*

Αποστολέας Θέμα: Τμήμα ένταξης στη  (Αναγνώστηκε 151488 φορές)

emmaki και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 701
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #378 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 05:40:40 pm »
Και ΕΠΕ και ημερολόγιο για κάθε μαθητή/τρια
Το ΕΠΕ δεν είναι μόνο στην παράλληλη;
Πώς θα γίνει ΕΠΕ σε 30 και 40 μαθητές από ένα εκπαιδευτικο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:21 »

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 845
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #379 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 07:14:33 pm »
Και ΕΠΕ και ημερολόγιο για κάθε μαθητή/τρια
Το ημερολόγιο τι περιλαμβάνει; Και είναι ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο;

Αποσυνδεδεμένος Fiodora

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #380 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 07:59:08 pm »
Κανονικά η σύμβουλος της ειδικής ή οι παλαιότεροι συνάδελφοι οφείλουν να έχουν τα σχετικά έντυπα. Το ΕΠΕ αφορά το πρόγραμμα του κάθε μαθητή με τους στόχους,τον τρόπο που θα εργαστείτε κλπ. Αυτό πχ θα είναι τριμήνου. Το εβδομαδιαίο και το ημερήσιο για μένα θα έπρεπε να είναι ένα έντυπο. Ανά ώρα και μάθημα αν πρόκειται για δημοτικό και αφορά πάλι κάθε μαθητή. Στο τμήμα ένταξης που έχετε ολοκληρωμένο πρόγραμμα κ αφορά όλους τους μαθητές μπορείτε να γράφετε τα ίδια αλλά με παρατηρήσεις τι διαφοροποιείται κάθε φορά κ στα αποτελέσματα τι παρατηρείτε. Όλα αυτά όμως καλύτερα με τη σύμβουλο σας. Εκείνη οφείλει να σας δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 845
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #381 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 08:41:45 pm »
Κανονικά η σύμβουλος της ειδικής ή οι παλαιότεροι συνάδελφοι οφείλουν να έχουν τα σχετικά έντυπα. Το ΕΠΕ αφορά το πρόγραμμα του κάθε μαθητή με τους στόχους,τον τρόπο που θα εργαστείτε κλπ. Αυτό πχ θα είναι τριμήνου. Το εβδομαδιαίο και το ημερήσιο για μένα θα έπρεπε να είναι ένα έντυπο. Ανά ώρα και μάθημα αν πρόκειται για δημοτικό και αφορά πάλι κάθε μαθητή. Στο τμήμα ένταξης που έχετε ολοκληρωμένο πρόγραμμα κ αφορά όλους τους μαθητές μπορείτε να γράφετε τα ίδια αλλά με παρατηρήσεις τι διαφοροποιείται κάθε φορά κ στα αποτελέσματα τι παρατηρείτε. Όλα αυτά όμως καλύτερα με τη σύμβουλο σας. Εκείνη οφείλει να σας δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.
Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:01:21 »

Αποσυνδεδεμένος Fiodora

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #382 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 09:14:48 pm »
Καλή αρχή και όλα να κυλήσουν ήρεμα, είναι δύσκολη η δουλειά μας και θέλει πολύ υπομονή, πράγμα που πολλοί εκ των συμβούλων δεν το αντιλαμβάνονται. Ως επαγγελματίες και υπάλληλοι ας έχουμε ένα αρχείο για να παρακολουθούμε την πρόοδο των μαθητών μας, δεν θα διαφωνήσω αλλά σε λίγο θα χρειαζόμαστε γραμματειακή υποστήριξη για όλο αυτό τον όγκο των εγγράφων.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #383 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2024, 09:30:38 pm »
Το ΕΠΕ δεν είναι μόνο στην παράλληλη;
Πώς θα γίνει ΕΠΕ σε 30 και 40 μαθητές από ένα εκπαιδευτικο;


Οι βασικοί άξονες του ΕΠΕ για κάθε μαθητή, συνοδεύουν την αξιολογική του έκθεση. Η εφαρμογή του δύναται να γίνει από όλους τους καθηγητές που εμπλέκονται στη διδασκαλία του μαθητή.
Δεν είναι απαραίτητο να είναι διαφορετική για κάθε μαθητή. Αν π.χ. έχετε 5 μαθητές με δυσλεξία, παρόμοια εικόνα στους επιμέρους δείκτες και στην εκπαιδευτική αξιολόγηση, τότε οι βασικοί άξονες του ΕΠΕ πιθανότατα θα ταυτίζονται, επομένως μπορεί να γίνει ένα κοινό ή έλαφρως τροποποιημένο για κάθε μαθητή, ανάλογα με τις ανάγκες του.

Για ημερολόγιο νομίζω ότι αφορά παράλληλη, στους μαθητές του ΤΕ συνήθως χρησιμοποιείται (άτυπα) "τετράδιο επικοινωνίας" για την καλύτερη οργάνωση του μαθητή και ενημέρωση της οικογένειας. 

Αποσυνδεδεμένος Fiodora

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #384 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2024, 06:35:09 am »
Στη Γ Αθήνας τουλάχιστον στην πρωτοβάθμια υπάρχει σοβαρό θέμα με την καταγραφή όλων αυτών, σε βαθμό να υπάρχει ένας όγκος εγγράφων χωρίς ουσία και το περιεχόμενο αμφιβόλου ποιότητος. Σαφώς ο εκπαιδευτικός τηρεί ημερολόγιο και καταγράφει, σαφώς υπάρχουν κοινά σημεία σε μαθητές με παρόμοια έκθεση, ωστόσο μας έχει ζητηθεί από καθένα ξεχωριστά όλη αυτή η καταγραφή. Εν τω μεταξύ μαζεύονται φάκελοι χωρίς πραγματικά κάποια ουσία καθώς και στη μετάβαση από μια σχολική μονάδα σε άλλη δεν ακολουθούν τον φάκελο του παιδιού. Μόνο το ΕΠΕ τριμηνου είναι χρήσιμο και οι οι αξιολογήσεις των τριμήνων (αρχική μέση και τελική). Κάθε διεύθυνση, κάθε σύμβουλος τα δικά της θα σημειώσω....

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #385 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2024, 08:49:31 pm »
Σαφώς ο εκπαιδευτικός τηρεί ημερολόγιο και καταγράφει, σαφώς υπάρχουν κοινά σημεία σε μαθητές με παρόμοια έκθεση, ωστόσο μας έχει ζητηθεί από καθένα ξεχωριστά όλη αυτή η καταγραφή.

Για δευτεροβάθμια είναι το thread. Ημερολόγιο για μαθητή ΤΕ δεν έχω συναντήσει, ούτε μου έχει ζητηθεί ποτέ και με μια γρήγορη αναζήτηση τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αφορά ή το δημοτικό ή παράλληλη στήριξη.
ΕΠΕ εννοείται ότι εφαρμόζεται για κάθε μαθητή με γνωμάτευση, απλά γράφω ότι μπορεί να είναι το ίδιο ή παρεμφερές όταν η διάγνωση αφορά την ίδια ΜΔ. 

Αποσυνδεδεμένος alexopmar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #386 στις: Ιανουαρίου 23, 2025, 02:51:05 pm »
καλησπέρα σας.
στην περίπτωση που το Τ.Ε λειτουργεί κάνοντας κατά βάση συνεκπαίδευση στη γενική τάξη, ποιος αποφασίζει τον βαθμό τετραμήνου? μπαίνει σε συνεργασία των δυο εκπαιδευτικών?
θα ήθελα σας παρακαλώ αν κάποιος γνωρίζει το νόμο στον οποίο γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στην βαθμολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #387 στις: Φεβρουαρίου 03, 2025, 10:43:20 pm »
Πέρα από την υποστήριξη των μαθητών και τη λειτουργία του ΤΕ με συνδιδασκαλία ή εκτός της γενικής τάξης, δεν έχω βρει ρητή αναφορά στη νομοθεσία για τη βαθμολόγηση των μαθητών του ΤΕ στη δευτεροβάθμια.
Το λογικό είναι πως από τη στιγμή που δουλεύετε συνδιδασκαλία με τον συνάδελφο γενικής, να υπάρξει συννενόηση μεταξύ σας για το βαθμό.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4601
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #388 στις: Φεβρουαρίου 03, 2025, 11:48:32 pm »
Το καθηκοντολογιο δεν αναφέρει πουθενά ότι βαθμολογούν ή εξετάζουν. Στο πλαίσιο της συμπερίληψης και με δεδομένο ότι η υποστήριξη πλέον ενθαρρύνεται να είναι εντός της τάξης, είναι λογικό ειδικά τώρα πια, να μην νοείται ο μαθητής του ΤΕ ως μονάδα που δεν ανήκει στο τμήμα γενικής παιδείας, από την άλλη όμως είναι και αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει συνεννόηση και να λαμβάνεται υπόψη θετικά τυχόν καλή συνεργασία του παιδιού με τον εκπαιδευτικό, ακόμα κι αν δεν έχει την ίδια συνεργασία ο καθηγητής του τμήματος.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #389 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 12:47:32 am »
Το καθηκοντολογιο δεν αναφέρει πουθενά ότι βαθμολογούν ή εξετάζουν. Στο πλαίσιο της συμπερίληψης και με δεδομένο ότι η υποστήριξη πλέον ενθαρρύνεται να είναι εντός της τάξης, είναι λογικό ειδικά τώρα πια, να μην νοείται ο μαθητής του ΤΕ ως μονάδα που δεν ανήκει στο τμήμα γενικής παιδείας, από την άλλη όμως είναι και αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει συνεννόηση και να λαμβάνεται υπόψη θετικά τυχόν καλή συνεργασία του παιδιού με τον εκπαιδευτικό, ακόμα κι αν δεν έχει την ίδια συνεργασία ο καθηγητής του τμήματος.

Και ως μονάδα ακόμα, όταν η υποστήριξη γινόταν ξεχωριστά, πάλι ο βαθμός άτυπα έμπαινε από τον εκπαιδευτικό ένταξης. Στο επίσημο έγγραφο της βαθμολογίας αναφέρεται μόνο ο εκπαιδευτικός γενικής.
Δε μας λέει όμως ο συνάδελφος ακριβώς ποιο είναι το θέμα.
Υποθέτω πως διαφωνούν όσον αφορά στη βαθμολόγηση.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4601
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #390 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 06:13:36 am »
Και ως μονάδα ακόμα, όταν η υποστήριξη γινόταν ξεχωριστά, πάλι ο βαθμός άτυπα έμπαινε από τον εκπαιδευτικό ένταξης. Στο επίσημο έγγραφο της βαθμολογίας αναφέρεται μόνο ο εκπαιδευτικός γενικής.
Δε μας λέει όμως ο συνάδελφος ακριβώς ποιο είναι το θέμα.
Υποθέτω πως διαφωνούν όσον αφορά στη βαθμολόγηση.

Μην το λες. Στο σχολείο μου όλοι συνεργαζόμασταν εκτός από συγκεκριμένη εκπαιδευτικό που δεν θα δεχοταν επ ουδενί να αλλάξει τον βαθμό που εκείνη είχε κρίνει, ασχέτως του τι ελεγε η ένταξη. Επίσης γνωριζω και εκπαιδευτικούς της ένταξης που έχουν αρνηθεί με πάθος οποιαδήποτε ανάμιξη στην αξιολόγηση των μαθητών, επικαλούμενοι το καθηκοντολογιο.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1280
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τμήμα ένταξης στη
« Απάντηση #391 στις: Φεβρουαρίου 04, 2025, 03:18:46 pm »
Μην το λες. Στο σχολείο μου όλοι συνεργαζόμασταν εκτός από συγκεκριμένη εκπαιδευτικό που δεν θα δεχοταν επ ουδενί να αλλάξει τον βαθμό που εκείνη είχε κρίνει, ασχέτως του τι ελεγε η ένταξη.

Τι να μην πω;
Αναφέρομαι στη περίπτωση που η υποστήριξη γίνεται εκτός τάξης, μόνιμα (σχεδόν κανόνας στα μονοώρα μαθήματα).
Πως θα βάλει βαθμό ο γενικής που δεν ξέρει ούτε πως μοιάζει ο μαθητής;
Ο βαθμός δηλώνεται από τον ένταξης και στο έγγραφο με τη βαθμολογία τετραμήνου φαίνεται το όνομα του εκπαιδευτικού γενικης.
Σε κάθε περίπτωση, ρητή αναφορά για τη βαθμολογία εγώ τουλάχιστον δεν έχω βρει.
@alexopmar  από το ΚΕΔΑΣΥ σας, τι σου είπαν για το θέμα

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32810
  • Τελευταία: karabelia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179679
  • Σύνολο θεμάτων: 19437
  • Σε σύνδεση σήμερα: 641
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 484
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.