*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 180509 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #868 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 05:57:30 pm »
Θυμάται κάποιος όταν ήρθε ο νόμος Γαβρόγλου και αφαιρέθηκαν τα μόρια Ασεπ αυτών που είχαν μετάσχει σε προηγούμενο γραπτό αν δόθηκε μεταβατική περίοδος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:41:41 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #869 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 08:24:25 pm »
Θυμάται κάποιος όταν ήρθε ο νόμος Γαβρόγλου και αφαιρέθηκαν τα μόρια Ασεπ αυτών που είχαν μετάσχει σε προηγούμενο γραπτό αν δόθηκε μεταβατική περίοδος;
Φυσικά και δε δόθηκε.

Αποσυνδεδεμένος Fani 35

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 853
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή είναι μπροστά...
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #870 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 09:04:28 pm »
Θεωρώ πως όταν αλλάζει ένα σύστημα, η καλύτερα ο τρόπος με τον οποίο ο καθένας προγραμμάτισε την επαγγελματική- προσωπική ζωή του, καλό είναι να υπάρχει μια μεταβατική.

Αποσυνδεδεμένος math02063

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #871 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 08:29:44 am »
Δεν πολυπιστεύω στο φίλτρο του παλιού γραπτού. Η σφαγή γίνονταν στα παιδαγωγικά που αν ήσουν καλός παπαγάλος ξεγλύστραγες.
Δεν μου έχει τύχει συνάδελφος να μην γνωρίζει το αντικείμενο.
Υπάρχουν πολλοί όμως που δεν τα καταφέρνουν με το μάθημα για διάφορους λόγους. Δεν μπορούν να μεταδώσουν, δεν τα παν καλά με τα παιδιά, βαριούνται κλπ. Θέλει και λίγο ταλέντο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:41:41 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11641
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #872 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 09:35:18 am »
Δεν πολυπιστεύω στο φίλτρο του παλιού γραπτού. Η σφαγή γίνονταν στα παιδαγωγικά που αν ήσουν καλός παπαγάλος ξεγλύστραγες.
Δεν μου έχει τύχει συνάδελφος να μην γνωρίζει το αντικείμενο.
Υπάρχουν πολλοί όμως που δεν τα καταφέρνουν με το μάθημα για διάφορους λόγους. Δεν μπορούν να μεταδώσουν, δεν τα παν καλά με τα παιδιά, βαριούνται κλπ. Θέλει και λίγο ταλέντο.

Μη σκέφτεσαι μόνο τους μαθηματικούς. Υπάρχουν και άλλες ειδικότητες στις οποίες όντως μπορεί κάποιος να μην κατέχει καλά το αντικείμενο.
Εξάλλου από δω και πέρα στους πίνακες θα μπαίνουν και απόφοιτοι κολλεγίων, όχι μόνο πανεπιστημίων. Για αυτό χρειάζεται το φίλτρο.

Συμφωνώ ότι κάποιοι δεν έχουν μεταδοτικότητα, δεν τα παν καλά με τα παιδιά, βαριούνται κλπ. Σίγουρα θέλει και λίγο ταλέντο.

Αποσυνδεδεμένος Lino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #873 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 09:44:26 am »

Ως προς την ύλη έχεις δίκιο. Είπα κι εγώ ότι πρέπει να εξετάζεται αυτό που θα κληθείς να διδάξεις.

Αν η ύλη είναι τέτοια, όλοι ή σχεδόν όλοι θα περάσουν τη βάση, και μεγάλο ποσοστό θα γράψουν άριστα. Ο παλιός γραπτός Ασεπ ήταν ένα καλό σύστημα για να ξεδιαλέξεις αυτούς που έχουν καλές ακαδημαικές γνώσεις, αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη πρακτική αξία μέσα στην τάξη.

Σχολιάζεις έναν Γραπτό Ασεπ με δομή που υπάρχει μόνο στο μυαλό σου, με ύλη σχολική, δύο στάδια κλπ. Εγώ (εμείς) σχολιάζουμε τα αρνητικά του γραπτού Ασεπ όπως εφαρμόστηκε και θα ξαναεφαρμοστεί (ίσως). Και μάλιστα αυτή τη φορά απ ότι φαίνεται θα είναι ακόμη χειρότερο το πλαίσιο, γιατί θα πρέπει ΚΑΙ να διαβάσεις για διαγωνισμό ΚΑΙ να μαζέψεις εκατό πτυχία.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #874 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 10:13:52 am »
Αν η ύλη είναι τέτοια, όλοι ή σχεδόν όλοι θα περάσουν τη βάση, και μεγάλο ποσοστό θα γράψουν άριστα. Ο παλιός γραπτός Ασεπ ήταν ένα καλό σύστημα για να ξεδιαλέξεις αυτούς που έχουν καλές ακαδημαικές γνώσεις, αλλά αυτό δεν έχει ιδιαίτερη πρακτική αξία μέσα στην τάξη.

Σχολιάζεις έναν Γραπτό Ασεπ με δομή που υπάρχει μόνο στο μυαλό σου, με ύλη σχολική, δύο στάδια κλπ. Εγώ (εμείς) σχολιάζουμε τα αρνητικά του γραπτού Ασεπ όπως εφαρμόστηκε και θα ξαναεφαρμοστεί (ίσως). Και μάλιστα αυτή τη φορά απ ότι φαίνεται θα είναι ακόμη χειρότερο το πλαίσιο, γιατί θα πρέπει ΚΑΙ να διαβάσεις για διαγωνισμό ΚΑΙ να μαζέψεις εκατό πτυχία.
Και αυτό που λέω εγώ κι αυτό που σχολιάζετε εσείς, μέχρι να ψηφιστεί είναι θεωρητικά. Μιλάτε επί πληροφοριών από σάιτς που φέτος μόνο (άσε τα προηγούμενα χρόνια) έχουν αποδειχθεί άκρως μη έγκυρα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #875 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 02:05:06 pm »
Μερικές σκόρπιες σκέψεις:
Έδωσα εξετάσεις ΑΣΕΠ χωρίς φροντιστήριο και χωρίς διάβασμα, τυχοδιωκτικά θα έλεγα μιας και δυο μέρες πριν ήμουν στην Αγγλία σε μεταπτυχιακό. Προϋπηρεσία μηδέν, οπότε δεν θα διοριζόμουν Ελλάδα εκείνη την περίοδο με την καμία. Η ζωή μου είχε πάρει άλλα μονοπάτια και αν δεν ήταν αυτός ο διαγωνισμός, θα είχα τελείως άλλη πορεία. Ήταν ας πούμε το μοναδικό παράθυρο για την ζωή που έχω τώρα. Την προηγούμενη των εξετάσεων τράκαρα με μηχανή και είχα πόνους αφόρητους παντού. Για όσους λένε πως σε μερικές ώρες παίζεται το μέλλον μας, να σας θυμίσω τις πανελλαδικές. Πάντα το μέλλον μας παίζεται και όχι σε ώρες, αλλά σε δευτερόλεπτα μερικές φορές.

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον trust no one. Λέω σχεδόν, γιατί παρόλο που η δικαιοσύνη του φτάνει μέχρι και να συγκρίνει τις ίδιες σχολές μεταξύ τους (που δεν τολμάει κανείς να το πει εδώ στην Ελλάδα), δεν δέχεται, όπως κατάλαβα, πως υπάρχουν καθηγητές με χαμηλό γνωστικό υπόβαθρο, κάτι που υποστηρίζω σφόδρα. Μπορεί να μην έχετε τα ίδια βιώματα ή να θεωρείτε όλοι πως είναι βαρεμάρα αυτό που εγώ βλέπω σαν ασχετοσύνη, δεν έχει σημασία. Επίσης για μένα όταν επιλέγεις ένα μόνιμο σύστημα, δύσκολο αλλά αξιοκρατικό, δεν αφήνεις έξω τους παλιούς. Δεν θα είχα θέμα να εξεταστώ ξανά ως μόνιμη, αν ήταν για λόγους εξυγίανσης. Επίσης θα ήταν τελείως άδικο μετά από τόσους διορισμούς να προσλαμβάνονται πλέον μόνο με γραπτό. Πάντα σε μια αλλαγή χρειάζεται μεταβατικός χρόνος, σαφώς καθορισμένος από πριν και πάντα όσοι βρίσκονται στο μεταβατικό στάδιο αδικούνται, αλλά όχι και έτσι... Φυσικά και συμφωνώ και με την επιμόρφωση και εξέταση σε παιδαγωγικά θέματα μετά το γνωστικό. Δεν σημαίνει πως κάποιος επειδή ξέρει μπορεί και να διδάξει, δεν είναι ικανή συνθήκη αυτή. Μάλιστα, όσο πιο εξειδικευμένη γνώση έχει, τόσο πιο μεγάλη η δυσκολία να διδάξει σε μικρές ηλικίες (όσοι έχουν διαβάσει τα παιδιά τους καταλαβαίνουν τι λέω).
Κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Οι εξετάσεις είναι το δικαιότερο όμως. Το πτυχίο δεν επαρκεί για τον διορισμό, δεν έχουμε θέσεις για όλους (κακώς). Οι εξετάσεις μας έδωσαν αξιοκρατικά το πτυχίο, οι εξετάσεις λοιπόν μπορούν να μας δώσουν αξιοκρατικά και την θέση εργασίας. Με εξετάσεις διαγωνίζονται και οι μαθητές μας...
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #876 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 02:23:10 pm »
Μερικές σκόρπιες σκέψεις:
Έδωσα εξετάσεις ΑΣΕΠ χωρίς φροντιστήριο και χωρίς διάβασμα, τυχοδιωκτικά θα έλεγα μιας και δυο μέρες πριν ήμουν στην Αγγλία σε μεταπτυχιακό. Προϋπηρεσία μηδέν, οπότε δεν θα διοριζόμουν Ελλάδα εκείνη την περίοδο με την καμία. Η ζωή μου είχε πάρει άλλα μονοπάτια και αν δεν ήταν αυτός ο διαγωνισμός, θα είχα τελείως άλλη πορεία. Ήταν ας πούμε το μοναδικό παράθυρο για την ζωή που έχω τώρα. Την προηγούμενη των εξετάσεων τράκαρα με μηχανή και είχα πόνους αφόρητους παντού. Για όσους λένε πως σε μερικές ώρες παίζεται το μέλλον μας, να σας θυμίσω τις πανελλαδικές. Πάντα το μέλλον μας παίζεται και όχι σε ώρες, αλλά σε δευτερόλεπτα μερικές φορές.

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον trust no one. Λέω σχεδόν, γιατί παρόλο που η δικαιοσύνη του φτάνει μέχρι και να συγκρίνει τις ίδιες σχολές μεταξύ τους (που δεν τολμάει κανείς να το πει εδώ στην Ελλάδα), δεν δέχεται, όπως κατάλαβα, πως υπάρχουν καθηγητές με χαμηλό γνωστικό υπόβαθρο, κάτι που υποστηρίζω σφόδρα. Μπορεί να μην έχετε τα ίδια βιώματα ή να θεωρείτε όλοι πως είναι βαρεμάρα αυτό που εγώ βλέπω σαν ασχετοσύνη, δεν έχει σημασία. Επίσης για μένα όταν επιλέγεις ένα μόνιμο σύστημα, δύσκολο αλλά αξιοκρατικό, δεν αφήνεις έξω τους παλιούς. Δεν θα είχα θέμα να εξεταστώ ξανά ως μόνιμη, αν ήταν για λόγους εξυγίανσης. Επίσης θα ήταν τελείως άδικο μετά από τόσους διορισμούς να προσλαμβάνονται πλέον μόνο με γραπτό. Πάντα σε μια αλλαγή χρειάζεται μεταβατικός χρόνος, σαφώς καθορισμένος από πριν και πάντα όσοι βρίσκονται στο μεταβατικό στάδιο αδικούνται, αλλά όχι και έτσι... Φυσικά και συμφωνώ και με την επιμόρφωση και εξέταση σε παιδαγωγικά θέματα μετά το γνωστικό. Δεν σημαίνει πως κάποιος επειδή ξέρει μπορεί και να διδάξει, δεν είναι ικανή συνθήκη αυτή. Μάλιστα, όσο πιο εξειδικευμένη γνώση έχει, τόσο πιο μεγάλη η δυσκολία να διδάξει σε μικρές ηλικίες (όσοι έχουν διαβάσει τα παιδιά τους καταλαβαίνουν τι λέω).
Κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Οι εξετάσεις είναι το δικαιότερο όμως. Το πτυχίο δεν επαρκεί για τον διορισμό, δεν έχουμε θέσεις για όλους (κακώς). Οι εξετάσεις μας έδωσαν αξιοκρατικά το πτυχίο, οι εξετάσεις λοιπόν μπορούν να μας δώσουν αξιοκρατικά και την θέση εργασίας. Με εξετάσεις διαγωνίζονται και οι μαθητές μας...
Δεν είπα ότι δε δέχομαι ότι υπάρχουν άσχετοι με το γνωστικό αντικείμενο. Είπα ότι δεν έχω δει εγώ. Όταν μπαίνεις σε μια τάξη "γιατί ήρθε η σειρά σου" (άσχετα αν έχεις πτυχίο με 5 στα 17 χρόνια) και διορίζεσαι πάλι "γιατί ήρθε η σειρά σου" (συμπλήρωσες Χ μήνες προϋπηρεσίας), ποιος ξέρει τί ξες κι αν ξες. Χώρια του ότι σε όλα τα επαγγέλματα υπάρχουν καλοί και κακοί.

Η εξέταση στα παιδαγωγικά και στη διδακτική που λες, πέφτει πάλι στην ίδια συζήτηση με την αξιολόγηση. Ποιος θα με αξιολογήσει; Με τι γνώσεις; Με τι κριτήρια; Πόσο αντικειμενικά; Τί συνέπειες θα υπάρξουν αν κριθώ ανεπαρκής; Γιατί αν είναι να απολυθώ, πρώτον επηρεάζει τη ψυχική μου κατάσταση κι άρα και την επίδοση μου και δεύτερον δίνει κίνητρο για ενδεχόμενο δόλο στον αξιολογητή, είτε να με ευνοήσει, είτε να με αδικήσει.

Υ.γ. Απειροελάχιστοι είναι αυτοί που αποδέχονται/παραδέχονται την αποτυχία τους χωρίς να ψάχνουν άλλοθι. Προσωπικά έλεγα ότι θα αποδεχόμουν να χάσω διορισμό από κάποιον άλλον σε καθεστώς γραπτού διαγωνισμού, μιας και θα τα είχε πάει καλύτερα. Τα έφερε έτσι η ζωή να χάσω τον διορισμό (τελικά διορίστηκα ως επιλαχών ελέω καθυστέρησης των διορισμών της ειδικότητας μου κατά 6 χρόνια), αλλά όχι λόγω καλύτερης βαθμολογίας, αλλά λόγω απόλυτης προτεραιότητας αυτών που είχαν παιδαγωγική επάρκεια. Από τους 21 που διορίστηκαν έτσι, οι 20 είχαν γράψει χειρότερα από μένα. Σε όλα λοιπόν τα άλλα θέματα, πολύ σπάνια με βρίσκω να αποδέχομαι κι εγώ την αποτυχία μου.

Συνδεδεμένος thouvou000

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #877 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 08:23:13 pm »
Μερικές σκόρπιες σκέψεις:
Έδωσα εξετάσεις ΑΣΕΠ χωρίς φροντιστήριο και χωρίς διάβασμα, τυχοδιωκτικά θα έλεγα μιας και δυο μέρες πριν ήμουν στην Αγγλία σε μεταπτυχιακό. Προϋπηρεσία μηδέν, οπότε δεν θα διοριζόμουν Ελλάδα εκείνη την περίοδο με την καμία. Η ζωή μου είχε πάρει άλλα μονοπάτια και αν δεν ήταν αυτός ο διαγωνισμός, θα είχα τελείως άλλη πορεία. Ήταν ας πούμε το μοναδικό παράθυρο για την ζωή που έχω τώρα. Την προηγούμενη των εξετάσεων τράκαρα με μηχανή και είχα πόνους αφόρητους παντού. Για όσους λένε πως σε μερικές ώρες παίζεται το μέλλον μας, να σας θυμίσω τις πανελλαδικές. Πάντα το μέλλον μας παίζεται και όχι σε ώρες, αλλά σε δευτερόλεπτα μερικές φορές.

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον trust no one. Λέω σχεδόν, γιατί παρόλο που η δικαιοσύνη του φτάνει μέχρι και να συγκρίνει τις ίδιες σχολές μεταξύ τους (που δεν τολμάει κανείς να το πει εδώ στην Ελλάδα), δεν δέχεται, όπως κατάλαβα, πως υπάρχουν καθηγητές με χαμηλό γνωστικό υπόβαθρο, κάτι που υποστηρίζω σφόδρα. Μπορεί να μην έχετε τα ίδια βιώματα ή να θεωρείτε όλοι πως είναι βαρεμάρα αυτό που εγώ βλέπω σαν ασχετοσύνη, δεν έχει σημασία. Επίσης για μένα όταν επιλέγεις ένα μόνιμο σύστημα, δύσκολο αλλά αξιοκρατικό, δεν αφήνεις έξω τους παλιούς. Δεν θα είχα θέμα να εξεταστώ ξανά ως μόνιμη, αν ήταν για λόγους εξυγίανσης. Επίσης θα ήταν τελείως άδικο μετά από τόσους διορισμούς να προσλαμβάνονται πλέον μόνο με γραπτό. Πάντα σε μια αλλαγή χρειάζεται μεταβατικός χρόνος, σαφώς καθορισμένος από πριν και πάντα όσοι βρίσκονται στο μεταβατικό στάδιο αδικούνται, αλλά όχι και έτσι... Φυσικά και συμφωνώ και με την επιμόρφωση και εξέταση σε παιδαγωγικά θέματα μετά το γνωστικό. Δεν σημαίνει πως κάποιος επειδή ξέρει μπορεί και να διδάξει, δεν είναι ικανή συνθήκη αυτή. Μάλιστα, όσο πιο εξειδικευμένη γνώση έχει, τόσο πιο μεγάλη η δυσκολία να διδάξει σε μικρές ηλικίες (όσοι έχουν διαβάσει τα παιδιά τους καταλαβαίνουν τι λέω).
Κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Οι εξετάσεις είναι το δικαιότερο όμως. Το πτυχίο δεν επαρκεί για τον διορισμό, δεν έχουμε θέσεις για όλους (κακώς). Οι εξετάσεις μας έδωσαν αξιοκρατικά το πτυχίο, οι εξετάσεις λοιπόν μπορούν να μας δώσουν αξιοκρατικά και την θέση εργασίας. Με εξετάσεις διαγωνίζονται και οι μαθητές μας...
Μην συγχέεις διαφορετικά πράγματα. Άλλο οι πανελλαδικές εξετάσεις, άλλο οι εξετάσεις για να πάρεις πτυχία και άλλο οι εξετάσεις για τον διορισμό. Οι πανελλαδικές δίνονται διότι πριν απο αυτές δεν έχεις τίποτα που να δείχνει πόσο άξιος είσαι για να μπεις σε μια σχολή, οπότε πρέπει κάπως να φανεί, και όχι οι βαθμοί δεν αρκούν γιατί ξέρουμε πολλοί καλά πώς μπαίνουν κλπ. Εξετάσεις δίνουν σε πάρα πολλές χώρες για να μπουν σε πανεπιστήμια και σε κάποια δίνεται και μεγάλη μάχη ειδικά στις ασιατικές χώρες. Οι εξετάσεις στα πανεπιστήμια, οι οποίες είναι κάτι που ισχύει ανά την υφήλιο, δίνονται γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν βαθμοί στο πανεπιστήμιο, πώς να ξεχωρίσουν ποιοι ξέρουν το γνωστικό αντικείμενο. Οι εξετάσεις για να διοριστείς όμως τι αποδεικνύουν ακριβώς; Δώσαμε όλες τις παραπάνω εξετάσεις για να πάρουμε το πτυχίο, δώσαμε κι άλλες για να πάρουμε και άλλα προσόντα, δώσαμε, δώσαμε , δώσαμε, για να ξαναδώσουμε να αποδείξουμε τι; Ότι δώσαμε εξετάσεις; Ελπίζω να αστειεύεσαι ότι οι εξετάσεις είναι δίκαιος τρόπος διορισμού. Οι εξετάσεις στις 2 πρώτες περιπτώσεις που λέω είναι σχεδόν μονόδρομος ειδικά με το σύστημα της Ελλάδας αλλά οι εξετάσεις ΑΣΕΠ δεν είναι. Και επαναλαμβάνω μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Το ότι όλα ονομάζονται εξετάσεις δε σημαίνει ότι μπορείς να τα συγκρίνεις μη λαμβάνοντας υπόψη άλλους παράγοντες και το γενικότερο πλαίσιο στο οποίο υλοποιούνται αλλά κυρίως τον σκοπό για τον οποίο έχουμε τις συγκεκριμένες εξετάσεις . Είναι τυχαίο ότι τόσο για να μπεις στο πανεπιστήμιο όσο και για να το τελειώσεις όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και αλλού χρειάζονται εξετάσεις; Για πες μου εσύ σε πόσες χώρες έχεις δει άνθρωποι με πτυχία , μεταπτυχιακά κλπ να δίνουν και έξτρα εξετάσεις για να διοριστούν; Δε νομίζω ότι είναι πολλές αυτές οι χώρες...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 08, 2024, 08:24:52 pm από thouvou000 »

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #878 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 10:36:33 pm »
 @trust no one
Ανάμεσα σε φιλολόγους είναι πολύ εύκολο να δεις τι κατέχει ο καθένας και μόνο από την ομιλία, οπότε καταλαβαίνω να μην έχεις δει στην δική σου ειδικότητα, δεν το είπα για να προσβάλω. Μίλησα για κάτι που σε εμένα κάνει φοβερή εντύπωση. Έχεις αναφέρει όμως τους περισσότερους λόγους που συμβαίνει αυτό (εκτός του ότι έχει πέσει πλέον το επίπεδο σπουδών για να συμβαδίζει με το επίπεδο των φοιτητών).

Ρωτάς για το ποιος θα αξιολογήσει και σε μένα είναι οφθαλμοφανές πως πρέπει να αξιολογήσει μόνο πανεπιστημιακός που διδάσκει το αντικείμενο στο οποίο σε αξιολογεί. Σε καμία περίπτωση συνάδελφος δεν μπορεί να θέτει θέματα, όπως δεν έπρεπε να θέτει και στις πανελλήνιες. Το ό,τι χρειάζεται επαφή με την τάξη και εμπειρία δεν μου φτάνει. Δεν πήραμε το πτυχίο με εμπειρία, ούτε η εμπειρία είναι πανάκεια. Αν κριθείς ανεπαρκής η λογική λέει πως συμμετέχεις άλλη φορά, αυτή απέτυχες.
Αν εννοείς σε μόνιμο, εκεί πρέπει να λεχθούν πολλά, ξεφεύγει από το αν ο γραπτός είναι δίκαιο σύστημα διορισμού. Εγώ πάντως δέχομαι και να απολυθώ, αν αποτύχω. Την παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία μια "συνάδελφος" είπε χρόνια πολλά σε παιδί με αναπηρία. Της φάνηκε καλή ιδέα. Θεωρείς πως χρειάζομαι και άλλο λόγο για να πω πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά;
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 08, 2024, 10:49:22 pm από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #879 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 10:47:26 pm »
@thouvou000
Ούτε συγχέω πράγματα που διαχωρίζω η ίδια και βρίσκω το μόνο τους κοινό: την αναγκαστική επιλογή δηλ, ούτε αστειεύομαι όταν λέω πως οι εξετάσεις είναι ο πιο δίκαιος τρόπος διορισμού. Στο εξωτερικό δεν υπάρχει δημόσιος τομέας σαν αυτόν της Ελλάδας, ώστε να απαιτούνται γραπτές εξετάσεις για να διοριστούν δίκαια κάποιοι από τους έχοντες πτυχίο και όχι όλοι. Γιατί δεν χρειάζονται όλοι. Εκεί ξεχνάς όμως πως έχουν τις συνεντεύξεις. Θα προτιμούσες να εξεταστείς προφορικά λοιπόν; γιατί αυτό είναι οι σοβαρές συνεντεύξεις. Συν έλεγχος κάθε τρεις και λίγο, συν τη μη μονιμότητα... Πιθανόν να προτιμούσες. Δεν θα ήταν όμως αξιοκρατικές αν γινόταν στην Ελλάδα.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος manos84

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #880 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 11:33:09 pm »
Ποιος σου είπε πως δεν υπάρχει μονιμότητα στο εξωτερικό; Καταλαβαίνω την αφήγηση σε στυλ Πιέρ  για να να καταλήξει κανείς να μιλήσει υπέρ του γραπτού. Όχι όμως κ τόσο χοντροκομμένη παραπληροφόρηση.

Συνδεδεμένος thouvou000

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #881 στις: Δεκεμβρίου 08, 2024, 11:36:51 pm »
@thouvou000
Ούτε συγχέω πράγματα που διαχωρίζω η ίδια και βρίσκω το μόνο τους κοινό: την αναγκαστική επιλογή δηλ, ούτε αστειεύομαι όταν λέω πως οι εξετάσεις είναι ο πιο δίκαιος τρόπος διορισμού. Στο εξωτερικό δεν υπάρχει δημόσιος τομέας σαν αυτόν της Ελλάδας, ώστε να απαιτούνται γραπτές εξετάσεις για να διοριστούν δίκαια κάποιοι από τους έχοντες πτυχίο και όχι όλοι. Γιατί δεν χρειάζονται όλοι. Εκεί ξεχνάς όμως πως έχουν τις συνεντεύξεις. Θα προτιμούσες να εξεταστείς προφορικά λοιπόν; γιατί αυτό είναι οι σοβαρές συνεντεύξεις. Συν έλεγχος κάθε τρεις και λίγο, συν τη μη μονιμότητα... Πιθανόν να προτιμούσες. Δεν θα ήταν όμως αξιοκρατικές αν γινόταν στην Ελλάδα.
Γιατί μένεις μόνο σε αυτό που είπα για το εξωτερικό και δεν στέκεσαι στο βασικό που είπα; Σύγκρινες ανόμοια πράγματα. Εξετάσεις τύπου πανελλαδικές που αναγκαστικά πρέπει να τις δώσεις για να βγάλεις τον βαθμό που θα σε οδηγήσει στην επιλογή σχολή με τα ανάλογα μόρια , με τις εξετάσεις ΑΣΕΠ που είναι άχρηστες διότι πολύ απλά τα πτυχία μας αποδεικνύουν ότι είμαστε ικανοί για το επάγγελμα μας. Άρα προς τι οι εξετάσεις αυτές; Τι διαχωρίζουν; Δηλαδή εάν εκείνη την ημέρα εγώ γράψω χειρότερα από σένα σημαίνει ότι είμαι χειρότερος κι ας έχω βαθμό 10 κι εσύ 6 για παράδειγμα; Ούτε καν και γιατί αυτό; Μα μπορεί να συμβεί το οτιδήποτε εκείνη την ημέρα και να πας χάλια ενώ ο βαθμός του πτυχίου δεν είναι βαθμό από μια διαδικασία αλλά προσπάθεια χρόνων και πολλαπλών εξετάσεων + όλες τις άλλες εξετάσεις από μεταπτυχιακά και άλλα πτυχία. Άρα , ποιος πραγματικά ο σκοπός του γραπτου ΑΣΕΠ; Κανένας απολύτως . Είναι ένα αποτυχημένο σύστημα και γι'αυτό το λόγο δεν έχει επαναφερθεί εδώ και πολλά χρόνια γιατί απλά είναι αποτυχημένος. Σε μια εποχή που σε άλλες χώρες δε σου ζητάνε καν μεταπτυχιακό και σε παίρνουν απλά με το πτυχίο σου εδώ καταντήσαμε να λέμε ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι το πιο δίκαιο σύστημα, που σου ζητάει να αποδείξεις αυτά που έχεις αποδείξει 1 εκατομμύριο φορές μέχρι τώρα. Δεν ξέραμε να δίνουμε εξετάσεις μέχρι τα 40 χρόνια για την μονιμοποίηση. Δεν μιλάω μόνο για μένα εδώ αλλά για όλους. Για φαντάσου καθηγητές στην δευτεροβάθμια που είναι 40+ να δίνουν εξετάσεις από την αρχή για την μονιμοποίηση; Ωραία κατάσταση ε; Αν θέλουν να φέρουν γραπτό, να τον βάλουν μόνο για όσους βγαίνουν τώρα από τις σχολές, τους νεότερους που ούτε κοπιάσανε να γυρνάνε όλη τη χώρα ούτε έχουν τις ίδιες αντοχές με ανθρώπους που έχουν 10+ χρόνια προυπηρεσίας ή κοντεύουν τα 10 χρόνια ούτε πήγανε για μεταπτυχιακά ούτε, ούτε , ούτε. Αλλά να σου πω από την άλλη ούτε για τους νέους θέλω να μπει γραπτός γιατί το θεωρώ σκάρτο σύστημα. Να δίνει ο άλλος πόσο κόπο να περάσει τις πανελλήνιες, φροντιστήρια, άγχος, χρήματα , να δίνεις άλλα τόσα για τις σπουδές + τα χρόνια που ξόδεψες για να τα κάνεις όλα αυτά για να σου πει το κράτος " φίλε, δε αρκούν όλα αυτά. Έλα δώσε και έξτρα εξετάσεις γιατί έτσι μου κάπνισε ότι όλα όσα έχεις αποδείξει πρέπει να τα ξανα-αποδείξεις". Ασε μας ρε συ συνάδελφε που αυτό το έκτρωμα σου φαντάζει και το πιο δίκαιο. Και όχι δεν είμαι από αυτούς που θεωρούσαν τον γραπτό καλό και μετά άλλαξαν ρότα και υποστηρίζω το νομοσχέδιο ΓΑΒ. Εκείνο κι αν ήταν έκτρωμα. Όπως είπα και πιο πάνω η επετηρίδα ήταν το πιο δίκαιο και ακόμη και με όσα χαρτιά έχω πάρει κι εγώ αλλά και άλλοι συνάδελφοι, αν είναι να πάμε σε ένα άλλο σύστημα 100 φορές να πάμε πίσω στην επετηρίδα αλλά αυτό βλέπεις δεν τους συμφέρει γιατί δεν παίζονται φράγκα από πίσω βλέπεις. Αλλά αν με ρωτάς με την τωρινή κατάσταση ένας γραπτός είναι 100 φορές χειρότερος από ότι ήταν πριν 5 και 10 χρόνια για προφανείς λόγους.
Υ.Γ: Όσο για το εξωτερικό και το δημόσιο, σε πληροφορώ ότι υπάρχει κι εκεί μονιμότητα. Προφανώς δεν είναι παντού το ίδιο σύστημα. Σε πολλές χώρες ο ιδιωτικός έχει εισχωρήσει παντού αλλά στην Ευρώπη τουλάχιστον δεν είναι έτσι τα πράγματα
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 08, 2024, 11:38:22 pm από thouvou000 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32810
  • Τελευταία: karabelia
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179665
  • Σύνολο θεμάτων: 19437
  • Σε σύνδεση σήμερα: 601
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 485
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.