0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το γιατί δεν το ξέρω. Πάντως το επιχείρημα που θέτεις δεν ισχύει, γιατί κατά κανόνα οι φιλόλογοι κι οι μαθηματικοί (με οργανική πάντα, όχι οι αναπληρωτές) συμπληρώνουν σε ένα σχολείο. Άρα με τη λογική αυτή, θα έπρεπε να πηγαίνει το ωράριο με βάση τον αριθμό σχολείων κι όχι τη βαθμίδα. Είναι λίγο ανούσια η συζήτηση, γιατί δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Τσάμπα το συζητάμε. Όσο για το ότι δεν προσφέρθηκαν θέσεις, όλοι κάνουν συμβιβασμούς στη ζωή τους για τους Χ,Υ λόγους. Κι εγώ ήθελα να διοριστώ Θεσσαλονίκη και διορίστηκα Λευκάδα, γιατί δεν είχε κενό. Ήθελα να έρθω άμεσα Θεσσαλονίκη με μετάθεση και κάθισα 5 χρόνια Λήμνο για να μαζέψω τα μόρια. Σχεδόν ποτέ τα πράγματα δεν πάνε ακριβώς όπως τα θέλουμε.
Έλα που σε χάλασε η Λήμνος. Μια χαρά περάσαμε εκεί. Εσύ κάθισες 5 χρόνια κι εγώ 6. Παράπονο δεν έχω. Όποιος πάει στη Λήμνο θα το διαπιστώσει ότι οι συνθήκες είναι πολύ καλές. Αρκεί να μην ψάχνει όλα αυτά που είχε στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη!
Ομως ακόμα και οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί έχουν πολλά τμήματα κι ας είναι σε ένα σχολείο. Σε αντίθεση με τους δασκάλους. Στα υπόλοιπα συμφωνώ. Κάποιους συμβιβασμούς όλοι λίγο ή πολύ τους κάνουμε. Ακόμα και το να παραμείνεις ακόμη μια χρονιά αναπληρωτής συμβιβασμός και ρίσκο είναι.
Άλλο το "δε με χαλάει κάτι" κι άλλο το "το προτιμώ". Αλλιώς θα ήμασταν ακόμη εκεί!
Και για να απαντήσω ακριβώς στο θέμα. Προτιμώ δευτεροβάθμια γιατί:1) καλύτερο ωράριο 2) Εφημερίες χωρίς ατυχήματα κάθε 5 λεπτά3) Καλύτεροι συνάδελφοι απο τους δασκάλους. Αντιμετωπιζομαστε ισότιμα.4) πιο συνεννοησιμα παιδιά. Ακόμα και τα παραβατικα κάτι κάνουν αν τους χτυπήσεις στο φιλότιμο. 5) Μπορείς να απουσιάσεις πιο εύκολα χωρίς να χώσεις συναδελφο.6) δεν κάνεις αναπληρώσεις όταν λείπει κάποιος. 7) Η εκδρομή είναι εκδρομή και όχι φυλαξη χειρότερη και από το να έκανες μάθημα Τις εκδρομές που πάνε ανά τμήμα τις βάζουν πάντα οι δάσκαλοι στις ώρες τους ακριβώς με αποτέλεσμα εσύ να μην χάνεις τίποτα και ποτέ και πρόβες επίσης.9) αν έχεις σκάλες για το εργαστήριο είναι πολύ επικίνδυνο για τα μικρά ειδικά. 10) πρέπει να τα παίρνεις από την τάξη και να τα γυρνάς στην τάξη (μαζί με τις αλλαγές στους υπολογιστές, πάνε τα διαλείμματα)11) ωραίες οι αγκαλιές αλλά τρόμαξα να συνέλθω φέτος κόλλησα ο,τι υπάρχει με 24 τμήματα που είχα σε συνδυασμό με τα σκαλίσματα μύτης και μετά πιάσιμο πληκτρολογίου ή ποντικιού ή φτερνισματα πάνω σου. Έτσι πάμε πάλι στο 5 που έτρωγαν άλλοι χωσιμο λόγω απουσίας και δεν πίστευαν κιόλας ότι είμαι πάλι άρρωστη και έτσι πάμε πάλι στο 6 μετά έχωναν εμένα να κάνω αναπλήρωση γιατί έκατσες εσύ ξεκουράστηκες, τώρα κάνε εσύ αναπλήρωση. Ενω μπορεί να είχα γυρίσει ήδη κομμάτια αλλά δεν ήθελα να χρεωθω άλλη αναρρωτική, έκανα 25 ώρα. 12) τα γνωστά δεν μου δίνει ποντίκι, με είπε έτσι, με είπε αλλιώς 12) στην πρωτοβαθμια έχεις πονοκέφαλο κάθε μέρα γιατί είναι για αυτά η ώρα του παιδιού. Για εσένα όμως είναι κάθε ώρα έτσι. 13) σε γιορτές κλπ φεύγεις νωρίτερα γιατί διώχνουν και τα παιδιά. Στο δημοτικό πρέπει να γίνει όλο το ωράριο γιατί είναι φυλαξη είπαμε. 14) εργαστήρια πολύ καλύτερα τις περισσότερες φορές και με καλύτερη διάθεση να τα πάνε σε τεχνικό.Στο δημοτικό εμείς τα ξέρουμε όλα οπότε εμείς πρέπει να τα κάνουμε όλα. 15) Μπορεί να εισαι σε γυμνάσιο που σπάει το τμήμα ή σε επαλ που είναι δύο εκπαιδευτικοί κάποιες φορές ή σε κατεύθυνση ΓΕΛ που είναι πιο λίγα. Στο δημοτικό 25αρια σε 10 συνήθως υπολογιστές χωρίς παράλληλες μέσα συνήθως. 16) μετά το Πάσχα τέλος ουσιαστικά. Καμία επιτήρηση μόνο. Δημοτικό μέχρι 15/6 εκεί με τα παιδιά στα κάγκελα ειδικά φέτος με αυτές τις ζεστες σε τρύπες εργαστήρια ήταν απαλευτα. 17) στις πολύ δύσκολες περιπτώσεις έχεις και την επιλογή της ωριαίας αποβολής. 18) δεν έχεις τσισα πάνω του ή εμετό που δεν πρόλαβε. 19) πιο δύσκολα έρχονται άρρωστα στο σχολείο 20) μεγαλύτερα εργαστήρια και όχι παλιές αποθήκες. Ό,τι έμεινε γενικώς. Μπορεί να βρω κι άλλα αν κάτσω κι άλλο. Ακόμα κι έτσι όμως δεν σου λέω τι να κάνεις. Παίζουν κι άλλοι παράγοντες ρόλο εκτός σχολείου
Κ αυτοί που σε έχουν τρομοκρατήσει τι εμπειρία έχουν ;;;;Χωρίς να έχεις προσωπική εμπειρία κάθεσαι και επηρεάζεσαι απο τρίτους
Υποφέρω. Λυπήσου με. Εδώ θέλω να κάνει αντίλογο η φίλη anneta. Εγώ δε μπορώ όταν διαβάζω τέτοια της Little Bunny από πάνω με πιάνει πυρετός. Παίζει σίγουρα ρόλο και το άγνωστο, αλλιώς θα ήταν να είχα κάνει μάθημα έστω και για μια βδομάδα, θα είχα ιδία άποψη.
Αν θεωρείτε ότι μπορεί να θεωρηθείτε περιττοί στην εκπαίδευση, σε οποιαδήποτε βαθμίδα, υπάρχει και ο ιδιωτικός τομέας, στον οποίο εργάσθηκα αρκετά έτη, πριν ασχοληθώ με την εκπαίδευση.
Με τόσους λόγους που έγραψε η Little Bunny με έπεισε κι εμένα. Δευτεροβάθμια και μόνο Δευτεροβάθμια.
Χαχα εντάξει παιδιά είπαμε δεν είναι για όλους έτσι. Κάποιοι το βλέπουν αλλιώς. Πάντως τώρα θυμήθηκα και 21 λόγο. Αν έχεις τελευταία ώρα πρέπει να τα παραδώσεις εσύ. Και αρχίζει μετά ο Γολγοθάς. Σήμερα δεν θα κάτσει ολοήμερο ο τάδε, σήμερα θα έρθει άλλος να πάρει τον τάδε. Άλλη μάνα θέλει να πάρει κι άλλο παιδί γιατί έτσι συνεννοήθηκε λεει. Δίνεις καποιο παιδί και μετά έρχεται και το ζητάει άλλος επειδή δεν συνεννοήθηκαν μεταξύ τους. Κάποιοι αργούν πολύ και μένεις μόνος με το παιδί να περιμένετε. Τι φταίει κι αυτό το καημένο στεναχωριέται. Χωρισμένοι γονείς που σκοτώνονται. Πεθερές με νύφες που δεν θέλουν επαφή της γιαγιάς με τα παιδιά. Τι έχω ζήσει κι εγώ όμως!🤣