0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Από την εφημερίδα Καθημερινή.https://www.kathimerini.gr/society/563134678/echoyn-thesi-oi-kathigites-sto-dimotiko/
Στο δημοτικό μπορούν να διδάξουν μηχανικοί, μουσικοί, θεατρολόγοι, αλλά προς Θεού, όχι φιλόλογοι, μαθηματικοί και φυσικοί.Δεν έχουν την αναγκαία παιδαγωγικά κατάργηση φαίνεται...
Ο λόγος που η κάθε βαθμίδα έχει συγκεκριμένο τρόπο λειτουργίας, δεν έχει σχέση με το τι θα βόλευε κάποιους για να απορροφηθούν επαγγελματικά, ούτε το τι βολεύει τα ιδιωτικά σχολεία.
Πέμπτη κι Έκτη Δημοτικού είναι κομβικές τάξεις για ν' αφήνονται τα φιλολογικά και τα φυσικομαθηματικά στους δασκάλους. Το γνωστικό τότε μπαίνει στο προσκήνιο. Για τούτο και στη Γερμανία τα δημοτικά είναι τετρατάξια. Εδώ προτιμούμε να σκεφτόμαστε την επαγγελματική αποκατάσταση των δασκάλων κι όχι το καλό των μαθητών.
Εδω έρχονται στο γυμνάσιο και αρχίζουν μου πήρε την κασετίνα, πείτε του κάτι κύριε κλπ. Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε, να αναλάβουν οι ειδικοί.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι, όχι στην ύλη της Ε και Στ, ούτε καν στης Α Γυμνασίου, που δεν είναι (θεωρητικά μιλώντας) ικανός να διαχειριστεί ένας απόφοιτος παιδαγωγικού τμήματος σε σχέση με έναν απόφοιτο φιλολογίας.
Για τα Φιλολογικά δεν ξέρω, αλλά στα Μαθηματικά των δυο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού υπάρχει εμφανής αδυναμία των δασκάλων να τα διδάξουν. Το ίδιο και στη Φυσική. Μιλάμε για πολύ σοβαρό πρόβλημα στις ανεπαρκέστατες γνώσεις των δασκάλων στα Φυσικομαθηματικά. Δε μπορούν να τα διδάξουν σωστά στα παιδιά. Απλά δε μπορούν. Και το ξέρουν κι οι ίδιοι άσχετα αν τ' ομολογούν κατ' ιδίαν κι όχι δημοσίως.