*

Αποστολέας Θέμα: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας  (Αναγνώστηκε 16662 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« στις: Ιούλιος 05, 2024, 12:03:52 πμ »
Είχε γράψει ο Patreas για τον "κουβά" της Δευτεροβάθμιας:

"Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.
Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:
α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,
β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,
γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),
δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,
θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).
Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.
Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).
Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;
Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25."


Patreas, επειδή καταλαβαίνω έχεις κάνει όλες αυτές τις μετατροπές για όλους τους κλάδους. μπορείς να μας πεις τι περιέχει ο σημερινός "κουβάς" κατά κλάδο; (πέραν του ΠΕ02 για τον οποίον έχεις γράψει τι περιέχει). Επίσης, αν μπορείς, πες μας ποιος είναι και αυτός ο αστερίσκος για τα Τμήματα Ένταξης να ξεδιαλύνει το τοπίο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2024, 12:25:41 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:36:39 »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 638
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:02:10 πμ »
Τι να περιέχει πέρα από κάποιο υπόλοιπο από τις συνολικές συστάσεις οργανικών θέσεων που έγιναν κάποτε στη δευτεροβάθμια προκειμένου να διοριστούν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί τη χρυσή δεκαετία του 2000, οι οποίοι κρίθηκαν μερικά χρόνια αργότερα υπεράριθμοι.

Είναι σαν να υπάρχουν μερικές δεκάδες χιλιάδες πλασματικές θέσεις δασκάλων που δημιουργήθηκαν κάποτε χάριν διενέργειας διορισμών (επειδή υπήρχε το χρήμα) και ξαφνικά να αποφασίζει κάποιος να τις χρησιμοποιήσει για να διορίσει επιπλέον δασκάλους οι οποίοι θα καλύπτουν ανύπαρκτα οργανικά κενά χάριν της αναγκαιότητας κάλυψης των λειτουργικών κενών για τα οποία δεν υπάρχουν πιστώσεις αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:09:25 πμ »
Τι να περιέχει πέρα από κάποιο υπόλοιπο από τις συνολικές συστάσεις οργανικών θέσεων που έγιναν κάποτε στη δευτεροβάθμια προκειμένου να διοριστούν δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί τη χρυσή δεκαετία του 2000, οι οποίοι κρίθηκαν μερικά χρόνια αργότερα υπεράριθμοι.

Είναι σαν να υπάρχουν μερικές δεκάδες χιλιάδες πλασματικές θέσεις δασκάλων που δημιουργήθηκαν κάποτε χάριν διενέργειας διορισμών (επειδή υπήρχε το χρήμα) και ξαφνικά να αποφασίζει κάποιος να τις χρησιμοποιήσει για να διορίσει επιπλέον δασκάλους οι οποίοι θα καλύπτουν ανύπαρκτα οργανικά κενά χάριν της αναγκαιότητας κάλυψης των λειτουργικών κενών για τα οποία δεν υπάρχουν πιστώσεις αναπληρωτών.

Ναι, αλλά όταν υπάρχουν ένα κάρο λειτουργικά πάντα δε θα βρίσκεις κάπου να τους βάζεις;

Αποσυνδεδεμένος math02063

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 97
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:12:29 πμ »
Neossos, είδες κανέναν σύλλογο της τάδε ειδικότητας Βθμιας να επικαλείται τα μούφα κενά του κουβά και να λέει διορίστε μας με βάση αυτά;

Γιατί οι ΠΕ70 ακόμα αναμασάτε τα κενά των μετατάξεων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:36:39 »

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:18:23 πμ »
Neossos, είδες κανέναν σύλλογο της τάδε ειδικότητας Βθμιας να επικαλείται τα μούφα κενά του κουβά και να λέει διορίστε μας με βάση αυτά;

Γιατί οι ΠΕ70 ακόμα αναμασάτε τα κενά των μετατάξεων.

Με την ίδια λογική μπορούμε να πούμε μούφα κενά και των ΠΕ70 σε σχολεία που η οργανικότητα είναι κάτω από την λειτουργικότητα. Εγώ πάντως άλλο ρώτησα τον Patreas. Μην ξεφεύγουμε από το θέμα του νήματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2024, 01:20:03 πμ από Oliver »

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 638
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:27:29 πμ »
@Oliver βεβαίως και θα βρίσκεις, αλλά όταν γίνεται αυτό στους δασκάλους όλοι μιλάνε για πλασματικά κενά (ενώ δεν συμβαίνει εκούσια, καθώς η μείωση των παιδιών δεν είναι κάτι που μπορούμε να το ελέγξουμε). Το ότι στην δευτεροβάθμια συνέβαινε για μια δεκαετία ολόκληρη το ξεχνάμε επίσης...

@math02063 δεν είδα σύλλογο όχι, είδα όμως αιρετό να το κάνει (με πλάγιο τρόπο). Δεν αποκλείω βέβαια να το έκανε και με ευθύ τρόπο πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων του υπουργείου. Γενικώς δεν θέλει και πολύ φαντασία για να το σκεφτεί κανείς, αφού έχει γίνει και στο παρελθόν...

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 05, 2024, 01:34:45 πμ »
@Oliver βεβαίως και θα βρίσκεις, αλλά όταν γίνεται αυτό στους δασκάλους όλοι μιλάνε για πλασματικά κενά (ενώ δεν συμβαίνει εκούσια, καθώς η μείωση των παιδιών δεν είναι κάτι που μπορούμε να το ελέγξουμε). Το ότι στην δευτεροβάθμια συνέβαινε για μια δεκαετία ολόκληρη το ξεχνάμε επίσης...

@math02063 δεν είδα σύλλογο όχι, είδα όμως αιρετό να το κάνει (με πλάγιο τρόπο). Δεν αποκλείω βέβαια να το έκανε και με ευθύ τρόπο πίσω από τις κλειστές πόρτες των γραφείων του υπουργείου. Γενικώς δεν θέλει και πολύ φαντασία για να το σκεφτεί κανείς, αφού έχει γίνει και στο παρελθόν...

Neossos, δεν μπορούν να επικαιροποιούν τα οργανικά κενά των ΠΕ70 ώστε η οργανικότητα να ταυτίζεται με τη λειτουργικότητα; Όσον αφορά στη δεκαετία που γράφεις, αναφέρεσαι στην περίοδο προ μνημονίων;

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 638
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 05, 2024, 02:08:15 πμ »
Μετά μνημονίων. Με το που αυξήθηκε το ωράριο στη δευτεροβάθμια δημιουργήθηκαν δεκάδες χιλιάδες υπεράριθμοι. Όλοι αυτοί κάλυπταν επί χρόνια λειτουργικά κενά, ενώ κάποιους τους έκαναν μετάταξη στην πρωτοβάθμια για να έχουν αντικείμενο εργασίας. Οι συνέπειες των αλόγιστων διορισμών που έγιναν κάποτε.

Όσο για τους ΠΕ70 μια χαρά επικαιροποιείται η οργανικότητα, το πολύ πολύ αυτό να καθυστερήσει κάποια χρόνια σε ορισμένες περιπτώσεις. Το θέμα είναι ότι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στους δασκάλους και από εδώ και πέρα θα συμβαίνει και σε περισσότερους κλάδους γιατί πολύ απλά δεν μπορείς να μειώσεις τους αναπληρωτές αλλιώς.

Κάποτε υπήρχαν πολύ λιγότεροι αναπληρωτές από σήμερα. Δεν έπαιρναν ποτέ άδειες οι μόνιμοι και δεν υπήρχαν καθόλου αποσπάσεις; Προφανώς και όχι. Απλά το σύστημα φρόντιζε ώστε και κάποια από τα λειτουργικά κενά να καλύπτονται από διορισμένους. Ας μην το δαιμονοποιούμε λοιπόν. Ίσα ίσα πρέπει να το επιδιώξουμε ώστε να συμβαίνει σε όλους τους κλάδους γιατί μόνο έτσι θα απαλαχτούμε πραγματικά από τον "στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή" και δεν θα μένουν τα σχολεία εβδομάδες και μήνες ολόκληρους χωρίς δασκάλους και καθηγητές.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 05, 2024, 05:00:09 πμ »
Πρόβλεψη χωρίς να ξέρω.
Ο κουβάς θα γεμίσει με θέσεις από ειδικότητες με μεγάλες προυπηρεσιες, για να γλυτώσουν (όσοι γινεται) από τον γραπτό.
Οι θέσεις θα δοθούν μόνο στις περιοχές που ήδη έχουν κενά μετατάξεις φουσκονοντας αναλογικά με τα λειτουργικά κενά που είναι γνωστά.
Με αυτές τις παραμέτρους μπορεί να γίνει ένας υπολογισμός, υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία. Θα μπορούσε να τα δουλέψει κάποιος σαν τον trust. Η και να τα ρίξουμε σε ένα ΑΙ
Αλλά στην πραγματικότητα δεν ξερω

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 05, 2024, 11:02:32 πμ »
Πρόβλεψη χωρίς να ξέρω.
Ο κουβάς θα γεμίσει με θέσεις από ειδικότητες με μεγάλες προυπηρεσιες, για να γλυτώσουν (όσοι γινεται) από τον γραπτό.
Οι θέσεις θα δοθούν μόνο στις περιοχές που ήδη έχουν κενά μετατάξεις φουσκονοντας αναλογικά με τα λειτουργικά κενά που είναι γνωστά.
Με αυτές τις παραμέτρους μπορεί να γίνει ένας υπολογισμός, υπάρχουν όλα αυτά τα στοιχεία. Θα μπορούσε να τα δουλέψει κάποιος σαν τον trust. Η και να τα ρίξουμε σε ένα ΑΙ
Αλλά στην πραγματικότητα δεν ξερω

Το θέμα είναι αν θα αλλάξει ο αλγόριθμος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων από του χρόνου, γιατί αν δε γίνει αυτό θα γεμίσουμε ένα κάρο πλεονασματικούς και κάποιοι δε θα πάνε ποτέ σπίτια τους! Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι όνειρο είδαν και αντί να αλλάξουν το τοπίο από τις μεταθέσεις το άλλαξαν τώρα. Όσον αφορά στο γραπτό, το θεωρείς τετελεσμένο ότι θα μπεί;

Αποσυνδεδεμένος Travel Girl

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 05, 2024, 12:07:30 μμ »
Είχε γράψει ο Patreas για τον "κουβά" της Δευτεροβάθμιας:

"Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.
Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:
α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,
β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,
γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),
δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,
θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).
Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.
Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).
Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;
Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25."


Patreas, επειδή καταλαβαίνω έχεις κάνει όλες αυτές τις μετατροπές για όλους τους κλάδους. μπορείς να μας πεις τι περιέχει ο σημερινός "κουβάς" κατά κλάδο; (πέραν του ΠΕ02 για τον οποίον έχεις γράψει τι περιέχει). Επίσης, αν μπορείς, πες μας ποιος είναι και αυτός ο αστερίσκος για τα Τμήματα Ένταξης να ξεδιαλύνει το τοπίο.



Πού μπορούμε να δούμε τι ειπώθηκε από τον Πατρέα για τον ''κουβά'' των Φιλολόγων;

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 05, 2024, 12:13:23 μμ »


Πού μπορούμε να δούμε τι ειπώθηκε από τον Πατρέα για τον ''κουβά'' των Φιλολόγων;

Αφού σου λέει έχει 5.000 για τους φιλολόγους ο κουβάς.

Το ποστ του Patreas:

"Οι κενές Οργανικές Θέσεις στη Δευτεροβάθμια είναι σαφώς περισσότερες από τα Οργανικά Κενά για μεταθέσεις.
Εάν ξεκινήσει κάποιος από την παράγραφο 4 του άρθρου 14 του 1566/1985 και:
α) Προσθέσει όλες τις αποφάσεις Σύστασης και Κατανομής Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια,
β) Προσθαφαιρέσει όλες τις σχετικές αποφάσεις Μεταφοράς Οργανικών Θέσεων μεταξύ των 2 βαθμίδων,
γ) Προσθέσει τις Οργανικές Θέσεις Δευτεροβάθμιας που συστάθηκαν με όλες τις αποφάσεις μονιμοποίησης Εκπαιδευτικών ΙΔΑΧ βάσει του ν. 1600/1986 (ΦΕΚ 76 τ .Α'/13-6-1986),
δ) Αφαιρέσει τις Οργανικές Θέσεις από τις μετατάξεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας που έγιναν εκτός εκπαίδευσης με μεταφορά θέσης,
θα καταλήξει στο συνολικό αριθμό των Οργανικών Θέσεων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (με έναν αστερίσκο για τα Τμήματα Ένταξης, αλλά ας μην κολλήσουμε σε αυτό).
Εάν από αυτόν τον αριθμό αφαιρεθούν οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, προκύπτει ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων.
Επειδή τα έχω κάνει όλα αυτά, αναφέρω ενδεικτικώς ότι για τον πολυπληθέστερο κλάδο της Δευτεροβάθμιας (ΠΕ02), ο αριθμός των κενών Οργανικών Θέσεων είναι περίπου 5000 (ολογράφως: πέντε χιλιάδες).
Τι; Αδύνατον! Τι λέει ο μουρλός; Και πού θα τους τοποθετούσαμε όλους αυτούς αν κάναμε τόσους διορισμούς;
Απάντηση: άπαξ και διορίζονταν, θα μπορούσαν να κατανεμηθούν αναλογικά σε κάθε ΔΔΕ και θα είχαν όλοι οργανική θέση (αλλιώς δεν θα γινόταν καν διορισμός), απλώς δεν θα είχαν οριστική τοποθέτηση σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα (κοινώς: θα βρίσκονταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ).
Αλλά όταν έχεις άμπαλους αιρετούς, θα σου πουλήσουν ως επιτυχία ακόμα και το 75-25."

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 05, 2024, 02:10:54 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και καλό διορισμό .

Νομίζω ότι πρέπει να δούμε και το θέμα της υποχρεωτικής διετίας με τον πρώτο διορισμό.

Μέχρι τώρα με τους διορισμούς να γίνονται με το σταγονόμετρο δεν επηρέαζε και πολύ τις υπηρεσιακές μεταβολές(μεταθέσεις κλπ).

Τώρα όμως με την αύξηση των διορισμών βλέπουμε συναδέλφους με πολλά μόρια μετάθεσης που βρίσκονται στον 1ο χρόνο διορισμού να μη μπορούν να κάνουν αίτηση μετάθεσης και να βλέπουν την περιοχή του ενδιαφέροντός τους να δίνεται για διορισμό..

Το σύστημα βλέπει μια περιοχή  με όλα τα αιτήματα μετάθεσης ικανοποιημένα και το "δίνει" για πρώτο διορισμό.

Ο συνάδελφος που δεν μπόρεσε να κάνει αίτηση, όταν θα μπορέσει να κάνει,θα βρει την περιοχή του ενδιαφέροντός του καλυμμένη.

Νομίζω ότι είναι καιρός να μπει στο τραπέζι η επαναφορά του ενός χρόνου παραμονής στον τόπο του πρώτου διορισμού.

Δεν κοστίζει τίποτα και θα διορθώσει πολλές δυσλειτουργίες που δημιουργεί η υποχρεωτική 2ης παραμονή.
Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος Oliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 677
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ο "κουβάς" της Δευτεροβάθμιας
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 05, 2024, 05:14:31 μμ »
Καλησπέρα σε όλους και καλό διορισμό .

Νομίζω ότι πρέπει να δούμε και το θέμα της υποχρεωτικής διετίας με τον πρώτο διορισμό.

Μέχρι τώρα με τους διορισμούς να γίνονται με το σταγονόμετρο δεν επηρέαζε και πολύ τις υπηρεσιακές μεταβολές(μεταθέσεις κλπ).

Τώρα όμως με την αύξηση των διορισμών βλέπουμε συναδέλφους με πολλά μόρια μετάθεσης που βρίσκονται στον 1ο χρόνο διορισμού να μη μπορούν να κάνουν αίτηση μετάθεσης και να βλέπουν την περιοχή του ενδιαφέροντός τους να δίνεται για διορισμό..

Το σύστημα βλέπει μια περιοχή  με όλα τα αιτήματα μετάθεσης ικανοποιημένα και το "δίνει" για πρώτο διορισμό.

Ο συνάδελφος που δεν μπόρεσε να κάνει αίτηση, όταν θα μπορέσει να κάνει,θα βρει την περιοχή του ενδιαφέροντός του καλυμμένη.

Νομίζω ότι είναι καιρός να μπει στο τραπέζι η επαναφορά του ενός χρόνου παραμονής στον τόπο του πρώτου διορισμού.

Δεν κοστίζει τίποτα και θα διορθώσει πολλές δυσλειτουργίες που δημιουργεί η υποχρεωτική 2ης παραμονή.

Εγώ θεωρώ ότι θα αλλάξει και ο τρόπος υπολογισμού των κενών μεταθέσεων στη Βθμια, όπως αλλάζει και τώρα με τους διορισμούς όπου μαζί με τα κενά των μετατάξεων θα προστεθεί και ένα μέρος του κουβά που θα πάνε σε πάγιες λειτουργικές και στην ουσία θα δημιουργηθούν νέα οργανικά κενά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32662
  • Τελευταία: gk64
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175167
  • Σύνολο θεμάτων: 19345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 277
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 200
Σύνολο: 201

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.