0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χρόνια πολλά!Ήθελα να ρωτήσω το εξής.Μαθητής Γ λυκείου που έχει ΜΟ > 10 ή και μεγαλύτερο αλλά σε ένα η περισσότερα εξεταζόμενα μαθήματα έχει ΜΟ < 10 θα χρειαστεί να εξεταστεί εκ νέου για να απολυθεί;
Χριστός ανέστη και χρόνια πολλα σε όλους!Μαθητής του Γενικού Λυκείου με απορριπτικό βαθμό σε κλάδο ή κλάδους μαθήματοςκαι απορριπτικό συνολικό βαθμό στο ίδιο μάθημα, που συνάγεται ως μέσος όρος τωνβαθμών των οικείων κλάδων, εξετάζεται μόνο στον κλάδο ή τους κλάδους τουμαθήματος που έλαβε τον απορριπτικό βαθμό. Άρα: Αν Γ.Μ.Ο.>=10, ο Μαθητής προάγεται χωρίς άλλη προϋπόθεση (ακόμα και ανυστερεί σε κάποιο/κάποια μαθήματα).Αν Γ.Μ.Ο<10, τότε ο μαθητής απορρίπτεται στον κλάδο/κλάδους μαθήματος μεβαθμό ετήσιας επίδοσης <10Σχετική Νομοθεσία: Π.Δ. 126/2016, Ν. 4610/2019,Ν. 4692/2020
Στο Γ.Μ.Ο είναι και η Γυμναστική;
Είναι συνηθισμένο πχ στα μεταπτυχιακά μεταξύ των αρίστων. Φυσικά αφορά στα πολύ δύσκολα μεταπτυχιακά, που μπαίνεις με δύσκολες εξετάσεις. Στο σχολεία τωρα, μάλλον έχει να κάνει με παιδί που δεν ξέρει πως πήγαν οι υπόλοιποι στην τάξη του, δεν ξέρω ειλικρινά... Σε μας δεν λένε τα παιδιά βαθμούς και ίσως είναι γι αυτό...
Έχει μηπως πρόθεση η οικογένεια να αμφισβητήσει την απόφαση για σημαιοφόρους-παραστάτες-αριστεία-βραβεία-απουσιολόγους; Έχουν κανένα σύνδρομο ότι μπορεί το παιδί τους να αδικηθεί; Εκεί πάει το μυαλό μου κακοπροαίρετα. Αλλά για να μην προτρέχουμε, μήπως θέλουν να το γράψουν σε κάποιο ιδιωτικό και τους ζητούν αυτή την πληροφορία;
Προσωπικά, αν ήμουν διευθύντρια βέβαια, θα ικανοποιούσα την προφορική ενημέρωση της ιεραρχικής επίδοσης του μαθητή μιας και δεν αφορά σε προσωπικά δεδομένα άλλων μαθητών. Στα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας μου φαίνεται ερώτημα που μπορεί να απαντηθεί προφορικά, ειδικά αφού είδα πως στο διαδίκτυο υπάρχουν τέτοια στοιχεία σε αριστεία και με ονόματα μάλιστα μαθητών και επιδόσεις τους. Γραπτά δεν θα το έκανα χωρίς να υπάρχει πλαίσιο για τέτοια ενημέρωση. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί το θέλουν γραπτά