0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
άρθρο 45, Ν. 1566/85Συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωήΜαθητικές κοινότητες1. Για την υλοποίηση των σκοπών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαραίτητη είναι η συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή.2. Οι διάφορες μορφές οργάνωσης της μαθητικής ζωής αποσκοπούν να βοηθήσουν τους μαθητές:α) Να αποκτήσουν υπευθυνότητα και άμεση αντίληψη της σημασίας του δημοκρατικού διαλόγου στη διαμόρφωση του συνειδητού και δημιουργικού πολίτη.β) Να συμβάλλουν στην ομαλή και γόνιμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να επιτευχθεί η συστηματική μετάδοση της απαραίτητης και ουσιαστικής γνώσης.γ) Να διαμορφώσουν δική τους αντίληψη για τη ζωή στα πλαίσια της σύνδεσης σχολείου και κοινωνίας, ώστε να έχουν ως νέοι τα απαραίτητα εφόδια για την παραπέρα πορεία και εξέλιξή τους.Διαφέρει όπως είπα όμως από τα καθορισμένα για την δευτεροβάθμια και κανονικά, αν λειτουργούσαν όλα σωστά θα έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα η διαδικασία στον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου. Αυτό συμβαίνει στα ιδιωτικά, που ακολουθούν όλα τον νόμο με σαφή σχεδιασμό.Ουσιαστικά όμως δεν μας ενδιαφέρει αν προβλέπεται ή όχι. Πρόκειται για συμφωνία εκπαιδευτικού και μαθητών, εντός της τάξης με μάρτυρες όλο το τμήμα. Αν χάθηκε κλειδί, ο μαθητής έπρεπε να ενημερωθεί. Επίσης έπρεπε να συναποφασίσουν τον σκοπό για τον οποίο θα διατεθούν τα χρήματα ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ και μόνο.
Αλλά ο θεματοθετης, δεν θέλει να μας διευκρινίσει, ποιο σενάριο θεωρεί πιθανό, παρολο που θα μπορεί να κρίνει βάσει των πληροφοριών που έχει για τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό.
"Ο θεματοθέτης" θα μεταφέρει αρμοδίως τις προταθείσες λύσεις (σας ευχαριστώ ppil), και οι αποδέκτες τους ας πράξουν όπως επιθυμούν. Ο ίδιος, όπως προαναφέρθηκε, έχει μορφώσει άποψη βάσει των δεδομένων που γνωρίζει, αλλά δεν επιθυμεί να κάνει αξιολογικές κρίσεις δημοσίως. Τα δεδομένα παρατέθηκαν, τα ερωτήματα προέκυψαν, κάποια από αυτά απαντήθηκαν το μάλλον ήττον, κάποια όχι, κάποια είναι ρητορικά και δεν χρειάζονται απάντηση. "ONO ONO HTO", όπως λέει και η σχετική ψεκ ατάκα.
Δεν συμφωνώ. Άνοιξες ένα θέμα, αρκετά φωτογραφικό, εσυ δεν παίρνεις ακριβώς θέση αλλά δεν κρατάς και μι αμφιβολία μήπως δεν χρειάζεται να στήσουν τον εκπαιδευτικό στον τοίχο. Είναι δημόσιο φορουμ, είμαστε μια απαξιωμένη επαγγελματική ομάδα, όλοι οι κομπλεξικοί και όσοι νομίζουν ότι κάνουμε αυτη τη δουλειά για να μηνειμαΑτε πολλές ώρες στην εργασία μας ή επειδή ήμασταν ανίκανοι για κάτι άλλο, θα μπουν θα το διαβάσουν και θα λενε ότι οι εκπαιδευτικοί εκτός από τεμπέληδες ή σαδιστές βασανιστές αθωων παιδικών ψυχών, είναι και λωποδύτες. Και τόσο απροκάλυπτα οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι πιθανό κάποιος συναδελφο τους να πήρε λεφτά από μαθητικό ταμείο για πάρτη του.
Εδώ μέσα έχουν γραφεί, απροκάλυπτα, σημεία και τέρατα εις βάρος των εκπαιδευτικών, που αυτό μπροστά τους αποτελεί πταίσμα. Αλλά ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση το πάθος με το οποίο δείχνετε να υπερασπίζεστε μια κατάσταση, μόνο και μόνο επειδή το αντίθετό της σάς φαίνεται "αδιανόητο" (όσο κι αν άλλοι σάς λένε ότι ίσως να μην είναι και τόσο), και μου κάνει ακόμα περισσότερη εντύπωση επειδή εσείς η ίδια σε πλείστες όσες περιπτώσεις στηλιτεύετε πολλά κακώς κείμενα περί συναδέλφων, τα οποία έχετε "συλλέξει" από την πολυετή σας εμπειρία στην εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα, αν μέχρι τώρα δεν έχετε αντιληφθεί (από άλλες τοποθετήσεις μου σε μηνύματα, σε ανύποπτο χρόνο) τη δική μου θέση εναντίον του κοινωνικού αυτοματισμού, I rest my case.
Το θέμα είναι παρα πολύ φωτογραφικό, θα επαναλάβω.
Τα δημοτικά κάνουν εκλογές κανονικά ανά τμήμα όπως και στη δευτεροβάθμια, από όπου προκύπτουν ο πρόεδρος , ταμίας κ.τ.λ. του τμήματος. Τώρα αν είναι άτυπο ή όχι δεν ξέρω. Προφανώς για να γίνονται θα προβλέπονται.
ώστε να εξοικειωθούν με έννοιες όπως εκείνες του ενεργού πολίτη
Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Στο αναφερόμενο case study είχατε την ευκαιρία να διαπιστώσετε πόσο... εμβριθής ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την έννοια του ενεργού πολίτη, ειδικά την τελευταία μέρα του σχολείου. Πιο εις βάθος, φρονώ ότι δεν θα μπορούσε να είναι.