0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κι όμως! Στα περιβαλλοντικά προγράμματα γίνεται χαμός για συμμετοχή, μόλις ακούσουν ότι έτσι μπορούν να πάνε εκδρομή πολυήμερη. Το ίδιο ξέρω ότι γίνεται και με εθνικά προγράμματα ή ευρωπαϊκά, που προβλέπουν ταξίδι στο εξωτερικό.
Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ναι. Είναι καλό δέλεαρ, βλέπουν πράγματα και μαθαίνουν και κάτι χρήσιμο. Εκδρομή πολυήμερη με το πρόγραμμα ή τον όμιλο όμως, όχι. Αποκλείεται να αναλάβω τέτοια ευθύνη. Έχει, πλέον, γίνει θεσμός με το γυμνάσιο. Στην αρχή ήταν μόνο η
Στο Erasmus τα πάντα γίνονται με ενημέρωση/συγκατάθεση γονέων και αντίστοιχες δηλώσεις. Για γυμνάσιο, ούτε και εγώ θα το έκανα. Στο λύκειο, όμως, τα παιδιά είναι μεγαλύτερα και ωριμότερα. Επικοινωνούν διαδικτυακά από πριν με τους συγκατοίκους τους, παίρνουν μία ιδέα πως είναι και συνεννοούνται καλύτερα μέσα τις οικογένειες. Γενικά οι εκδρομές εκεί είναι πιο χαλαρές και ασφαλείς για παιδιά και εκπαιδευτικούς από ότι στα προγράμματα και ομίλους. Όποιος δεν εμπιστεύεται το παιδί του, δεν το στέλνει.
Καλησπέρα και πάλι συνάδελφοι! Όσοι αναλαμβάνετε προγράμματα και ομίλους και έχετε μια εμπειρία, θα ήθελα μια συμβουλή. Τι ομάδα θα μπορούσα να φτιάξω που θα λειτουργούσε βοηθητικά στο μάθημα της γλώσσας για τους μαθητές μου; που θα βελτίωνε τη σκέψη και την έκφρασή τους; αλλά χωρίς να είναι απαιτητικό και "ανταγωνιστικό", όπως ένας ρητορικός όμιλος π.χ. Αφορά μαθητές λυκείου.
...Στα των ομίλων, αυτό που ελεγε η ppil ότι κάποια στιγμή θα εναρμονιστούν των γενικών σχολείων με των προτύπων, δεν ξέρω αν είναι εφικτό να γίνει στο κομμάτι της συμπλήρωσης ωραρίου, αφού υπάρχουν τόσα κενά. Πχ εμάς λειπει ένας φιλόλογος ακόμα και μ αυτά που διαβάζω φοβάμαι ότι θα λειπει για καιρό. Αν οο όμιλοι γίνονταν για συμπλήρωση, εγω πώς θα έκανα αφού στην ειδικότητα μου ώρες δεν περισσεύουν αλλά λείπουν κιόλας;
Μετά από πολλές συζητήσεις με συναδέλφους, κατέληξα πως οι σύμβουλοι είπαν ακριβώς τα ίδια σε όσους πιέσαμε για απαντήσεις και πως αυτό είναι το σχέδιο: η τελική εναρμόνιση. Από το σχέδιο βέβαια στην εφαρμογή είναι άλλο θέμα. Στα πρότυπα πάντως το θέμα του ομίλου δεν γίνεται πάντα δεκτό, ειδικά αν δεν συνοδεύεται με έγγραφα (που ουσιαστικά είναι σαν να είσαι εκτός από διδάσκων και συγγραφέας εγχειριδίου και το υπουργείο μαζί θα έλεγα)