*

Αποστολέας Θέμα: Όρια εμπλοκής εκπαιδευτικών στη διαχείριση αρμοδιοτήτων των μαθητικών συμβουλίων  (Αναγνώστηκε 3345 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@Scout
Σου απάντησα τι μπορεί να γίνει με τη μοναδική, συνετή και νόμιμη (και νομική) διαδικασία που υπάρχει. Προσωπικά δεν το θεωρώ ασήμαντο, κάθε άλλο μάλιστα. Ούτε θεωρώ πως ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας, έχω προσωπική πείρα από την ύπαρξη "δασκάλων" που δεν αξίζουν ούτε ως χαρακτήρες, ούτε ως παιδαγωγοί. Δεν με εκπλήσσει δηλ. Αν υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνω είναι το "να μην ήθελαν να χαλάσουν τη στιγμή της επίδοσης του πρώτου απολυτηρίου στο παιδί τους" από τους γονείς. Η στιγμή χάλασε για το παιδί μόλις είδε παραβιασμένο το προσωπικό του αντικείμενο, κενό από το περιεχόμενό του και όλα αυτά από άνθρωπο εμπιστοσύνης, τον επόμενο μετά την οικογένειά του στον οποίο κανονικά απευθύνεται για ό,τι το απασχολεί. Πέθαναν οι αυθεντίες, αλλά, για το παιδί αυτό, τις σκότωσαν.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εμένα η ιδέα ότι οι δάσκαλοι υπεξαίρεσαν ποσο από μαθητικό ταμείο για ίδιον όφελος, μου φαίνεται αδιανόητη, όσα κι αν έχω δει. Μπορώ να σκεφτώ ότι πήραν κάτι για την τάξη και τα παιδιά δεν το αντιλήφθηκαν γιατί δεν έδωσαν σημασία.  Τώρα, γιατί δεν ρωτήθηκαν; Γι αυτό επιμενω στο ποσο επίσημα είναι τα μαθητικά συμβούλια στο δημοτικό. Γιατί αν πχ είχε γίνει μια αρχική συνεννόηση ότι τα παιδιά θα φέρνουν ένα ποσό που θα χρησιμοποιηθεί για αυτό, και οι γονείς είχαν ενημερωθεί από τη δασκάλα στην αρχή της χρονιάς έστω και ασαφώς, είναι διαφορετικό πράγμα από το να ανοίγαμε εμείς σε γυμνάσιο το ταμείο ενός πενταμελούς. Γι αυτό ρωτάω και απάντηση δεν έχω πάρει. Ο μέσος γονέας είναι αντανακλαστικά εναντίον των δασκάλων, μην πέφτουμε στη δική τους συμπεριφορά, ως εκπαιδευτικοί πρέπει να προστατεύουμε τον εαυτό μας και το επάγγελμα μας και να φερόμαστε στους δασκάλους όπως θα θέλαμε να φέρονται σε εμάς. Γι αυτό λέω ότι εγω θα ξεκινούσα από το καλοπροαίρετο σενάριο μιας αρκετά άγαρμπης αστοχίας στη διαχείριση ενός πράγματος, με μη διαφανή τρόπο, που λογικά έγινε για καλό σκοπό. Και θα προσπαθούσα να διευκρινίσω αν όντως ισχύει αυτό το σενάριο.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
άρθρο 45, Ν. 1566/85
Συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή
Μαθητικές κοινότητες
1. Για την υλοποίηση των σκοπών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαραίτητη είναι η συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή.
2. Οι διάφορες μορφές οργάνωσης της μαθητικής ζωής αποσκοπούν να βοηθήσουν τους μαθητές:
α) Να αποκτήσουν υπευθυνότητα και άμεση αντίληψη της σημασίας του δημοκρατικού διαλόγου στη διαμόρφωση του συνειδητού και δημιουργικού πολίτη.
β) Να συμβάλλουν στην ομαλή και γόνιμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να επιτευχθεί η συστηματική μετάδοση της απαραίτητης και ουσιαστικής γνώσης.
γ) Να διαμορφώσουν δική τους αντίληψη για τη ζωή στα πλαίσια της σύνδεσης σχολείου και κοινωνίας, ώστε να έχουν ως νέοι τα απαραίτητα εφόδια για την παραπέρα πορεία και εξέλιξή τους.


Διαφέρει όπως είπα όμως από τα καθορισμένα για την δευτεροβάθμια και κανονικά, αν λειτουργούσαν όλα σωστά θα έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα η διαδικασία στον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου. Αυτό συμβαίνει στα ιδιωτικά, που ακολουθούν όλα τον νόμο με σαφή σχεδιασμό.
Ουσιαστικά όμως δεν μας ενδιαφέρει αν προβλέπεται ή όχι. Πρόκειται για συμφωνία εκπαιδευτικού και μαθητών, εντός της τάξης με μάρτυρες όλο το τμήμα. Αν χάθηκε κλειδί, ο μαθητής έπρεπε να ενημερωθεί. Επίσης έπρεπε να συναποφασίσουν τον σκοπό για τον οποίο θα διατεθούν τα χρήματα ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ και μόνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 18, 2024, 03:46:48 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
άρθρο 45, Ν. 1566/85
Συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή
Μαθητικές κοινότητες
1. Για την υλοποίηση των σκοπών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαραίτητη είναι η συμμετοχή των μαθητών στη σχολική ζωή.
2. Οι διάφορες μορφές οργάνωσης της μαθητικής ζωής αποσκοπούν να βοηθήσουν τους μαθητές:
α) Να αποκτήσουν υπευθυνότητα και άμεση αντίληψη της σημασίας του δημοκρατικού διαλόγου στη διαμόρφωση του συνειδητού και δημιουργικού πολίτη.
β) Να συμβάλλουν στην ομαλή και γόνιμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ώστε να επιτευχθεί η συστηματική μετάδοση της απαραίτητης και ουσιαστικής γνώσης.
γ) Να διαμορφώσουν δική τους αντίληψη για τη ζωή στα πλαίσια της σύνδεσης σχολείου και κοινωνίας, ώστε να έχουν ως νέοι τα απαραίτητα εφόδια για την παραπέρα πορεία και εξέλιξή τους.


Διαφέρει όπως είπα όμως από τα καθορισμένα για την δευτεροβάθμια και κανονικά, αν λειτουργούσαν όλα σωστά θα έπρεπε να αναφέρεται ξεκάθαρα η διαδικασία στον κανονισμό λειτουργίας του σχολείου. Αυτό συμβαίνει στα ιδιωτικά, που ακολουθούν όλα τον νόμο με σαφή σχεδιασμό.
Ουσιαστικά όμως δεν μας ενδιαφέρει αν προβλέπεται ή όχι. Πρόκειται για συμφωνία εκπαιδευτικού και μαθητών, εντός της τάξης με μάρτυρες όλο το τμήμα. Αν χάθηκε κλειδί, ο μαθητής έπρεπε να ενημερωθεί. Επίσης έπρεπε να συναποφασίσουν τον σκοπό για τον οποίο θα διατεθούν τα χρήματα ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ και μόνο.

Από ένα ψάξιμο που έκανα, μόνο σε ιδιωτικά βρήκα κάτι. Γι αυτό ρωτούσα. Οι μαθητες μου ποτέ δεν μας έχουν πει ότι είχαν συμβούλια στο δημοτικό, ούτε ήταν εξοικειωμένα με τη διαδικασια των εκλογών. Τέλος πάντων. Εμένα η κακή διάθεση εκ των προτέρων προς τους εκπαιδευτικούς, δεν μου αρέσει. Μπορώ να δεχτω χαλαρότητα στην τήρηση διαδικασιών, εξ ου και οι ερωτήσεις μου, μπορώ να δεχτω μια ελαφρότητα στη λήψη αποφάσεων μαζί με τα παιδιά αντί να ενημερώνονται οι γονείς, μπορώ να δεχτω γκάφες, δεν μπορώ να δεχτω ότι βούτηξαν χρήματα και πήγαν κ τα ήπιαν καφέ. Αλλά ο θεματοθετης, δεν θέλει να μας διευκρινίσει, ποιο σενάριο θεωρεί πιθανό, παρολο που θα μπορεί να κρίνει βάσει των πληροφοριών που έχει για τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αλλά ο θεματοθετης, δεν θέλει να μας διευκρινίσει, ποιο σενάριο θεωρεί πιθανό, παρολο που θα μπορεί να κρίνει βάσει των πληροφοριών που έχει για τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό.

"Ο θεματοθέτης" θα μεταφέρει αρμοδίως τις προταθείσες λύσεις (σας ευχαριστώ ppil), και οι αποδέκτες τους ας πράξουν όπως επιθυμούν. Ο ίδιος, όπως προαναφέρθηκε, έχει μορφώσει άποψη βάσει των δεδομένων που γνωρίζει, αλλά δεν επιθυμεί να κάνει αξιολογικές κρίσεις δημοσίως. Τα δεδομένα παρατέθηκαν, τα ερωτήματα προέκυψαν, κάποια από αυτά απαντήθηκαν το μάλλον ήττον, κάποια όχι, κάποια είναι ρητορικά και δεν χρειάζονται απάντηση. "ONO ONO HTO", όπως λέει και η σχετική ψεκ ατάκα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 18, 2024, 04:29:04 pm από Scout »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
"Ο θεματοθέτης" θα μεταφέρει αρμοδίως τις προταθείσες λύσεις (σας ευχαριστώ ppil), και οι αποδέκτες τους ας πράξουν όπως επιθυμούν. Ο ίδιος, όπως προαναφέρθηκε, έχει μορφώσει άποψη βάσει των δεδομένων που γνωρίζει, αλλά δεν επιθυμεί να κάνει αξιολογικές κρίσεις δημοσίως. Τα δεδομένα παρατέθηκαν, τα ερωτήματα προέκυψαν, κάποια από αυτά απαντήθηκαν το μάλλον ήττον, κάποια όχι, κάποια είναι ρητορικά και δεν χρειάζονται απάντηση. "ONO ONO HTO", όπως λέει και η σχετική ψεκ ατάκα.

Δεν συμφωνώ. Άνοιξες ένα θέμα, αρκετά φωτογραφικό, εσυ δεν παίρνεις ακριβώς θέση αλλά δεν κρατάς και μι αμφιβολία μήπως δεν χρειάζεται να στήσουν τον εκπαιδευτικό στον τοίχο. Είναι δημόσιο φορουμ, είμαστε μια απαξιωμένη επαγγελματική ομάδα, όλοι οι κομπλεξικοί και όσοι νομίζουν ότι κάνουμε αυτη τη δουλειά για να μην
ειμαΑτε πολλές ώρες στην εργασία μας ή επειδή ήμασταν ανίκανοι για κάτι άλλο, θα μπουν θα το διαβάσουν και θα λενε ότι οι εκπαιδευτικοί εκτός από τεμπέληδες ή σαδιστές βασανιστές αθωων παιδικών ψυχών, είναι και λωποδύτες. Και τόσο απροκάλυπτα οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι πιθανό κάποιος συναδελφο τους να πήρε λεφτά από μαθητικό ταμείο για πάρτη του.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συμφωνώ πως το θέμα πρέπει να σβηστεί για τους υπαρκτούς λόγους που αναφέρει η Έσπερος και για κάποιους άλλους.

 Μην αδικούμε όμως τον συνάδελφο, για ευνόητους λόγους σύνδεσής του με το περιστατικό, δεν ήθελε να κρίνει όσα ευκόλως συνεπάγονται. Και δεν συνεπάγεται πως ο δάσκαλος πήρε τα χρήματα για να πιει καφέ, αλλά πως αγόρασε με αυτά, για να ξεμπερδεύει προφανώς, αναμνηστικά επιλογής του (που δεν ήταν υποχρεωμένος να δώσει φυσικά). Ήταν λάθος πολλών παραμέτρων, που κάποιος έπρεπε να του επισημάνει (ο διευθυντής πχ αν ενημερωθεί κάτι τέτοιο θα κάνει). Κατηγορείται επίσης από εμένα για έλλειψη ντροπής να παραδώσει χαλασμένο κάτι που δεν του ανήκε. Επισημαίνουμε πάντα πως ένας κακός δάσκαλος (γιατί αυτό είναι, τι να κάνουμε...) δεν συνεπάγεται πως όλοι είναι κακοί, ούτε πως το σχολείο είναι κακό.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Δεν συμφωνώ. Άνοιξες ένα θέμα, αρκετά φωτογραφικό, εσυ δεν παίρνεις ακριβώς θέση αλλά δεν κρατάς και μι αμφιβολία μήπως δεν χρειάζεται να στήσουν τον εκπαιδευτικό στον τοίχο. Είναι δημόσιο φορουμ, είμαστε μια απαξιωμένη επαγγελματική ομάδα, όλοι οι κομπλεξικοί και όσοι νομίζουν ότι κάνουμε αυτη τη δουλειά για να μην
ειμαΑτε πολλές ώρες στην εργασία μας ή επειδή ήμασταν ανίκανοι για κάτι άλλο, θα μπουν θα το διαβάσουν και θα λενε ότι οι εκπαιδευτικοί εκτός από τεμπέληδες ή σαδιστές βασανιστές αθωων παιδικών ψυχών, είναι και λωποδύτες. Και τόσο απροκάλυπτα οι ίδιοι παραδέχονται ότι είναι πιθανό κάποιος συναδελφο τους να πήρε λεφτά από μαθητικό ταμείο για πάρτη του.

Εδώ μέσα έχουν γραφεί, απροκάλυπτα, σημεία και τέρατα εις βάρος των εκπαιδευτικών, που αυτό μπροστά τους αποτελεί πταίσμα. Αλλά ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση το πάθος με το οποίο δείχνετε να υπερασπίζεστε μια κατάσταση, μόνο και μόνο επειδή το αντίθετό της σάς φαίνεται "αδιανόητο" (όσο κι αν άλλοι σάς λένε ότι ίσως να μην είναι και τόσο), και μου κάνει ακόμα περισσότερη εντύπωση επειδή εσείς η ίδια σε πλείστες όσες περιπτώσεις στηλιτεύετε πολλά κακώς κείμενα περί συναδέλφων, τα οποία έχετε "συλλέξει" από την πολυετή σας εμπειρία στην εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα, αν μέχρι τώρα δεν έχετε αντιληφθεί (από άλλες τοποθετήσεις μου σε μηνύματα, σε ανύποπτο χρόνο) τη δική μου θέση εναντίον του κοινωνικού αυτοματισμού, I rest my case.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εδώ μέσα έχουν γραφεί, απροκάλυπτα, σημεία και τέρατα εις βάρος των εκπαιδευτικών, που αυτό μπροστά τους αποτελεί πταίσμα. Αλλά ομολογώ ότι μου κάνει εντύπωση το πάθος με το οποίο δείχνετε να υπερασπίζεστε μια κατάσταση, μόνο και μόνο επειδή το αντίθετό της σάς φαίνεται "αδιανόητο" (όσο κι αν άλλοι σάς λένε ότι ίσως να μην είναι και τόσο), και μου κάνει ακόμα περισσότερη εντύπωση επειδή εσείς η ίδια σε πλείστες όσες περιπτώσεις στηλιτεύετε πολλά κακώς κείμενα περί συναδέλφων, τα οποία έχετε "συλλέξει" από την πολυετή σας εμπειρία στην εκπαίδευση. Από εκεί και πέρα, αν μέχρι τώρα δεν έχετε αντιληφθεί (από άλλες τοποθετήσεις μου σε μηνύματα, σε ανύποπτο χρόνο) τη δική μου θέση εναντίον του κοινωνικού αυτοματισμού, I rest my case.

Στηλιτεύω πράγματα ππυ έχουν σχέση με την υπηρεσιακή συνεπεια κυρίως, γιατί εκεί έχω διαπιστώσει σοβαρό έλλειμμα. Δεν το συνδέω όμως με τεμπελιά και επιθυμία για διακοπές. Λιγότερο συχνά στηλιτεύω αντιπαιδαγωγικές συμπεριφορές ή διδακτικές αστοχίες. Θεωρώ όμως ότι υπάρχει μια ποιοτική διαφορα. Το να είσαι αμελής ή λίγο χαλαρος υπάλληλος ή να επιδεικνύεις ενίοτε κακή κρίση σε παιδαγωγική ζητήματα, δεν σημαίνει αυτόματα ότι υπάρχει  ανεντιμότητα ή δόλος. Οι εντυπώσεις που αφήνεις, συνηγορούν και για ανέντιμες πράξεις και θυμίζω πώς αντεδρασες όταν εγω το χαρακτηρισα αστοχία.

Το θέμα είναι παρα πολύ φωτογραφικό, θα επαναλάβω.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Το θέμα είναι παρα πολύ φωτογραφικό, θα επαναλάβω.

Δεν πειράζει. Ο έχων τη μύγα, ας μυγιαστεί. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι (α) μιλάμε για case study και (β) υποδείχτηκαν σχετικές κατευθύνσεις από εμπειρότερους, που μπορεί και να ακολουθηθούν.

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Τα δημοτικά κάνουν εκλογές κανονικά ανά τμήμα όπως και στη δευτεροβάθμια, από όπου προκύπτουν ο πρόεδρος , ταμίας κ.τ.λ.  του τμήματος. Τώρα αν είναι άτυπο ή όχι δεν ξέρω. Προφανώς για να γίνονται θα προβλέπονται.
Συνήθως τα μαθητικά συμβούλια στο Δημοτικό γίνονται τρόπον τινά στο πλαίσιο της διδασκαλίας μαθημάτων όπως Κ.Π.Α στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού, προγραμμάτων της Ευέλικτης Ζώνης ή Αγωγής Υγείας  και  συνήθως αποτελούν πρωτοβουλία του εκάστοτε δασκάλου να ζητήσει από τα παιδιά να συγκροτήσουν ένα άτυπο προεδρείο κατόπιν εκλογών- υπάρχει επίσης και σχετική δραστηριότητα στο βιβλίο Μελέτης Περιβάλλοντος της Γ' Δημοτικού-  έτσι ώστε να εξοικειωθούν με έννοιες όπως εκείνες του ενεργού πολίτη και τη συμμετοχή των μαθητών στα κοινά της τάξης.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
ώστε να εξοικειωθούν με έννοιες όπως εκείνες του ενεργού πολίτη

Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Στο αναφερόμενο case study είχατε την ευκαιρία να διαπιστώσετε πόσο... εμβριθής ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την έννοια του ενεργού πολίτη, ειδικά την τελευταία μέρα του σχολείου. Πιο εις βάθος, φρονώ ότι δεν θα μπορούσε να είναι.

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Σας ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Στο αναφερόμενο case study είχατε την ευκαιρία να διαπιστώσετε πόσο... εμβριθής ήταν η εξοικείωση των παιδιών με την έννοια του ενεργού πολίτη, ειδικά την τελευταία μέρα του σχολείου. Πιο εις βάθος, φρονώ ότι δεν θα μπορούσε να είναι.
To case study, αγαπητέ/ή  συνάδελφε- χρήστη του φόρουμ εσείς το ανοίξατε ως θέμα, κι εγώ όφειλα, εφόσον γνωρίζω τα  ΔΕΠΠΣ και του αναλυτικού προγράμματος που ισχύει στην Α/βάθμια να ενημερώσω  τους υπόλοιπους χρήστες τι ισχύει για τα άτυπα μαθητικά συμβούλια στο Δημοτικό Σχολείο  που γίνονται ως δράσεις προσομοίωσης  των εκλογών στο πλαίσιο της πολιτειότητας- αυτός ο όρος διεθνώς χαρακτηρίζει την εξοικείωση του μαθητή με την έννοια του "ενεργού πολίτη". Τους υπαινιγμούς  που μάλλον μέσω των γραφόμενών σας εσείς θέτετε, είτε για τους μαθητές είτε για τους δασκάλους που εμπλέκονται εγώ  προσωπικά τους παρακάμπτω...ο καθένας εδώ μέσα ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 21, 2024, 02:30:42 pm από Dimi94 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178771
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 674
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.