0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η συνύπαρξη τριών με παράλληλη δεν είναι καθεαυτή το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι μεταξύ των παιδιών κάποια εμφανίζουν σοβαρά θέματα υγείας και ψυχοσυναισθηματικής φύσης ζητήματα, που χρειάζονται ηρεμία, και ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ υπάρχει άλλο παιδάκι με έντονη υπερκινητικότητα και επιθετικότητα και βασικά ένα από τα προβλήματα που δημιουργείται είναι ακριβώς ότι δυσκολεύονται να συνυπάρξουν.
Το σχολείο είναι πολύ καλά στελεχωμένο και πρόκειται να μπει δεύτερη παράλληλη στην ίδια τάξη, ακριβώς λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί
Έχει έρθει με το παιδί, αλλά δεν έχουν μπει ακόμα στην τάξη. Υπάρχει πάντως. Θέλω να πω, ότι δεν νομίζω πως η έλλειψη παράλληλης είναι το πρόβλημα.
Υπάρχει επικοινωνία με το σχολείο, αλλά στην πορεία ενδιαφερόμαστε να ενημερωνόμαστε για το πλαίσιο και τις πρακτικές, προκειμένου να γνωρίζουμε τι ισχύει βάσει νόμου και τι όχι. Σε περίπτωση λοιπόν που πρόκειται για βοηθητικό προσωπικό, δεν έχει δικαίωμα να μπει στην τάξη, αλλά τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μένει και το παιδί εκτός τάξης; Και εάν πρόκειται για παράλληλη, ως δεύτερη μπορεί να τοποθετηθεί σε τάξη που υπάρχει ήδη μια ή όχι;
Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι εάν είναι βοηθητικό προσωπικό μπαίνει κατά περίπτωση, ενώ εάν είναι δεύτερη παράλληλη, τότε δεν είθισται να μπαίνει πάνω από μια σε κάθε τάξη. Το τι είναι θα φανεί. Η ανάγκη για παράλληλη σε τρίτο παιδί προέκυψε μετά την κατανομή των τμημάτων, διότι αρχικά δεν υπήρχε εικόνα. Είμαστε βέβαιοι ότι η τοποθέτηση των παιδιών στο ίδιο τμήμα δεν έγινε στοχευμένα, απλώς τα προβλήματα ανέκυψαν αργότερα και είναι γενική παραδοχή ότι το ένα τμήμα είναι πολύ δύσκολο στο σύνολό του και το άλλο πολύ εύκολο και ότι έπρεπε να είχε γίνει διαφορετική κατανομή ήδη πριν την έναρξη της πρώτης δημοτικού. Με αυτά τα δεδομένα, ό,τι έγινε έγινε όμως τι συμβαίνει στην πράξη και τι προβλέπεται βάσει νόμου. Αφήνουμε ένα τμήμα άθικτο που πετάγονται και σπάζονται καρέκλες, εκτοξεύονται τετράδια, κασετίνες, σε καθημερινή βάση να πάει έτσι μέχρι την έκτη δημοτικού και το αναλαμβάνει κάθε χρόνο η αναπληρώτρια; Ενώ υπάρχει άλλο τμήμα που είναι εύκολο και αναλαμβάνουν οι παλιές; Τι προβλέπει η νομοθεσία και ποια είναι η πρακτική σε αυτές τις περιπτώσεις;