0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τολμώ να πω ότι η διάταξη είναι φωτογραφική για κάποιον/α που εμπίπτει στις διατάξεις αυτές. Με λίγα λόγια όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις διορίζονται, παίρνουν απόσπαση για 2 έτη, υποβάλουν αίτηση μετάθεσης και μπορεί να την πάρουν μπορεί και όχι. Το όφελος είναι ότι με τη συγκεκριμένη απόσπαση ξεχρεώνεις την υποχρεωτική διετία στην περιοχή διορισμού. Θα είναι όμως έγκλημα αν δεν έχει αναδρομική ισχύ από τότε που διορίστηκαν οι πρώτοι με το Ν 4589 δηλαδή Μάρτιο 2020 και μετά.
Παράθεση από: regi84 στις Ιουλίου 10, 2024, 07:45:17 pmΑν δεν έχει αναδρομική ισχύ απλά θα εγκλωβισει έναν αριθμό εκπαιδευτικων.Οι πριν έχουν πάρει μεταθεση κ οι μετά θα μπορούν να πάρουν....θα δείξει η εγκυκλιος των μεταθέσεων.Παράθεση από: regi84 στις Ιουλίου 10, 2024, 07:45:17 pmΑν δεν έχει αναδρομική ισχύ απλά θα εγκλωβισει έναν αριθμό εκπαιδευτικων.Οι πριν έχουν πάρει μεταθεση κ οι μετά θα μπορούν να πάρουν....θα δείξει η εγκυκλιος των μεταθέσεων.Πιστεύω θα γνωρίζουμε πριν την εγκύκλιο των μεταθέσεων γιατί κάποιοι θα θέλουν να κάνουν χρήση της απόσπασης τη φετινή χρονιά.
Αν δεν έχει αναδρομική ισχύ απλά θα εγκλωβισει έναν αριθμό εκπαιδευτικων.Οι πριν έχουν πάρει μεταθεση κ οι μετά θα μπορούν να πάρουν....θα δείξει η εγκυκλιος των μεταθέσεων.
Με λίγα λόγια αλίμονο σε αυτούς που είναι ψηλά στους πίνακες και στον νομό τους υπάρχει πειραματικό σχολείο. Έχουν βρεθεί εκεί χωρίς καν να το επιλέξουν, ακόμα και αν υπάρχουν δεκάδες κενά σε τυπικά σχολεία που είναι πιο κοντά στο σπίτι τους. Και όλα αυτά γιατί στα πειραματικά σχολεία (ειδικά στα δημοτικά) μάλλον δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τοποθέτηση ούτε από τους μόνιμους, αλλά ούτε και από τους πρώτους σε σειρά αναπληρωτές (που θεωρητικά έχουν περισσότερα προσόντα αφού έχουν περισσότερα μόρια). Να δω τι άλλο θα σκεφτούν και τι έχουμε να δούμε στο "ανοιχτό σχολείο"...
Να ρωτήσω κάτι:Γιατί πρέπει να φοβόμαστε τα πειραματικά σχολεία; Ποιά η διαφορά με τα άλλα; Δεν ξέρω.Μουσικός εδώ και ψηλά στον πίνακα.
Εν τω μεταξύ το νομοσχέδιο "σκούπα" περιέχει και άλλες εκπλήξεις. Εκτός από τη διάταξη για τη δυνατότητα τοποθέτησης νεοδιόριστων την πρώτη χρονιά στα πειραματικά (και μάλιστα συνεκτιμώντας ακαδημαϊκά κριτήρια) που ανέφερε η Travel Girl, υπάρχει και αντίστοιχη διάταξη για τους αναπληρωτές. Διαβάζοντάς την εγώ καταλαβαίνω πως οι θέσεις των πειραματικών σχολείων δεν θα συμπεριλαμβάνονται μέσα στα κενά γενικής αγωγής (όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα), αλλά θα είναι ξεχωριστά κενά, η κάλυψη των οποίων θα προηγείται κατά το τρέξιμο του συστήματος (όπως π.χ. προηγούνται τα κενά γενικής σε σχέση με τα ΖΕΠ όταν τρέχουν ταυτόχρονα). Αυτό θα έχει ως συνέπεια αυτοί που είναι πιο ψηλά στον πίνακα να τοποθετούνται αναγκαστικά στα πειραματικά και οι πιο κάτω στα υπόλοιπα κενά γενικής. Με λίγα λόγια αλίμονο σε αυτούς που είναι ψηλά στους πίνακες και στον νομό τους υπάρχει πειραματικό σχολείο. Έχουν βρεθεί εκεί χωρίς καν να το επιλέξουν, ακόμα και αν υπάρχουν δεκάδες κενά σε τυπικά σχολεία που είναι πιο κοντά στο σπίτι τους. Και όλα αυτά γιατί στα πειραματικά σχολεία (ειδικά στα δημοτικά) μάλλον δεν υπήρχε ενδιαφέρον για τοποθέτηση ούτε από τους μόνιμους, αλλά ούτε και από τους πρώτους σε σειρά αναπληρωτές (που θεωρητικά έχουν περισσότερα προσόντα αφού έχουν περισσότερα μόρια). Να δω τι άλλο θα σκεφτούν και τι έχουμε να δούμε στο "ανοιχτό σχολείο"...