*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  (Αναγνώστηκε 3718 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 26, 2024, 12:09:46 μμ »

Πρεπει ολοι να καταλαβουμε οτι το πανεπιστημιο εχει ως βασικο στοχο το ανοιγμα των οριζοντων και τη δημιουργια επιστημονων. Καθε ιδρυμα, λοιπον, εξειδικευευται αε κατι, γλωσσολογια, διαπολιτισμικη, φυσικες επιστημες κλπ. Και δεν μιλαω μονο για τα παιδαγωγικα. Σε ολα τα τμηματα συμβαινει το ιδιο!
Πρεπει, λοιπον, σε καποια φαση να αποσυνδεσουμε το πανεπιστημιο απο την ντα και καλα επαγγελματικη αποκατασταση.
Και επειδη αναφερονται πολλοι στο εξωτερικο…. Εκει εχει αποσυνδεθει! Τα παιδαγωγικα ειναι μια επιστημη, παιρνεις πτυχιο παιδαγωγικων και αν θες να γινεις εκπαιδευτικος κανεις επιπλεον σπουδες….
Επισης, μπορεις να κανεις διπλες σπουδες, σε «ασχετα» μεταξυ τους αντικειμενα, γιατι, πολυ απλα, θες να ανοιξεις τους οριζοντες σου…. Τι θα κανεις μευτα; Ενα απο αυτα που σπουδασες ή και κατι αλλο

Και παμε στη Φινλανδια που απορω πως δεν αναγερθηκε μεχρι στιγμης….. Εκει εκπαιδευτικος μπορει να γινει οποιος θελει, κανοντας ενα σεμιναριο μετα το πτυχιο του! Αναπληρωτης δε, δεν χρειαζεται καν το σεμιναριο! Μονο να εισαι γραμμενος σε εφαρμογη και να στειλεις απαντηση πρωτος το πρωι που βλεπουν τις ελλειψεις! Ο πιο γρηγορος κερδιζει!
(Εχω φιλη κοινωνικη λειτουργο που δουλευει ετσι εδω και χρονια στο αντιστοιχο γυμνασιο…. Καθε μερα διαφορετικη ταξη και διαφορετικο μαθημα!!!!)
Οι Έλληνες προτιμώμαστε στο εξωτερικό επειδή μαζεύουμε περισσότερα ects λόγω του τετραετούς προγράμματος πανεπιστημιακών σπουδών (εκεί έχουν πανεπιστήμια και τριτοετούς φοίτησης και η παιδαγωγική κατάρτιση παίρνει σκόπιμη λιγότερα ects). Ects σημαίνει πιστωτικές μονάδες εμπειρίας κατά τη φοίτηση. Θεωρώ ότι υπερέχουμε έναντι πολλών ευρωπαίων εκπαιδευτικών στην κατάρτιση (τυπικά τα ects είναι δείκτης, αλλά και ουσιαστικά), το πλαίσιο όμως εδώ δε μας εξυπηρετεί, δε μας ενισχύει, μας έχει αφημένους στην τύχη.
Και στη Βρετανία είναι έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα με τον οποιονδήποτε να μπορεί να διδάξει στο δημοτικό τουλάχιστον και δεν είναι καλό δείγμα εκπαιδευτικής πολιτικής εδώ και χρόνια. Ούτε των Φινλανδών που έχουν πέσει αρκετά κι αυτοί.
Επιμένω ότι οι κλάσεις μέχρι και το γυμνάσιο θα έλυναν το πρόβλημα, γιατί είναι η επιτομή της εξατομικευμένης προόδου ανά γνωστικό αντικείμενο στον κάθε μαθητή.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:58:29 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 26, 2024, 12:40:37 μμ »
@TK φυσικ όλα τα παιδιά δεν θα μπορούν (και δεν χρειάζεται) τελειώνοντας το δημοτικό να αναγνωρίζουν δευτερεύουσες προτάσεις. Δεν γίνεται όμως να μην μπορούν να γράψουν μια πρόταση. Δεν περιμένουμε να έρθουν όλοι στο ίδιο επίπεδο σε πιο προχωρημένα αντικείμενα, όμως σε βασική γραφή, αριθμητική, κατανόηση και παραγωγή κειμένου, ιστορία, γεωγραφια, βιολογία επιπέδου δημοτικού, πρέπει να θεωρούμε κάποιες γνώσεις αυτονόητες. Άνοιξες και μεγάλη κουβέντα για τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο δημοτικό, προφανώς και θα έπρεπε κι εκεί να θεωρούνται αυτονόητα κάποια πράγματα. Γενικα δεν έχει λογική να έχουμε αποδεχτεί ότι μπορει απόφοιτοι του δημοτικού στην εποχή μας να υστερούν σε γραμματισμο, σε σχέση με τπυς παππούδες μας που αφησαν το σχολείο στα 10 για να δουλέψουν. Το τι φταίει είναι πολυσύνθετο, σίγουρα πάντως δεν θα λυθεί με τη γυμνασιοποιηση.

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 26, 2024, 12:51:45 μμ »
@TK φυσικ όλα τα παιδιά δεν θα μπορούν (και δεν χρειάζεται) τελειώνοντας το δημοτικό να αναγνωρίζουν δευτερεύουσες προτάσεις. Δεν γίνεται όμως να μην μπορούν να γράψουν μια πρόταση. Δεν περιμένουμε να έρθουν όλοι στο ίδιο επίπεδο σε πιο προχωρημένα αντικείμενα, όμως σε βασική γραφή, αριθμητική, κατανόηση και παραγωγή κειμένου, ιστορία, γεωγραφια, βιολογία επιπέδου δημοτικού, πρέπει να θεωρούμε κάποιες γνώσεις αυτονόητες. Άνοιξες και μεγάλη κουβέντα για τα μαθήματα των ειδικοτήτων στο δημοτικό, προφανώς και θα έπρεπε κι εκεί να θεωρούνται αυτονόητα κάποια πράγματα. Γενικα δεν έχει λογική να έχουμε αποδεχτεί ότι μπορει απόφοιτοι του δημοτικού στην εποχή μας να υστερούν σε γραμματισμο, σε σχέση με τπυς παππούδες μας που αφησαν το σχολείο στα 10 για να δουλέψουν. Το τι φταίει είναι πολυσύνθετο, σίγουρα πάντως δεν θα λυθεί με τη γυμνασιοποιηση.


Εντάξει μην τρελαθ9υμε τώρα ότι φτάνουν στο γυμνάσιο παιδιά που δεν μπορούν να γράψουν μια πρόταση. 10 χρόνια εργάζομαι στην εκπαίδευση δεν το έχω δει ποτέ αυτό εκτός αν μιλάμε για νοητική υστέρηση ή βαρύ αυτισμό. Ναι ορθογραφικά λάθη μπορεί να κάνουν. Ναι μπορεί το κείμενο τους να μην έχει ορθή δομή. Αλλά εντάξει μην φτάνουμε στο άλλο άκρο.

Το αν στο γυμνάσιο δεν μπορούν να προσαρμοστουν στην γρήγορη εναλλαγή καθηγητών και στην αποστασιοποιημένη λογική του μαθήματος που επικρατεί στο γυμνάσιο, είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν μπορώ να ακούω ανοησίες ότι όλα τα παιδιά φτάνουν στο γυμνάσιο μη γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση.

Ακόμη και ο διαγωνισμκς Πίζα της Στ' Δημοτικού ( ο κρατικός εννοώ) δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Οπότε ας αφήσουμε τις βολικές δικαιολογίες για να κρύψουμε την ανεπάρκεια μας.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 26, 2024, 12:58:41 μμ »

Εντάξει μην τρελαθ9υμε τώρα ότι φτάνουν στο γυμνάσιο παιδιά που δεν μπορούν να γράψουν μια πρόταση. 10 χρόνια εργάζομαι στην εκπαίδευση δεν το έχω δει ποτέ αυτό εκτός αν μιλάμε για νοητική υστέρηση ή βαρύ αυτισμό. Ναι ορθογραφικά λάθη μπορεί να κάνουν. Ναι μπορεί το κείμενο τους να μην έχει ορθή δομή. Αλλά εντάξει μην φτάνουμε στο άλλο άκρο.

Το αν στο γυμνάσιο δεν μπορούν να προσαρμοστουν στην γρήγορη εναλλαγή καθηγητών και στην αποστασιοποιημένη λογική του μαθήματος που επικρατεί στο γυμνάσιο, είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν μπορώ να ακούω ανοησίες ότι όλα τα παιδιά φτάνουν στο γυμνάσιο μη γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση.

Ακόμη και ο διαγωνισμκς Πίζα της Στ' Δημοτικού ( ο κρατικός εννοώ) δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Οπότε ας αφήσουμε τις βολικές δικαιολογίες για να κρύψουμε την ανεπάρκεια μας.

Εντάξει σχήμα λόγου. Παιδιά που συλλαβιζουν όμως υπάρχουν. Και παιδιά που δυσκολεύονται να γράψουν πανω από 5-6 σειρές κι αυτό χωρίς σημεία στίξης. Χωρίς αναοτυξιακο πρόβλημα. Μην μου πεις ότι δεν εχεις δει. Και δεν είναι φυσιολογικό, είναι αναλφάβητοι απόφοιτοι δημοτικού.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:58:29 »

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 26, 2024, 01:05:00 μμ »
Εντάξει σχήμα λόγου. Παιδιά που συλλαβιζουν όμως υπάρχουν. Και παιδιά που δυσκολεύονται να γράψουν πανω από 5-6 σειρές κι αυτό χωρίς σημεία στίξης. Χωρίς αναοτυξιακο πρόβλημα. Μην μου πεις ότι δεν εχεις δει. Και δεν είναι φυσιολογικό, είναι αναλφάβητοι απόφοιτοι δημοτικού.

Ta ίδια ακριβώς προβλήματα αναφέρουν και στις ΗΠΑ και στον Καναδά ακόμη και στη Φινλανδία. Το πρόβλημα είναι δομικό και δεν έχει να κάνει με τους εκπαιδευτικούς. Τα αίτια βρίσκονται άλλου.

Στη χρήση των κινητών από μικρή ηλικία,, στην αδιαφορία των γονιών, στην απαξίωση της εκπαίδευσης γενικότερα κ.α.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3727
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 26, 2024, 01:08:18 μμ »
Οι Έλληνες προτιμώμαστε στο εξωτερικό επειδή μαζεύουμε περισσότερα ects λόγω του τετραετούς προγράμματος πανεπιστημιακών σπουδών (εκεί έχουν πανεπιστήμια και τριτοετούς φοίτησης και η παιδαγωγική κατάρτιση παίρνει σκόπιμη λιγότερα ects). Ects σημαίνει πιστωτικές μονάδες εμπειρίας κατά τη φοίτηση. Θεωρώ ότι υπερέχουμε έναντι πολλών ευρωπαίων εκπαιδευτικών στην κατάρτιση (τυπικά τα ects είναι δείκτης, αλλά και ουσιαστικά), το πλαίσιο όμως εδώ δε μας εξυπηρετεί, δε μας ενισχύει, μας έχει αφημένους στην τύχη.
Και στη Βρετανία είναι έτσι το εκπαιδευτικό σύστημα με τον οποιονδήποτε να μπορεί να διδάξει στο δημοτικό τουλάχιστον και δεν είναι καλό δείγμα εκπαιδευτικής πολιτικής εδώ και χρόνια. Ούτε των Φινλανδών που έχουν πέσει αρκετά κι αυτοί.
Επιμένω ότι οι κλάσεις μέχρι και το γυμνάσιο θα έλυναν το πρόβλημα, γιατί είναι η επιτομή της εξατομικευμένης προόδου ανά γνωστικό αντικείμενο στον κάθε μαθητή.




Ναι! Και στη Βρετανια μπορει οποιοσδηποτε να διδαξει σε ολες τις βαθμιδες.
Εγω εχω αδεια διδασκαλιας για ολες και στην ειδικη και στη γενικη! Ειμαι νηπιαγωγος!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 26, 2024, 01:30:27 μμ »
Ta ίδια ακριβώς προβλήματα αναφέρουν και στις ΗΠΑ και στον Καναδά ακόμη και στη Φινλανδία. Το πρόβλημα είναι δομικό και δεν έχει να κάνει με τους εκπαιδευτικούς. Τα αίτια βρίσκονται άλλου.

Στη χρήση των κινητών από μικρή ηλικία,, στην αδιαφορία των γονιών, στην απαξίωση της εκπαίδευσης γενικότερα κ.α.

Εγώ δεν είπα ποτέ ότι έχει να κάνει με τους εκπαιδευτικούς. Με το σύστημα, τις μεθόδους, ναι. Με τα μεγάλα τμήματα επίσης, με το ότι γιγαντώθηκε η ειδική αγωγή αντι για παρεμβάσεις μέσα στην τάξη ώστε να μην έχουν τα μισά παιδιά ειδικές ανάγκες (παύουν να είναι ειδικές, σε τόσο μεγάλη κλίμακα). Και φυσικά με το ότι οι γονείς δεν ασχολούνται με τα παιδιά τους.

Το να λέμε ότι αυτά συμβαίνουν και αλλού, δεν είναι λύση. Κάθε χώρα εζει διαφορετική αφετηρία των προβλημάτων της.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1053
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 26, 2024, 01:40:37 μμ »

Εντάξει μην τρελαθ9υμε τώρα ότι φτάνουν στο γυμνάσιο παιδιά που δεν μπορούν να γράψουν μια πρόταση. 10 χρόνια εργάζομαι στην εκπαίδευση δεν το έχω δει ποτέ αυτό εκτός αν μιλάμε για νοητική υστέρηση ή βαρύ αυτισμό. Ναι ορθογραφικά λάθη μπορεί να κάνουν. Ναι μπορεί το κείμενο τους να μην έχει ορθή δομή. Αλλά εντάξει μην φτάνουμε στο άλλο άκρο.

Το αν στο γυμνάσιο δεν μπορούν να προσαρμοστουν στην γρήγορη εναλλαγή καθηγητών και στην αποστασιοποιημένη λογική του μαθήματος που επικρατεί στο γυμνάσιο, είναι άλλο θέμα. Αλλά δεν μπορώ να ακούω ανοησίες ότι όλα τα παιδιά φτάνουν στο γυμνάσιο μη γνωρίζοντας γραφή και ανάγνωση.

Ακόμη και ο διαγωνισμκς Πίζα της Στ' Δημοτικού ( ο κρατικός εννοώ) δεν δείχνει κάτι τέτοιο. Οπότε ας αφήσουμε τις βολικές δικαιολογίες για να κρύψουμε την ανεπάρκεια μας.
Προσωπικά έχω συναντήσει περιπτώσεις μαθητών στο Γενικό Λύκειο που γράφουν πρόταση χωρίς ρήμα ή βάζουν ρήμα στην κύρια πρόταση κ αντί για ρήμα βάζουν μετοχή στη δευτερεύουσα. Ελάχιστες περιπτώσεις μεν, υπαρκτές δε.
Κ δεν έχουν θέμα μαθησιακών δυσκολιών.
Κ έχω πάνω από δεκαετία στην εκπαίδευση.
Δεν λέω ότι για το παραπάνω ευθύνονται αποκλειστικά οι εκπαιδευτικοί.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2024, 01:43:42 μμ από tiel »

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 26, 2024, 01:42:35 μμ »

Το να λέμε ότι αυτά συμβαίνουν και αλλού, δεν είναι λύση. Κάθε χώρα εζει διαφορετική αφετηρία των προβλημάτων της.
Τα προβλήματά μας πηγάζουν για όλα τα Βαλκάνια από την εποχή της απώλειας της Μ.Ασίας (Μάχη του Ματζικέρτ, 1071). Ναι, τόσο παλιά, όσο και να σας φαίνεται παράξενο. Η αυγή του νέου ελληνισμού με όλην την ψυχοπαθολογία του πηγάζει από κει. Κατόπιν η επιβίωση επί τουρκοκρατίας μας κράτησε πίσω πνευματικά και ψυχοδιανοητικά. Χρειαζόμαστε 1000 χρόνια το πολύ να στρώσουμε (όσα έζησε ο άνθρωπος ιδρυματοποιημένος σε όποια κατάσταση, άλλα τόσα χρειάζεται εκτός της για να αποτοξινωθεί. Καμία λύση απ'έξω από λαούς μη βασανισμένους δεν μπορεί να βοηθήσει. Κανονικά τα Βαλκάνια έπρεπε να είμαστε μία ένωση, όπως οραματιζόταν ο Ρήγας. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Τώρα που είμαστε νατοϊκό έδαφος αφημένο στην τύχη του από τους καιροσκόπους και τις διαπλεκόμενες πολιτικές δυναστείες, ο λαός μόνο τραβά τα μαλλιά του. Η εκπαίδευση είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης που καταλήγουν τα απανταχού απόνερα.
Εμείς πρέπει να στύψουμε το κεφάλι μας και να σκεφτούμε ενάντια στο μυαλό μας (να βιάσουμε και πατάξουμε τη διχόνοια μέσα μας και την έλλειψη εμπιστοσύνης στο διπλανό μας) και τις αρνητικές μας τάσεις (πασοκισμός/λαϊκισμός, εγωτισμός, ιδιωτισμός και το κοινό καλό να πάει να πνιγεί) τι πρέπει να κάνουμε. Αλλιώς θα καθόμαστε εδώ να τα λέμε ως περί ανέμων και υδάτων.

- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3727
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 26, 2024, 02:05:34 μμ »
Προσωπικά έχω συναντήσει περιπτώσεις μαθητών στο Γενικό Λύκειο που γράφουν πρόταση χωρίς ρήμα ή βάζουν ρήμα στην κύρια πρόταση κ αντί για ρήμα βάζουν μετοχή στη δευτερεύουσα. Ελάχιστες περιπτώσεις μεν, υπαρκτές δε.
Κ δεν έχουν θέμα μαθησιακών δυσκολιών.
Κ έχω πάνω από δεκαετία στην εκπαίδευση.
Δεν λέω ότι για το παραπάνω ευθύνονται αποκλειστικά οι εκπαιδευτικοί.


Και γω τα βλεπω μετα στην τριτοβαθμια που φεν μπορουν να βαλουν 5 λεξεις στη σειρα και να φτιαξουν μια προταση!

Και δεν αναφερομαι καν στην ορθογραφια!

Ενα θα πω μονο….. ελεγα σε 4ετεις που ετοιμαζοταν για πρακτικη σε νηπιαγωγεια, πως ο,τι γραφουν για τα παιδια θα πρεπει να ειναι με σωστη ορθογραφια! Οι διαμαρτυριες απιστευτες γιατι, οπως ελεγαν, ειναι πολυ δυσκολο να ξερουν πως γραφονται ολες (!!!!) οι λεξεις!

Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 26, 2024, 02:08:25 μμ »
@tiel : και τόσα χρόνια στο γυμνάσιο τι έκανε ; Γιατί δεν ενδιαφέρθηκε καμία φιλόλογος να τον παραπέμψει κάπου. Προσωπικά από πολλές.συζητησεις με φιλολόγους και γενικά καθηγητές διαπιστώνω τεράστια αδιαφορία για τους.μαθητες και συχνά πυκνά μιλάνε με φοβερή απαξίωση ειδικά για όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν το μάθημά τους. Άσε που αρκετές από αυτές δεν ξέρω καν πως στέκονται μέσα στην τάξη αφού είναι φανερό ότι έχουν αρκετά προβλήματακια (μιλώ κυρίως για 55+) .

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 26, 2024, 02:15:24 μμ »
@tiel : και τόσα χρόνια στο γυμνάσιο τι έκανε ; Γιατί δεν ενδιαφέρθηκε καμία φιλόλογος να τον παραπέμψει κάπου. Προσωπικά από πολλές.συζητησεις με φιλολόγους και γενικά καθηγητές διαπιστώνω τεράστια αδιαφορία για τους.μαθητες και συχνά πυκνά μιλάνε με φοβερή απαξίωση ειδικά για όσους δεν μπορούν να ακολουθήσουν το μάθημά τους. Άσε που αρκετές από αυτές δεν ξέρω καν πως στέκονται μέσα στην τάξη αφού είναι φανερό ότι έχουν αρκετά προβλήματακια (μιλώ κυρίως για 55+) .

Δεν μπορείς να ξέρεις αν οι γονείς αδιαφόρησαν για την εξέταση. Εγω γνωριζω πολλά περιστατικά που η οικογένεια αρνούνταν, ή έκλεινε ραντεβού και δεν πήγαινε, ή γύριζε πίσω τη γνωμάτευση, ή δεν δεχοταν φοίτηση στο τμήμα ένταξης. Και τέλος πάντων οι αναλφάβητοι δεν έχουν απαραίτητα μαθησιακές δυσκολίες. το 70% των γνωματεύσεων ππυ έχω δει είναι «γενικές μαθησιακές» δηλαδή δεν ανιχνεύτηκε δυσλεξία, δυσγραφια κλπ.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3223
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 26, 2024, 02:26:37 μμ »
Τα προβλήματά μας πηγάζουν για όλα τα Βαλκάνια από την εποχή της απώλειας της Μ.Ασίας (Μάχη του Ματζικέρτ, 1071). Ναι, τόσο παλιά, όσο και να σας φαίνεται παράξενο. Η αυγή του νέου ελληνισμού με όλην την ψυχοπαθολογία του πηγάζει από κει. Κατόπιν η επιβίωση επί τουρκοκρατίας μας κράτησε πίσω πνευματικά και ψυχοδιανοητικά. Χρειαζόμαστε 1000 χρόνια το πολύ να στρώσουμε (όσα έζησε ο άνθρωπος ιδρυματοποιημένος σε όποια κατάσταση, άλλα τόσα χρειάζεται εκτός της για να αποτοξινωθεί. Καμία λύση απ'έξω από λαούς μη βασανισμένους δεν μπορεί να βοηθήσει. Κανονικά τα Βαλκάνια έπρεπε να είμαστε μία ένωση, όπως οραματιζόταν ο Ρήγας. Τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Τώρα που είμαστε νατοϊκό έδαφος αφημένο στην τύχη του από τους καιροσκόπους και τις διαπλεκόμενες πολιτικές δυναστείες, ο λαός μόνο τραβά τα μαλλιά του. Η εκπαίδευση είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης που καταλήγουν τα απανταχού απόνερα.
Εμείς πρέπει να στύψουμε το κεφάλι μας και να σκεφτούμε ενάντια στο μυαλό μας (να βιάσουμε και πατάξουμε τη διχόνοια μέσα μας και την έλλειψη εμπιστοσύνης στο διπλανό μας) και τις αρνητικές μας τάσεις (πασοκισμός/λαϊκισμός, εγωτισμός, ιδιωτισμός και το κοινό καλό να πάει να πνιγεί) τι πρέπει να κάνουμε. Αλλιώς θα καθόμαστε εδώ να τα λέμε ως περί ανέμων και υδάτων.

Είμαι 63 χρονώ και πάντοτε αυτό θυμάμαι. Να μας φταίει η Τουρκοκρατία. Χάλια η Εκπαίδευση; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια η Οικονομία; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια το Ποδόσφαιρο; Η Τουρκοκρατία φταίει. Απ' το 1830 μέχρι σήμερα η απάντηση για όλες τις κακοδαιμονίες είναι μία. Φταίει η Τουρκοκρατία. :P

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 26, 2024, 03:44:26 μμ »
Είμαι 63 χρονώ και πάντοτε αυτό θυμάμαι. Να μας φταίει η Τουρκοκρατία. Χάλια η Εκπαίδευση; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια η Οικονομία; Η Τουρκοκρατία φταίει. Χάλια το Ποδόσφαιρο; Η Τουρκοκρατία φταίει. Απ' το 1830 μέχρι σήμερα η απάντηση για όλες τις κακοδαιμονίες είναι μία. Φταίει η Τουρκοκρατία. :P
Η ιδρυματοποίηση που προκύπτει από καταστάσεις δυστυχίας είναι μεγάλο πρόβλημα. Η τουρκοκρατία με υπηκόους δύο κατηγοριών υπήρξε τέτοια συνθήκη. Δε νιώθουμε ως λαός ούτε ελεύθεροι, ούτε ασφαλείς μέχρι σήμερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 26, 2024, 03:47:47 μμ από barbarosa »
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32662
  • Τελευταία: gk64
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175167
  • Σύνολο θεμάτων: 19345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 277
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 214
Σύνολο: 214

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.