0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το especial παρουσιάζει την κατανομή για ΕΕΠ - ΕΒΠ:https://www.especial.gr/enimerosi-gia-ton-arithmo-monimon-diorismon-eep-evp-gia-to-2024-25/
Δε μπορεί να γίνει αυτό. Στη Δευτεροβάθμια δε γίνεται να μην υπάρχει β και γ ανάθεση. Όταν ο οικονομολόγος έχει 3 ώρες σε κάθε σχολείο κι υπάρχει όριο 5 σχολείων, πώς θα συμπληρώσει ωράριο;
Γι' αυτό ακριβώς θα διορίσει μόνο σε περιοχές που δεν υπάρχει ζήτηση: νησιά, Κρήτη κλπ
καλησπερα, μια ερωτηση χωρις να γνωριζω αρκετα. Αφου με τους 5000 διορισμους σε Β΄βαθμια θα καλυψει τα περισσοτερα κενα, αυτο σημαινει οτι οι πιθανοτητες μεταθεσεις οσων θα παρει αλλα και οσων θελουν ειδη ειναι μηδαμινες ή και αδυνατες για τα επομενα χρονια;;;
Το προβήμα υπαρχει σε αυτους που δεν πηραν μεταθεση και μπορει να ανοιξουν κενα σε περιοχες που δεν ικανοποιηθηκαν οι μεταθεσεις.
@trust no one στις περισσότερες διευθύνσεις πρωτοβάθμιας (όχι σε όλες) ανά 2 τμήματα ολοημέρου τοποθετείται και ένας επιπλέον δάσκαλος (γιατί με τα υπόλοιπα των ωρών του πρωινού δεν βγαίνουν οι ώρες). Ακόμα και αν ένα σχολείο δεν παρουσιάζει υπεραριθμία του χρεώνονται επιπλέον δάσκαλοι με βάση αυτόν τον κανόνα (αυτό δεν φαίνεται όταν βλέπεις έναν πίνακα λειτουργικών υπεραριθμιών). Κάποια σχολεία μπορεί να έχουν πολλές επιπλέον οργανικές ολοημέρου, λίγες ή και καθόλου, ανεξαρτήτως του αριθμού τμημάτων ολοημέρου της τρέχουσας χρονιάς. Εκεί οφείλεται κατά βάση το ότι στις πόλεις προκύπτουν πολλά λειτουργικά κενά, ενώ στα χωριά πολλές υπεραριθμίες. Αυτή τη διαφορά μπορείς να την παρατηρήσεις και ανά γεωγραφική περιοχή. Στη Θεσσαλία π.χ. και οι ΠΕ60 έχουν μεγάλο πρόβλημα με υπεραριθμίες παρά τη δίχρονη, γιατί έχουν πάρα πολλές συστημένες οργανικές ολοημέρου που δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη διαφορά στον αριθμό των ολοήμερων που έχουν τα αστικά κέντρα σε σχέση με την ύπαιθρο. Μετά η διαχείριση που κάνει η κάθε περιοχή παίζει μεγάλο ρόλο. Διευθυντές εκπαίδευσης που δεν θέλουν να ζητήσουν αναπληρωτές από το υπουργείο κάνουν το παν για να συμπιέσουν τις ανάγκες στο ολοήμερο εκμεταλλευόμενοι μέχρι και την τελευταία ώρα κάθε ειδικότητας, ακόμα και κλείνοντας τμήματα ή στοιβάζοντας τα παιδιά σε 25άρια. Έτσι δημιουργούν τεχνητά πλεονάσματα με τα οποία καλύπτουν όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά κενά. Άλλοι διευθυντές που θέλουν να έρθουν άτομα στην περιοχή τους (αποσπασμένοι, αναπληρωτές) κάνουν μια πιο ελαστική διαχείριση. Δεν υπάρχει καμιά σταθερά και πολλές μεταβλητές επηρεάζουν το τελικό νούμερο. Φέτος ειδικά με τις οδηγίες που τους έχουν δώσει μπορεί να δεις τρελές υπεραριθμίες σε κάποιες περιοχές που στοχεύουν απλά στο να μηδενιστεί η ανάγκη πρόσληψης αναπληρωτών.
Ο καθένας στα χωράφια του παιδιά. Αρχικά να μιλάμε για ΕΕΠ και όχι για ΕΒΠ διότι εάν προκύψει οργανικότητα σε ΕΒΠ θα υπάρχει πρόβλημα. Διότι με την ίδια λογική θα έπρεπε να υπάρχει και ένας εκπαιδευτικός κάθε ειδικότητας ειδικής αγωγής σε σχολείο. Πρόταση που κάποια στιγμή είχε κυκλοφορήσει δεδομένης της απουσίας ΤΕ σε αρκετά σχολεία. Ας μη κοροϊδευόμαστε. Ναι οκ στήριξη της οικογένειας προφανώς και χρειάζεται αλλά ΣΧΟΛΕΙΟ είναι κατά βάση η ΤΑΞΗ, Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.Εμείς τρέχουμε να καλύψουμε την ύλη, εμείς τρέχουμε με την Τράπεζα Θεμάτων.Σε τάξεις με 26-27 παιδιά που το 1/3 τους είναι παιδιά με μαθησιακές, αυτισμούς, ΔΕΠΥ συν όλα όσα εκ φύσεως έχει ένας έφηβος-η. Ξεκίνησα Β φάση σε Γ λυκείου (10 Οκτώβρη) - όταν δούλευα σε φροντιστήριο τον Οκτώβρη είχαμε ήδη βγάλει μια φορά την ύλη. Εάν προκύψουν αυτές οι οργανικές θα ξέρουμε σίγουρα ότι ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Το ΕΒΠ είναι ΔΕ. Έτσι και τον αριθμό θα αυξήσει για να έχει να δηλώνει στις συνεντεύξεις και δε θα χρειαστεί να πληρώνει εμένα με μεταπτυχιακό.