emmaki και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και ΕΠΕ και ημερολόγιο για κάθε μαθητή/τρια
Κανονικά η σύμβουλος της ειδικής ή οι παλαιότεροι συνάδελφοι οφείλουν να έχουν τα σχετικά έντυπα. Το ΕΠΕ αφορά το πρόγραμμα του κάθε μαθητή με τους στόχους,τον τρόπο που θα εργαστείτε κλπ. Αυτό πχ θα είναι τριμήνου. Το εβδομαδιαίο και το ημερήσιο για μένα θα έπρεπε να είναι ένα έντυπο. Ανά ώρα και μάθημα αν πρόκειται για δημοτικό και αφορά πάλι κάθε μαθητή. Στο τμήμα ένταξης που έχετε ολοκληρωμένο πρόγραμμα κ αφορά όλους τους μαθητές μπορείτε να γράφετε τα ίδια αλλά με παρατηρήσεις τι διαφοροποιείται κάθε φορά κ στα αποτελέσματα τι παρατηρείτε. Όλα αυτά όμως καλύτερα με τη σύμβουλο σας. Εκείνη οφείλει να σας δώσει τις απαραίτητες οδηγίες.
Το ΕΠΕ δεν είναι μόνο στην παράλληλη;Πώς θα γίνει ΕΠΕ σε 30 και 40 μαθητές από ένα εκπαιδευτικο;
Σαφώς ο εκπαιδευτικός τηρεί ημερολόγιο και καταγράφει, σαφώς υπάρχουν κοινά σημεία σε μαθητές με παρόμοια έκθεση, ωστόσο μας έχει ζητηθεί από καθένα ξεχωριστά όλη αυτή η καταγραφή.
Το καθηκοντολογιο δεν αναφέρει πουθενά ότι βαθμολογούν ή εξετάζουν. Στο πλαίσιο της συμπερίληψης και με δεδομένο ότι η υποστήριξη πλέον ενθαρρύνεται να είναι εντός της τάξης, είναι λογικό ειδικά τώρα πια, να μην νοείται ο μαθητής του ΤΕ ως μονάδα που δεν ανήκει στο τμήμα γενικής παιδείας, από την άλλη όμως είναι και αυτονόητο ότι πρέπει να υπάρχει συνεννόηση και να λαμβάνεται υπόψη θετικά τυχόν καλή συνεργασία του παιδιού με τον εκπαιδευτικό, ακόμα κι αν δεν έχει την ίδια συνεργασία ο καθηγητής του τμήματος.
Και ως μονάδα ακόμα, όταν η υποστήριξη γινόταν ξεχωριστά, πάλι ο βαθμός άτυπα έμπαινε από τον εκπαιδευτικό ένταξης. Στο επίσημο έγγραφο της βαθμολογίας αναφέρεται μόνο ο εκπαιδευτικός γενικής.Δε μας λέει όμως ο συνάδελφος ακριβώς ποιο είναι το θέμα. Υποθέτω πως διαφωνούν όσον αφορά στη βαθμολόγηση.
Μην το λες. Στο σχολείο μου όλοι συνεργαζόμασταν εκτός από συγκεκριμένη εκπαιδευτικό που δεν θα δεχοταν επ ουδενί να αλλάξει τον βαθμό που εκείνη είχε κρίνει, ασχέτως του τι ελεγε η ένταξη.