0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε συνεχεια του παραπανω μηνυματος μου και προς ενημερωση σας, να προσθεσω συναδελφοι οτι στα πειραματικα σχολεια ολα ειναι επιμορφωτικα, ακομα και οι εκδρομες. δεν καθησαμε ποτε σε εκδρομη να πιουμε εναν καφε. ορθιοι, μαζι με τα παιδια, να μας επιμορφωνουν οι εκαστοτε αρμοδιοι/υπευθυνοι. επισης ειχαμε δρασεις και εκτος της πολης μας , με ωραριο που ξεφευγε του κανονικου τελος και σαββατοκυριακα οργανωναν διαφορα, προεραιτικα μεν, αν ηθελες πηγαινες, αλλα απο ενα σημειο κ μετα, αν δεν πηγαινες, σε κοιτουσαν με μισο ματι!
Mr daskalos ποια παίρνουμε με Μκ1; Τρολαρεις δεν εξηγείται αλλιώς.
ακριβως αυτο. συμπληρωσατε πολυ σωστα την εικονα. και εχουν και μεγαλο τουπε. νομιζουν οτι ειναι καθηγητες του χαρβαρντ! και οπως λετε συνεχεια επιδεικνυονται. στα μεσα, στις εφημεριδες, παντου!
Τα πρώτα δείγματα της "αξιολόγησης" έχουν ήδη φανεί στα πειραματικά. Δεν τους ενδιαφέρει καν το ουσιαστικό παιδαγωγικό και διδακτικό μέρος, παρά μόνο το φαίνεσθαι: δράσεις, παραδράσεις, βραδιές συζητήσεων με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων, διαφήμιση στο δήμο ότι το σχολείο κάνει θεάρεστο έργο, συνεργασίες άνευ λόγου, παραμυθιασμα των παιδιών για προγράμματα ανώφελα που στη διάχυση αποτελεσμάτων διαφημιζονται ως μεγαλουργημα του σύγχρονου project management, ενώ είναι μια τρύπα στο νερό.Εν ολιγοις: πολύ λάδι, και από τηγανίτα ΤΙΠΟΤΑ .
Δεν είναι κάτι στατικό η εκπαίδευση όπως μπορείς να καταλάβεις...Κατά την άποψη μου, ο αριθμός των αναπληρωτών είναι η καλύτερη μελέτη... Και το ξαναλέω.. ο εκπαιδευτικός χαμένος δεν πάει...
Διαφωνω απολυτα! Το παιδι μου ειναι μαθητης σε ενα απο τα παλιοτερα πειραματικα της Ελλαδας και εχω να πω τα καλυτερα για το σχολειο, τους εκπαιδευτικους του, την δουλεια τους, τους ομιλους, τους διαγωνισμους, τις συμμετοχες σε δρασεις… Κοντα στους μαθητες τους, τα προβληματα επιλυονται γρηγορα, μηδεν ανοχη στο μπουλινκ. Υπηρξαν συναδελφοι που τους εκαναν εξτρα ωρες στο μαθημα τους για να ανταπεξελθουν καλυτερα στην τραπεζα αφού ειχαν τελειωσει τα μαθηματα γιατι γουσταρουν αυτο που κανουν…Θεωρω το παιδι μου πολυ τυχερο που κληρωθηκε και φοιτά στο συγκεκριμενο σχολειο και το ιδιο το λατρευει!
Φιλαράκο, αν από την ειδικότητά σου, στο Χ Πύσδε με τους φετινούς διορισμούς είστε κομπλέ ή και λίγοι παραπάνω αλλά κάθε χρόνο παραδοσιακά προέκυπταν πολύ περισσότερες ανάγκες οι οποίες καλύπτονταν με αναπληρωτές της ειδικότητάς σου, πως θα ένιωθες αν διόριζαν παράλληλα καμια 50-100 παραπάνω, από την Υ ειδικότητα η οποία θα κάλυπτε τις ανάγκες αυτές με
Εγώ πάντως θα ήθελα πραγματικά να δω τον μέσο όρο ηλικίας των νεοδιόριστων της δευτεροβάθμιας μετά τους φετινούς διορισμούς και πόσο πραγματικά θα απέχει από των δασκάλων. Για κλάδους όπως οι ΠΕ03 είμαι σίγουρος πως θα είναι μικρότερος, αλλά πλέον παίζει αυτό να συμβεί και σε κλάδους όπως οι ΠΕ02, αν κρίνω από τα μόρια του τελευταίου που θα πέσουν σίγουρα κάτω από των ΠΕ70 με ένα τετραψήφιο νούμερο διορισμών (κάτω από 90). Να δούμε μετά αν θα λένε για τους δασκάλους που διορίζονται κάτω από 30 χρονών...
Θα βρείτε ενδιαφέροντα τα παρακάτω στοιχεία που παρέθεσε ο κ. Κατσωνόπολος.ΔευτεροβάθμιαΣύνολο: 81.308Σχέση εργασίαςΜόνιμοι: 63.956 Αναπληρωτές: 16.991 Ι.Δ.Α.Χ.: 87 Ωρομίσθιοι: 274ΗλικίαΟ ηλικιακός μέσος όρος των αναπληρωτών/τριών είναι τα 40 έτη (1.105 εκπαιδευτικοί είναι κάτω των 30 ετών και 156 εκπαιδευτικοί άνω των 60) και των μονίμων τα 50 έτη.Οι 63.956 μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΔΕ ανά ηλικιακή κατηγορία81 (Έως και 30 ετών)3.111(31 - 40 ετών)17.560 (41 - 50 ετών)31.380 (51 - 60 ετών)11.824 (Άνω των 60 ετών)