*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 92333 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ:
« Απάντηση #14 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 08:51:45 am »
Εμένα δε με απασχολεί μόνο το πως θα καταλήξω να είμαι απόλυτα σίγουρη για την "αξία" του μαθητή!
Αυτή την αντιλαμβάνεται ο καθηγητής με τους τρόπους του τέλος πάντων!
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αν θα μπω τελικά στη λογική να κοροϊδεύω τους μαθητές και τους γονείς ακολουθώντας τη γραμμή της υψηλής βαθμολογίας ή αν θα γίνω στόχος συλλόγου καθηγητών και γονέων βάζοντας τους βαθμού που πραγματικά πιστεύω ότι αξίζουν οι μαθητές μου.
Προχθές στη γιορτή δώσαμε τα αριστεία και το 19 και... έδινε και έπαιρνε, αλλά στα τεστ που είχα βάλει στο μεταξύ στους αριστεύσαντες οι βαθμοί αντικειμενικά ήταν στην καλύτερη περίπτωση στο 16/17 και με τα "βολικά" θέματα (Σ-Λ) που έχουν πια επικρατήσει και βοηθάνε και τον κάθε σκερβελέ μαθητή!!!
Τα αριστεία πέφτουν σύννεφο και έναν ολόκληρο λογικό συλλογισμό δεν αναπτύσσει ούτε ένας μαθητής!!!
Γιατί κοροϊδεύουμε τα παιδιά μας; Πως να μην είναι μετά εκτός πραγματικότητας; Πώς να μην καλλιεργούν την πεποίθηση πως "τα αγαθώ κόποις ΔΕΝ κτώνται"!!!
Φτάνουν να πιστεύουν τελικά πως  όλα είναι εύκολα και αυτονόητα!!!
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:02:31 »

Αποσυνδεδεμένος chriskas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #15 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 10:27:04 am »
Προσωπικά αντιμετωπίζω ένα άλλο πρόβλημα, που προηγείται χρονικά από όσα εξηγείτε παραπάνω (που σύντομα θα με απασχολήσουν στην πορεία..)
Έχω 3 τμήματα γυμνασίου που μου ανατέθηκαν από τις 22/10. Έχω κάνει μέχρι στιγμής 6 ώρες μάθημα. Άυριο πάμε μάλλον εκδρομή και από Τρίτη μου ανακοίνωσαν ότι θα ξανακάνουν κατάληψη.
ΠΩΣ υποτίθεται ότι εγώ αρχές Δεκεμβρίου θα έχω μάθει και αξιολογήσει αντικειμενικά-αξιοκρατικά παιδια που θα έχω δει ελάχιστες φορές και ενδεχομένως δε θα ξέρω ούτε το ονομά τους;
Με αυτή την κατάσταση ΚΑΛΑ κάνουν και κάνουν κατάληψη μου φαίνεται. Γιατί δε γίνεται να σκάει μύτη ο φιλόλογος τέλη Οκτωβρίου, να κάνουμε ακόμα εισαγωγικά μαθήματα, και σε αρκετά τμήματα στην ώρα των φιλολ. να έχουν ακόμα!!!!! κενό, γιατί δεν έχει έρθει ακόμα φιλόλογος! (λείπει κι άλλος)
Σε αυτή την περίπτωση νομίζω θα κάνω το απεχθές σε μένα ως μαθήτρια σύστημα= εξέταση 2-2 μαθητών ανά ώρα, ώστε να έχουν εξεταστεί ο καθένας από μια έστω φορά προφορικά. Και αυτό ΑΝ δε γίνει κατάληψη μακράς διαρκείας στο χρόνο που μου απομένει. Τι να πω..

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #16 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 10:50:13 am »
Προσωπικά αντιμετωπίζω ένα άλλο πρόβλημα, που προηγείται χρονικά από όσα εξηγείτε παραπάνω (που σύντομα θα με απασχολήσουν στην πορεία..)
Έχω 3 τμήματα γυμνασίου που μου ανατέθηκαν από τις 22/10..

Έχεις δικαίωμα, αν υπάρχει επαρκή αιτιολόγηση, να μην παραδώσεις βαθμολογία ατο α΄ τρίμηνο.
Ίσως αυτό είναι και το καλύτερο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 28, 2007, 11:07:39 am από mavoglou »
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #17 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 10:58:03 am »
chriskas στην περίπτωση αυτή έχεις μάλλον τις εξής επιλογές (η μία πιο δίκαιη και παιδαγωγική από την άλλη που λέμε...)
α. βλέπεις τι είχαν πέρσι και παίρνουν ακριβώς το ίδιο +-1
β. βάζεις ένα διαγώνισμα και ότι γράψουν ή
γ. τους εξετάζεις όλους από 1 φορά και όποιον πάρει ο χάρος.
Αν δεν μπορείς να αποφασίσεις ποια μέθοδος είναι πιο κατάλληλη μπορείς να χρησιμοποιήσεις και συνδυασμό... ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:02:31 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #18 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 11:07:06 am »
chriskas στην περίπτωση αυτή έχεις μάλλον τις εξής επιλογές (η μία πιο δίκαιη και παιδαγωγική από την άλλη που λέμε...)
α. βλέπεις τι είχαν πέρσι και παίρνουν ακριβώς το ίδιο +-1
β. βάζεις ένα διαγώνισμα και ότι γράψουν ή
γ. τους εξετάζεις όλους από 1 φορά και όποιον πάρει ο χάρος.
Αν δεν μπορείς να αποφασίσεις ποια μέθοδος είναι πιο κατάλληλη μπορείς να χρησιμοποιήσεις και συνδυασμό... ;D


Η α. μέθοδος είναι παιδαγωγικά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!!!
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος cchatz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • ΠΕ07
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #19 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 11:25:26 am »
Πραγματικά απαράδεκτη... Προσωπικά αρνούμαι ακόμη και να δω τι βαθμούς είχαν πέρσι τα παιδιά και προτιμώ να σχηματίσω τη δική μου εικόνα από τη συμμετοχή τους στην τάξη, τα γραπτά τους και να δω πως ανταποκρίνονται στο μάθημα που γίνεται φέτος και όχι στο περσινό. Επί τη ευκαιρία να ρωτήσω πόσοι από σας βλέπετε ή λαμβάνετε υπόψη τις περσινές βαθμολογίες;;

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #20 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 12:05:21 pm »
Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι αν θα μπω τελικά στη λογική να κοροϊδεύω τους μαθητές και τους γονείς ακολουθώντας τη γραμμή της υψηλής βαθμολογίας ή αν θα γίνω στόχος συλλόγου καθηγητών και γονέων βάζοντας τους βαθμού που πραγματικά πιστεύω ότι αξίζουν οι μαθητές μου.

....
Τα αριστεία πέφτουν σύννεφο και έναν ολόκληρο λογικό συλλογισμό δεν αναπτύσσει ούτε ένας μαθητής!!!
....

ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ !!! Αυτή την πλήρη αδυναμία ανάπτυξης λογικών συλλογισμών (δλδ να ξεκινήσεις από κάποια δεδομένα, να ακολουθήσεις μία λογική ακολουθία και να καταλήξεις σε ένα συμπέρασμα) την βλέπω και γω και με τρομάζει. Και αυτό το πρόβλημα πιστεύω ότι εκπορεύεται αποκλειστικά από την ποιότητα της ύλης των μαθημάτων που διδάσκονται και του "νέου" τρόπου εξέτασης. Δεν είμαι και υπέρ του "παλιού" αποκλειστικού τρόπου των ερωτήσεων "ανάπτυξης", αλλά το διαγώνισμα με την μορφή "λόττο" δεν αναπτύσει σε τίποτα την λογική σκέψη (και προσωπική μου άποψη είναι ότι στόχος του σχολείου είναι πρώτα να αναπτύξει την λογική σκέψη και  μετά να παρέχει γνώσεις) των μαθητών.

Για το πρώτο πάντως, εγώ φέτος ΚΑΙ στο μάθημα επιλογής της πληροφορικής , θα βαθμολογήσω με τον ίδιο τρόπο που θα βαθμολογήσω και στα υπόλοιπα. Πέρισυ είχα βάλει σε ένα μάθημα όλο 20άρια, γιατί οι απαιτήσεις μου για εκείνο το μάθημα ήταν μηδαμινές.

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #21 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 12:28:08 pm »
Όχι μόνο δεν πρέπει να μπαίνει βαθμολογία σύμφωνα με το τι είχαν πέρυσι αλλά ούτε να βλέπετε τι έχουν στα άλλα μαθήματα. Εσείς ενδιαφέρεστε για το τι κάνουν στο δικό σας μάθημα όχι στα άλλα ή τι κάναν πέρυσι με άλλον συνάδελφο (ή μπορεί και με σας το ίδιο, υπάρχει περιπτωση να άρχισαν να έχουν ενδιαφέρον για το μάθημα, ένας κακός βαθμος θα αποτρέψει τον μέτριο  μαθητή να συνεχισει να ενδιαφέρετε. Πιστέψτε με...
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ:
« Απάντηση #22 στις: Οκτωβρίου 28, 2007, 04:38:45 pm »
Τελικά πιστεύω πως ακριβώς το να βλέπει κανείς τι είχαν οι μαθητές του την προηγούμενη χρονιά και τι του έβαλαν αυτό το τρίμηνο/τετράμηνο οι υπόλοιποι καθηγητές είναι που συντηρεί το κατεστημένο των κακώς κείμενων! Γι' αυτό έχουμε τους απουσιολόγους και μια σωρία άλλων άριστων, που έπονται, σε κάθε τάξη,  χωρίς οι περισσότεροι από αυτούς να διαθέτουν το στοιχειώδες "λογικό", αλλά και γνωστικό υπόβαθρο και τις περισσότερες φορές χωρίς κανένα άλλο ενδιαφέρον πέρα από τον υψηλό βαθμό!
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ:
« Απάντηση #23 στις: Νοεμβρίου 01, 2007, 09:20:05 pm »
τι έγινε; γιατί σταμάτησε ο διάλογος;

σήμερα μου τηλεφώνησε ένας προπερσινός μου μαθητής, ήταν Γ' Λυκείου Θεωρητική κι όταν αρχίσαμε το ιδιαίτερο ήταν ψιλοσκράπα στα Μαθηματικά, που τα είχε πάρει ως μάθημα επιλογής.
 Τελικά έγραψε 18, 5 που και για μένα ήταν ανέλπιστο τότε. Μου τηλεφώνησε λοιπόν σήμερα, μετά από δυο χρόνια, μες τη χαρά για να μου πει πως κάνουν Στατιστική (απορώ,επειδή από ότι ξέρω πέρασε φιλοσοφική ή κάτι τέτοιο ! τελικά όταν λέω πως παντού εμφανίζονται τα Μαθηματικά οι μαθητές νομίζουν πως τους φοβερίζω...) και πως τα καταλαβαίνει όλα και τα εξηγεί στους άλλους φοιτητές που δεν τα πιάνουν. Μου είπε χαρακτηριστικά: Τώρα αντιλαμβάνομαι πόσο καλό μου έκανε ο τρόπος που μου έμαθες να σκέφτομαι!
Δυο χρόνια μετά το κατάλαβε, το κατάλαβε όμως γιατί τελικά σκέφτεται. Κι εγώ ρωτάω πόσοι από τους άριστους μαθητές μας σκέφτονται και δεν παπαγαλίζουν απλώς; Και πως εμείς βάζοντας τα εικοσάρια κατά παραγγελία δεν καλλιεργούμε/συντηρούμε το είδος των α(περί)σκεπτων αριστούχων;
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #24 στις: Νοεμβρίου 01, 2007, 11:32:40 pm »
Aπ'οτι ξερω στη Ψυχολογια, υπαρχει η Παιδαγωγικη ερευνα-Στατιστικη Α υποχρεωτικη και η Παιδαγωγικη ερευνα-Στατιστικη

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #25 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 12:57:49 am »
Ρε παιδιά για ποιους συλλογισμούς συζητάτε;
Εδώ κάνουμε τη Δευτέρα σε μία ολόκληρη διδακτική ώρα, όλους κι όλους 2 ορισμούς (που είναι και επαναλήψεις μάλιστα - δηλαδή τυπικά ήδη γνωστά πράγματα) και την Τρίτη ρωτάς τον έναν από τους δύο και δεν το ξέρει κανείς! Όχι απλά δεν τον διατυπώνει σωστά, αλλά ούτε καν τους θυμίζει κάτι...

Ξανακάνουμε τους ορισμούς την Τρίτη, ώστε όταν τους ξαναπώ ΕΓΩ την Τετάρτη να ακουστεί ένα "Α, ναι μωρέεεε" από 1-2 άτομα.
Και ο χειρότερος μαθητής του τμήματος πέρυσι είχε γράψει 17 στο τέλος.

Εγώ το πρώτο 3μηνο θα στεναχωρήσω πολύ κόσμο.
Δε σκοπεύω να αφήσω παιδιά στην ίδια τάξη, αλλά είναι λίγο γελοίο να έχουν όλοι 17+ μέσο όρο και να γράφουν πανελλήνιες 1,2 μέσο όρο.
Πέρυσι μόνο μια μαθήτρια πέρασε σε κάποια σχολή και μόνο που δεν έδωσαν το όνομά της στην πλατεία του χωριού!

Σε όλα αυτά, βέβαια, μεγάλη ευθύνη έχουν μερικές φορές και οι Διευθυντές των σχολείων, που συχνά, αντί να φροντίζουν για τη δημιουργία καλού κλίματος που να ευνοεί την καλύτερη δυνατή απόδοση εκπαιδευτικών και μαθητών, αναλώνονται σε ηλίθιες συμπεριφορές και αποφάσεις, είτε λόγω ιδιοτέλειας, είτε λόγω έλλειψης διοικητικών ικανοτήτων και γνώσεων.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Nina P

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 869
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ18.02 (18.35) χαμόγελο-ευγένεια-εξυπηρέτηση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #26 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 01:05:14 am »
Ήρθε η ώρα να σας πω γιατί μίσησα τα μαθηματικά. Όταν ήμουν πρώτη δημοτικού η δασκάλα μας έβαλε να λύσουμε ασκήσεις της δευτέρας (ήταν στο τέλος της χρονιάς) για να δει είπε σε τι επίπεδο ήμασταν (σε συνεννόηση με την δασκάλα της δευτέρας). Μας εξήγησε δε πως αν δεν μπορούμε να της λύσουμε να μην το κάνει άλλος για μας (η μαμάδες μας). Ήταν 5 ασκήσεις. Έλυσα τις 3 και δεν κατάφερα να λύσω της άλλες δύο. Ξέρετε τι έκανε; Έγραψε στο τετράδιο μου Αλήτησα με κεφαλαία γράμματα και κόκκινο μαρκαδόρο. Δεν ξανάπιασα ούτε το βιβλίο της αριθμητικής στα χέρια, ούτε των μαθηματικών στο σχολείο και φυσικά είχα φοβερές ελλείψεις. Όταν έκανα ιδιαίτερα πάντα έγραφα καλά, καταλάβαινα τα πάντα, αλλά θαρρείς και ο "σκληρός μου δίσκος" δεν αποθήκευε. Μετά από δύο τρις βδομάδες ξεχνούσα τα πάντα. Απέκτησα επίκτητη μαθησιακή δυσκολία σε όλους τους αριθμούς. Στην φυσική στην χημεια σε όλα (απο το λύκειο δε κάνω στατιστική λογιστική οικονομικά μαθηματικά κλπ

Ξέρετε πόσο ζόρι είναι αυτό που πέρασα και σε οικονομική σχολή; Την προσπάθεια που έκανανα να ξεπεράσω τον εαυτό μου. Από μία βλαμμένη δασκάλα.
Γίνε εσύ ο ίδιος η αλλαγή που θέλεις να φέρεις στον κόσμο.

Αποσυνδεδεμένος ninap3

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ03
    • Προφίλ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ + ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Απ:
« Απάντηση #27 στις: Νοεμβρίου 02, 2007, 07:03:19 am »
Σε αντίθεση με μένα που η μαθηματικός μου στην Α΄ Γυμνασίου, μετά από δυο φορές που με σήκωσε αδιάβαστη - την πρώτη βδομάδα των μαθημάτων - μου έριξε ένα εξαιρετικό κράξιμο του στυλ: απορώ πως μια τόσο όμορφη κι έξυπνη κοπέλα δεν τα πάει καλά με τα μαθηματικά! Αυτό ήταν. Δεν άφηνα το βιβλίο των μαθηματικών από το χέρι μου κι αποφάσισα ήδη στα 12 να γίνω καθηγήτρια μαθηματικών!
Θέλει μαεστρία το "κράξιμο". Προς το παρόν εφαρμόζω το ίδιο στο γυμνάσιο (στο λύκειο δεν πιάνουν εύκολα κάτι τέτοια) και είδα κιόλας αποτέλεσμα σε έναν παλινοστούντα που όλοι οι άλλοι συνάδελφοι τον θεωρούν...χαμένο από χέρι. Ελπίζω να πιάσει το κόλπο και με άλλους.
Ο καλύτερος δάσκαλος είναι ο...πίνακας!
http://mathandliterature.blogspot.com

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178779
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.