0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό πάντως που μου λες δεν είναι επιχείρημα για το τι πρέπει να καλυφθεί με βάση τις πραγματικές ανάγκες που φαίνονται ΜΟΝΟ στα λειτουργικά κενά (τα οποία είναι πραγματικά, δηλαδή π.χ. 1 λειτουργικό μαθηματικού ΠΕ03 πράγματι αντιστοιχεί π.χ. σε 16 ώρες σε ένα σχολείο Α και 7 ώρες σε ένα σχολείο
Το να διορίσει με κριτήριο τα λειτουργικά κενά δεν αποτελεί απονομή δικαιοσύνης γιατί τα κενά αυτά σήμερα υπάρχουν και αύριο δεν υπάρχουν. Δηλαδή σε μια ειδικότητα που το 80% αποτελείται από γυναίκες που παίρνουν πολλές άδειες ανατροφής κ.λπ σημαίνει ότι πρέπει να διοριστούν περισσότεροι/ες; Το να διορίσει με βάση τις αναθέσεις και τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθηματα πάλι δεν στέκει. Είναι σαν να λέμε ότι η μία ειδικότητα είναι πιο σημαντική από την άλλη. Μπαίνουμε στη λογική των βασικών ειδικοτήτων. Όλα τα μαθηματα είναι εξίσου σημαντικά και όλες οι ειδικότητες. Το μόνο δίκαιο είναι να πει όλους τους επιπλέον των οργανικών κενών διορισμούς τους κατανεμω αναλογικά επί έναν συγκεκριμένο συντελεστή σε όλες τις ειδικότητας. Με αυτόν τον τρόπο οι υπεράριθμοι που θα προκύψουν σε κάθε ειδικότητα θα είναι και ανάλογοι του μεγέθους της ειδικότητας και δεν θα βλέπεις ειδικότητες με χιλιάδες υπεράριθμους και ειδικότητες με ελλείψεις.
Oliver οι διορισμοί δεν γίνονται για να καλύψουν τη β΄ ανάθεση (με βάση την α΄ ανάθεση υπολογίζονται τα κενά σε κάθε κλάδο).Οι διορισμοί δεν γίνονται για να καλύψουν όσους παίρνουν απόσπαση σε υπηρεσίες και φορείς (αυτοί θα επιστρέψουν ξανά στη θέση τους).Αν θέλουν ας κάνουν αίτηση για μετάταξη (εφόσον επιθυμούν να είναι συνέχεια εκτός εκπαίδευσης) για να μείνουν οργανικά κενά πίσω.Οι ώρες στα Πρότυπα και στα Πειραματικά δεν μετράνε για όλους τους κλάδους, άρα υπάρχει αναλογικότητα με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα.Είναι λογικό να είναι περισσότεροι φιλόλογοι διευθυντές αριθμητικά, αφού είναι και μεγαλύτερος ο κλάδος τους.Υπάρχει μελέτη / έρευνα ότι ποσοστιαία είναι περισσότεροι οι διευθυντές ΠΕ02 επί των φιλολόγων που είναι μόνιμοι, σε σχέση με τους διευθυντές άλλων κλάδων επί του συνόλου των εκπαιδευτικών των άλλων κλάδων;Ο αλγόριθμος είναι το ίδιο δίκαιο για όλους. Συμφωνώ να αλλάξει για να επιτρέπει περισσότερους διορισμούς / μεταθέσεις.Αλλά και πάλι η αλλαγή θα αφορά σε όλους τους κλάδους της Δευτεροβάθμιας το ίδιο.
Καλά, δε μετράνε οι ώρες που έχει ο κάθε κλάδος σε Α Ανάθεση; Τι λες τώρα;
Σου λέω τον τρόπο σκέψης μου και δεν έχω κανένα συμφέρον από αυτό μιας και δεν διεκδικώ διορισμό. Θες να μου πεις τον δικό σου γιατί πρέπει να μετράνε οι ώρες Α ανάθεσης;
Πολύ απλά γιατί στα οργανικά κενά (και στων μεταταξεων και στα τοποθέτησης) μόνο με την Α Ανάθεση γίνεται ο υπολογισμός, αλλά και στα λειτουργικά με προτεραιότητα την Α Ανάθεση.
Δε θέλω να αναλύσω το θέμα των φυσικών, αλλά ναι τους αδικεί πολύ ο αλγόριθμος. Τεχνικά γίνεται αυτό που λες. Ουσιαστικά στα σχολεία όμως κάθε ΠΕ04 θα κάνει
Τα τελευταία 3 χρόνια ο αριθμός των φυσικών που διορίζονται είναι συνάρτηση του πόσα οργανικά κενά έχουν, τον συνταξιοδοτήσεών τους και το γεγονός ότι παλιότερα είχε μπουκώσει το σύστημα με αρκετούς διορισμένους φυσικούς που φράκαραν τις μεταθέσεις τους.Στο σχολείο όλοι οι ΠΕ04 κάνουν β΄ ανάθεση, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζουμε όλοι οι οργανικές θέσεις υπολογίζονται με βάση τις ώρες α΄ ανάθεσης που έχει κάθε ΔΔΕ για κάθε ειδικότητα. Άρα κανείς ΠΕ04 δεν αδικείται. Δεν θέλω κι εγώ να αναλύσουμε περισσότερο το θέμα των φυσικών. εδώ το νήμα αφορά στους Μαθηματικούς.
Αν είναι σωστά όσα λες, τότε σε όλους τους κλάδους θα έπρεπε να υπήρχε η ίδια ποσοστίαια απόκλιση μεταξύ κενών μετατάξεων και λειτουργικών κενών.
Όσα λέω είναι σωστά!!! Με λάθος κριτήριο κρίνεις όσα γράφω. Αυτά για τις ποσοστιαίες αποκλίσεις οργανικών και λειτουργικών κενών περιλαμβάνουν τους πολλούς αποσπασμένους που μπορεί να έχει ένας κλάδος. Διορισμοί στη θέση των αποσπασμένων δεν γίνονται! Πότε θα το καταλάβεις;