*

Αποστολέας Θέμα: Πε70-Διορισμοί 2024  (Αναγνώστηκε 43436 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος geokyria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #196 στις: Ιούλιος 22, 2024, 08:36:44 πμ »
Είναι σίγουρο αυτό με τους ιδιωτικούς;
Γιατί γνωρίζω άτομο που δούλευε χρονια σε ιδιωτικό με 2 μήνες μόνο αναπληρωτής και διορίστηκε το 2022.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3483
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #197 στις: Ιούλιος 22, 2024, 10:45:12 πμ »
Είναι σίγουρο αυτό με τους ιδιωτικούς;
Γιατί γνωρίζω άτομο που δούλευε χρονια σε ιδιωτικό με 2 μήνες μόνο αναπληρωτής και διορίστηκε το 2022.

Ναι ειναι σιγουρο. Ειναι ο νομος. Θα ειχε παλαιοτερη προυπηρεσια σε δημοσιο

Αποσυνδεδεμένος geokyria

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #198 στις: Ιούλιος 22, 2024, 11:27:04 πμ »
Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς λέει ο νόμος.  ;;

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2555
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #199 στις: Ιούλιος 22, 2024, 11:47:34 πμ »
Μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς λέει ο νόμος.  ;;

Μπορείς συναδέλφισσα να διαβάσεις την εγκύκλιο των περσινών διορισμών. Επειδη με το καλό θα έρθει/ήρθε η σειρά σου πρέπει να συνηθίσεις να αναζητάς και μόνη σου τις πληροφορίες. Για να σε βοηθήσω τωρα, ο νόμος με λίγα λόγια λέει ότι όσοι αναγνωρίζουν προυηπηρεσία απο ιδιωτική εκπαίδευση για να διοριστούν πρέπει να έχουν συμπληρώσει 20 μήνες ως αναπληρωτές/ωρομίσθιοι στη δημόσια εκπαίδευση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:01:26 »

Αποσυνδεδεμένος Marakiii

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #200 στις: Ιούλιος 22, 2024, 11:53:10 πμ »
Kαλημερα σας! Ξερουμε τα διαθεσιμα κενα για πε70; Εκ των οποίων θα επιλεχθουν καποια για να δοθουν γ διορισμό; Αττική θα δωσουν λετε; Θεση στο εκκαθαρισμενο 230 περίπου εδω ! Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #201 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:22:10 μμ »
Kαλημερα σας! Ξερουμε τα διαθεσιμα κενα για πε70; Εκ των οποίων θα επιλεχθουν καποια για να δοθουν γ διορισμό; Αττική θα δωσουν λετε; Θεση στο εκκαθαρισμενο 230 περίπου εδω ! Ευχαριστώ
Marakiii καλωσήρθες στο pde.

Αν εξαιρέσουμε Α, Β, Γ Δ Αθήνας και Α, Β Πειραιά οι 1315 θέσεις διορισμού χωράνε άνετα σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας,
αλλά θα χρειαστεί να δοθούν 130 περίπου θέσεις για διορισμό συνολικά στην Ανατολική και Δυτική Αττική.

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #202 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:41:38 μμ »
Τελικά πολλά πράγματα δεν γίνονται τυχαία:

ΣΟΚ: Προετοιμάζουν, υπό την πίεση επιχειρηματιών, την κατάργηση του κλάδου των δασκάλων σε ιδιωτική και (μετέπειτα) στη δημόσια εκπαίδευση με διορισμό καθηγητών στην Πρωτοβάθμια;

Και το σημερινό άρθρο της Καθημερινής: Έχουν θέση οι καθηγητές στο δημοτικό;

Νεοσσέ, τα ίδια διάβασα το πρωί σήμερα που τα βρήκα με χρονοκαθυστέρηση από την αναζήτηση. Αν πρέπει να ανησυχούμε για μελλοντική αβεβαιότητα του κλάδου, έχω να επισημάνω τα εξής που μπορούν να μας βάλουν σε σκέψεις (για.την ώρα)
✓ Προ 15ετίας τουλάχιστον ακουγόταν έντονα η φήμη στις καθηγητικές σχολές να παραταθεί η φοίτηση κατά ένα έτος για να κάνουν μαθήματα επιστημών της αγωγής - παιδαγωγικής επάρκειας και να μη λαμβάνουν τον τίτλο εικονικά ως καθηγητές σχολές (αυτό φαίνεται από το ΝΑΙ που τσεκάρεται στον ΑΣΕΠ και φαίνεται μετά στο ΟΠΣΥΔ). Τρόπον τινά έγινε, αλλά για άλλες ειδικότητες μη καθηγητικές - μη παιδαγωγικές με παρακολούθηση πρόσθετου προγράμματος σε ΑΣΠΑΙΤΕ ή ΕΑΠ για τη λήψη της επάρκειας.
✓ ! Νόμος του 2006 - 2010 ήταν η Κερκόπορτα που ακόμη δεν έχει τολμηθεί από κανέναν να αξιοποιηθεί εκτεταμένα (ή έστω απροκάλυπτα), αν και ο ιδιωτικός τομέας το κάνει γιατί εξακολουθεί να έχει έλλειψη προσωπικού. Όχι μόνο δασκάλους, αλλά και αποφοίτους του Μετσόβιου παίρνουν για διδασκαλία στο δημοτικό ως δασκάλους (γνωρίζω μια τέτοια περίπτωση) και γενικώς ο,τι κάτσει με ή χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, από παιδαγωγικές (ΦΠΨ- μικρότερο το κακό ως προς την παιδαγωγική κατάρτιση σε σχέση με άλλες), καθηγητικές (Φιλολογίες) ή ο,τι άλλο θέλετε σχολές, ενώ υπάρχουν άνεργοι δάσκαλοι που δεν είναι στον πίνακα ή δε δηλώνουν περιοχές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν, με αποτέλεσμα να μένουν εκτός ακόμη και από τον ιδιωτικό τομέα που έχει μαζέψει απ'όπου βρει και δε θέλει να αλλάξει (γιατί πολλοί βρίσκονται εντελώς αντικανονικά και παράνομα και υπάρχει σχέση εργασίας με μαύρα όπου λειτουργεί σχέση μεταξύ κατεργαρέων).
✓ Γυμνασιοποίηση του δημοτικού. Γίνεται εδώ και χρόνια με πολλά δευτερεύοντα μαθήματα των ΠΕ70 (δηλαδή ο,τι δεν είναι γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία) να τα αναλαμβάνουν άλλοι ΠΕ70 είτε από μόνιμους για να συμπληρώσουν ωράριο, είτε από αναπληρωτές (για να συμπληρώσουν ωράριο χωρίς να αναλαμβάνουν ολόκληρη τάξη). Πλέον είναι ένα βήμα πριν την έλευση των ειδικοτήτων αυτή η πρακτική εφόσον συνεχίζεται και ο ειδικευμένος της δευτεροβάθμιας θα έχει γνωστικό προβάδισμα έναντι του δασκάλου
Γνώμη μου είναι ότι η βιολογική δομή του παιδιού δεν θα επιτρέψει εκτεταμένη γυμνασιοποίηση, τουλάχιστον όχι μέχρι και την Δ' Δημοτικού.
✓ Κατάργηση Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών το 2019. Αν μπείτε στο νυν σάιτ της τωρινής σχολής (Κοινωνικής Εργασίας και Εκπαίδευσης Ενηλίκων) θα δείτε τη διατύπωση ότι "τα παιδαγωγικά τμήματα έχουν κάνει πλέον τον κύκλο τους" και πως "βρισκόμαστε στην αρχή μιας άλλης εποχής".
✓ Προσπάθεια συγχώνευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών με το τμήμα Νηπιαγωγών (ΤΕΑΠΗ) και τη ΣΕΦΑΑ με απόφαση του εαρινού εξαμήνου του 2022 από την Πρυτανεία του ΕΚΠΑ. Υπήρξε κινητοποίηση και για την ώρα έχει παγώσει.
Όλοι αυτοί είναι προπομποί για αυτό που περιμένει τον κλάδο.
Η σιγή ιχθύος της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τον επικείμενο ΑΣΕΠ, μπορεί να σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με όλα αυτά - π.χ. αν εφαρμοστεί, να αφήνει συστηματικά απέξω τους δασκάλους χωρίς διενέργεια εξετάσεων γι' αυτού, παρά τα κενά που θα τα καλύπτουν οι άπειροι ΠΕ02 (Φιλόλογοι, Φιλόσοφοι, Παιδαγωγοί Δευτεροβάθμιας, Ιστορικοί- Αρχαιολόγοι, Γλωσσολόγοι, κ.λπ.).
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1799
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #203 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:50:16 μμ »
Νεοσσέ, τα ίδια διάβασα το πρωί σήμερα που τα βρήκα με χρονοκαθυστέρηση από την αναζήτηση. Αν πρέπει να ανησυχούμε για μελλοντική αβεβαιότητα του κλάδου, έχω να επισημάνω τα εξής που μπορούν να μας βάλουν σε σκέψεις (για.την ώρα)
✓ Προ 15ετίας τουλάχιστον ακουγόταν έντονα η φήμη στις καθηγητικές σχολές να παραταθεί η φοίτηση κατά ένα έτος για να κάνουν μαθήματα επιστημών της αγωγής - παιδαγωγικής επάρκειας και να μη λαμβάνουν τον τίτλο εικονικά ως καθηγητές σχολές (αυτό φαίνεται από το ΝΑΙ που τσεκάρεται στον ΑΣΕΠ και φαίνεται μετά στο ΟΠΣΥΔ). Τρόπον τινά έγινε, αλλά για άλλες ειδικότητες μη καθηγητικές - μη παιδαγωγικές με παρακολούθηση πρόσθετου προγράμματος σε ΑΣΠΑΙΤΕ ή ΕΑΠ για τη λήψη της επάρκειας.
✓ ! Νόμος του 2006 - 2010 ήταν η Κερκόπορτα που ακόμη δεν έχει τολμηθεί από κανέναν να αξιοποιηθεί εκτεταμένα (ή έστω απροκάλυπτα), αν και ο ιδιωτικός τομέας το κάνει γιατί εξακολουθεί να έχει έλλειψη προσωπικού. Όχι μόνο δασκάλους, αλλά και αποφοίτους του Μετσόβιου παίρνουν για διδασκαλία στο δημοτικό ως δασκάλους (γνωρίζω μια τέτοια περίπτωση) και γενικώς ο,τι κάτσει με ή χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, από παιδαγωγικές (ΦΠΨ- μικρότερο το κακό ως προς την παιδαγωγική κατάρτιση σε σχέση με άλλες), καθηγητικές (Φιλολογίες) ή ο,τι άλλο θέλετε σχολές, ενώ υπάρχουν άνεργοι δάσκαλοι που δεν είναι στον πίνακα ή δε δηλώνουν περιοχές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν, με αποτέλεσμα να μένουν εκτός ακόμη και από τον ιδιωτικό τομέα που έχει μαζέψει απ'όπου βρει και δε θέλει να αλλάξει (γιατί πολλοί βρίσκονται εντελώς αντικανονικά και παράνομα και υπάρχει σχέση εργασίας με μαύρα όπου λειτουργεί σχέση μεταξύ κατεργαρέων).
✓ Γυμνασιοποίηση του δημοτικού. Γίνεται εδώ και χρόνια με πολλά δευτερεύοντα μαθήματα των ΠΕ70 (δηλαδή ο,τι δεν είναι γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία) να τα αναλαμβάνουν άλλοι ΠΕ70 είτε από μόνιμους για να συμπληρώσουν ωράριο, είτε από αναπληρωτές (για να συμπληρώσουν ωράριο χωρίς να αναλαμβάνουν ολόκληρη τάξη). Πλέον είναι ένα βήμα πριν την έλευση των ειδικοτήτων αυτή η πρακτική εφόσον συνεχίζεται και ο ειδικευμένος της δευτεροβάθμιας θα έχει γνωστικό προβάδισμα έναντι του δασκάλου
Γνώμη μου είναι ότι η βιολογική δομή του παιδιού δεν θα επιτρέψει εκτεταμένη γυμνασιοποίηση, τουλάχιστον όχι μέχρι και την Δ' Δημοτικού.
✓ Κατάργηση Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών το 2019. Αν μπείτε στο νυν σάιτ της τωρινής σχολής (Κοινωνικής Εργασίας και Εκπαίδευσης Ενηλίκων) θα δείτε τη διατύπωση ότι "τα παιδαγωγικά τμήματα έχουν κάνει πλέον τον κύκλο τους" και πως "βρισκόμαστε στην αρχή μιας άλλης εποχής".
✓ Προσπάθεια συγχώνευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών με το τμήμα Νηπιαγωγών (ΤΕΑΠΗ) και τη ΣΕΦΑΑ με απόφαση του εαρινού εξαμήνου του 2022 από την Πρυτανεία του ΕΚΠΑ. Υπήρξε κινητοποίηση και για την ώρα έχει παγώσει.
Όλοι αυτοί είναι προπομποί για αυτό που περιμένει τον κλάδο.
Η σιγή ιχθύος της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τον επικείμενο ΑΣΕΠ, μπορεί να σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με όλα αυτά - π.χ. αν εφαρμοστεί, να αφήνει συστηματικά απέξω τους δασκάλους χωρίς διενέργεια εξετάσεων γι' αυτού, παρά τα κενά που θα τα καλύπτουν οι άπειροι ΠΕ02 (Φιλόλογοι, Φιλόσοφοι, Παιδαγωγοί Δευτεροβάθμιας, Ιστορικοί- Αρχαιολόγοι, Γλωσσολόγοι, κ.λπ.).

Επίσης είναι κάτι που σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχει δοκιμαστεί ήδη δεδομένου ότι η πρωτοβαθμια είναι 4 ή 5 χρόνια σε αρκετές χώρες όπως ήταν καποτε και στην Ελλάδα (4 χρόνια δημοτικό και 8ταξιο γυμνασιο)

Αποσυνδεδεμένος barbarosa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 133
  • Strč prst skrz krk
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #204 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:55:03 μμ »
Επίσης είναι κάτι που σε πολλές χώρες της Ευρώπης έχει δοκιμαστεί ήδη δεδομένου ότι η πρωτοβαθμια είναι 4 ή 5 χρόνια σε αρκετές χώρες όπως ήταν καποτε και στην Ελλάδα (4 χρόνια δημοτικό και 8ταξιο γυμνασιο)

Είχε προταθεί κι αυτό πριν από 10 χρόνια κι είχε βουίξει ο τόπος - να γίνει το δημοτικό πεντατάξιο. Όλα είναι πιθανά. Η αλήθεια είναι πως νευραναπτυξιακά τα παιδιά της Πέμπτης, αλλά ξεκάθαρα της Έκτης είναι έφηβα. Επειδή τα αναπτυξιακά ορόσημα έχουν συμπιεστεί προς τα κάτω από τη βιολογική- αναπτυξιακή επιτάχυνση, το δημοτικό στην ουσία τελειώνει στην Δ' Δημοτικού και αυτό θα μπορούσε να υποστηριχθεί. Μπορεί να ετοιμάζεται συν τοις άλλοις κι αυτό.
- Θεέ μου, βόηθηξέ μου…😇
- Μα σείε κι εσύ τσι πόδες σου!🤨

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1799
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #205 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:56:27 μμ »
Είχε προταθεί κι αυτό πριν από 10 χρόνια κι είχε βουίξει ο τόπος - να γίνει το δημοτικό πεντατάξιο. Όλα είναι πιθανά. Η αλήθεια είναι πως νευραναπτυξιακά τα παιδιά της Πέμπτης, αλλά ξεκάθαρα της Έκτης είναι έφηβα. Επειδή τα αναπτυξιακά ορόσημα έχουν συμπιεστεί προς τα κάτω από τη βιολογική- αναπτυξιακή επιτάχυνση, το δημοτικό στην ουσία τελειώνει στην Δ' Δημοτικού και αυτό θα μπορούσε να υποστηριχθεί. Μπορεί να ετοιμάζεται συν τοις άλλοις κι αυτό.
Είχε προταθει και επι Γιαννακου από διάφορους πανεπιστημιακούς και συζητιόταν πολύ έντονα τοτε

Αποσυνδεδεμένος Mr daskalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #206 στις: Ιούλιος 22, 2024, 12:57:24 μμ »
Νεοσσέ, τα ίδια διάβασα το πρωί σήμερα που τα βρήκα με χρονοκαθυστέρηση από την αναζήτηση. Αν πρέπει να ανησυχούμε για μελλοντική αβεβαιότητα του κλάδου, έχω να επισημάνω τα εξής που μπορούν να μας βάλουν σε σκέψεις (για.την ώρα)
✓ Προ 15ετίας τουλάχιστον ακουγόταν έντονα η φήμη στις καθηγητικές σχολές να παραταθεί η φοίτηση κατά ένα έτος για να κάνουν μαθήματα επιστημών της αγωγής - παιδαγωγικής επάρκειας και να μη λαμβάνουν τον τίτλο εικονικά ως καθηγητές σχολές (αυτό φαίνεται από το ΝΑΙ που τσεκάρεται στον ΑΣΕΠ και φαίνεται μετά στο ΟΠΣΥΔ). Τρόπον τινά έγινε, αλλά για άλλες ειδικότητες μη καθηγητικές - μη παιδαγωγικές με παρακολούθηση πρόσθετου προγράμματος σε ΑΣΠΑΙΤΕ ή ΕΑΠ για τη λήψη της επάρκειας.
✓ ! Νόμος του 2006 - 2010 ήταν η Κερκόπορτα που ακόμη δεν έχει τολμηθεί από κανέναν να αξιοποιηθεί εκτεταμένα (ή έστω απροκάλυπτα), αν και ο ιδιωτικός τομέας το κάνει γιατί εξακολουθεί να έχει έλλειψη προσωπικού. Όχι μόνο δασκάλους, αλλά και αποφοίτους του Μετσόβιου παίρνουν για διδασκαλία στο δημοτικό ως δασκάλους (γνωρίζω μια τέτοια περίπτωση) και γενικώς ο,τι κάτσει με ή χωρίς παιδαγωγική επάρκεια, από παιδαγωγικές (ΦΠΨ- μικρότερο το κακό ως προς την παιδαγωγική κατάρτιση σε σχέση με άλλες), καθηγητικές (Φιλολογίες) ή ο,τι άλλο θέλετε σχολές, ενώ υπάρχουν άνεργοι δάσκαλοι που δεν είναι στον πίνακα ή δε δηλώνουν περιοχές που δεν μπορούν να υποστηρίξουν, με αποτέλεσμα να μένουν εκτός ακόμη και από τον ιδιωτικό τομέα που έχει μαζέψει απ'όπου βρει και δε θέλει να αλλάξει (γιατί πολλοί βρίσκονται εντελώς αντικανονικά και παράνομα και υπάρχει σχέση εργασίας με μαύρα όπου λειτουργεί σχέση μεταξύ κατεργαρέων).
✓ Γυμνασιοποίηση του δημοτικού. Γίνεται εδώ και χρόνια με πολλά δευτερεύοντα μαθήματα των ΠΕ70 (δηλαδή ο,τι δεν είναι γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία) να τα αναλαμβάνουν άλλοι ΠΕ70 είτε από μόνιμους για να συμπληρώσουν ωράριο, είτε από αναπληρωτές (για να συμπληρώσουν ωράριο χωρίς να αναλαμβάνουν ολόκληρη τάξη). Πλέον είναι ένα βήμα πριν την έλευση των ειδικοτήτων αυτή η πρακτική εφόσον συνεχίζεται και ο ειδικευμένος της δευτεροβάθμιας θα έχει γνωστικό προβάδισμα έναντι του δασκάλου
Γνώμη μου είναι ότι η βιολογική δομή του παιδιού δεν θα επιτρέψει εκτεταμένη γυμνασιοποίηση, τουλάχιστον όχι μέχρι και την Δ' Δημοτικού.
✓ Κατάργηση Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών το 2019. Αν μπείτε στο νυν σάιτ της τωρινής σχολής (Κοινωνικής Εργασίας και Εκπαίδευσης Ενηλίκων) θα δείτε τη διατύπωση ότι "τα παιδαγωγικά τμήματα έχουν κάνει πλέον τον κύκλο τους" και πως "βρισκόμαστε στην αρχή μιας άλλης εποχής".
✓ Προσπάθεια συγχώνευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών με το τμήμα Νηπιαγωγών (ΤΕΑΠΗ) και τη ΣΕΦΑΑ με απόφαση του εαρινού εξαμήνου του 2022 από την Πρυτανεία του ΕΚΠΑ. Υπήρξε κινητοποίηση και για την ώρα έχει παγώσει.
Όλοι αυτοί είναι προπομποί για αυτό που περιμένει τον κλάδο.
Η σιγή ιχθύος της ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τον επικείμενο ΑΣΕΠ, μπορεί να σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με όλα αυτά - π.χ. αν εφαρμοστεί, να αφήνει συστηματικά απέξω τους δασκάλους χωρίς διενέργεια εξετάσεων γι' αυτού, παρά τα κενά που θα τα καλύπτουν οι άπειροι ΠΕ02 (Φιλόλογοι, Φιλόσοφοι, Παιδαγωγοί Δευτεροβάθμιας, Ιστορικοί- Αρχαιολόγοι, Γλωσσολόγοι, κ.λπ.).

Μεγάλο θέμα το οποίο σίγουρα θα πρέπει να αναδειχτεί σε νέο ποστ. Καλώ και τους διαχειριστές αν θέλει κάποιος όταν έχει χρόνο να το ανοίξει. Δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση όταν απόφοιτοι φιλόλογοι μαθηματικοί κτλ αναλαμβάνουν τη μελέτη μαθητών δημοτικού (δεν το κατακρίνω γιατί εγώ δεν είμαι κάποιος να κρίνει τι κάνει ο άλλος). Δεν μου κάνει εντύπωση όταν δάσκαλοι αναλαμβάνουν αρκετές φορές μέχρι τη Β Γυμνασίου κάποια μαθήματα (ούτε αυτό το κρίνω). Τα επόμενα χρόνια θα δούμε απίστευτα πράγματα στη δημόσια εκπαίδευση. Το Υπουργείο θεωρεί ότι επειδή οι μαθητές αποτυγχάνουν παταγωδώς στις εξετάσεις Pisa, η αιτία είναι το κακό μάθημα από εμάς, τους δασκάλους. Ότι δεν έχουμε την εξειδίκευση να τους μάθουμε γλώσσα μαθηματικά και φυσική στις μεγάλες τάξεις. Φέτος είχα Στ τάξη και στα Μαθηματικά το βιβλίο μαθητή σχεδόν δεν το άγγιξα, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Τα ίδια τα παιδιά μου έλεγαν μακριά από το βιβλίο κύριε δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Μόνο οι δικές σας σημειώσεις μας βοηθάνε. Το ίδιο και στη Γλώσσα στη διδασκαλία Γραμματικών και Συντακτικών φαινομένων. Μήπως τελικά πρέπει να δει το Υπουργείο τον γενικό εξορθολογισμό της ύλης και γενικά την έκταση της Ύλης; Ειναι δυνατόν στην Έκτη Δημοτικού να πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν αναφορικές προσδιοριστικές και μη προσδιοριστικές προτάσεις όταν ακόμη δεν έχουν εξασκηθεί στην Παραγωγή γραπτού λόγου σε μεγάλο βαθμό; Είναι δυνατόν να βάζουν την Γεωμετρία στα τελευταία κεφάλαια της Στ τάξης των Μαθηματικών και πολλες φορές να μην προλαβαίνουμε να τα κάνουμε; Μιλάμε για Γεωμετρία, ένα από τα πιο βασικά πράγματα για μένα στα Μαθηματικά. Είναι δυνατόν σε κάθε Δημοτικό να μην υπάρχει Εργαστηριο Φυσικών επιστημών για να γίνονται απρόσκοπτα τα πειράματα Φυσικής; Και μπορώ να πω και πολλά άλλα. Ξέρω συναδέλφους μου που πραγματικά κάνουν σπουδαία δουλειά στο Δημοτικό αλλά με ανύπαρκτα μέσα ή πολλές φορές βάζοντας και χρήματα από την τσέπη μας.
Επίσης, στη Δευτεροβάθμια οι επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις Pisa δεν είναι καλές. Φταίνε οι καθηγητές γι αυτό; Φυσικά και ΟΧΙ. Φταίει η απουσία εκπαιδευτικής πολιτικής, ο μηχανισμός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που στηρίζεται αρκετά στην αποστήθιση τεράστιου όγκου ύλης και η απουσία μαθημάτων που θα επιδιώξουν την όξυνση της κριτικής σκέψης των μαθητών. Κάτι τελευταίο: Εάν κύριοι στο Υπουργείο θέλετε να κάνετε μια αλλαγή τότε προχωρήστε στην χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής με κύριο άξονα τη Βιωματική Μαθηση.

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2555
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #207 στις: Ιούλιος 22, 2024, 01:05:06 μμ »
Μεγάλο θέμα το οποίο σίγουρα θα πρέπει να αναδειχτεί σε νέο ποστ. Καλώ και τους διαχειριστές αν θέλει κάποιος όταν έχει χρόνο να το ανοίξει. Δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση όταν απόφοιτοι φιλόλογοι μαθηματικοί κτλ αναλαμβάνουν τη μελέτη μαθητών δημοτικού (δεν το κατακρίνω γιατί εγώ δεν είμαι κάποιος να κρίνει τι κάνει ο άλλος). Δεν μου κάνει εντύπωση όταν δάσκαλοι αναλαμβάνουν αρκετές φορές μέχρι τη Β Γυμνασίου κάποια μαθήματα (ούτε αυτό το κρίνω). Τα επόμενα χρόνια θα δούμε απίστευτα πράγματα στη δημόσια εκπαίδευση. Το Υπουργείο θεωρεί ότι επειδή οι μαθητές αποτυγχάνουν παταγωδώς στις εξετάσεις Pisa, η αιτία είναι το κακό μάθημα από εμάς, τους δασκάλους. Ότι δεν έχουμε την εξειδίκευση να τους μάθουμε γλώσσα μαθηματικά και φυσική στις μεγάλες τάξεις. Φέτος είχα Στ τάξη και στα Μαθηματικά το βιβλίο μαθητή σχεδόν δεν το άγγιξα, πλην ελαχίστων περιπτώσεων. Τα ίδια τα παιδιά μου έλεγαν μακριά από το βιβλίο κύριε δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Μόνο οι δικές σας σημειώσεις μας βοηθάνε. Το ίδιο και στη Γλώσσα στη διδασκαλία Γραμματικών και Συντακτικών φαινομένων. Μήπως τελικά πρέπει να δει το Υπουργείο τον γενικό εξορθολογισμό της ύλης και γενικά την έκταση της Ύλης; Ειναι δυνατόν στην Έκτη Δημοτικού να πρέπει τα παιδιά να μαθαίνουν αναφορικές προσδιοριστικές και μη προσδιοριστικές προτάσεις όταν ακόμη δεν έχουν εξασκηθεί στην Παραγωγή γραπτού λόγου σε μεγάλο βαθμό; Είναι δυνατόν να βάζουν την Γεωμετρία στα τελευταία κεφάλαια της Στ τάξης των Μαθηματικών και πολλες φορές να μην προλαβαίνουμε να τα κάνουμε; Μιλάμε για Γεωμετρία, ένα από τα πιο βασικά πράγματα για μένα στα Μαθηματικά. Είναι δυνατόν σε κάθε Δημοτικό να μην υπάρχει Εργαστηριο Φυσικών επιστημών για να γίνονται απρόσκοπτα τα πειράματα Φυσικής; Και μπορώ να πω και πολλά άλλα. Ξέρω συναδέλφους μου που πραγματικά κάνουν σπουδαία δουλειά στο Δημοτικό αλλά με ανύπαρκτα μέσα ή πολλές φορές βάζοντας και χρήματα από την τσέπη μας.
Επίσης, στη Δευτεροβάθμια οι επιδόσεις των μαθητών στις εξετάσεις Pisa δεν είναι καλές. Φταίνε οι καθηγητές γι αυτό; Φυσικά και ΟΧΙ. Φταίει η απουσία εκπαιδευτικής πολιτικής, ο μηχανισμός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που στηρίζεται αρκετά στην αποστήθιση τεράστιου όγκου ύλης και η απουσία μαθημάτων που θα επιδιώξουν την όξυνση της κριτικής σκέψης των μαθητών. Κάτι τελευταίο: Εάν κύριοι στο Υπουργείο θέλετε να κάνετε μια αλλαγή τότε προχωρήστε στην χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής με κύριο άξονα τη Βιωματική Μαθηση.

Πες τίτλο και θα ανοίξω το νήμα εγώ.

Αποσυνδεδεμένος Mr daskalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #208 στις: Ιούλιος 22, 2024, 01:08:23 μμ »
Πες τίτλο και θα ανοίξω το νήμα εγώ.
Φήμες για εισαγωγή Καθηγητών στο Δημοτικό Σχολείο; Κάτι τέτοιο. Αν και το νήμα αυτό εφόσον ανοιχτεί δεν βλέπω να έχει διάρκεια ζωής και θα γίνει εμπόλεμη ζώνη.

Αποσυνδεδεμένος andreaspt15

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πε70-Διορισμοί 2024
« Απάντηση #209 στις: Ιούλιος 22, 2024, 01:17:24 μμ »
Καλησπερα.Εχω μια ερωτηση προς τους πιο εμπειρους.Ειναι υποχρεωτικο στην κατανομη των περιοχων που θα γινει το μεγιστο που θα παρει σε μια περιοχη να ειναι αυτο που λεει στα κενα των μεταταξεων;Εχει τυχει προηγουμενες χρονιες να παρει παραπανω απο αυτο που λεει σε μια περιοχη;για ΠΕ70 ρωταω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32662
  • Τελευταία: gk64
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175167
  • Σύνολο θεμάτων: 19345
  • Σε σύνδεση σήμερα: 277
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 208
Σύνολο: 209

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.