0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@manos84 Παρόλο που δεν μίλησα για μονιμότητα, αλλά για δημόσιο τομέα σαν της Ελλάδας, σε παρακαλώ να μου πεις μια χώρα με πολλαπλάσιους πτυχιούχους από όσους μπορούν να απασχοληθούν στο δημόσιο, που τους προσλαμβάνει όλους ή με επετηρίδα ή με προσοντολόγιο ή με προϋπηρεσία και ισχύει η μονιμότητα. Με τον Πιερ και το γραπτό του μην με ανακατεύεις, δεν έχω καμία απολύτως σχέση. ΚΑΜΙΑ@thouvou000Το πρόβλημα που δεν αναγνωρίζεις είναι πως είμαστε πολλοί και περισσεύουμε. Με δεδομένο αυτό, κάπως πρέπει να γίνει επιλογή. Όταν δεν περισσεύαμε τόσος λαός, η επετηρίδα ήταν το δικαιότερο σύστημα. Όλοι με τη σειρά, όλα τα πτυχία ισότιμα, όλα τα πανεπιστήμια ισότιμα, όλοι οι βαθμοί ισότιμοι, όλα τα επιπλέον προσόντα ισότιμα, όλες οι προϋπηρεσίες ισότιμες, αφού όλοι θα μπορούσαν να απορροφηθούν. Πάει αυτό όμως, δεν γίνεται πια. Ψάχνουμε το δικαιότερο σύστημα για την προβληματική κατάσταση που ζούμε τώρα. Λες πως τα πτυχία μας αποδεικνύουν ότι είμαστε ικανοί για το επάγγελμα μας. Μα οι εξετάσεις τύπου ΑΣΕΠ δεν καταργούν το πτυχίο σε περίπτωση αποτυχίας. Θα συνεχίζεις και είσαι φιλόλογος ή μαθηματικός. Επιλέξιμος για το δημόσιο δεν θα είσαι. Λες για όσους έχουν 10+ χρόνια προϋπηρεσίας και δέχτηκα πως αυτούς τους ανθρώπους που τους ξεγέλασες έτσι ως κράτος έχεις υποχρέωση να τους αποκαταστήσεις με μεταβατικό σύστημα. Λες για μεταπτυχιακά και σου λέω πως τα περισσότερα είναι της πλάκας αγορασμένα, αλλά και πάλι δέχομαι μεταβατικότητα. Και εκεί ξεγέλασε το κράτος, αν και προσπάθησαν και αυτοί να ξεγελάσουν. Τα λέω όλα αυτά ενώ μπήκα με μόρια νομικής στη φιλολογία, τελείωσα με άριστα, έκανα με υποτροφία μεταπτυχιακό και διδακτορικό και δεν θα δίδασκα με όλα αυτά χωρίς εξετάσεις στην κάτω ραχούλα που διδάσκω. Καταλαβαίνω να έχεις ενστάσεις για το πώς θα λειτουργήσει ο διαγωνισμός, αλλά όχι να θες να πάμε με την σειρά τα έτη αποφοίτησης. Όπως θα σου κακοφαινόταν εσένα αν έλεγα εγώ να διορίζονται όσοι έχουν πτυχίο πάνω από 8. Που δεν το λέω γιατί ξέρω καλύτερους από εμένα με πτυχίο 5-6.
Τα κολλέγια που είπε ο Lasid πάντως είναι ένα θέμα τι σόι πτυχία θα δώσουν. Αν είναι με εργασίες δηλαδή chatgpt θα αρχίσουν τα προβλήματα ποιότητας των αποφοίτων.
Ενώ οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων είναι όλοι ικανότατοι για να κάνουν σοβαρές επιστημονικές εργασίες με βιβλιογραφία και κριτική και πρωτοτυπία. Ενταξει ας σοβαρευτούμε λίγο. Το θέμα με τα κολλέγια είναι ότι δεν κρατάνε ούτε τα προσχήματα και βασικά το ταξικό κομμάτι, ότι μπορεί να μην θεωρείσαι καλός για να μπεις στο πανεπιστήμιο αλλά αν εχεις λεφτά αγοράζεις πτυχίο. Μην παριστάνουμε όμως ότι οι σπουδές στην Ελλάδα είναι σοβαρές και δύσκολες. Εδώ σπουδάσαμε και ξέρουμε τα χάλια.
Εγώ το ξαναλέω. Κανένας από τους ενεργούς αναπληρωτές δε θέλει να κάτσει να διαβάσει (λογικότατο), αρκετοί από τους μη ενεργούς δε θέλουν ούτε αυτοί (λογικό), αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι οι μισοί και παραπάνω ταυτόχρονα φοβούνται ότι δε θα περάσουν τη βάση κι όχι γιατί δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν κλπ. Κι ανύπαντροι, χωρίς υποχρεώσεις να ήταν, πάλι θα φοβόντουσαν. Στο πανεπιστήμιο δίνεις 4-5 φορές ένα μάθημα αν χρειαστεί. Εδώ είναι μια κι έξω κι αυτό φοβίζει.
Οι μόνιμοι θα έλεγα να ασχοληθούν με τα πραγματικά προβλήματα του κλάδου όπως οι χαμηλοί μισθοί (είδατε την αμοιβή μου για το μήνα ) οι συνθήκες εργασίες πχ 27 μαθητές ανά τάξη κτλ και αφηστε τα συστηματα διορισμου που δεν σας αφορουν κιολας...
Ναι, κοίταξε όμως. Δε γίνεται να διορίζονται δεκάδες χιλιάδες εκτός γραπτού και μετά να λες γραπτός για τους επόμενους. Λογικό οι επόμενοι να αισθανθούν οι μ@λ@κες της υπόθεσης. Όπως οι μ@λ@κες της υπόθεσης αισθάνονταν οι ασεπίτες όταν έβλεπαν τα 24μηνα 30μηνα 40% να μπουκάρουν απ' το παράθυρο και μαζικά.