spi77 και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν είναι θέμα εταιρείας η κατάργηση των οργανικών. Είναι θέμα του ότι στα πρότυπα σχολεία (πλην προτύπων ΕΠΑΛ) δεν υπάρχουν οργανικές.
Αυτό εννοούσα, και μάλλον δεν το κατέστησα σαφές. Ότι αν, στα πλαίσια της επέκτασης των "χορηγιών" εντάσσονται σταδιακά όλο και περισσότερα σχολεία σε μοντέλο αντίστοιχο των Ωνασείων, θα μετατρέπονται σε "πρότυπα" (ή όπως αλλιώς τα ονομάσουν για να αγλαΐσουν την παράδοσή τους στους χορηγούς) και έτσι θα χάνονται οργανικές.
...Το δεύτερο είναι παρα πολύ σοβαρό θέμα. Προ κάποιων μηνών, ένας φιλόλογος σε Λύκειο Δήμου της Αθήνας είχε γράψει ένα εξαιρετικό κείμενο για την κατάσταση των λυκείων της γειτονιάς στα αστικά κέντρα, για την εξαφάνιση του καλού καθ άριστου μαθητή από αυτα (λόγω των προτύπων). Έγραφε χαρακτηριστικά ότι το γενικό λύκειο της γειτονιάς οδεύει στο να γίνει ένα δεύτερο αποθετηριο μαθητών μετά το επαγγελματικό λύκειο. Η κατάσταση όπου ο κάθε γονέας προσπαθει να πάρει το παιδί του μακριά από τα σχολεία της γειτονιάς, έχει ήδη έρθει και θα ενταθεί. Και όπου δεν υπάρχουν πολλά σχολεία της ίδιας βαθμίδας στην περιοχή, η κατάσταση θα είναι αφόρητη...
πώς βοηθούν στην αναβάθμιση των περιοχών αυτών;
γιατι επικεντρώνεστε στο ότι θα χαθούν οργανικές και δεν λέτε ότι θα δοθούν καλές θέσεις σε φιλόδοξους εκπαιδευτικούς με προσόντα να πάνε να εργασθούν σε πιο καλά σχολεία και όχι να παραμείνουν εγκλωβισμένοι σε χαμηλής ποιότητας σχολεία γειτονιάς ; Ο ιστορικός της εκπαίδευσης Αλέξης Δημαράς έλεγε ότι, δεν πρέπει να διαλέγει το σχολείο τον εκπαιδευτικό αλλά ο εκπαιδευτικός να διαλέγει το σχολείο του