*

Αποστολέας Θέμα: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.  (Αναγνώστηκε 3717 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Mr daskalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 25, 2024, 05:54:55 μμ »
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.
Σας περιμένουμε να μας μορφώσετε κ. Καθηγητά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:43:23 »

Αποσυνδεδεμένος Mimos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:13:03 μμ »
Σε καμία περίπτωση δεν είμαστε εδώ για να πάρουμε τις θέσεις των δασκάλων αλλά νομίζω πρέπει όλοι να παραδεχτούμε πως τα παιδιά έρχονται στην Α' Γυμνασίου με τρομακτικά κενά και αδυναμίες.

Δεν κατηγορώ τους δασκάλους, τί να κάνεις άλλωστε όταν έχεις μόνος μία τάξη 25-26 παιδιών αλλά η εικόνα των μαθητών της Α' Γυμνασίου είναι κάθε χρόνο και τραγικότερη.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 638
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:17:43 μμ »
@leon. δεν ξέρω αν έχετε δει τα βιβλία μαθηματικών της Ε' και Στ' δημοτικού, αλλά είμαι σίγουρος πως ακόμα και καθηγητής πανεπιστημίου να προσπαθούσε να διδάξει το μάθημα χρησιμοποιώντας τα βιβλία αυτά θα αποτύγχανε παταγωδώς στα περισότερα δημοτικά σχολεία της χώρας.

Οι μαθητές πλέον έχουν τεράστια ελλείμματα ακόμα και στις πιο απλές γνώσεις και δεξιότητες (και σε αυτό δεν ευθύνονται οι δάσκαλοι αλλά όλο το περιβάλλον στο οποίο ζουν και ειδικά η περίοδος της καραντίνας). Αν θέλετε να έρθετε στο δημοτικό (με ελλιπέστατη παιδαγωγική κατάρτιση οι περισσότεροι), τότε να ξέρετε πως μπαίνοντας σε μια τυπική Ε' δημοτικού θα χρειαστεί να μάθετε (ξανά και ξανά) στα παιδιά τις 4 βασικές μαθηματικές πράξεις, την προπαίδεια και το πως να χρησιμοποιούν τον χάρακα. Αν το καταφέρετε για ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών σας (δύσκολο), τότε ίσως προχωρήσετε και σε απλά καθημερινά προβλήματα με τις 4 αυτές πράξεις. Οπότε αν θέλετε να ξεχάσετε όλες τις εξειδικευμένες γνώσεις που αποκομίσατε από το πανεπιστήμιο σε σύντομο χρονικό διάστημα, ίσως είναι μια καλή ευκαιρία.

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:26:21 μμ »
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.

Οι επιδόσεις των μαθητών ανάμεσα στην στ δημοτικόυ και στην γ γυμνασίου σημειώνουν τεράστια πτώση τόσο στα μαθηματικά όσο και στη γλώσσα. Οπότε μήπως οι καθηγητές δεν ξέρουν να διδάξουν ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:43:23 »

Αποσυνδεδεμένος Mr daskalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:32:30 μμ »
Οι επιδόσεις των μαθητών ανάμεσα στην στ δημοτικόυ και στην γ γυμνασίου σημειώνουν τεράστια πτώση τόσο στα μαθηματικά όσο και στη γλώσσα. Οπότε μήπως οι καθηγητές δεν ξέρουν να διδάξουν ;
Επιτέλους και σε έψαχνα φίλε μου.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:34:43 μμ »
Οο επιδόσεις των μαθητών δεν εξαρτώνται από το αν οι εκπαιδευτικοί εχιυν επιστημονική κατάρτιση σε επίπεδο έρευνας, στο δημοτικό και το γυμνάσιο (δεν εννοώ να έχουν οι εκπαιδευτικοί βασικές ελλείψεις στο αντικείμενο). Το τι μαθαίνουν τα παιδιά είναι θέμα προσωπικού κινήτρου των οικογενειών για παρακολούθηση του σχολείου (που φθίνει χρόνο με το χρόνο), είναι θέμα της ζημιάς που κάνουν αυτοί που «διαβάζουν» τα παιδιά στο σπίτι, είναι θέμα πολυπληθών τάξεων και κυρίως θέμα μεθόδου και προσέγγισης. Εκεί το χάνουμε οι περισσότεροι. Περιμένουμε ότι τα παιδιά θα μάθουν όπως μαθαίναμε εμείς, ενώ δεν σκέφτονται έτσι και δεν μελετούν έτσι. Και διαιωνίζουμε και όλα τα λάθη, παπαγαλίες, τυπολατρία κλπ. Η νοοτροπία μας πρέπει να αλλάξει, όχι το ποιος διδάσκει τι.

Αποσυνδεδεμένος vour4school

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #20 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:34:48 μμ »
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.

Τι φυσική νομίζετε ότι διδάσκεται στην Ε και στην ΣΤ που οι δάσκαλοι δεν μπορούν να την διδάξουν αλλά μπορούν οι φυσικοί;

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #21 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:38:20 μμ »
Οο επιδόσεις των μαθητών δεν εξαρτώνται από το αν οι εκπαιδευτικοί εχιυν επιστημονική κατάρτιση σε επίπεδο έρευνας, στο δημοτικό και το γυμνάσιο (δεν εννοώ να έχουν οι εκπαιδευτικοί βασικές ελλείψεις στο αντικείμενο). Το τι μαθαίνουν τα παιδιά είναι θέμα προσωπικού κινήτρου των οικογενειών για παρακολούθηση του σχολείου (που φθίνει χρόνο με το χρόνο), είναι θέμα της ζημιάς που κάνουν αυτοί που «διαβάζουν» τα παιδιά στο σπίτι, είναι θέμα πολυπληθών τάξεων και κυρίως θέμα μεθόδου και προσέγγισης. Εκεί το χάνουμε οι περισσότεροι. Περιμένουμε ότι τα παιδιά θα μάθουν όπως μαθαίναμε εμείς, ενώ δεν σκέφτονται έτσι και δεν μελετούν έτσι. Και διαιωνίζουμε και όλα τα λάθη, παπαγαλίες, τυπολατρία κλπ. Η νοοτροπία μας πρέπει να αλλάξει, όχι το ποιος διδάσκει τι.

Μιλάς πιο λογικά και συνετά από όλους μας. Επίσης να σημειώσω ότι δεν υπάρχει τίποτα που να διδάσκεται στην Ε και στ δημοτικού που να μην ξαναδιδασκεται αρκετές φορές στο γυμνάσιο. Οπότε αν η κατάρτιση στο γνωστικό αντικείμενο είναι η ικανή και αναγκαία συνθήκη για την μόρφωση των μαθητών θαα έπρεπε να βλέπουμε βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών κάτι που προφανώς δεν συμβαίνει .

Κυριολεκτικά η ύλη των μαθηματικών α γυμνασίου είναι επανάληψη της ύλης Ε και στ δημοτικού .

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3223
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #22 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:40:02 μμ »
Τι φυσική νομίζετε ότι διδάσκεται στην Ε και στην ΣΤ που οι δάσκαλοι δεν μπορούν να την διδάξουν αλλά μπορούν οι φυσικοί;
Η τριβή δε διδάσκεται στην πέμπτη; Τι ξέρει περί τριβής ένας δάσκαλος και πώς θα τη διδάξει; Για το φως το ίδιο. Πες ότι ένα παιδί της πέμπτης, ή της έκτης, θέλει ο δάσκαλος να του μιλήσει για το ουράνιο τόξο. Ή για το γαλάζιο χρώμα τ' ουρανού. Τι θα του πει ο δάσκαλος;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4395
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:49:49 μμ »
Μιλάς πιο λογικά και συνετά από όλους μας. Επίσης να σημειώσω ότι δεν υπάρχει τίποτα που να διδάσκεται στην Ε και στ δημοτικού που να μην ξαναδιδασκεται αρκετές φορές στο γυμνάσιο. Οπότε αν η κατάρτιση στο γνωστικό αντικείμενο είναι η ικανή και αναγκαία συνθήκη για την μόρφωση των μαθητών θαα έπρεπε να βλέπουμε βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών κάτι που προφανώς δεν συμβαίνει .

Κυριολεκτικά η ύλη των μαθηματικών α γυμνασίου είναι επανάληψη της ύλης Ε και στ δημοτικού .

Ναι, όμως όταν στην Α παραλαμβάνεις ένα τμήμα 25 παιδιών που οι 5 αναγνωρίζουν όλα τα είδη δευτερευουσών (δλδ ύλη γλώσσας γ) και άλλοι 5 δεν ξέρουν τι είναι ρήμα, και άλλοι 10 θεωρούν διακοσμητική την τελεία, θα κανεις επανάληψη ή θα προχωρήσεις; Και το γεγονός ότι τους καταλαβαίνουμε ότι κάτι πάει στραβά σε όλες τις βαθμίδες. Ας το εντοπίσουμε με κριτήριο το καλό των παιδιών και όχι την επαγγελματική μας αποκατάσταση.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3223
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:50:22 μμ »
Κυριολεκτικά η ύλη των μαθηματικών α γυμνασίου είναι επανάληψη της ύλης Ε και στ δημοτικού .
Κοίταξε, δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ύλη των μαθηματικών στην πρώτη γυμνασίου συνιστά εμβάθυνση της ύλης της έκτης δημοτικού. Μ' αντί ο μαθηματικός να εμβαθύνει αναγκάζεται να διδάξει τα στοιχειώδη γιατί ο δάσκαλος δεν τα δίδαξε καλά στο δημοτικό. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Κι η εμβάθυνση, απαραίτητη για τις ερχόμενες γυμνασιακές τάξεις, πάει περίπατο.

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:55:44 μμ »
Ναι, όμως όταν στην Α παραλαμβάνεις ένα τμήμα 25 παιδιών που οι 5 αναγνωρίζουν όλα τα είδη δευτερευουσών (δλδ ύλη γλώσσας γ) και άλλοι 5 δεν ξέρουν τι είναι ρήμα, και άλλοι 10 θεωρούν διακοσμητική την τελεία, θα κανεις επανάληψη ή θα προχωρήσεις; Και το γεγονός ότι τους καταλαβαίνουμε ότι κάτι πάει στραβά σε όλες τις βαθμίδες. Ας το εντοπίσουμε με κριτήριο το καλό των παιδιών και όχι την επαγγελματική μας αποκατάσταση.

Ωραία σε ρωτώ το εξής : οι 5 που αναγνωρίζουν όλα τα είδη δευτερεύουσων όπως λες πώς τα μάθανε; Εκεί δεν φταίει ο δάσκαλος ; Το γεγονός ότι δεν φτάνουν όλοι οι μαθητές με το ίδιο επίπεδο στο γυμνάσιο δεν οφείλεται στην έλλειψη γνώσης των δασκάλων ειδάλλως κανένας δεν θα είχε κατακτήσει την υλη. Ας το δούμε όμως και από την άλλη πλευρά. Άνοιγνωστική κατάρτιση πάνω σε ένα αντικείμενο είναι το μόνο που χρειάζεται για να εξασφαλίσουμε ότι όλα τα παιδιά μαθαίνουν σωστά τότε με αυτή τη λογική δεν θα υπήρχε τόσο μεγάλη πτώση στο γυμνάσιο παρόλο που τα παιδιά στο 90% πάνω και φροντιστήριο καθώς και σε μαθήματα που διδάσκονται για πρώτη φορά στο γυμνάσιο όπως χημεία θα είχαμε ομοιογενές επίπεδο εφόσον αυτό που χρειάζεται είναι απλά γνωστική κατάρτιση. Κάτι που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις ότι δεν ισχύει τελειώνοντας μία χρονιά όπου διδάσκει τη χημεία υπάρχουν παιδιά που θα ξέρουνε πολλά πράγματα και υπάρχουν άλλα παιδιά που δεν θα έχουν ξέρει δεν θα έχουν μάθει κάτι που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις ότι δεν ισχύει τελειώνοντας μία χρονιά όπου διδάσκει τη χημεία υπάρχουν παιδιά που θα ξέρουνε πολλά πράγματα και υπάρχουν άλλα παιδιά που δεν θα έχουν ξέρει δεν θα έχουν μάθει κάτι που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις ότι δεν ισχύει τελειώνοντας μία χρονιά όπου διδάσκει τη χημεία υπάρχουν παιδιά που θα ξέρουνε πολλά πράγματα και υπάρχουν άλλα παιδιά που δεν θα έχουν κάτι που είμαι σίγουρος ότι ξέρεις ότι δεν ισχύει τελειώνοντας μία χρονιά όπου διδάσκει τη χημεία υπάρχουν παιδιά που θα ξέρουνε πολλά πράγματα και υπάρχουν άλλα παιδιά που ι δεν θα έχουν μάθει τίποτα. Είναι τουλάχιστον αστείο να κατηγορούμε τ ους δασκάλους για το γεγονός ότι υπάρχουν παιδιά που δεν μαθαίνουνε αυτό έχει να κάνει με πολλούς άλλους παράγοντες και όχι απαραίτητα με την ευθύνη των δασκάλων γιατί αν δεχτούμε αυτή την ευθύνη τότε την ίδια ευθύνη φέρουν και καθηγητές στο γυμνάσιο και στο λύκειο. γενικότερα η πιπίλα ότι για όλα αυτά είναι η δάσκαλοι και για αυτό εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα είναι πάρα πολύ βολική για τους καθηγητές και δικαιολογείται τη δική τους ανεπάρκεια.

Αποσυνδεδεμένος vour4school

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 236
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 25, 2024, 06:59:02 μμ »
Η τριβή δε διδάσκεται στην πέμπτη; Τι ξέρει περί τριβής ένας δάσκαλος και πώς θα τη διδάξει; Για το φως το ίδιο. Πες ότι ένα παιδί της πέμπτης, ή της έκτης, θέλει ο δάσκαλος να του μιλήσει για το ουράνιο τόξο. Ή για το γαλάζιο χρώμα τ' ουρανού. Τι θα του πει ο δάσκαλος;
Πρώτον η τριβή διδάσκεται στην Στ. Άσχετα αν είναι στο βιβλίο της Ε. Δεύτερον, μια χαρά εξηγεί ένας δάσκαλος τι είναι και πως δημιουργείται το ουράνιο τόξο και το γαλάζιο του ουρανου χωρίς να χρειάζεται η επιστημονική εξήγηση αυτών από τόσο μικρή ηλικια. Γι αυτό τα ξανακάνουν στο γυμνάσιο για να επεκταθεί η γνωση και να γίνει εμβάθυνση σε αυτήν! Το γεγονός ότι τα παιδιά σιχαίνονται τη φυσική όταν πάνε στο γυμνάσιο δεν βλέπω να το συζητάει κανένας!

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 768
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φιλόλογοι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 25, 2024, 07:00:29 μμ »
Κοίταξε, δεν είναι ακριβώς έτσι. Η ύλη των μαθηματικών στην πρώτη γυμνασίου συνιστά εμβάθυνση της ύλης της έκτης δημοτικού. Μ' αντί ο μαθηματικός να εμβαθύνει αναγκάζεται να διδάξει τα στοιχειώδη γιατί ο δάσκαλος δεν τα δίδαξε καλά στο δημοτικό. Εκεί βρίσκεται το πρόβλημα. Κι η εμβάθυνση, απαραίτητη για τις ερχόμενες γυμνασιακές τάξεις, πάει περίπατο.

Αν ένα παιδί δεν έχει μάθει να κάνει πρόσθεση και αφαίρεση δεν είναι ευθύνη του δασκάλου που δεν το δίδαξε σωστά. Αν ήταν θέμα δασκάλου τότε κανένα παιδί δεν θα μάθαινε πρόσθεση αφαίρεση πολλαπλασιασμού διαίρεση και προπαίδειες και τα λοιπά κάτι που προφανώς δεν ισχυει. Εκτός αν ισχυρίζεστε ότι οι δάσκαλοι δεν ξέρουμε ούτε πρόσθεση αφαίρεση πολλαπλασιασμού και διαίρεση που okay οι δικαίωμά σας είναι αλλά είναι πραγματικά αστείο όταν στις καθηγητικές σχολές μπαίνουνε με 10 και 12 ενώ στα παιδαγωγικά μπήκανε με 18-19.

Αν οι καθηγητές είχατε τη μαγική λύση ή ξαναλέω το μόνο που χρειαζότανε ήταν η γνωστική επάρκεια σε ένα αντικείμενο τότε θα μπορούσατε να καλύψετε τα οποία γνωστικά κενα υπάρχουνε στην πρώτη γυμνασίου κάτι που προφανώς δεν συμβαίνει.

Και ειδικά για τη φυσική που αναφέρεις στο δημοτικό γίνεται μία πολύ επιβερνητική προσέγγιση που καμία σχέση που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί τροχοπαίδι στον αδιδάξει ένας φυσικός την ύλη του γυμνασίου καθώς όλα προσεγγίζονται ξανά από την αρχή και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερη ηλικία που σημαίνει και καλύτερο νοητικό επίπεδο των μαθητών. Παρόλα αυτά οι καθηγητές της φυσικής όπως και οι μαθηματικοι όπως και οι φιλόλογοι από την χάνουν σε πάρα πολλές περιπτώσεις να διδάξουν την ύλη την οποία καλούνται να διδάξουνε και αυτό αντανακλάτη και στο γεγονός ότι η επίδοση των μαθητών μειώνεται καθώς τα παιδιά προχωρούνε στο γυμνάσιο.

Καταλαβαίνω την αγωνία όλων να βρουνε μία επαγγελματική στέγη και πάνω στην απελπισία τους ο καθένας ισχυρίζεται ότι θέλει αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη. Αν βάζαμε φιλολόγους και μαθηματικούς από την πρώτη δημοτικού σε εγγυώμαι ότι όχι απλά δεν θα είχαμε καλύτερες επιδόσεις αλλά ακριβώς το αντίθετο τα παιδιά δεν θα μάθαιναν απολύτως τίποτα καθώς το παιδαγωγικό έλλειμμα των καθηγητών είναι τεράστιο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32662
  • Τελευταία: gk64
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175167
  • Σύνολο θεμάτων: 19345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 277
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 218
Σύνολο: 219

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.