0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αναλογία Προσλήψεων Α φάσης-Διορισμών με βάση τις 5.500
Αρχικά να σημειώσουμε ότι οι διορισμοί στην γενική β/θμιας θα είναι περίπου 5.000 και όχι 5.500. Πράγματι αυτή ήταν η αρχική εικόνα αλλά έχω την αίσθηση ότι αποσαφηνίστηκε πλέον. 5.500 σε γενική και ειδική β/θμιας.Επίσης, μια κατανομή με βάσει την αναλογικότητα των κενών της α' φάσης αναπληρωτών θα ήταν μια προφανής και εύκολη λύση. Κατά τη γνώμη μου, αν ήταν να γίνει έτσι, θα είχε ήδη ανακοινωθεί η κατανομή στα γενικά νούμερα ανά κλάδο.Πιστεύω ότι η κατανομή θα είναι μια μίξη των παρακάτω (για γενική β/θμιας εννοώ):Κενά μετατάξεωνΛειτουργικά κενά'Α και '
Για μένα το δίκαιο θα ήταν είτε να πάει με την α φάση, είτε με ποσοστιαία αύξηση τον κενών μετατάξεων κάθε κλάδου. Ίδιο ποσοστό για όλους εκτός κι αν κάποια ειδικότητα δεν είχε κενά να καλύψει οπότε το υπόλοιπο της μεταφερόταν πάλι αναλογικά στους υπόλοιπους κλάδους. Έτσι πιστεύω πως θα ικανοποιούνταν όλοι οι κλάδοι (δεν μιλάω για αχόρταγους). Τώρα αν θέλουν ντε και καλά να πάρουν παραπάνω σε κάποιους κλάδους, καλό θα ήταν να κοιτάξουν και αυτούς που διορίζονται με υπερβολικά πολλά μόρια για να φεύγουν. Φυσικοί και πληροφορικοί επειδή μιλάμε για δευτεροβάθμια. Οι φιλόλογοι αν και έχουν βγάλει όνομα μεγάλης αδιοριστίας δεν ισχύει επουδενί. Με λίγα μόρια διορίζονται και ακόμα κι αν είναι πολλοί στον πίνακά τους, αυτοί που διορίζονται σε σχέση με το σύνολο είναι πάλι πολλοί. Αν μιλούσαμε για πρωτοβάθμια θα έβαζα και θεατρολόγους και καλλιτεχνικών μέσα που επίσης έχουν πολλά μόρια. Για εμένα οι νέες οργανικές πρωτοβάθμιας έπρεπε κανονικά να καλυφθούν στο 100%. Γενικά πρώτα να κάλυπτε όλες τις οργανικές 100% και μετά να έδινε τα έξτρα αναλογικά στις υπόλοιπες ειδικότητες, με την προϋπόθεση να έχουν πολλά κενά -έστω και λειτουργικά- να καλύψουν.
Ακριβώς έτσι
Ακριβώς έτσι αν ζούσαμε στον Άρη.Τώρα απλά προσπαθούμε να εξετάσουμε κάπως ρεαλιστικά την κατάσταση.Κοντός ψαλμός, αλληλούια.Υ.Γ. Τις προηγούμενες χρονιές οι αδικίες ίσως, λέω ίσως, να ήταν ακόμη μεγαλύτερες. Κυρίως στις ειδικότητες της α/θμιας.Δεν είδα, πέρα από αυτές τις ειδικότητες, να χύνονται δάκρυα από άλλους κλάδους. Περίεργο λιγάκι.
Γενικά παρατηρώ ότι κάθε χρόνο ο παρτακισμός αυξάνεται γεωμετρικά. Ίσως να οφείλεται στον φόβο για γραπτό διαγωνισμό. Ίσως κάθε νέα γενιά να είναι και χειρότερη. Ζήτημα αν υπάρχουν 5-10 που θα πουν "οκ αν καλύψει τα κενά μας στο 800% διορίζομαι κι εγώ που είμαι θέση 3000, αλλά ρε παιδιά εκτός από προκλητικό, είναι παράλογο κι άδικο". Θα το παλέψει και θα βρει έναν τρόπο να το δικαιολογήσει κιόλας. "Τα κενά μας στην πρώτη φάση ήταν 67000 κι έχουμε 32 ώρες μάθημα σε κάθε τμήμα". Το πιο αστείο από όλα είναι η υποκρισία. Όταν ΞΕΡΟΥΝ ότι παρασκηνιακά τα πράγματα πάνε καλά και πιάνουν τον στόχο τους (εις βάρος των υπολοίπων προφανώς), όλο για ενότητα και ψυχραιμία και "να περιμένουμε να δούμε την κατανομή" είναι. Όταν μαθαίνουν ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά, η ενότητα πάει περίπατο, η ψυχραιμία ακόμη πιο πολύ και δημοσίως καλούν σε αγώνα να αντιστραφεί η κατάσταση. Και τις προηγούμενες χρονιές δεν ήταν ωραία τα πράγματα (όπως είπες για το 0 π.χ. στους θεατρικής αγωγής δε νοιάστηκε ΚΑΝΕΝΑΣ), αλλά φέτος έχω χάσει πάσα ιδέα. Μιλάμε ότι ΟΛΗ η Δευτεροβάθμια θεωρεί σωστό και ΔΙΚΑΙΟ να υπάρξουν ειδικότητες (στην πρωτοβάθμια γενική, στους ΕΕΠ-Ε
Συμφωνώ όλοι θέλουμε να καλυφθεί ο κλάδος μας και να πάρει άτομα χωρίς να σκεφτόμαστε ρεαλιστικά...ότι επηρεάζονται όλοι οι κλάδοι αν υπερκαλυφθεί κάποιος κλάδος..έχω φίλους από διαφορετικούς κλάδους κ ζητάνε πραγματα φανταστικά και ακόμη και του κλάδου μου (ΠΕ0402) ζητάνε υπερκάλυψη κενών χωρίς να γίνει αναμόρφωση ωρολογίου προγράμματος κ αύξησης των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος μας που δεν βγάζει οργανικές στο γυμνάσιο!!!Εχω βαρεθεί...
Πέρα από την κάλυψη των οργανικών κενών μίλησε για μετατροπή αναπληρωτών σε διορισμούς. Τι ποσοστό θα μετατραπεί. Δλδ αναπληρωτές προηγούμενης χρονιάς 100 πχ, πόσους θα μετατρέψει σε διορισμούς; 10, 20, 50;
Αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα! Γι’ αυτό θα πρέπει να υπολογιστούν οι προσλήψεις της α’ φάσης, αφού είναι ΠΔΕ στην πλειοψηφία τους..