*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί και το 2024  (Αναγνώστηκε 945910 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Τα κουρέλια τραγουδάνε

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2940 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:50:41 μμ »
Το especial παρουσιάζει την κατανομή για ΕΕΠ - ΕΒΠ:

https://www.especial.gr/enimerosi-gia-ton-arithmo-monimon-diorismon-eep-evp-gia-to-2024-25/

Η κατανομή δεν είναι για τους διορισμούς, αλλά για τις 1555 νέες οργανικές θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:17:02 »

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1938
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2941 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:51:34 μμ »
Γι' αυτό ακριβώς θα διορίσει μόνο σε περιοχές που δεν υπάρχει ζήτηση: νησιά, Κρήτη κλπ

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1821
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2942 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:52:04 μμ »
Δε μπορεί να γίνει αυτό. Στη Δευτεροβάθμια δε γίνεται να μην υπάρχει β και γ ανάθεση. Όταν ο οικονομολόγος έχει 3 ώρες σε κάθε σχολείο κι υπάρχει όριο 5 σχολείων, πώς θα συμπληρώσει ωράριο;
Και η πρωτοβαθμια έχει ατυπα δευτερες αναθέσεις εφοσον επιτρεπει να αναλαμβάνουν οι δάσκαλοι μαθηματα κάποιων ειδικοτητων αν δεν εμφανιστεί αναπληρωτης (εικαστικα, μουσική...) Απο την άλλη οι γαλλικων, αγγλικων, γερμανικών που θεωρούνται ικανοι να διδάσκουν ιστορία στο γυμνάσιο, δεν μπορούν να χρησιμοποιησουν αυτό το μαθημα για να συμπληρώσουν ωράριο στο δημοτικό. Πιο παλια είχε δοθει μεγάλος αγώνας για να συμπληρώνουμε με την ευέλικτη ζώνη και τώρα με τις δεξιοτητες, ωρες τις οποιες ο πε70 τις θέλει πολλές φορές για να κάνει μαθηματικά ή γλώσσα και οχι δεξιοτητες... Αν θέλετε να μιλήσουμε για στρεβλώσεις του συστήματος,υπρχουν πάμπολλες!

Αποσυνδεδεμένος ΕΕΠ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2943 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:52:22 μμ »
Σε έμας ΕΕΠ -εβπ θα τρέξουν συμπληρωματικές μεταθέσεις μόνο γιαυτους που δεν πήραν και ας πήραμε ε 2-3 επιλογ λόγο έλλειψης οργανικών κενων. Δεν αλλάζει κάτι έβαλα και δικηγόρο τίποτα. Αλλά αφού πάτησα στεριά όλα καλά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:17:02 »

Αποσυνδεδεμένος κιπατσαο

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2944 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:53:26 μμ »
Μα θέλουμε να πάμε σε νησί!!! Δώστε όλες τις οργανικές να τελειώνουμε επιτέλους.

Αποσυνδεδεμένος insanimus

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 125
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2945 στις: Ιούλιος 04, 2024, 03:55:33 μμ »
Γι' αυτό ακριβώς θα διορίσει μόνο σε περιοχές που δεν υπάρχει ζήτηση: νησιά, Κρήτη κλπ
αυτες οι περιοχες εχουν ελάχιστα οργανικά ακάλυπτα για τη χρονια 24-25 λόγω των περσινών διορισμών που ηταν κυριως σε νησια, σχεδον σε όλες τις ειδικοτητες.
Σε κάθε περιπτωση πρεπει να ειναι αρκετά προσεκτικοί, αλλιως βλεπω να πηγαινει συννεφο το δικαστηριο.

Αποσυνδεδεμένος kostas-m88

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2946 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:02:35 μμ »
καλησπερα, μια ερωτηση χωρις να γνωριζω αρκετα. Αφου με τους 5000 διορισμους σε Β΄βαθμια θα καλυψει τα περισσοτερα κενα, αυτο σημαινει οτι οι πιθανοτητες μεταθεσεις οσων θα παρει αλλα και οσων θελουν ειδη ειναι μηδαμινες ή και αδυνατες για τα επομενα χρονια;;;

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2670
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2947 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:05:48 μμ »
καλησπερα, μια ερωτηση χωρις να γνωριζω αρκετα. Αφου με τους 5000 διορισμους σε Β΄βαθμια θα καλυψει τα περισσοτερα κενα, αυτο σημαινει οτι οι πιθανοτητες μεταθεσεις οσων θα παρει αλλα και οσων θελουν ειδη ειναι μηδαμινες ή και αδυνατες για τα επομενα χρονια;;;
Αν σε μια περιοχή υπάρχουν 10 κενά μετατάξεων και καλυφθούν όλα τότε του χρόνου θα υπάρξουν νέα ίσως από συντάξεις και άρα ικανοποίηση μεταθέσεων.
Αν όμως διορίσει 20, όπως φαντάζεσαι θα έχει καλύψει από τώρα τα πιθανά αυριανά κενά και γιοκ οι μεταθέσεις.
Το γράφω κάπως υπεραπλουστευμένα (είναι λίγο πιο σύνθετο αλλά όχι της παρούσης) τώρα αλλά στο περίπου έτσι.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5043
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2948 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:06:24 μμ »
καλησπερα, μια ερωτηση χωρις να γνωριζω αρκετα. Αφου με τους 5000 διορισμους σε Β΄βαθμια θα καλυψει τα περισσοτερα κενα, αυτο σημαινει οτι οι πιθανοτητες μεταθεσεις οσων θα παρει αλλα και οσων θελουν ειδη ειναι μηδαμινες ή και αδυνατες για τα επομενα χρονια;;;

Σε μεγάλο ποσοστό ναι. Αλλά θα έχετε τρουπώσει βρε κουτά. Κι όταν ανοίγει θέση θα την παίρνει αυτός που θα έχει 10 χρόνια στο δυσπρόσιτο, όχι μόνο 5.

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2949 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:06:35 μμ »
@trust no one στις περισσότερες διευθύνσεις πρωτοβάθμιας (όχι σε όλες) ανά 2 τμήματα ολοημέρου τοποθετείται και ένας επιπλέον δάσκαλος (γιατί με τα υπόλοιπα των ωρών του πρωινού δεν βγαίνουν οι ώρες). Ακόμα και αν ένα σχολείο δεν παρουσιάζει υπεραριθμία του χρεώνονται επιπλέον δάσκαλοι με βάση αυτόν τον κανόνα (αυτό δεν φαίνεται όταν βλέπεις έναν πίνακα λειτουργικών υπεραριθμιών). Κάποια σχολεία μπορεί να έχουν πολλές επιπλέον οργανικές ολοημέρου, λίγες ή και καθόλου, ανεξαρτήτως του αριθμού τμημάτων ολοημέρου της τρέχουσας χρονιάς. Εκεί οφείλεται κατά βάση το ότι στις πόλεις προκύπτουν πολλά λειτουργικά κενά, ενώ στα χωριά πολλές υπεραριθμίες. Αυτή τη διαφορά μπορείς να την παρατηρήσεις και ανά γεωγραφική περιοχή. Στη Θεσσαλία π.χ. και οι ΠΕ60 έχουν μεγάλο πρόβλημα με υπεραριθμίες παρά τη δίχρονη, γιατί έχουν πάρα πολλές συστημένες οργανικές ολοημέρου που δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη διαφορά στον αριθμό των ολοήμερων που έχουν τα αστικά κέντρα σε σχέση με την ύπαιθρο.

Μετά η διαχείριση που κάνει η κάθε περιοχή παίζει μεγάλο ρόλο. Διευθυντές εκπαίδευσης που δεν θέλουν να ζητήσουν αναπληρωτές από το υπουργείο κάνουν το παν για να συμπιέσουν τις ανάγκες στο ολοήμερο εκμεταλλευόμενοι μέχρι και την τελευταία ώρα κάθε ειδικότητας, ακόμα και κλείνοντας τμήματα ή στοιβάζοντας τα παιδιά σε 25άρια. Έτσι δημιουργούν τεχνητά πλεονάσματα με τα οποία καλύπτουν όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά κενά. Άλλοι διευθυντές που θέλουν να έρθουν άτομα στην περιοχή τους (αποσπασμένοι, αναπληρωτές) κάνουν μια πιο ελαστική διαχείριση. Δεν υπάρχει καμιά σταθερά και πολλές μεταβλητές επηρεάζουν το τελικό νούμερο. Φέτος ειδικά με τις οδηγίες που τους έχουν δώσει μπορεί να δεις τρελές υπεραριθμίες σε κάποιες περιοχές που στοχεύουν απλά στο να μηδενιστεί η ανάγκη πρόσληψης αναπληρωτών.

Αποσυνδεδεμένος Marphil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 568
  • Φύλο: Γυναίκα
  • «Κάθε πρόχειρη γραφή [θέλει] τον Πικιώνη της»
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2950 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:09:03 μμ »
Το προβήμα υπαρχει σε αυτους που δεν πηραν μεταθεση και μπορει να ανοιξουν κενα σε περιοχες που δεν ικανοποιηθηκαν οι μεταθεσεις.

Αυτό ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5043
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2951 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:10:40 μμ »
@trust no one στις περισσότερες διευθύνσεις πρωτοβάθμιας (όχι σε όλες) ανά 2 τμήματα ολοημέρου τοποθετείται και ένας επιπλέον δάσκαλος (γιατί με τα υπόλοιπα των ωρών του πρωινού δεν βγαίνουν οι ώρες). Ακόμα και αν ένα σχολείο δεν παρουσιάζει υπεραριθμία του χρεώνονται επιπλέον δάσκαλοι με βάση αυτόν τον κανόνα (αυτό δεν φαίνεται όταν βλέπεις έναν πίνακα λειτουργικών υπεραριθμιών). Κάποια σχολεία μπορεί να έχουν πολλές επιπλέον οργανικές ολοημέρου, λίγες ή και καθόλου, ανεξαρτήτως του αριθμού τμημάτων ολοημέρου της τρέχουσας χρονιάς. Εκεί οφείλεται κατά βάση το ότι στις πόλεις προκύπτουν πολλά λειτουργικά κενά, ενώ στα χωριά πολλές υπεραριθμίες. Αυτή τη διαφορά μπορείς να την παρατηρήσεις και ανά γεωγραφική περιοχή. Στη Θεσσαλία π.χ. και οι ΠΕ60 έχουν μεγάλο πρόβλημα με υπεραριθμίες παρά τη δίχρονη, γιατί έχουν πάρα πολλές συστημένες οργανικές ολοημέρου που δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη διαφορά στον αριθμό των ολοήμερων που έχουν τα αστικά κέντρα σε σχέση με την ύπαιθρο.

Μετά η διαχείριση που κάνει η κάθε περιοχή παίζει μεγάλο ρόλο. Διευθυντές εκπαίδευσης που δεν θέλουν να ζητήσουν αναπληρωτές από το υπουργείο κάνουν το παν για να συμπιέσουν τις ανάγκες στο ολοήμερο εκμεταλλευόμενοι μέχρι και την τελευταία ώρα κάθε ειδικότητας, ακόμα και κλείνοντας τμήματα ή στοιβάζοντας τα παιδιά σε 25άρια. Έτσι δημιουργούν τεχνητά πλεονάσματα με τα οποία καλύπτουν όλα τα υπόλοιπα λειτουργικά κενά. Άλλοι διευθυντές που θέλουν να έρθουν άτομα στην περιοχή τους (αποσπασμένοι, αναπληρωτές) κάνουν μια πιο ελαστική διαχείριση. Δεν υπάρχει καμιά σταθερά και πολλές μεταβλητές επηρεάζουν το τελικό νούμερο. Φέτος ειδικά με τις οδηγίες που τους έχουν δώσει μπορεί να δεις τρελές υπεραριθμίες σε κάποιες περιοχές που στοχεύουν απλά στο να μηδενιστεί η ανάγκη πρόσληψης αναπληρωτών.

Με τα δεδομένα που έχουμε όμως υπολογίζουμε. Κι εμείς ζητάμε 2ο πληροφορικό σε όλα τα μαθήματα εργαστηρίου και παραπάνω ώρες στο γυμνάσιο και στο δημοτικό. Δεν υπολογίζουμε όμως τα κενά μας με βάση αυτά. Κανένας δε συμφωνεί με τις συγχωνεύσεις και τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Αλλά εφόσον αυτά υφίστανται, ο υπολογισμός πρέπει να γίνει με βάση αυτά τα δεδομένα. Αν είναι να υπολογίσουμε και τα κενά στη Δευτεροβάθμια με 16 ώρες στον αλγόριθμο κι όχι 20 που είναι τώρα.

Αποσυνδεδεμένος MeliAn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Τα κουρέλια τραγουδάνε

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί και το 2024
« Απάντηση #2953 στις: Ιούλιος 04, 2024, 04:28:57 μμ »
Ο καθένας στα χωράφια του παιδιά. Αρχικά να μιλάμε για ΕΕΠ και όχι για ΕΒΠ διότι εάν προκύψει οργανικότητα σε ΕΒΠ θα υπάρχει πρόβλημα. Διότι με την ίδια λογική θα έπρεπε να υπάρχει και ένας εκπαιδευτικός κάθε ειδικότητας ειδικής αγωγής σε σχολείο. Πρόταση που κάποια στιγμή είχε κυκλοφορήσει δεδομένης της απουσίας ΤΕ σε αρκετά σχολεία. Ας μη κοροϊδευόμαστε. Ναι οκ στήριξη της οικογένειας προφανώς και χρειάζεται αλλά ΣΧΟΛΕΙΟ είναι κατά βάση η ΤΑΞΗ, Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.
Εμείς τρέχουμε να καλύψουμε την ύλη, εμείς τρέχουμε με την Τράπεζα Θεμάτων.
Σε τάξεις με 26-27 παιδιά που το 1/3 τους είναι παιδιά με μαθησιακές, αυτισμούς, ΔΕΠΥ συν όλα όσα εκ φύσεως έχει ένας έφηβος-η. 

Ξεκίνησα Β φάση σε Γ λυκείου (10 Οκτώβρη) - όταν δούλευα σε φροντιστήριο τον Οκτώβρη είχαμε ήδη βγάλει μια φορά την ύλη.

Εάν προκύψουν αυτές οι οργανικές θα ξέρουμε σίγουρα ότι ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός. Το ΕΒΠ είναι ΔΕ. Έτσι και τον αριθμό θα αυξήσει για να έχει να δηλώνει στις συνεντεύξεις και δε θα χρειαστεί να πληρώνει εμένα με μεταπτυχιακό.

Ξεκινάτε με το ο καθένας στα χωράφια του και μετά το χάνετε. Οι ρόλοι των εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ είναι διακριτοί. Όλ@ είναι απαραίτητοι. Καλό θα ήταν να μελετήσετε τα καθηκοντολόγια του ΕΕΠ/ΕΒΠ σε κάθε πλαίσιο που εργάζονται.

Ενημερωτικά όταν λείπει το ΕΒΠ και από τα ειδικά και από τα γενικά σχολεία τότε τα παιδιά που δεν αυτοεξυπηρετούνται δεν πάνε στο σχολείο.

Δεν ανήκετε στη μόνη ειδικότητα που δεν καλύπτονται τα κενά από την α φάση. Το φταίξιμο ανήκει στο Υπουργείο. Γνωρίζετε ότι υπάρχουν ΣΜΕΑΕ που έμειναν ακάλυπτες όλη τη χρονιά από κάποιες ειδικότητες ΕΕΠ/ΕΒΠ; Πρέπει όλ@ μαζί να διεκδικήσουμε να υπάρχει διαφάνεια στα κενά και να καλύπτονται τα οργανικά με διορισμούς και τα λειτουργικά αμέσως με αναπληρωτές/τριες.

Αν κάνετε έρευνα σε βάθος χρόνων και για τους διορισμούς (δείτε και για τους τωρινούς τα δεδομένα) και για τις προσλήψεις αναπληρωτών/τριων θα δείτε ότι το ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνο ευνοημένο δεν το λες, αλλά το τελείως αντίθετο.

Θλίβομαι όταν βλέπω συναδέλφους/ισσες που δεν αντιλαμβάνονται τη σημασία της διεπιστημονικότητας και της συνεργασίας στα σχολεία.

Και εγώ διδάσκω πανελλαδικά μαθήματα και έχω τράπεζες και κατανοώ το άγχος σας να προλάβετε την ύλη. Ωστόσο για να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα βοηθούν και άλλες ειδικότητες.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177468
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 521
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 519

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.