*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 180541 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bo's

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #840 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 11:07:53 am »
Trust no one βλεπω εισαι παλιο μελος. Θελεις να μας πεις πως διοριστηκες; Επισης ποια ειναι η γνωμη σου για την αξιολογηση και τι θα ελεγες να συμπεριληφθουν και οι μονιμοι στον γραπτο διαγωνισμο; Με το δεδομενο παντα πως η μοναδικη διαφορα μονιμων αναπληρωτων ειναι εξ ορισμου η εργασιακη τους σχεση με το κρατος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:43:51 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3345
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #841 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 11:55:07 am »
Trust no one βλεπω εισαι παλιο μελος. Θελεις να μας πεις πως διοριστηκες; Επισης ποια ειναι η γνωμη σου για την αξιολογηση και τι θα ελεγες να συμπεριληφθουν και οι μονιμοι στον γραπτο διαγωνισμο; Με το δεδομενο παντα πως η μοναδικη διαφορα μονιμων αναπληρωτων ειναι εξ ορισμου η εργασιακη τους σχεση με το κρατος.
Ασεπίτης με το γραπτό του '08 είναι. Εσύ;

ΥΓ: Αυτή η ιστορία πως όσοι θεωρούν το γραπτό το δικαιότερο σύστημα είναι εχθροί των εκπαιδευτικών πρέπει να σταματήσει. Κι εγώ θεωρώ το γραπτό το δικαιότερο. Αυτό, όμως, που λέω είναι πως θα 'πρεπε ήδη ο Γαβρόγλου να 'χει βάλει γραπτό. Μετά από τόσους δεκάδες χιλιάδες διορισμούς εκτός γραπτού θα 'ναι απαράδεκτο να μπει τώρα για τους επόμενους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 07, 2024, 12:04:46 pm από leon. »

Αποσυνδεδεμένος thouvou000

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #842 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 12:47:28 pm »
Ασεπίτης με το γραπτό του '08 είναι. Εσύ;

ΥΓ: Αυτή η ιστορία πως όσοι θεωρούν το γραπτό το δικαιότερο σύστημα είναι εχθροί των εκπαιδευτικών πρέπει να σταματήσει. Κι εγώ θεωρώ το γραπτό το δικαιότερο. Αυτό, όμως, που λέω είναι πως θα 'πρεπε ήδη ο Γαβρόγλου να 'χει βάλει γραπτό. Μετά από τόσους δεκάδες χιλιάδες διορισμούς εκτός γραπτού θα 'ναι απαράδεκτο να μπει τώρα για τους επόμενους.
Τι είναι λέει ο γραπτός; Το δικαιότερο σύστημα; Που μια διαδικασία κρίνει την αξία ενός εκπαιδευτικού; Είμαστε με τα καλά μας τώρα; Αν είναι έτσι τότε τι ρόλο έχει το πτυχίο; Το ξέρετε ότι σε καμία χώρα δεν υπάρχουν εξετάσεις για να διοριστείς; Πας με το πτυχίο και τα προσόντα σου, μεταπτυχιακά κλπ, περνάς συνέντευξη και μπαίνει σε σειρά, με βάση τα μόρια που λάβεις, κάτι σαν τον προσοντολόγιο δηλαδή απλά σε πολλές χώρες έχει συνέντευξη, ιδιαίτερα αν πρόκειται για ιδιωτικό τομέα. Άκου λέει ο γραπτός δίκαιο σύστημα. Από που κι ως που είναι δίκαιο σύστημα κάτι που σου απαξιώνει ουσιαστικά το πτυχίο και σε κρίνει από την αρχή και μάλιστα σε κρίνει σε κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το αν είσαι καλός δάσκαλος ή όχι γιατί ο δάσκαλος κρίνεται από τους μαθητές και τους γονείς όχι από μια γραπτή διαδικασία. Δεν φαίνεται στον γραπτό ο καλός δάσκαλος. Προφανώς δεν φαίνεται ούτε από το προσοντολόγιο αλλά τουλάχιστον το προσοντολόγιο δεν απαξιώνει το πτυχίο. Το καλύτερο και πιο δίκαιο σύστημα είναι της επετηρίδας γιατί η σειρά πρόσληψης και διορισμού έπρεπε να είναι ανέκαθεν η σειρά με την οποία πήρε κάποιος το πτυχίο, διότι και δε σου απαξιώνει το πτυχίο και υπάρχει μια σωστή σειρά, διότι προηγούνται αυτοί που μπήκαν παλαιότερα και είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία και μετά οι νεότεροι. Για κάποιους αυτό ακούγεται άκυρο ιδιαίτερα με τα όσα είπα και πιο πάνω. Κανένα σύστημα δεν είναι τέλειο. Όλα έχουν ένα βαθμό αδικίας προς κάποια μερίδα αλλά το σίγουρο είναι ένα: ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι το χειρότερο γιατί από όλα τα συστήματα αυτό είναι το μοναδικό που σε ακυρώνει τελείως σε μια μέρα ως εκπαιδευτικό μέσα από μια διαδικασία 3 ωρών

Αποσυνδεδεμένος φυσικόςφυσικά

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #843 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 12:50:20 pm »
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά αν έχεις κοπιάσει και έχεις αποκτήσει και διδακτορικό, που ειναι ο ανώτατος τίτλος σπουδών, γιατί να πρέπει να αποδείξεις ότι γνωρίζεις το αντικείμενό σου στο οποίο έχεις εξειδικευτεί (εννοώ με γραπτές εξετάσεις πάλι) προκειμένου να μπεις σε ένα σχολείο και να διδάξεις; αν είναι δυνατόν. Τόσα χρόνια εξετάσεων και διαδικασιών αξιολόγησης πάνε χαμένα έτσι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:43:51 »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #844 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 01:38:39 pm »


Το ποσοστό ατόμων που αναφέρεις που όχι απλά επιτυγχάνει σε εξετάσεις αλλά είναι και σε υψηλές θέσεις για μένα είναι το 0.01% εσένα πλειοψηφία; Αν κάποιος μένει μακριά από μια πόλη που γίνεται ένα μεταπτυχιακό δεν μπορεί ούτε και να σπουδάσει σε άλλη πόλη για το πρώτο του πτυχίο. Οι φοιτητικές εστίες καλύπτουν και μεταπτυχιακα προγράμματα πχ στη Θεσσαλονίκη. Αγγλικά μαθαίνεις και στο σχολείο άρα δεν είναι νέα γνώση.
Όσον αφορά αυτό καθ' αυτό το σύστημα γραπτών εξετάσεων υπάρχουν και άλλες δυσκολίες και αδικίες που αναφέρθηκαν.

Ας πούμε ότι διαφωνούμε και να το κλείσουμε γιατί όσο πιο βαθιά το πάμε θα αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι όλα τόσο δίκαια όπως τα παρουσιάζεις.

Μαθαίνεις στο σχολείο αγγλικά επιπέδου proficiency; Είναι σα να λες ότι μαθαίνεις μαθηματικά στο σχολείο, άρα δε χρειάζεται η σχολή του μαθηματικού. Απλά δεν ισχύει. Το 0.01% είναι μεγαλύτερο από το 0% που αντιστοιχεί στους νέους πτυχιούχους που μπορούν να διοριστούν με το τωρινό σύστημα. Το αν δεν έχει μάθει κανένας να οργανώνει το διάβασμα του σε 12 χρόνια σχολείου + 4 χρόνια πανεπιστημίου, ίσως λέει κάτι για το επίπεδο των σπουδών. Λέω εγώ τώρα. Δηλαδή ήξερε να διαβάζει μόνος του για 40 μαθήματα και να κάνει εργασίες, πτυχιακή, πολλοί μεταπτυχιακό και διδακτορικό, αλλά δε μπορεί να διαβάσει μόνος του για τον γραπτό ΑΣΕΠ. Κι αυτό εσύ το θεωρείς φυσιολογικό ας πούμε.

Το πτυχίο είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνεις εκπαιδευτικός. Κι είναι η μόνη απαραίτητη προϋπόθεση. Το μεταπτυχιακό ΔΕΝ είναι. Έχει καταλήξει να είναι.

Αποσυνδεδεμένος Lino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #845 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 01:40:59 pm »
Γραπτός ΑΣΕΠ vol 4563409:
- Χαωτική, ασαφής ύλη, που περιλαμβάνει πρακτικά όλη την ύλη του πανεπιστημίου.
- Εξέταση σε εξειδικευμένα θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου, που δεν σχετίζονται με τη σχολική τάξη. Κατά την προσωπική (και μικρή) μου εμπειρία στα σχολεία, όσοι συνάδελφοι αντιμετώπιζαν προβλήματα μέσα στην τάξη, αυτά δεν είχαν να κάνουν με το ότι δεν γνώριζαν το γνωστικό τους αντικείμενο.
- Το ίδιο κράτος και με έκρινε ικανό κάτοχο πτυχίου, μου ζητάει να επανεξετάσει την γνωστική μου επάρκεια. WTF;
- Ένας 40άρης σε καμία περίπτωση δεν διαγωνίζεται επί ίσοις όροις με έναν 25άρη - ο πρώτος έχει πολύ περισσότερες υποχρεώσεις και αντικειμενικές δυσκολίες.
- Δεν γίνεται να ισχυρίζεται κάποιος ότι "όποιος διαβάζει, γράφει, στο χέρι του είναι", όταν είναι γνωστό ότι στους περισσότερους κλάδους οι διαθέσιμες θέσεις είναι πολύ λιγότερες από τους υποψήφιους. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι γράψουν άριστα, θα προσληφθεί μόνο το μικρό ποσοστό που προβλέπουν οι θέσεις.


Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #846 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 01:43:03 pm »
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά αν έχεις κοπιάσει και έχεις αποκτήσει και διδακτορικό, που ειναι ο ανώτατος τίτλος σπουδών, γιατί να πρέπει να αποδείξεις ότι γνωρίζεις το αντικείμενό σου στο οποίο έχεις εξειδικευτεί (εννοώ με γραπτές εξετάσεις πάλι) προκειμένου να μπεις σε ένα σχολείο και να διδάξεις; αν είναι δυνατόν. Τόσα χρόνια εξετάσεων και διαδικασιών αξιολόγησης πάνε χαμένα έτσι.
Δηλαδή εσύ αν έχεις κάνει διδακτορικό πάνω στην επίδραση της τριβής στην πτήση των αεροπλάνων (τυχαίο θέμα), εξ ορισμού κατέχεις όλο το γνωστικό της φυσικής; Όσο πιο πάνω πας (μεταπτυχιακό, διδακτορικό), τόσο πιο πολύ εξειδικεύεις, άρα με τόσο μικρότερο υποσύνολο της επιστήμης σου καταπιάνεσαι. Δες παραπάνω που έβαλα την έξτρα μοριοδότηση που ίσχυε παλιά. Έκανε διάκριση πρώτον αν το μεταπτυχιακό σου είναι συναφές με το αντικείμενο (που το τωρινό σύστημα δεν κάνει) και δεύτερον έδινε παραπάνω μόρια αν ήταν πάνω στη διδακτική του αντικειμένου σου, μιας και να διδάξεις θα κληθείς κι όχι να κάνεις έρευνα π.χ. πάνω σε κάτι. Μη βαφτίζουμε το προσωπικό μας συμφέρον ή επιθυμία ως κάτι το λογικό, μόνο και μόνο γιατί έτσι μας συμφέρει.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #847 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 01:51:35 pm »
Γραπτός ΑΣΕΠ vol 4563409:
- Χαωτική, ασαφής ύλη, που περιλαμβάνει πρακτικά όλη την ύλη του πανεπιστημίου.
- Εξέταση σε εξειδικευμένα θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου, που δεν σχετίζονται με τη σχολική τάξη. Κατά την προσωπική (και μικρή) μου εμπειρία στα σχολεία, όσοι συνάδελφοι αντιμετώπιζαν προβλήματα μέσα στην τάξη, αυτά δεν είχαν να κάνουν με το ότι δεν γνώριζαν το γνωστικό τους αντικείμενο.
- Το ίδιο κράτος και με έκρινε ικανό κάτοχο πτυχίου, μου ζητάει να επανεξετάσει την γνωστική μου επάρκεια. WTF;
- Ένας 40άρης σε καμία περίπτωση δεν διαγωνίζεται επί ίσοις όροις με έναν 25άρη - ο πρώτος έχει πολύ περισσότερες υποχρεώσεις και αντικειμενικές δυσκολίες.
- Δεν γίνεται να ισχυρίζεται κάποιος ότι "όποιος διαβάζει, γράφει, στο χέρι του είναι", όταν είναι γνωστό ότι στους περισσότερους κλάδους οι διαθέσιμες θέσεις είναι πολύ λιγότερες από τους υποψήφιους. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι γράψουν άριστα, θα προσληφθεί μόνο το μικρό ποσοστό που προβλέπουν οι θέσεις.
Καλά ας γράψουν όλοι, ας γίνει αυτό που λες και το βλέπουμε. Οι περισσότεροι τρέμουν  ότι δε θα περάσουν καν τη βάση. Τότε θα έρθει το άλλο επιχείρημα (γιατί το "απέτυχα" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μας, είμαστε πτυχιούχοι άλλωστε, άσχετα αν δε μπορούμε να κάνουμε μια αίτηση σωστά ή να διαβάσουμε έναν οδηγό ή μια εγκύκλιο), "εκείνη τη μέρα δεν ήμουν καλά", "έχω άλλες υποχρεώσεις". Ως γνωστόν οι 25αρηδες τρέχουν ανέμελοι στα λιβάδια, γι'αυτό χτυπιούνται να πάνε αναπληρωτές στη Δ Δωδεκανήσου. Από χόμπι και βαρεμάρα.

Ως προς την ύλη έχεις δίκιο. Είπα κι εγώ ότι πρέπει να εξετάζεται αυτό που θα κληθείς να διδάξεις. Δε σε έκρινε το κράτος ικανό. Οι καθηγητές της σχολής σου σε έκριναν. Εδώ ζητάς δουλειά (μόνιμη) κι ο εργοδότης σου θέλει να δει τι πραγματικά ξέρεις. Είμαι σίγουρος ότι όλοι καταλαβαίνετε ότι έτσι είναι. Απλά δε θέλετε να δώσετε γραπτό διαγωνισμό και το καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Απλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε ξέρετε κι εσείς ότι δε στέκουν. Απλά είναι άκρως δημοφιλή στις ομάδες ΕΝΕΡΓΩΝ αναπληρωτών ή ανενεργών που είναι στα σκαριά να γίνουν ενεργοί. Δεν περιμένει κανείς να θέλετε να δώσετε οικειοθελώς εξετάσεις. Δεν είστε χαζοί. Αλλά είναι πολύ πιο έντιμο να πείτε ακριβώς αυτό κι όχι να προσπαθείτε να το ντύσετε με δήθεν αμφισβήτηση του πτυχίου σας. Γιατί πολύ απλά δε θα τολμούσατε σε οποιονδήποτε άλλον εργοδότη να πείτε "δε θα μου πάρεις συνέντευξη. Υποτιμάει το πτυχίο μου. Θα με προσλάβεις κατευθείαν".

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #848 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 02:11:54 pm »
Καλά ας γράψουν όλοι, ας γίνει αυτό που λες και το βλέπουμε. Οι περισσότεροι τρέμουν  ότι δε θα περάσουν καν τη βάση. Τότε θα έρθει το άλλο επιχείρημα (γιατί το "απέτυχα" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μας, είμαστε πτυχιούχοι άλλωστε, άσχετα αν δε μπορούμε να κάνουμε μια αίτηση σωστά ή να διαβάσουμε έναν οδηγό ή μια εγκύκλιο), "εκείνη τη μέρα δεν ήμουν καλά", "έχω άλλες υποχρεώσεις". Ως γνωστόν οι 25αρηδες τρέχουν ανέμελοι στα λιβάδια, γι'αυτό χτυπιούνται να πάνε αναπληρωτές στη Δ Δωδεκανήσου. Από χόμπι και βαρεμάρα.

Ως προς την ύλη έχεις δίκιο. Είπα κι εγώ ότι πρέπει να εξετάζεται αυτό που θα κληθείς να διδάξεις. Δε σε έκρινε το κράτος ικανό. Οι καθηγητές της σχολής σου σε έκριναν. Εδώ ζητάς δουλειά (μόνιμη) κι ο εργοδότης σου θέλει να δει τι πραγματικά ξέρεις. Είμαι σίγουρος ότι όλοι καταλαβαίνετε ότι έτσι είναι. Απλά δε θέλετε να δώσετε γραπτό διαγωνισμό και το καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Απλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε ξέρετε κι εσείς ότι δε στέκουν. Απλά είναι άκρως δημοφιλή στις ομάδες ΕΝΕΡΓΩΝ αναπληρωτών ή ανενεργών που είναι στα σκαριά να γίνουν ενεργοί. Δεν περιμένει κανείς να θέλετε να δώσετε οικειοθελώς εξετάσεις. Δεν είστε χαζοί. Αλλά είναι πολύ πιο έντιμο να πείτε ακριβώς αυτό κι όχι να προσπαθείτε να το ντύσετε με δήθεν αμφισβήτηση του πτυχίου σας. Γιατί πολύ απλά δε θα τολμούσατε σε οποιονδήποτε άλλον εργοδότη να πείτε "δε θα μου πάρεις συνέντευξη. Υποτιμάει το πτυχίο μου. Θα με προσλάβεις κατευθείαν".

Εντάξει στον ιδιωτικό σε απολύουν κατευθείαν. Αν θέλεις να μιλήσουμε με όρους ιδιωτικού που δεν υπάρχει μονιμότητα, γιατί να συνεχίζεις να έχεις τη θέση που έχεις ενώ κάποιος άλλος είναι πιθανόν να είναι ικανότερος από εσένα; Επειδή εξετάστηκες μια φορά πχ το 2002;   Αν παρόλαυτα η άποψη σου είναι αυτή και για τους μόνιμους, ότι δηλαδή πρέπει να εξετάζονται γραπτά ώστε να δουλευουν γενικά οι "ικανότεροι" και οι υπόλοιποι να βλέπουν την πόρτα της εξόδου πάω πάσο, είσαι φουλ αντικειμενικός.

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 222
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #849 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 02:38:29 pm »
Δεν θα γίνει γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς... μικροαλλαγές στο υπάρχον σύστημα θα γίνει.. κανονικά το άνοιγμα της ειδικής την άνοιξη του 2025.

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #850 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 02:47:28 pm »
Trust no one θέλεις να απασχοληθείς με κάτι στο σχολείο...? Ασχολήσου με τους μονίμους ...που οι περισσότεροι ζέχνετε από βολεψεμαρα...

Γίνετε απεργία και απεργώ εγώ ο αναπληρωτής και ο νεότερος διορισθέντας... σε σύλλογο 35 διδασκόντων...

Ας μην χαρακτηριζουμε προσωπικά automato
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 07, 2024, 02:49:10 pm από Elstam »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #851 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 03:00:21 pm »
Trust no one θέλεις να απασχοληθείς με κάτι στο σχολείο...? Ασχολήσου με τους μονίμους ...που οι περισσότεροι ζέχνετε από βολεψεμαρα...

Γίνετε απεργία και απεργώ εγώ ο αναπληρωτής και ο νεότερος διορισθέντας... σε σύλλογο 35 διδασκόντων...
Δηλαδή επειδή δε σου αρέσουν οι απόψεις μου, έβγαλες το συμπέρασμα ότι δεν έχω με κάτι να ασχοληθώ; Όταν βγάζω όμως τους πίνακες αναπληρωτών που επίσης δε με αφορούν, τότε καλά κάνω κι ασχολούμαι. Ελπίζω να διοριστείς εσύ και να αλλάξεις τα πάντα στο σχολείο και να μην κολλήσεις ποτέ βολεψεμάρα. Μακάρι, αλλά εγώ αυτό που έχω δει από την εμπειρία μου, είναι οι μέχρι χτες αναπληρωτές να λένε με περίσσια ευκολία "μέχρι πέρσι μου πάσαραν όσα τμήματα δεν ήθελαν, γιατί ήμουν αναπληρωτής. Τώρα επιτέλους θα διαλέξω κι εγώ αυτό που θέλω" (κι ας πάρει ο νυν αναπληρωτής ό,τι περισσεύει).

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #852 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 03:06:57 pm »
Εντάξει στον ιδιωτικό σε απολύουν κατευθείαν. Αν θέλεις να μιλήσουμε με όρους ιδιωτικού που δεν υπάρχει μονιμότητα, γιατί να συνεχίζεις να έχεις τη θέση που έχεις ενώ κάποιος άλλος είναι πιθανόν να είναι ικανότερος από εσένα; Επειδή εξετάστηκες μια φορά πχ το 2002;   Αν παρόλαυτα η άποψη σου είναι αυτή και για τους μόνιμους, ότι δηλαδή πρέπει να εξετάζονται γραπτά ώστε να δουλευουν γενικά οι "ικανότεροι" και οι υπόλοιποι να βλέπουν την πόρτα της εξόδου πάω πάσο, είσαι φουλ αντικειμενικός.
Δεν είπα να μιλήσουμε με όρους ιδιωτικού. Αλλά μην πάμε κι εντελώς στο άλλο άκρο. Καμιά επιχείρηση του κόσμου, δημόσια ή ιδιωτική δε διορίζει κάποιον πριν τον "ελέγξει", πέρα από τα τυπικά προσόντα του. Ειδικά όταν εσείς οι ίδιοι κράζετε για αγορασμένα μεταπτυχιακά, όταν όλοι γνωρίζουμε για πανεπιστημιακά φροντιστήρια που γράφουν μέχρι και διδακτορικές διατριβές. Δεν είναι η πλειοψηφία, αλλά ξαναλέω, όταν βλέπω τι είδους απορίες έχουν οι υποψήφιοι, πόσο δε μπορούν να κάνουν σωστά μια αίτηση, ούτε καν να συμπληρώσουν σωστά τα στοιχεία τους, ε λυπάμαι που δε μπορώ να δεχτώ τα τυπικά προσόντα ως απόδειξη ικανότητας.

Θα μου πεις είναι η επιτυχία στο διαγωνισμό; Όχι. Η δικιά μου πρόταση ήταν η εξής:

1. Εξέταση μόνο στο γνωστικό, με ύλη αντίστοιχη των σχολείων.
2. Οι διοριστέοι, 1 χρόνο επιμόρφωση σε παιδαγωγικές θεωρίες και μεθόδους διδασκαλίας (πρακτικά πράγματα όμως, όχι θεωρίες σε PowerPoint), με πλήρη μισθό.

Με αυτόν τον τρόπο στο βήμα 1 επιλέγονται οι καλύτεροι στο γνωστικό και στο βήμα 2 μαθαίνουν και να μεταδίδουν τις γνώσεις τους στους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5134
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #853 στις: Δεκεμβρίου 07, 2024, 03:10:28 pm »
Αυτο που λες δεν αναιρουν τα δικα μου...Σε σχολειο ειμαι δεν ξερω αν το καταλαβες...
Ξερεις οτι ειναι αληθεια...
Πραγματικά στα δημοτικά που είμαι εγώ, όχι δεν το βλέπω. Μπορεί να μην κάνουν όλοι το κάτι παραπάνω, αλλά οι μόνοι που έχω πετύχει να κάνουν κάτι λιγότερο από αυτό που πρέπει, είναι αυτοί που έχουν άλλου είδους θέματα και δεν παίρνουν καν τάξη οι περισσότεροι. Στη Δευτεροβάθμια δε ξέρω πώς είναι τα πράγματα. Μπορεί να υπάρχει βολεψεμάρα όπως λες, ή μπορεί να είναι παραίτηση από μακροχρόνια απογοήτευση. Όταν φτάσεις στα χρόνια υπηρεσίας τους, θα δεις πώς θα είσαι κι εσύ. Αν είσαι διαφορετικός, τότε μάλλον ήταν βολεψεμάρα. Αν έχεις γίνει ίδιος, τότε μάλλον κάτι άλλο φταίει. Εσύ προς το παρόν έχεις στόχο τον διορισμό. Μετά θα έχεις τη μετάθεση. Μετά τη βελτίωση θέσης στο σχολείο της επιλογής σου. Μετά από αυτό θα είναι το δύσκολο. Όταν πλέον θα έχεις "βολευτεί".

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32811
  • Τελευταία: venouli25
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1179680
  • Σύνολο θεμάτων: 19438
  • Σε σύνδεση σήμερα: 672
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.