*

Αποστολέας Θέμα: Οργανικη και Β αναθεση  (Αναγνώστηκε 1516 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Οργανικη και Β αναθεση
« στις: Μάιος 31, 2024, 10:55:47 μμ »
Καλησπέρα,
πηρα οργανικη φετος σε ενα σχολειο μονο με 12 ωρες κενο.Την Ιστορια την εχει αναλαβει η καθηγητρια των Αγγλικων  ως β αναθεση.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:20:35 »

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 413
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 31, 2024, 10:58:48 μμ »
Την παίρνεις εσύ για να συμπληρώσεις ωράριο, εκτός αν θες να πας να συμπληρώσεις σε άλλο σχολείο. Αν την είχατε και οι δύο σε α ανάθεση ή β ανάθεση, τις παίρνει η παλαιότερη οργανική.

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 853
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 31, 2024, 11:09:34 μμ »
Καλησπέρα,
πηρα οργανικη φετος σε ενα σχολειο μονο με 12 ωρες κενο.Την Ιστορια την εχει αναλαβει η καθηγητρια των Αγγλικων  ως β αναθεση.Τι γινεται σε αυτη την περιπτωση;
Αν είστε Φιλόλογος ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι την παίρνετε εσείς  Αν είστε άλλου κλάδου που δικαιούται να πάρει ιστορία ως β΄ ανάθεση (ακόμη κι αν έχετε δεύτερο πτυχίο τμήματος ιστορίας)  θα πάρει το μάθημα ως β΄ ανάθεση αυτός που έχει τοποθετηθεί πιο πριν στην σχολική μονάδα. Ακόμη κι αν δεν θέλετε να πάρετε την ιστορία αλλά να συμπληρώσετε σε άλλο σχολείο (ή αν σας "πιέσουν' να μην την πάρετε προκειμένου να μείνει η ξενόγλωσση στο σχολείο_, έχετε δικαίωμα να αρνηθείτε, εκείνη πρέπει να συμπληρώσει αλλού...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 31, 2024, 11:11:43 μμ από blueswire »

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1397
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 31, 2024, 11:16:38 μμ »
Σας ευχαριστώ πολυ για την αμεση απάντηση
Φιλολογος ειμαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:20:35 »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 31, 2024, 11:58:58 μμ »
Πάντως σε σχεση με τη δυνατοτητα που εχει ενας καθηγητης να συμπληρωσει το ωραριο του σε αλλο σχολειο, εαν τυχον δεν επιθυμει να το συμπληρωσει στο σχολειο του, πολλοι συναδελφοι θεωρουν οτι επαφιεται απλα στη θέληση τους καθως και στη θεληση του διευθυντη να το προτεινει προς το Υ.Σ. Ομως δεν ειναι ορθη αυτη η αποψη. Συγκεκριμενα, για να συμβει αυτο θα πρεπει, στο παραδειγμα του φιλολογου, να υπαρχει πλεονασμα ωρων ωστε να εχει δικαιωμα να κανει αιτηση συμπληρωσης σε αλλο σχολειο ως υπεραριθμος. Εαν με τις ωρες ιστοριας και οι οποιες θα καταγραφουν από το ΥΣ στο πε02 υποχρεωτικα*,  κλεινει ωραριο στο σχολειο του, τοτε η οποια αιτησή του δε θα εξεταστει απο το συμβουλιο καθως προηγουνται οι αιτησεις των πλεοναζόντων εκπκων των αλλων σχολειων.

*ως προς το ζητημα του ποια ειδικοτητα θα αναλαβει ποια μαθηματα σε ενα σχολειο, επισης θα πω οτι δεν αποφασιζεται μεταξυ των εκπκων και του διευθυντη , αλλα ειναι αποκλειστικη αρμοδιοτητα του πυσδε. Κι εννοω το εξης:
οταν θα καταρτισει το ΥΣ τον κεντρικο πινακα λειτουργικων κενων πλεονασματων (αυγουστο ή πρωτες μερες σεπτεμβρη), στο παραδειγμα των φιλολογων μπορει πχ να θελει ο φιλολογος να αφησει την ιστορια και να αναλαβει πχ ΚΠΑ με β αναθεση. Και να το πει  στον διευθυντη και ο διευθυντης να συμφωνησει. Ομως το πυσδε, οταν θα αναρτησει τον πινακα έιτουργικων κενων,  θα υπολογισει στο πε02 τις ωρες ιστοριας και θα καταγραψει ελλειμμα  για τις ωρες ΚΠΑ, αφου αυτες  ειναι Α αναθεση του πε78 και τις οποιες δικαιουται να αιτηθει να τις παρει ο πε78 ενος αλλου σχολειου με μερικη διαθεση.
Οταν ομως σε ενεα γυμνασιο πχ με 9 τμημτα υπαρχουν 2 πε04 για 39 ωρες, η καλυψη των ωρων ειναι ουσιαστικα ζητημα που αφορα στις επιλογες των 2 εκπκων και δεν προκειται να εμπλακει στην περιπτωση αυτη το ΥΣ και το οποιο απλα θα αναμενει την εισηγηση του διευθυντη για το πως μοιραστηκαν τα μαθηματα. Ομοιως δεν εμπλεκεται στον διαμοιρασμο κοινων αναθεσεων μεταξυ ειδικοτητων του ΕΠΑΛ.

Προφανως βεβαια το πυσδε κατα τις προαναφερομενες διαδικασιες θα λαβει υποψη του την 85980/δ2 που αναφερεται στο ποιος προηγειται στην καλυψη των ωρων (ο αρχαιοτερος στο σχολειο)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2024, 08:35:53 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 01, 2024, 05:37:30 μμ »
Το θέμα που ανήκει σε γκρίζες ζώνες δεν είναι κάποιο από όσα αναφέρθηκαν. Φυσικά αυτός που έχει ένα μάθημα  α ανάθεση θα πάρει τις που ώρες του αναλογούν θέλοντας και μη . Το θέμα επίναι άλλο
π.χ Βιολόγος βρίσκεται σε λύκειο με 21 ωωρες. Παίρνει 16 βιολογίες και υπάρχουν επίσης διαθέσιμες 5 φυσικής. Μπορεί να αρνηθει να τις πάρει και να πάει για συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο και με βάση ποιο ΦΕΚ;

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 01, 2024, 08:07:38 μμ »
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων όπως αναφερεται στο πδ 50/96.
Υποθετουμε  ότι σε ένα σχολειο υπαρχουν δυο  πε04 εκ των οποιων ο ενας συμπληρωνει με ωρες Α αναθεσης και ο τελευταιος τοποθετηθεις πε04 (Χ) για να συμπληρωσει το ωραριο του θα χρειαστει να παρει καποιες ωρες Α και λιγες ωρες Β αναθεσης.
 Στον πινακα του συγκεκριμ σχολειου το πυσδε θα καταγραψει  μηδενικα  στη γραμμη ωρων μαθηματων πε04, αφου υποθετουμε οτι ολοι οι πε04 του σχολειου συμπληρωνουν ωραριο.
Μεχρι εδω δηλ το πυσδε θα «ακουσει» αυτά που λεει το φεκ β 2737/2020
«Με τα μαθήματα πρώτης (Α’) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β’) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο».
Στη συνεχεια θα ζητηθουν απο τους επκους δηλωσεις προτιμησης σχολειων για συμπληρ ωραριου. Εστω οτι ο Χ  του σχολειου που προαναφερθηκε, εχει καταθεσει αιτηση επεξηγωντας σε αυτη ρητα ότι δεν επιθυμει να συμπληρωσει το ωραριο του στην οργανική του με μαθηματα Β αναθεσης . Το πυσδε αρχικα δε θα ασχοληθει με την αίτηση του Χ, διοτι στο σχολειο του δεν υφισταται πλεονασμα ωρων δηλ δεν υπαρχει λειτουργ υπεραριθμια και ως εκ τουτου δεν εχει το δικαιωμα (ο Χ) να διεκδικησει διαθεση σε άλλο σχολειο και θα ασχοληθει (το ΥΣ) με τη διαδικασια τοποθετησης των  λειτουργικα υπεραριθμων και μετα με την τοποθετηση των διαθεσιτων κλπ (βλ για τα παραπανω 137644/ε1).
Αρα μεχρι εδώ, το πυσδε εχει τυπικο κωλυμα  να μετακινησει σε αλλο σχολειο τον  Χ  γιατι  προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου οι πε04 που δε συμπληρωνουν ωραριο στο σχολειο τους και στη συνεχεια οι διαθεσιτες και οι οποιοι θα εκαναν ενσταση που θα την κερδιζαν αν τυχον τους επαιρνε τις ωρες ο Χ  που δε θα ηταν λειτ υπεραριθμος.
Μετα το τελος των τοποθετησεων όμως, εαν και εφοσον υπαρχουν διαθεσιμες ωρες στα σχολεια που δήλωσε ο Χ  και ταυτοχρονα υπαρχει και διαθεσιμος [με ασυμπληρωτο ωραριο] πε04 που εχει ως Α αναθεση τα μαθηματα που δεν επιθυμουσε ο Χ και παραλληλα ειχε  δηλωσει κιολας το σχολειο του χ , τοτε θα γινουν οι αλλαγες.
Στην περιπτωση αυτή εφαρμοζεται διασταλτικα το αρ 29 του 4521.
Η συζητηση για τα φεκ στην δευτεροβαθμια είναι μια ατερμονη, μεχρι στιγμης, συζητηση και ειδικοτερα για τους πε04,  των οποιων  η νομοθεσια που αφορα στις υπηρεσιακες μεταβολες τους είναι σαν το "αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου".
Μονο ενας νεοδιοριστος λοιπον που υπηρετει την πρωτη του χρονιά στα σχολεια, θα ηταν ευλογο  να ζηταει φεκ για κάθε ζητημα που αφορα στη λειτουργια των σχολειων γιατι αυτος δε γνωριζει την κατασταση που επικρατει δηλ ότι τα θεματα της εκπαιδευσης ρυθμιζονται από πολύ λιγα φεκ και παρα πολλες εγκυκλιους ή απλα εγγραφα προισταμενων διευθυνσεων του υπαιθα.
Ας πουμε δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα κεντρικα ζητήματα όπως πχ
δεν υπαρχει φεκ  (ουτε καν εγκυκλιος/εγγραφο) που να λεει ότι δυναται ένα πυσδε να δινει οργανικα κενα στη φαση των βελτιωσεων υπολογιζοντας ενιαία τις ωρες των πε04 , αλλα  παρολα αυτά γινεται σε καποια  πυσδε.
Δεν υπαρχει φεκ (παρα μονο μια εγκυκλιος) που να λεει ότι στα εναπομειναντα μπορει να παρει οργανικο κενο ενας πε04 με μαθηματα Α+Β αναθεσης
ή ας πουμε δεν υπαρχει σε φεκ (παρα μονο σε εγκυκλιο) το ότι οργανικο κενο δημιουργειται με τουλαχιστον 12 ωρες Α αναθεσης και παρολα αυτά τα προαναφερομενα εφαρμοζονται στην πραξη.
Επισης δεν υπαρχουν σε φεκ αρκετα από τα ζητηματα που περιεχονται στην εγκυκλιο των μεταθεσεων όπως πχ το
Α. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται επίσης και στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος διετέλεσε αθροιστικά για δύο χρόνια δημότης διαφόρων δήμων της περιοχής στην οποία ζητείται η μετάθεση
β. Αν διατεθεις για τις αναγκες υπηρεσιας σε άλλο σχολειο θα παρεις τα μορια οργανικης εάν αυτά είναι περισσοτερα από τα μορια του σχολειου διαθεσης
Ή ας πουμε δεν υπαρχει φεκ (παρα μια εγκυκλιος) που να λεει ότι κενο για μεταθεση ή διορισμο δινεται όταν υαπρχουν 20 ωρες ελλειμματος σε μαθηματα Α αναθεσης.
Και αφου δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα από κεντρικα ζητηματα,  όπως καποια απο τα προαναφερομενα, θ περιμενε κανεις ως φυσικο επομενο να υπαρχει σε φεκ η δυνατοτητα διαθεσης σε άλλο σχολειο ενός εκπκου όταν αυτος δε  θελει να διδαξει μαθηματα β αναθεσης?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 02, 2024, 12:16:14 πμ από g.t »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 02, 2024, 06:40:32 μμ »
ΠΡΟΤΑΣΗ: Μήπως όλα αυτά που δεν υπάρχουν σε ΦΕΚ και αφήνονται στην κρίση των ΠΥΣΔΕ / ΠΥΣΠΕ να τα συμπεριλάβουν σε ένα ΦΕΚ για να λειτουργούν όλα τα Υπηρεσιακά Συμβούλια με τον ίδιο ακριβώς διαφανή τρόπο; Αυτοί που διαβάζουν το pde και είναι δίπλα στον Υπουργό μας, ας του μεταφέρουν ότι (πέρα από την ψηφιακή αναβάθμιση) πρέπει να οργανωθεί κάπως η διάσπαρτη σε πολλά ΦΕΚ και εγκυκλίους εκπαιδευτική νομοθεσία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32662
  • Τελευταία: gk64
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175167
  • Σύνολο θεμάτων: 19345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 277
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 240
Σύνολο: 241

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.