε για διευθυντες αλλα δεν μπορω να δικαιολογησω τα αλλοπροσαλλα συμπερασματα που βγαζεις.μαθε λοιπον για να μη γινεσαι ρεζιλι οτι η αριστερα ηταν εναντιον της συμμετοχης στη διαδικασια μοριοδοτησης των υποψηφιων διευθυντων με την ψηφο μας. ο λογος ηταν αφου αποδεχεσαι να αξιολογεις, μετα θα ηταν η σειρα σου να σε αξιολογησουνκαι τοτε υπηρχαν απειλες για το τι θα παθουμε οσοι δεν συμμετεχουμε κλπ κλπ, στην πραξη λιγοι υλοποιησαμε την αποφαση (αυτα αποδεικνυονται απο τα πρακτικα των εφορευτικων επιτροπων και οχι με εξυπναδες μεσω πληκτρολογιου)επειδη το παιζεις και αριστερος (του καναπε και του πληκτρολογιου) διαβασε ή ζητα να σε ενημερωσουν τι γινοταν πριν καμμια δεκαετια στα σχολεια και σταματα να γινεσαι ρεζιλι.επισης σταματα να ασχολεισαι μαζι με προσωπικα μηνυματα get a life
Μάλιστα ο εις εξ αυτών (wipers) δηλώνει και συνδικαλιστής στην ΕΛΜΕ του. Εκεί γνωρίζουν τι γράφει ανωνύμως εδώ;
Άκουσα την Κεραμέως το πρωί στο MEGA, τυχαία. Η γυναίκα είπε τραγελαφικά πράγματα. Να μάς πουν οι νεοδιοριζόμενοι αν υπέγραψαν κάτι τέτοιο, όταν ορκίστηκαν, αν τους εξήγησαν οι ΔΔΕ ότι έχουν τέτοια υποχρέωση, δηλ. να περάσουν από αξιολόγηση από τον κάθε τυχόντα, παρατρεχάμενο, που έχει βαρεθεί να βρίσκεται στις σχολικές αίθουσες & θέλει μόνο να αυξήσει τον μισθό του, χωρίς να είναι παραγωγικός, για να καταλάβουμε τέλος πάντων πού τα βρίσκει αυτά η Κεραμέως και τα λέει δημοσίως!Είναι προσβλητικό, πιστεύω, για εκπαιδευτικούς που έχουν αυξημένα προσόντα και διορίστηκαν λίαν προσφάτως, να τους ζητά τέτοια ανήκουστα πράγματα...! Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ΠΟΤΕ! Ας της δώσουμε ΟΛΟΙ την απάντηση που της πρέπει συμμετέχοντας στην απεργία στα μέσα του μήνα & το βασικότερο: ας τη στείλουμε μεθαύριο με την ψήφο μας να αξιολογηθεί η ίδια, μιας και για τη θέση που κατέχει είναι πλήρως αποτυχημένη & το γνωρίζει κι η ίδια πόσο χαμηλά βρίσκεται στους "επιτυχημένους" υπουργούς...!
Κι ένας τέτοιος εκπαιδευτικός, με παιδεία, μόρφωση, ήθος, συνέπεια, προθυμία κλπ., δικαιολογείται να φοβάται ή να αρνείται την αξιολόγηση;
Όμως, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που είναι κι αυτή πολύ βασική, προκειμένου να βελτιωθεί η σημερινή άσχημη κατάσταση (όπου πολλοί εκ των συναδέλφων _και δε θα μείνω μόνο στην άγνοια γύρω από τους ηλεκτρονικούς υπόλογιστές_ δείχνουν χαρακτηριστική απροθυμία γα εφημερίες, για ανάληψη σχολικών εορτών, ακόμη και για συχνή διόρθωση τετραδίων και εργασιών, καθώς και για επικοινωνία με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών), πρέπει να ξεκινήσει κάποια στιγμή και ξενίζει πραγματικά η άρνηση αρκετών εκπαιδευτικών να αξιολογηθούν, εφόσον είναι σωστοί στη δουλειά τους, αλλά και στην εν γένει παρουσία τους στη σχολική πραγματικότητα/ζωή. Γιατί να φοβάται ή να αρνείται ένας εκπαιδευτικός την αξιολόγηση ή να θέτει άσχετες προυποθέσεις ως προς την εφαρμογή της (ας κριθούν πρώτα οι πολιτικοί π.χ., το σημερινό σύστημα π.χ. ... και μετά εγώ); Δεν πρέπει να βλέπει κανένας την αξιολόγηση ως μέσο ή ως αφορμή απολύσεων συναδέλφων, αλλά ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών, των σχολικών μονάδων και κατ' επέκταση της σημερινής αρνητικής εικόνας που βλέπουμε όλοι μας σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό.
Τι έγινε gia? Δεν είναι τώρα η αξιολόγηση "χρήσιμο εργαλείο για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών, των σχολικών μονάδων"? Γιατί αρνείσαι την αξιολόγηση τώρα? Μήπως δεν έχεις "παιδεία, μόρφωση, ήθος, συνέπεια, προθυμία κλπ"?
Πρόκειται για το κλασικό σύνδρομο Π.Δ. και Μ.Δ.
Επίσης, το "δεν επιλέγουν σχολείο" οι μαθητές, ισχύει σήμερα. Αν κρίνουμε από την προβοκατόρικη ερώτηση του Πορδοσάλτε, και από την σαφώς ανοιχτή σε ερμηνείες μονολεκτική απάντηση της υπουργού, μόνο βέβαιο δεν είναι ότι θα ισχύει και αύριο. Πολλώ δε μάλλον όταν ήδη με την "αξιολόγηση" των σχολείων -για να μην πω καν των εκπαιδευτικών- ανοίγει διάπλατα όχι παραθυράκι, αλλά παραθυράρα, για να υποχρεωθούν οι σχολικές μονάδες να βγαίνουν στη ρούγα για χρηματοδότηση, ανταγωνιζόμενες τις γειτονικές τους. Το επόμενο στάδιο, θα είναι ή δεν θα είναι η "ελεύθερη επιλογή" που δόξη και τιμή έχει αναγάγει σε υπέρτατη ιδεοληψία η κυβερνώσα παράταξη;
Άκουσα την Κεραμέως το πρωί στο MEGA, τυχαία. Η γυναίκα είπε τραγελαφικά πράγματα. Πέρα από τα γνωστά περί 25.000 διορισμών που έκανε κατά τη θητεία της -γνωστή "καραμέλα" που έχουμε βαρεθεί ν' ακούμε-, επικεντρώθηκε στην αξιολόγηση & είπε ότι είναι προυπόθεση για τους νεοδιοριζόμενους, ώστε να μονιμοποιηθούν κι αν δεν αξιολογηθούν με ικανοποιητικό βαθμό, θα επιμορφωθούν και θα επαναξιολογηθούν, μέχρι να το επιτύχουν...! Το άκουσα πολύ προσεκτικά, γιατί κι οι δημοσιογράφοι επέμειναν με τις ερωτήσεις τους.Να μάς πουν οι νεοδιοριζόμενοι αν υπέγραψαν κάτι τέτοιο, όταν ορκίστηκαν, αν τους εξήγησαν οι ΔΔΕ ότι έχουν τέτοια υποχρέωση, δηλ. να περάσουν από αξιολόγηση από τον κάθε τυχόντα, παρατρεχάμενο, που έχει βαρεθεί να βρίσκεται στις σχολικές αίθουσες & θέλει μόνο να αυξήσει τον μισθό του, χωρίς να είναι παραγωγικός, για να καταλάβουμε τέλος πάντων πού τα βρίσκει αυτά η Κεραμέως και τα λέει δημοσίως!Είναι προσβλητικό, πιστεύω, για εκπαιδευτικούς που έχουν αυξημένα προσόντα και διορίστηκαν λίαν προσφάτως, να τους ζητά τέτοια ανήκουστα πράγματα...! Αυτό δεν έχει ξαναγίνει ΠΟΤΕ! Ας της δώσουμε ΟΛΟΙ την απάντηση που της πρέπει συμμετέχοντας στην απεργία στα μέσα του μήνα & το βασικότερο: ας τη στείλουμε μεθαύριο με την ψήφο μας να αξιολογηθεί η ίδια, μιας και για τη θέση που κατέχει είναι πλήρως αποτυχημένη & το γνωρίζει κι η ίδια πόσο χαμηλά βρίσκεται στους "επιτυχημένους" υπουργούς...!Ας ετοιμαστούμε, επίσης, για τηλεκπαίδευση τις επόμενες μέρες..!