*

Αποστολέας Θέμα: Ανισοκατανομή παιδιών που χρήζουν παράλληλης και δυσλειτουργία τμήματος  (Αναγνώστηκε 493 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα. Ήθελα να γνωρίζω εάν έχετε εμπειρία από τη διαχείριση από τα σχολεία τμημάτων που περιλαμβάνουν δυσανάλογα μεγάλο αριθμό παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και γνωρίζετε τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις. Διευκρινίζω ότι τα παιδιά στην τάξη είναι κάτω των 25, οπότε δεν τίθεται θέμα να σπάσει το τμήμα και ότι πρόκειται για τις πρώτες τάξεις δημοτικού. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι προέκυψε στην τάξη που είναι το παιδί μου, στην οποία υπάρχουν δυο τμήματα, το ένα τμήμα να έχει μεγαλύτερο αριθμό μαθητών και 3 παιδιά που χρήζουν παράλληλης, εξ όσων ακούγονται ενδεχομένως να υπάρχει τέταρτο αδιάγνωστο, και συνολικά πολύ ζωηρά και απείθαρχα παιδιά, ενώ στο άλλο τμήμα υπάρχει ένα παιδί το οποίο είχε παράλληλη στην αρχή του περασμένου έτους και με βάση τα όσα έχω πληροφορηθεί, πλέον δεν έχει παράλληλη, επειδή κρίθηκε ότι η πορεία του ήταν τόσο καλή, ώστε δεν χρειάστηκε να συνεχίσει, και συνολικά ήρεμα και συνεργάσιμα παιδιά. Έτσι στο τμήμα μας έχει διαμορφωθεί μια αφόρητη κατάσταση, να μην γίνεται μάθημα στην τάξη, να εκτοξεύονται καρέκλες, να τρέχουν παιδιά και να πηδάνε πάνω σε θρανία σε βαθμό που να εγείρονται ανησυχίες για την σωματική ακεραιότητά τους στην τάξη και άλλες καταστάσεις πολύ χειρότερες, που δεν επιθυμώ να επεκταθώ. Οι γονείς φυσικά μεταξύ τους κυριολεκτικά σφάζονται και συνολικά είναι μια κατάσταση τρομερά ψυχοφθόρα. Με μια πρόχειρη έρευνα που έκανα, δεν το έχω ξεκαθαρίσει και αναρωτιέμαι εάν υπάρχει περιθώριο να τεθεί ζήτημα ανακατανομής των μαθητών, ώστε να αποφορτιστεί η κατάσταση στο τμήμα που κυριολεκτικά υποφέρει, και δεν εννοώ να μεταφερθούν μαθητές από το ένα τμήμα στο άλλο με τιμωρητικό τρόπο, αλλά ξεκάθαρα για να μην επωμίζεται το ένα τμήμα, το οποίο παρεμπιπτόντως αναλαμβάνει σταθερά αναπληρώτρια, σε αντίθεση με το άλλο τμήμα, που έχει αναλάβει η "παλιά", όλη την ένταση που προκαλεί η συνύπαρξη παιδιών που εμφανίζουν ένταση και επιθετικότητα με παιδιά που εμφανίζουν ιδιαίτερη ευαισθησία και χρήζουν ηρεμίας και ησυχίας. Επίσης, αναρωτιέμαι εάν υπάρχει δυνατότητα βάσει νομοθεσίας και πρακτικής στα σχολεία, να αλλάξει μεμονωμένο παιδί τμήμα, κατόπιν αιτιολογημένου αιτήματος των γονιών. Ευχαριστώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2024, 08:38:37 πμ από ntora2 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Μπορει γιαβπρακτικους λογους να εχουν μπει μαζι τα παιδια που εχουν ΠΣ. Δηλαδη, να υπαρχει ενας/μια εκπαιδευτικος! (Το ποσοι/ες θα επρεπε να υπαρχουν ειναι αλλη κουβεντα και οχι της στιγμης). Σε τετοια περιπτωση θεωρω οτι το σχολειο ορθως επραξε, φανταστειτε να ειναι τα παιδια αυτα μοιρασμενα στα δυο τμηματα και η ΠΣ να ειναι μια!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η συνύπαρξη τριών με παράλληλη δεν είναι καθεαυτή το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι μεταξύ των παιδιών κάποια εμφανίζουν σοβαρά θέματα υγείας και ψυχοσυναισθηματικής φύσης ζητήματα, που χρειάζονται ηρεμία, και ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ υπάρχει άλλο παιδάκι με έντονη υπερκινητικότητα και επιθετικότητα και βασικά ένα από τα προβλήματα που δημιουργείται είναι ακριβώς ότι δυσκολεύονται να συνυπάρξουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2024, 09:26:08 πμ από ntora2 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Η συνύπαρξη τριών με παράλληλη δεν είναι καθεαυτή το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι μεταξύ των παιδιών κάποια εμφανίζουν σοβαρά θέματα υγείας και ψυχοσυναισθηματικής φύσης ζητήματα, που χρειάζονται ηρεμία, και ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τη σωματική τους ακεραιότητα, ενώ υπάρχει άλλο παιδάκι με έντονη υπερκινητικότητα και επιθετικότητα και βασικά ένα από τα προβλήματα που δημιουργείται είναι ακριβώς ότι δυσκολεύονται να συνυπάρξουν.

Φανταστειτε τι θα γινει σε μια ταξη χωρις ΠΣ!


Αντιλαμβανομαι τι λετε, και πιθανοτατα εχετε δικιο. Ομως, προφανως για το σχολειο ειναι λυση αναγκγς να μπουν ολα τα παιδια που χρηζουν ΠΣ μαζι, γιατι πιυανοτατα υπαρχει ενας/μια εκπαιδευτικος! Το ποσοι θα επρεπε να υπαρχουν, οπως ειπα, ειναι αλλη κουβεντα, πονεμενη και οχι της στιγμης
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2024, 09:31:30 πμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το σχολείο είναι πολύ καλά στελεχωμένο και πρόκειται να μπει δεύτερη παράλληλη στην ίδια τάξη, ακριβώς λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Το σχολείο είναι πολύ καλά στελεχωμένο και πρόκειται να μπει δεύτερη παράλληλη στην ίδια τάξη, ακριβώς λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί


Περιμενετε να ερθει πρωτα η δευτερη ΠΣ……


Οι ΠΣ δεν υπαρχουν καπου και καθονται. Γινονται προσληψεις. Παντα λιγοτερες απο τις αναγκες. Γινεται προσπαθεια να καλυφτουν οσο το δυνατο περισσοτερα παιδια με τις ελαχιστες προσληψεις πιυ γινονται. Το δικο σας σχολειο εχει μια (ισως και αλλες σε αλλες ταξεις). Στην επομενη φαση προσληψεων (μπορει να ειναι την επομενη εβοδομαδα, λεμε τωρα, μπορει τον αλλο μηνα, μπορει μετα τα Χριστουγεννα…), πρωτα θα καλυφτουν παιδια που ειναι σε σχολεια χωρις καμια ΠΣ και μετα θα μπουν συμπληρωματικες σε σχολεια που ηδη υπαρχουν.

Αντικαμβανομαι οτι εσεις καιγεστε για το δικο σας σχολειο, αλλα πρεπει να σκεφτειτε και ολα τα υπολοιπα παιδια που χρειαζονται υποστηριξη
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2024, 09:39:43 πμ από emmaki »
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχει έρθει με το παιδί, αλλά δεν έχουν μπει ακόμα στην τάξη. Υπάρχει πάντως. Θέλω να πω, ότι δεν νομίζω πως η έλλειψη παράλληλης είναι το πρόβλημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2024, 09:45:27 πμ από ntora2 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Έχει έρθει με το παιδί, αλλά δεν έχουν μπει ακόμα στην τάξη. Υπάρχει πάντως. Θέλω να πω, ότι δεν νομίζω πως η έλλειψη παράλληλης είναι το πρόβλημα.


Δυσκολο να μην εχει μπει στην ταξη ενω υπαρχει…. Μπορει να ειναι ειδικο βοηθητικο προσωπικο ή σχολικη/ος νοσηλευτρια/της που δεν μπαινουν στην ταξη.

Σε καθε περιπτωση εκφραστε τους προβκηνατισμους σας ηρεμα και ωραια στη διευθυνση του σχολειου
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχει επικοινωνία με το σχολείο, αλλά στην πορεία ενδιαφερόμαστε να ενημερωνόμαστε για το πλαίσιο και τις πρακτικές, προκειμένου να γνωρίζουμε τι ισχύει βάσει νόμου και τι όχι. Σε περίπτωση λοιπόν που πρόκειται για βοηθητικό προσωπικό, δεν έχει δικαίωμα να μπει στην τάξη, αλλά τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μένει και το παιδί εκτός τάξης; Και εάν πρόκειται για παράλληλη, ως δεύτερη μπορεί να τοποθετηθεί σε τάξη που υπάρχει ήδη μια ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Υπάρχει επικοινωνία με το σχολείο, αλλά στην πορεία ενδιαφερόμαστε να ενημερωνόμαστε για το πλαίσιο και τις πρακτικές, προκειμένου να γνωρίζουμε τι ισχύει βάσει νόμου και τι όχι. Σε περίπτωση λοιπόν που πρόκειται για βοηθητικό προσωπικό, δεν έχει δικαίωμα να μπει στην τάξη, αλλά τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Μένει και το παιδί εκτός τάξης; Και εάν πρόκειται για παράλληλη, ως δεύτερη μπορεί να τοποθετηθεί σε τάξη που υπάρχει ήδη μια ή όχι;


Το ειδικο βοηθητικο προσωπικο ειναι εκει για να βοηθα στην αυτοεξυπηρετηση του παιδιου. Μπορει να μπαινει στην ταξη για να βοηθα σε ο,τι εχει σχεση με αυτην (πχ να κρατα σημειωσεις).
Παιδι εξω δεν κρατα κανενας, εκτος εαν υπαρχει αναγκη για να ηρεμησει το παιδι, οποτε η ΠΣ το βγαζει εξω.
ΠΣ μπορουν θεωρητικα να υπαρχουν πολλες στην ταξη (οσα και τα παιδια που δικαιουνται). Πρακτικα ομως δεν ειθισται να μπαινει πανω απο μια σε καθε αιθουσα. Ποσοι εκπαιδευτικοι θα ειναι στην ταξη; Και οπως σας ειπα, δεν διοριζονται τοσοι, αλλα ισα ισα για να υπαρχει ενα σε καθε αιθουσα (και οχι παντα, καθως μπορει να μοιραζονται σε δυο ταξεις ή και σε δυο ή περισσοτερα σχολεια)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι εάν είναι βοηθητικό προσωπικό μπαίνει κατά περίπτωση, ενώ εάν είναι δεύτερη παράλληλη, τότε δεν είθισται να μπαίνει πάνω από μια σε κάθε τάξη. Το τι είναι θα φανεί. Η ανάγκη για παράλληλη σε τρίτο παιδί προέκυψε μετά την κατανομή των τμημάτων, διότι αρχικά δεν υπήρχε εικόνα. Είμαστε βέβαιοι ότι η τοποθέτηση των παιδιών στο ίδιο τμήμα δεν έγινε στοχευμένα, απλώς τα προβλήματα ανέκυψαν αργότερα και είναι γενική παραδοχή ότι το ένα τμήμα είναι πολύ δύσκολο στο σύνολό του και το άλλο πολύ εύκολο και ότι έπρεπε να είχε γίνει διαφορετική κατανομή ήδη πριν την έναρξη της πρώτης δημοτικού. Με αυτά τα δεδομένα, ό,τι έγινε έγινε όμως τι συμβαίνει στην πράξη και τι προβλέπεται βάσει νόμου. Αφήνουμε ένα τμήμα άθικτο που πετάγονται και σπάζονται καρέκλες, εκτοξεύονται τετράδια, κασετίνες, σε καθημερινή βάση να πάει έτσι μέχρι την έκτη δημοτικού και το αναλαμβάνει κάθε χρόνο η αναπληρώτρια; Ενώ υπάρχει άλλο τμήμα που είναι εύκολο και αναλαμβάνουν οι παλιές; Τι προβλέπει η νομοθεσία και ποια είναι η πρακτική σε αυτές τις περιπτώσεις;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3760
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Εντάξει, αντιλαμβάνομαι ότι εάν είναι βοηθητικό προσωπικό μπαίνει κατά περίπτωση, ενώ εάν είναι δεύτερη παράλληλη, τότε δεν είθισται να μπαίνει πάνω από μια σε κάθε τάξη. Το τι είναι θα φανεί. Η ανάγκη για παράλληλη σε τρίτο παιδί προέκυψε μετά την κατανομή των τμημάτων, διότι αρχικά δεν υπήρχε εικόνα. Είμαστε βέβαιοι ότι η τοποθέτηση των παιδιών στο ίδιο τμήμα δεν έγινε στοχευμένα, απλώς τα προβλήματα ανέκυψαν αργότερα και είναι γενική παραδοχή ότι το ένα τμήμα είναι πολύ δύσκολο στο σύνολό του και το άλλο πολύ εύκολο και ότι έπρεπε να είχε γίνει διαφορετική κατανομή ήδη πριν την έναρξη της πρώτης δημοτικού. Με αυτά τα δεδομένα, ό,τι έγινε έγινε όμως τι συμβαίνει στην πράξη και τι προβλέπεται βάσει νόμου. Αφήνουμε ένα τμήμα άθικτο που πετάγονται και σπάζονται καρέκλες, εκτοξεύονται τετράδια, κασετίνες, σε καθημερινή βάση να πάει έτσι μέχρι την έκτη δημοτικού και το αναλαμβάνει κάθε χρόνο η αναπληρώτρια; Ενώ υπάρχει άλλο τμήμα που είναι εύκολο και αναλαμβάνουν οι παλιές; Τι προβλέπει η νομοθεσία και ποια είναι η πρακτική σε αυτές τις περιπτώσεις;


Η νομοθεσια λεει οτι τα τμηματα χωριζονται αλφαβητικα…

Εξαιρεση οταν υπαρχουν παραλληλες για τους λογους που ηδη ανεφερα.

Παλια υπηρχε διαταξη που ελεγε οτι εαν υπαρχει ενα παιδι με ειδικες μαθησιακες σε ενα τμημα, τοτε ο αριθμος των παιδιων μειωνεται κατα 3 μαθητες. Πλεον δεν ισχυει αυτο


Ξεναλεω, μιληστε με τη διευθυνση του σχολειου, εκφραστε αυτους τους προβληματισμους ομορφα και ωραια και θα δειτε τι θα γινει.

Με μια ΠΣ δεν θα χωριστουν τα παιδια! Αλλα ακομα και αν χωριστουν, η ΠΣ θα πηγαινει τις μισες ωρες στο ενα τμημα και τις αλλες μισες στο αλλο, οποτε θα γινεται χαμος και στα δυο!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ntora2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ! Άλλη ερώτηση... σε περίπτωση που παρακολουθεί παιδί ο σχολικός ψυχολόγος σε τακτή βάση, τηρούνται πρακτικά; ή γίνεται κάποια καταγραφή; και μπορούν οι γονείς του παιδιού που παρακολουθείται, εννοείται όχι γονείς άλλου παιδιού, να ζητήσουν αντίγραφα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 360
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.