0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω τι ίσχυε όταν ήσουν εσύ. Τώρα ο νόμος λέει αυτό που παρέθεσα. Παίζουν ρόλο τόσο η προσέγγιση του προϊσταμένου όσο και του εκπαιδευτικού.Υ.γ. Αν η απάντηση από το υπουργείο έλεγε ότι πρόκειται για μια βαθμίδα τότε εσύ γιατί έβλεπες μέχρι τρίτη δημοτικού;
Γιατί έτσι είχαμε κανονίσει μέσα στην υπηρεσία. Μπορούσα να δω και όλα τα παιδιά, θεωρητικά. Σαφώς και παίζει ρόλο η προσέγγιση του προϊσταμένου, γι’ αυτό άλλωστε είχα φτάσει μέχρι το υπουργείο. Αυτό μέχρι πριν από τρία χρόνια
Του προϊσταμένου και του εκπαιδευτικού. Εγώ πάντως, αξιοποιώντας τον πρόσφατο νόμο, αν και έλειπε φιλόλογος δεν έκανα ούτε μία αξιολόγηση στη γλώσσα. Θεωρητικά ναι, θα μπορούσαν να με υποχρεώσουν να κάνω τα πάντα, αν δεν υπήρχαν εναλλακτικές. Αν ο εκπαιδευτικός συναινεί σε όλα τότε καταλήγει να βλέπει όλες τις βαθμίδες κι όλα τα αντικείμενα.
Εγώ πάντως, αξιοποιώντας τον πρόσφατο νόμο, αν και έλειπε φιλόλογος δεν έκανα ούτε μία αξιολόγηση στη γλώσσα. Θεωρητικά ναι, θα μπορούσαν να με υποχρεώσουν να κάνω τα πάντα, αν δεν υπήρχαν εναλλακτικές. Αν ο εκπαιδευτικός συναινεί σε όλα τότε καταλήγει να βλέπει όλες τις βαθμίδες κι όλα τα αντικείμενα.
Δεν έμεινα στα λόγια καλή μου αλλά στα έργα...δεν υπήρξε άρνηση καθήκοντος που εμμονικά βλέπεις, τουλάχιστον όχι περισσότερη από τη δική σου που συμφωνήσατε να βλέπεις μέχρι τρίτη δημοτικού. Ξαναδιάβασε τι έγραψα.και ξαναδιάβασε και το νόμο πιο πάνω.
Αν τα καταφερες και ειχες τη στηριξη του/της προϊσταμενου/ης σου, σαφως και το εκανες και μπραβο σου.Εα δεν ειχες στηριξη, αλλα αντιθετα ειχες πιεση και κινηση διαδικασιων να δω τι θα εκανες……. Και οταν ολες οι κινησεις και οι ερωτησεις που εκανες ηταν αρνητικες και υπερ του/της προϊσταμενου/ης, αναγκαζεσαι ή να υποστεις συνεπειες (η απαντηση του υποργειου αλλα και του νομικου συμβουλου της δοε ηταν οτι προκειται για αρνηση καθηκοντος) ή να κανεις αυτο που σε βαζουν/υποχρεωνουν να κανεις.
Ήμουν ξεκάθαρος στις τοποθετήσεις μου και η συζήτηση οδεύει προς ανακύκλωση. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του και να πράξει ανάλογα με το νόμο και τις περιστάσεις που επικρατούν στην υπηρεσία του.Τη συναδελφική ιδιότητα μάθε να τη σέβεσαι πρώτα από την πλευρά σου που θα μιλήσεις για "άρνηση καθήκοντος" κάνοντας υποθέσεις ή ειρωνευτείς για "ωραία λόγια".
ΟΚ!Αν δεν θες να καταλαβεις κανενα προβλημα!!!!
ο ν. 4823/2021 προβλέπει πως "αξιολόγηση πραγματοποιείται από διεπιστημονική ομάδα, που απαρτίζεται από έναν (1) εκπαιδευτικό Ε.Α.Ε. Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ02 Φιλολόγων ή ΠΕ03 Μαθηματικών ή ΠΕ04 Φυσικών Επιστημών, έναν (1) Ψυχολόγο ΠΕ23 και έναν (1) Κοινωνικό Λειτουργό ΠΕ30. Στη διεπιστημονική ομάδα καλούνται και μέλη οποιουδήποτε κλάδου του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), καθώς και εκπαιδευτικοί Ε.Α.Ε., κατά περίπτωση, η συνδρομή των οποίων κρίνεται απαραίτητη για την έκδοση της σχετικής αξιολογικής έκθεσης, οι οποίοι υπηρετούν στο οικείο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή σε άλλο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. "
Εγώ μια χαρά καταλαβαίνω, για σένα αμφιβάλλω που αναπαράγεις συνεχώς την περίπτωσή σου η οποία όμως δεν είναι η μοναδική, πως να το κάνουμε. Και όχι, αυτό δε σημαίνει πως ότι συμβαίνει σε άλλους είναι μη νόμιμο ή παράβαση.
Εχεις πει μια φράση κλειδι «συμφωνη γνωμη προϊσταμενου»Εαν δεν συμφωνει ο προϊσταμενος τι κανεις;Για πες;
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν τι προσφέρει η εργασία σε ΚΕΔΑΣΥ εκτός φυσικά από το να αποφύγεις την τάξη, που έτσι όπως είναι τα πράγματα, το καταλαβαίνω απολύτως. Ή για να πάει κάποιος κοντά στο σπίτι του.