0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσωπικά αντιμετωπίζω ένα άλλο πρόβλημα, που προηγείται χρονικά από όσα εξηγείτε παραπάνω (που σύντομα θα με απασχολήσουν στην πορεία..)Έχω 3 τμήματα γυμνασίου που μου ανατέθηκαν από τις 22/10..
chriskas στην περίπτωση αυτή έχεις μάλλον τις εξής επιλογές (η μία πιο δίκαιη και παιδαγωγική από την άλλη που λέμε...)α. βλέπεις τι είχαν πέρσι και παίρνουν ακριβώς το ίδιο +-1β. βάζεις ένα διαγώνισμα και ότι γράψουν ήγ. τους εξετάζεις όλους από 1 φορά και όποιον πάρει ο χάρος.Αν δεν μπορείς να αποφασίσεις ποια μέθοδος είναι πιο κατάλληλη μπορείς να χρησιμοποιήσεις και συνδυασμό...
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αν θα μπω τελικά στη λογική να κοροϊδεύω τους μαθητές και τους γονείς ακολουθώντας τη γραμμή της υψηλής βαθμολογίας ή αν θα γίνω στόχος συλλόγου καθηγητών και γονέων βάζοντας τους βαθμού που πραγματικά πιστεύω ότι αξίζουν οι μαθητές μου. ....Τα αριστεία πέφτουν σύννεφο και έναν ολόκληρο λογικό συλλογισμό δεν αναπτύσσει ούτε ένας μαθητής!!!....