*

Αποστολέας Θέμα: Όρια εμπλοκής εκπαιδευτικών στη διαχείριση αρμοδιοτήτων των μαθητικών συμβουλίων  (Αναγνώστηκε 3344 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως δεν μας λες αν η υποψία είναι ότι τα πήραν οι δάσκαλοι ή το κουτί βρέθηκε αφύλακτο και το παραβίασαν παιδιά.

Για μαθητικά συμβούλια στο δημοτικό ψάχνω και δεν βρίσκω πάντως. Δεν ξέρω γιατί αυτό το θεωρείς άσχετο με το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Πάντως δεν μας λες αν η υποψία είναι ότι τα πήραν οι δάσκαλοι ή το κουτί βρέθηκε αφύλακτο και το παραβίασαν παιδιά.

Μάλλον δεν έγινε κατανοητό, από τη διατύπωση του case study, ότι ομολογημένα παραβιάστηκε το κουτί από τον/την εκπαιδευτικό, επειδή "το κλειδί ήταν μικρό και χάθηκε"...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μάλλον δεν έγινε κατανοητό, από τη διατύπωση του case study, ότι ομολογημένα παραβιάστηκε το κουτί από τον/την εκπαιδευτικό, επειδή "το κλειδί ήταν μικρό και χάθηκε"...

Ωραία, άρα δεν έγινε κρυφά. Άρα οι δάσκαλοι είχαν κάτι να πουν για το πού τα χρησιμοποίησαν;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2024, 07:57:14 pm από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μαθητικό συμβούλιο έχουν και στην πρωτοβάθμια, όχι όπως στη δευτεροβάθμια αλλά περισσότερο για να διδάξουν βιωματικά τις εκλογές. Στο σχολείο των παιδιών μου, στις τάξεις που μαθαίνουν τα νομίσματα, μάζευαν ελάχιστα χρήματα χωρίς να υπάρχει βασικά κάποια ανάγκη (μην μας χρειαστεί κάτι). Ρέστα έβαζαν δηλ. Υπήρχε ταμίας που έγραφε ποιος έδωσε τι και έβαζε τα χρήματα στον κουμπαρά. Στην τελευταία τους εκδρομή πήραν παγωτό όλοι (υποτίθεται με αυτά τα χρήματα), αλλά υποψιαζόμαστε οι γονείς πως έβαλε από την τσέπη του και ο δάσκαλος...

Αν έγινε τέτοιο πράγμα που αναφέρεις σε προσωπικό αντικείμενο που περιείχε χρήματα, είναι φθορά ξένης περιουσίας και υπεξαίρεση χρημάτων.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Αν έγινε τέτοιο πράγμα που αναφέρεις σε προσωπικό αντικείμενο που περιείχε χρήματα, είναι φθορά ξένης περιουσίας και υπεξαίρεση χρημάτων.

"Συ είπας"...


Ωραία, άρα δεν έγινε κρυφά. Άρα οι δάσκαλοι είχαν κάτι να πουν για το πού τα χρησιμοποίησαν;

Όπως γράφεται και στο αρχικό μήνυμα, εγώ θα αποστώ οιουδήποτε χαρακτηρισμού και οιασδήποτε εικασίας ή αξιολογικής κρίσεως. Και αν διαβάσετε με προσοχή ιδιαίτερα τις δύο πρώτες παραγράφους θα βρείτε ανάμεσα στις γραμμές κάποια κρίσιμη λεπτομέρεια που ενδεχομένως να δίνει και απάντηση στην ερώτησή σας, αν θέλετε να την εκλάβετε ως τέτοια.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
"Συ είπας"...


Όπως γράφεται και στο αρχικό μήνυμα, εγώ θα αποστώ οιουδήποτε χαρακτηρισμού και οιασδήποτε εικασίας ή αξιολογικής κρίσεως. Και αν διαβάσετε με προσοχή ιδιαίτερα τις δύο πρώτες παραγράφους θα βρείτε ανάμεσα στις γραμμές κάποια κρίσιμη λεπτομέρεια που ενδεχομένως να δίνει και απάντηση στην ερώτησή σας, αν θέλετε να την εκλάβετε ως τέτοια.

Το "μίζερο αναμνηστικό δώρο" εννοείς, ότι αγοράστηκε με αυτά τα χρήματα; Αυτό είναι η εξήγηση που δόθηκε ή είναι εικασία;

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Το "μίζερο αναμνηστικό δώρο" εννοείς, ότι αγοράστηκε με αυτά τα χρήματα; Αυτό είναι η εξήγηση που δόθηκε ή είναι εικασία;
Σας είπα, και επανέλαβα, ότι θα απόσχω από κάθε εικασία. Κάντε μόνη σας τις συνάψεις. Μνεία πάντως, για την τύχη του περιεχομένου, επίσης γράφει το case study ότι δεν έγινε.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σας είπα, και επανέλαβα, ότι θα απόσχω από κάθε εικασία. Κάντε μόνη σας τις συνάψεις. Μνεία πάντως, για την τύχη του περιεχομένου, επίσης γράφει το case study ότι δεν έγινε.

Να σου  πω κάτι; Αυτό το κρυπτικό ύφος και η ενόχληση όταν κάποιος ζητάει πληροφορίες, δεν συνεισφέρει στη συζήτηση. Εξάλλου μου είπες να διαβάσω ανάμεσα στις γραμμεσ και το έκανα. Προσπαθούμε ν καταλάβουμε, γιατί αυτό που περιγράφεις είναι εξωφρενικό να υπονοείται ότι το έκαναν εκπαιδευτικοί. Εγω τουλάχιστον δεν μπορώ - δεν θελω να πιστέψω ότι υπήρχε κακοήθεια. Εσυ δεν θες να συζητήσουμε όμως, εχεις καταδικάσει ήδη, προφανώς περιμένεις απλα να σου πούμε ότι οι γονείς έπρεπε να τα κάνουν λαμπόγυαλο. Αν όμως εσυ ως εκπαιδευτικός ενθαρρύνεις αντιδράσεις των γονέων απέναντι σε άλλους εκπαιδευτικούς, κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά σου.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
προφανώς περιμένεις απλα να σου πούμε ότι οι γονείς έπρεπε να τα κάνουν λαμπόγυαλο.

Πού ακριβώς βλέπετε το "προφανές" του παραπάνω συμπεράσματός σας; Ξαναδιαβάστε, παρακαλώ, το ακροτελεύτιο ερώτημα στο case study. Το οποίο προφανώς αναζητεί συστάσεις για νόμιμες ενέργειες και όχι για τραμπουκισμούς, όπως εσφαλμένα αντιληφθήκατε.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πού ακριβώς βλέπετε το "προφανές" του παραπάνω συμπεράσματός σας; Ξαναδιαβάστε, παρακαλώ, το ακροτελεύτιο ερώτημα στο case study. Το οποίο προφανώς αναζητεί συστάσεις για νόμιμες ενέργειες και όχι για τραμπουκισμούς, όπως εσφαλμένα αντιληφθήκατε.

Όποιος θέλει να λύσει κάτι καλοπροαιρετα, ρωτάει επι τόπου. Αν δεν θέλει να ρωτήσει και το συζητάει γύρω γύρω, δυο τινα συμβαίνουν. Είτε εκτονώνεται με τη συζήτηση, είτε θέλει να το πάει αλλού, χωρίς να έχει ρωτήσει.

Γιατί λοιπόν αυτοί οι γονείς δεν ρώτησαν;
Επίσης γιατί να αναρωτηθούν μόνο αυτοί, και όχι και οι άλλοι γονείς που έδιναν χρήματα;
Και γι αυτό ξανά ρωτάω. Είναι επίσημα τα 5μελη στο δημοτικό; Υπάρχει νόμος; Ή γίνεται άτυπα για παιδαγωγικούς σκοπούς; Ρωτάω και σαν γονέας γιατί γενικα η φάση με τα ανήλικα να διαχειρίζονται χρήματα δεν μου αρέσει καθολου και τη θεωρώ προβληματική και στη βθμια ακόμα, κι ας είναι νόμιμο. Εν προκειμενω λοιπόν δεν είναι το θέμα της υπόληψης του ταμία (και δεν συζητώ καν το χαρτζιλίκι σε παιδί δημοτικού που αποφασίζει και αγοράζει πράγματα μόνο του). Θεωρώ ότι όλοι οι γονείς θα έπρεπε να έχουν μια ενημέρωση για το πού πήγαν τα χρήματα τους, κι ας ήταν και 2 ευρώ ο καθένας. Γιατί κι έτσι ακόμα μαζεύεται ένα 50αρικο. Μήπως οι δάσκαλοι είπαν κάτι στα παιδιά και τα παιδιά το ξέχασαν;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
 Scout -και σου μιλάω στον ενικό γιατί εδώ μέσα μιλάω σε όλους στον ενικό και τους σέβομαι το ίδιο- έχει δίκιο η Έσπερος που σου λέει ευγενικά πως, στην προσπάθειά σου να αποστασιοποιηθείς από το θέμα, έχεις ύφος: ποιος θα βρει την σωστή απάντηση...
Για μένα έπρεπε ο γονέας του μαθητή να ρωτήσει άμεσα γιατί ο κουμπαράς του βρέθηκε σε αυτή την κατάσταση (από ποιον δηλ, γιατί απαντήθηκε μεν, αλλά αόριστα) και πού βρίσκεται το περιεχόμενό του. Άνθρωποι είμαστε όμως, μπορεί να το άφησε εκείνη την ώρα θα μου πεις, αλλά δεν του περνάει μετά του γονέα. Τότε, το σχολείο είναι ανοικτό, μπορεί να πάει να ρωτήσει. Αν ξέρει την απάντηση και είναι η προφανής, αλλά δεν έχει στοιχεία και θέλει να το προχωρήσει μέχρι αίμα να βγει, κάνει και την ερώτηση γραπτώς και τους αφήνει όλους έκθετους (αυτό λέγεται κίνηση "πάρτο"). Προσωπικά, θα έπιανα απλά το παιδί μου και θα του έλεγα πως "όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρων οι κότες. Πήρες ένα μάθημα ζωής ανέξοδα. Πώς δεν θα είχε συμβεί; Αν τηρούσες βιβλίο με καταγραφή ονομάτων και ποσών και αν το κλειδί το κρατούσες ο ίδιος." Θα πλήρωνα κιόλας για να το μάθει... Οι υπόλοιποι γονείς ας ρωτήσουν οι ίδιοι τον δάσκαλο, η υπόληψη μόνο εκείνου κινδυνεύει και μάλιστα για χαζομάρες...
Συμφωνώ με Έσπερος για τα χαρτζηλίκια, προσωπικά δίνω κολατσιό ακόμη στα παιδιά μου.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γιατί λοιπόν αυτοί οι γονείς δεν ρώτησαν;

Μήπως γιατί μπορεί να κατελήφθησαν εξαπίνης; Ή να μην ήθελαν να χαλάσουν τη στιγμή της επίδοσης του πρώτου απολυτηρίου στο παιδί τους; Ή να προτιμούσαν να ρωτήσουν πρώτα άλλους γονείς, ακριβώς για να μάθουν αν είχε συμφωνηθεί κάτι ή όχι, πριν προβούν σε αυθαίρετα συμπεράσματα; Λέω, μήπως...

 
Παράθεση
Εν προκειμενω λοιπόν δεν είναι το θέμα της υπόληψης του ταμία

Θα λέγατε τα ίδια αν ήταν το δικό σας παιδί, και σκεφτόσασταν ότι πάντα θα μπορούσε να βρεθεί κάποιος κακόβουλος συμμαθητής και να του πει ότι δεν τίμησε το ρόλο για τον οποίο ψηφίστηκε;


Παράθεση
(και δεν συζητώ καν το χαρτζιλίκι σε παιδί δημοτικού που αποφασίζει και αγοράζει πράγματα μόνο του).

Το δικό σας παιδί δεν παίρνει π.χ. χρηματικά δώρα από παππούδες, γιαγιάδες και λοιπούς συγγενείς; Δεν λέει τα κάλαντα; Και, σε περίπτωση καταφατικής απάντησης, δεν έμαθε ότι, αν επιθυμεί, μπορεί και να αποταμιεύει για να πάρει κάτι στο μέλλον αντί να τα ξοδεύει αμέσως; Εν τη ευρεία εννοία λοιπόν, και αυτού του είδους οι αποταμιεύσεις εμπίπτουν στο "χαρτζιλίκι".

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4515
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μήπως γιατί μπορεί να κατελήφθησαν εξαπίνης; Ή να μην ήθελαν να χαλάσουν τη στιγμή της επίδοσης του πρώτου απολυτηρίου στο παιδί τους; Ή να προτιμούσαν να ρωτήσουν πρώτα άλλους γονείς, ακριβώς για να μάθουν αν είχε συμφωνηθεί κάτι ή όχι, πριν προβούν σε αυθαίρετα συμπεράσματα; Λέω, μήπως...

 
Θα λέγατε τα ίδια αν ήταν το δικό σας παιδί, και σκεφτόσασταν ότι πάντα θα μπορούσε να βρεθεί κάποιος κακόβουλος συμμαθητής και να του πει ότι δεν τίμησε το ρόλο για τον οποίο ψηφίστηκε;


Το δικό σας παιδί δεν παίρνει π.χ. χρηματικά δώρα από παππούδες, γιαγιάδες και λοιπούς συγγενείς; Δεν λέει τα κάλαντα; Και, σε περίπτωση καταφατικής απάντησης, δεν έμαθε ότι, αν επιθυμεί, μπορεί και να αποταμιεύει για να πάρει κάτι στο μέλλον αντί να τα ξοδεύει αμέσως; Εν τη ευρεία εννοία λοιπόν, και αυτού του είδους οι αποταμιεύσεις εμπίπτουν στο "χαρτζιλίκι".

Εγώ λοιπόν
δεν θα επέτρεπε στο παιδί μπυ να πάει στο σχολείο προσωπικό αντικείμενο και αν επεμενε, θα έλεγα ότι είναι δικό του πρόβλημα η τύχη του, διότι οι εκπαιδευτικοί έχουν χίλια μυρια στο κεφάλι τους και όχι τα καπρίτσια του καθενός. Και θα του είχα μάθει πώς λειτουργεί ένας ταμίας ή πρόεδρος ή οτιδήποτε. Στο δικό μου παιδί είναι μικρό οπότε δεν διαχειρίζεται χρηματα. Ένα παιδί της έκτης λογικό είναι να αποταμιεύει από δωρα, κάλαντα (χμ…) κλπ αλλά δρν θεωρώ λογικό να κάνει μόνο του αγορές χωρίς έγκριση από γονείς. Σ αυτήν την ηλικία ελεύθερη διαχείριση χρημάτων θεωρώ να δίνεις ένα στρογγυλό ποσο υπολογίζοντας ρέστα 2-3 ευρώ να τα πάρει ένα κέρασμα ή μια βλακειουλα που θέλει, τίποτα παραπάνω. Έχουμε ξεφύγει λίγο στο το θεωρούμε φυσιολογικό να κάνουν παιδιά κάτω των 12 ετών, να τα προσέξουμε αυτά.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Εγώ λοιπόν
δεν θα επέτρεπε στο παιδί μπυ να πάει στο σχολείο προσωπικό αντικείμενο και αν επεμενε, θα έλεγα ότι είναι δικό του πρόβλημα η τύχη του, διότι οι εκπαιδευτικοί έχουν χίλια μυρια στο κεφάλι τους και όχι τα καπρίτσια του καθενός. Και θα του είχα μάθει πώς λειτουργεί ένας ταμίας ή πρόεδρος ή οτιδήποτε. Στο δικό μου παιδί είναι μικρό οπότε δεν διαχειρίζεται χρηματα. Ένα παιδί της έκτης λογικό είναι να αποταμιεύει από δωρα, κάλαντα (χμ…) κλπ αλλά δρν θεωρώ λογικό να κάνει μόνο του αγορές χωρίς έγκριση από γονείς. Σ αυτήν την ηλικία ελεύθερη διαχείριση χρημάτων θεωρώ να δίνεις ένα στρογγυλό ποσο υπολογίζοντας ρέστα 2-3 ευρώ να τα πάρει ένα κέρασμα ή μια βλακειουλα που θέλει, τίποτα παραπάνω. Έχουμε ξεφύγει λίγο στο το θεωρούμε φυσιολογικό να κάνουν παιδιά κάτω των 12 ετών, να τα προσέξουμε αυτά.

Επειδή σας βλέπω πολύ "κάθετη" ως προς τα παραπάνω, να σας υπενθυμίσω κάτι:

Μπορεί να ήθελαν να τα μοιράσουν στα ταμεία των τμημάτων τους στο γυμνάσιο στο οποίο θα εγγράφονταν (ομαδόν, με αυτεπάγγελτες ενέργειες του δημοτικού). Θα έπρεπε πάντως να είχαν ερωτηθεί και να είχαν την αποκλειστική απόφαση και επιλογή.

Αν, λέω αν, τα παιδιά είχαν συζητήσει και ρίξει μεταξύ τους την παραπάνω ιδέα, θα εξακολουθούσατε να θεωρείτε ότι "έχουμε ξεφύγει" και ότι "κάτω των 12 ετών δεν πρέπει να μάθουν να διαχειρίζονται χρήματα"; Μετά όμως, να μη μας κάνει εντύπωση ο υψηλός οικονομικός αναλφαβητισμός που είναι διάχυτος σ' αυτή τη χώρα.

Και, εν πάση περιπτώσει, η ουσία είναι ότι τα παιδιά δεν ερωτήθησαν ποτέ και ότι αγνοείται η τύχη του ποσού που είχαν συλλέξει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178771
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 674
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 466

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.