0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ ότι οι ώρες απασχόλησης πρέπει να είναι μέσα στις ώρες εργασίας και όχι υπερωριακές. Είμαστε, όμως, κάποιοι εκπαιδευτικοί που μας λείπουν 2-3 ώρες και έτσι εμάς βάζουν στην απασχόληση. Υπάρχουν, επιπλέον και ιδιαιτερότητες σε κάθε σχολείο. Ως παράδειγμα, για κενό στην αυλή, δεν γίνεται ούτε λόγος διότι το ΕΠΑΛ με το οποίο συστεγαζόμαστε, χρησιμοποιεί την ίδια αυλή, και με άλλες ώρες διάλειμμα, έχει τους διπλάσιους μαθητές και θα είχαμε διαρκώς προβλήματα.
Εκτός από εκπαιδευτικοί που αγαπάμε τα παιδιά, διαλέξαμε τη δουλειά γιατί μας αρέσει κ.λ.π. είμαστε και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ. Ο σωστός επαγγελματίας λοιπόν, που ενδιαφέρεται να κάνει όσο το δυνατόν καλύτερα τη δουλειά του, να είναι ποιοτική και να επενδύσει σ' αυτή αμείβεται και ανάλογα. Η αμοιβή του σ' αυτό το επάγγελμα είναι για 23 ώρες, 21, 20 κ.λ.π. αντίστοιχα με τα χρόνια υπηρεσίας. Ούτε μία παραπάνω! κι ο καλός δικηγόρος που διάλεξε τη δουλειά αυτή γιατί την αγαπάει, αγαπάει, τον πελάτη του κλπ όσες ώρες δουλεύει γι' αυτόν πληρώνεται και μάλιστα καλοπληρώνεται. Αν θέλουν λοιπόν, απασχόληση, φύλαξη ή δεν ξέρω πως θα το πούνε ας αποφασίσουν να πληρώσουν υπερωρίες, μέχρι τότε τα παιδιά θα βγαίνουν έξω σε ώρα κενού. Κάθε ώρα μέσα σε τάξη που χρησιμοποιείς το μυαλό σου και τις ικανότητές σου για να καθοδηγήσεις, εξηγήσεις, προσεγγίσεις τους μαθητές κ.λ.π. για οτιδήποτε είναι ώρες ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δεν καταλαβαίνω τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" των παιδιών και τι διαφορά έχουν από τις ώρες διδασκαλίας.
Προφανώς δεν έγινα κατανοητός Η ερώτηση παραμένει. Τι σημαίνει "ώρες απασχόλησης" και ποια η διαφορά από τις ώρες διδασκαλίας; Τι σημαίνει μπαίνεις μες στο τμήμα για ν' απασχολήσεις παιδιά που 'χουν κι αυτά κενό ώστε να μην τριγυρνάνε στο προαύλιο. Τι σημαίνει απασχολώ. Μπαίνουν απουσίες; Σε τι μαθημα; Ποιος υπογράφει; Οι απουσίες αυτες μετράνε στο τέλος; Είναι ντροπή και ξεφτίλα και μόνο να το συζητάμε
Ναι, συμφωνώ, επειδή δεν το έχω ψάξει, θα ήταν ενδιαφέρον να το δούμε πού είναι γραμμένο όλο αυτό.
Υ.Α. Αρ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/02, (ΦΕΚ 1340/16-10-02) - «Καθηκοντολόγιο» που λέει ότι. οι εκπαιδευτικοί αντικαθιστούν εκπαιδευτικό ο οποίος λείπει και, ανάλογα με την περίπτωση, ή καλύπτουν το κενό ή απασχολούν τους μαθητές, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Διευθυντή.Όπως ειπώθηκε παραπάνω είναι πράγματι 'ασάφεια', δεν καθορίζει δηλαδή τί θα γίνει με σαφήνεια...