0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
επομένως, γιατί δεν επιβάλλεται αξιολόγηση; υπάρχει άτυπη εκεχειρία, ας πούμε;
Κάτι τέτοιο, προφανώς εν όψει εκλογών και φυσικά της λήξης πλέον του διδακτικού έτους...
Να και ο λόγος που έχουν παγώσει σε Αττική, Στερεά, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα οι αξιολογήσεις:https://e-wall.net/38369/apokalypsi-ston-aera-i-axiologisi-den-echoun-systathei-dioikitika-oi-domes-ton-symvoulon-ekpaidefsis-kai-den-echoun-kan-dikaioma-ypografis
Αναμένουμε ακόμη την ολοκληρωμένη πρόταση της ΟΛΜΕ για τον θεμιτό τρόπο αξιολόγησης.
Η γελοιότητά τους δεν έχει όρια...https://www.kavalapost.gr/top-news/298581/elme-kavalas-neos-thiramenis-i-ypoyrgos-paideias-niki-kerameos/
Πραγματικά μεγάλη θλίψη...διδάσκουμε στα παιδιά δημοκρατία και την ίδια στιγμή βιώνουμε τρομοκρατία πανταχόθεν...
Θέλω να πω ότι το θέμα μονιμοποίησης νεοδιοριστου και αξιολόγησης είναι πολύ πιο πολύπλοκο στην εφαρμογή του από ότι το υπολόγισαν - αν το υπολόγισαν - σε σχέση με την εξέλιξη του. Ή απλά ήταν ένα πυροτέχνημα για εκλογικούς λόγους, ή μια διαδικασία με κακή σχεδίαση ή πονταρανε σε κάτι άλλο που απλά ήθελε να βάλει με πλάγιο τρόπο την αξιολόγηση στα σχολεία
Προφανώς από τα λεγόμενα των μελών παραπάνω προκύπτει (ο καθένας το έθεσε με τον τρόπο του) ότι η συνέχεια της ατομικής αξιολόγησης θα κριθεί μετά τις εκλογές. Ως προς τη μορφή. Κακα τα ψέματα υπάρχει ένας νόμος , ο 4823 ο οποίος είναι κάθετος ως προς το θέμα της ατομικής αξιολογησης και μάλιστα τη συνδεει πλέον με τη μονιμοποίηση του νεοδιοριστου. Πάντως δεν ακούγονται και τα καλύτερα αν ανανεώσει η κυβέρνηση τη θητεία της.
.Κακα τα ψέματα υπάρχει ένας νόμος , ο 4823 ο οποίος είναι κάθετος ως προς το θέμα της ατομικής αξιολογησης και μάλιστα τη συνδεει πλέον με τη μονιμοποίηση του νεοδιοριστου.