*

Αποστολέας Θέμα: ΜΝΑΕ  (Αναγνώστηκε 1788 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος automato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
ΜΝΑΕ
« στις: Νοεμβρίου 09, 2024, 07:38:36 pm »
Μπορεί να εξηγήσει κάποιος που έχει δουλέψει η δουλεύει στα ΜΝΑΕ...ποιος είναι ο ρόλος του 2ου καθηγητή ?
Και τι γίνεται πρακτικά?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 11, 2024, 12:25:22 am από automato »
ΠΕ03

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΜΝΑΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 10, 2024, 10:16:21 pm »
Μπορεί να εξηγήσει κάποιος που έχει δουλέψει η δουλεύει στα ΜΝΑΕ...ποιος είναι ο ρόλος του συμβούλου καθηγητή ?
Και τι γίνεται πρακτικά?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα του «Συμβούλου Καθηγητή» είναι:

- Η αποδοχή και υποστήριξη των νεοεισερχόμενων μαθητών/τριών και η εξοικείωσή τους με το σχολικό περιβάλλον, με στόχο την ομαλή προσαρμογή τους.
- Η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών, ώστε να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα.
- Η ανάπτυξη δράσεων ώστε να είναι ευχερής και απρόσκοπτη η επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
- Ο εντοπισμός πιθανών αιτιών που αναστέλλουν τη γνωστική πρόοδο των μαθητών/τριών.
- Η ανάπτυξη δράσεων για τη δικτύωση της οικείας σχολικής μονάδας με άλλες σχολικές μονάδες που υλοποιούν τη δράση και η προώθηση της μεταξύ τους επικοινωνίας και ανταλλαγής εμπειριών.
- Η συνεργασία με τον Ψυχολόγο που απασχολείται στην οικεία σχολική μονάδα.
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 11, 2024, 12:01:49 am »
Έχω την εντύπωση ότι ο Σύμβουλος Καθηγητής δεν είναι το ίδιο με τον καθηγητή ΜΝΑΕ. Έχω μάλιστα κάνει σύμβουλος καθηγητής μια χρονιά. Και φυσικά λόγω ειδικότητας δεν μπορώ να είμαι καθηγητής ΜΝΑΕ. Αν και νομίζω ο θεσμός του Σύμβουλου καθηγητή εντάσσεται στη δράση ΜΝΑΕ

Αποσυνδεδεμένος automato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 11, 2024, 12:23:55 am »
Παιδια εκανα λαθος εγω...δεν αναφερομουν ατον συμβουλο καθηγητη αλλα στον 2ο καθηγητη μεσα στην αιθουσα...που ειναι προφανως διαφορετικα πραγματα...
ΠΕ03

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΜΝΑΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:58:44 »

Αποσυνδεδεμένος Meg4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 11, 2024, 03:46:44 pm »
Παιδια εκανα λαθος εγω...δεν αναφερομουν ατον συμβουλο καθηγητη αλλα στον 2ο καθηγητη μεσα στην αιθουσα...που ειναι προφανως διαφορετικα πραγματα...
Αυτό έχει να κάνει με τη συνεργασία των δύο εκπαιδευτικών. Έχω εργαστεί και ως ΜΝΑΕ αλλά και ως πρώτη εκπαιδευτικος. 

Αποσυνδεδεμένος Nuvela

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 13, 2024, 08:28:53 pm »
Ήμουν πέρσι ΜΝΑΕ και μπορώ να πω ότι είχα απίστευτη σχέση με τον κύριο φιλόλογο της α τάξης ΕΠΑΛ! Καταρχάς, μπαίναμε και οι δύο στα ίδια τμήματα στο μάθημα της γλώσσας. Ο κύριος καθηγητής όριζε την ύλη που θα κάναμε κάθε φορά, ετοίμαζα ασκήσεις στα παιδιά και κάναμε και οι δύο συνδιδασκαλία! Είχα εξαιρετική συνεργασία και πραγματικά έμαθα πάρα πολλά πράγματα δίπλα στον συνάδελφο! Από την άλλη ο σύμβουλος καθηγητής είναι αυτός που αναλαμβάνει συγκεκριμένα παιδιά που θα του οριστούν και οφείλει να επικοινωνεί, να συμβουλεύει και να μιλάει με τους μαθητές. Συνήθως στα κενά μου έπαιρνα τα παιδιά για περίπου 20 λεπτά και μιλούσαμε για θέματα που τους απασχολούσαν, για άσχημη συμπεριφορά προς συναδέλφους ή για αλλά θέματα συμπεριφοράς.  Είναι αρκετά βοηθητικό για τα παιδιά τα οποία θέλουν λογικά επιχειρήματα και  συζήτηση για να αντιληφθούν καταστάσεις. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές ο χρόνος δεν έφτανε οπότε τους μιλούσα στα διαλείμματα.

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 18, 2024, 07:42:11 pm »
Από την άλλη ο σύμβουλος καθηγητής είναι αυτός που αναλαμβάνει συγκεκριμένα παιδιά που θα του οριστούν και οφείλει να επικοινωνεί, να συμβουλεύει και να μιλάει με τους μαθητές. Συνήθως στα κενά μου έπαιρνα τα παιδιά για περίπου 20 λεπτά και μιλούσαμε για θέματα που τους απασχολούσαν, για άσχημη συμπεριφορά προς συναδέλφους ή για αλλά θέματα συμπεριφοράς.  Είναι αρκετά βοηθητικό για τα παιδιά τα οποία θέλουν λογικά επιχειρήματα και  συζήτηση για να αντιληφθούν καταστάσεις. Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές ο χρόνος δεν έφτανε οπότε τους μιλούσα στα διαλείμματα.

ήσασταν δηλαδή σύμβουλος καθηγητής σε μερικούς μαθητές σας??
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος Nuvela

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 19, 2024, 08:13:14 am »
Ναι είχα τρεις μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος automato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 19, 2024, 03:43:36 pm »
Ρίξτε λίγο το τουπέ όσοι είσαστε 1ος καθηγητής και βοηθήστε τους συνάδελφους μέσα στην τάξη αντί για ειρωνείες...
Ελεος καποιοι την εχουν δει σαν πρυτανεις... 
ΠΕ03

Αποσυνδεδεμένος Lino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 20, 2024, 08:44:26 am »
Από εδώ:


Παράθεση
Στη συνδιδασκαλία διδάσκουν ο Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) και ο Συνεργάτης Καθηγητής Μαθήματος (ΣΜ), οι οποίοι αποτελούν τη Διδακτική Ομάδα. Κύριο αντικείμενο της συνεργασίας τους είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της συνδιδασκαλίας στα αντίστοιχα μαθήματα, η διαφοροποίηση της διδασκαλίας σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των μαθητών και μαθητριών προς επίτευξη των στόχων της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) και η διαμόρφωση του βέλτιστου κλίματος μάθησης και λειτουργίας των μαθητών/τριών στη σχολική κοινότητα, σύμφωνα με τους στόχους του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.» και ειδικότερα της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Ως Υπεύθυνος Καθηγητής Μαθήματος (ΥΜ) ορίζεται ο εκπαιδευτικός της σχολικής μονάδας στον οποίο ο Σύλλογος αναθέτει τη διδασκαλία του μαθήματος. Ως Συνεργάτης Καθηγητής Μαθήματος (ΣΜ) ορίζεται ο εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται ή τοποθετείται για τις ανάγκες της εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» και ορίζεται με απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων.

2. Υποχρεώσεις Υπευθύνου Καθηγητή Μαθήματος (ΥΜ):

Πέραν των προβλεπόμενων στο πλαίσιο των καθηκόντων του, ο εκπαιδευτικός υπεύθυνος του μαθήματος οφείλει να συνεργάζεται ως μέλος της Διδακτικής Ομάδας με τον Συνεργάτη Καθηγητή Μαθήματος (ΣΜ). Υποχρεώσεις Συνεργάτη Καθηγητή Μαθήματος (ΣΜ):

    Επιτελεί το έργο της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (ΕΕΔ) που του ανατίθεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων (ΣΔ).
    Συνεργάζεται ως μέλος της Διδακτικής Ομάδας από κοινού με τον Υπεύθυνο Καθηγητή Μαθήματος (ΥΜ).
    Συμμετέχει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση της συνδιδασκαλίας με σκοπό την εκμετάλλευση του μέγιστου των δυνατοτήτων που παρέχει η μορφή αυτή της διδασκαλίας, συμμετέχει ενεργά στις σχετικές επιμορφωτικές συναντήσεις, σε δειγματικές διδασκαλίες κ.λπ. και σε όλες τις προβλεπόμενες και σχετικές με το αντικείμενό του δράσεις της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».
    Συμμετέχει στην περιγραφή των επιδόσεων των μαθητών/-τριών και στην ανατροφοδότηση των μαθητών/τριών και γονέων/κηδεμόνων.

    Αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των ανατιθέμενων στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης» εργασιών (συμπλήρωση εγγράφων, σύνταξη σύντομων εκθέσεων κ.λπ.).
    Συμμετέχει στο Σύλλογο Διδασκόντων (ΣΔ) και τις Παιδαγωγικές Συνεδριάσεις του, καθώς και στα συμβούλια τάξης.


Αποσυνδεδεμένος automato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: ΜΝΑΕ
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 20, 2024, 09:24:49 am »
Τράβα να τα εφαρμόσεις όλα αυτά όταν έχεις ένα 'πρύτανη' δίπλα σου... :D

Από εδώ:
ΠΕ03

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32766
  • Τελευταία: tseri
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178025
  • Σύνολο θεμάτων: 19409
  • Σε σύνδεση σήμερα: 496
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 418

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.