0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Trust no one βλεπω εισαι παλιο μελος. Θελεις να μας πεις πως διοριστηκες; Επισης ποια ειναι η γνωμη σου για την αξιολογηση και τι θα ελεγες να συμπεριληφθουν και οι μονιμοι στον γραπτο διαγωνισμο; Με το δεδομενο παντα πως η μοναδικη διαφορα μονιμων αναπληρωτων ειναι εξ ορισμου η εργασιακη τους σχεση με το κρατος.
Ασεπίτης με το γραπτό του '08 είναι. Εσύ;ΥΓ: Αυτή η ιστορία πως όσοι θεωρούν το γραπτό το δικαιότερο σύστημα είναι εχθροί των εκπαιδευτικών πρέπει να σταματήσει. Κι εγώ θεωρώ το γραπτό το δικαιότερο. Αυτό, όμως, που λέω είναι πως θα 'πρεπε ήδη ο Γαβρόγλου να 'χει βάλει γραπτό. Μετά από τόσους δεκάδες χιλιάδες διορισμούς εκτός γραπτού θα 'ναι απαράδεκτο να μπει τώρα για τους επόμενους.
Το ποσοστό ατόμων που αναφέρεις που όχι απλά επιτυγχάνει σε εξετάσεις αλλά είναι και σε υψηλές θέσεις για μένα είναι το 0.01% εσένα πλειοψηφία; Αν κάποιος μένει μακριά από μια πόλη που γίνεται ένα μεταπτυχιακό δεν μπορεί ούτε και να σπουδάσει σε άλλη πόλη για το πρώτο του πτυχίο. Οι φοιτητικές εστίες καλύπτουν και μεταπτυχιακα προγράμματα πχ στη Θεσσαλονίκη. Αγγλικά μαθαίνεις και στο σχολείο άρα δεν είναι νέα γνώση. Όσον αφορά αυτό καθ' αυτό το σύστημα γραπτών εξετάσεων υπάρχουν και άλλες δυσκολίες και αδικίες που αναφέρθηκαν.Ας πούμε ότι διαφωνούμε και να το κλείσουμε γιατί όσο πιο βαθιά το πάμε θα αρχίζεις να καταλαβαίνεις ότι δεν είναι όλα τόσο δίκαια όπως τα παρουσιάζεις.
Συμφωνώ απόλυτα. Ειδικά αν έχεις κοπιάσει και έχεις αποκτήσει και διδακτορικό, που ειναι ο ανώτατος τίτλος σπουδών, γιατί να πρέπει να αποδείξεις ότι γνωρίζεις το αντικείμενό σου στο οποίο έχεις εξειδικευτεί (εννοώ με γραπτές εξετάσεις πάλι) προκειμένου να μπεις σε ένα σχολείο και να διδάξεις; αν είναι δυνατόν. Τόσα χρόνια εξετάσεων και διαδικασιών αξιολόγησης πάνε χαμένα έτσι.
Γραπτός ΑΣΕΠ vol 4563409:- Χαωτική, ασαφής ύλη, που περιλαμβάνει πρακτικά όλη την ύλη του πανεπιστημίου.- Εξέταση σε εξειδικευμένα θέματα πανεπιστημιακού επιπέδου, που δεν σχετίζονται με τη σχολική τάξη. Κατά την προσωπική (και μικρή) μου εμπειρία στα σχολεία, όσοι συνάδελφοι αντιμετώπιζαν προβλήματα μέσα στην τάξη, αυτά δεν είχαν να κάνουν με το ότι δεν γνώριζαν το γνωστικό τους αντικείμενο.- Το ίδιο κράτος και με έκρινε ικανό κάτοχο πτυχίου, μου ζητάει να επανεξετάσει την γνωστική μου επάρκεια. WTF;- Ένας 40άρης σε καμία περίπτωση δεν διαγωνίζεται επί ίσοις όροις με έναν 25άρη - ο πρώτος έχει πολύ περισσότερες υποχρεώσεις και αντικειμενικές δυσκολίες.- Δεν γίνεται να ισχυρίζεται κάποιος ότι "όποιος διαβάζει, γράφει, στο χέρι του είναι", όταν είναι γνωστό ότι στους περισσότερους κλάδους οι διαθέσιμες θέσεις είναι πολύ λιγότερες από τους υποψήφιους. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι όλοι οι υποψήφιοι γράψουν άριστα, θα προσληφθεί μόνο το μικρό ποσοστό που προβλέπουν οι θέσεις.
Καλά ας γράψουν όλοι, ας γίνει αυτό που λες και το βλέπουμε. Οι περισσότεροι τρέμουν ότι δε θα περάσουν καν τη βάση. Τότε θα έρθει το άλλο επιχείρημα (γιατί το "απέτυχα" δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μας, είμαστε πτυχιούχοι άλλωστε, άσχετα αν δε μπορούμε να κάνουμε μια αίτηση σωστά ή να διαβάσουμε έναν οδηγό ή μια εγκύκλιο), "εκείνη τη μέρα δεν ήμουν καλά", "έχω άλλες υποχρεώσεις". Ως γνωστόν οι 25αρηδες τρέχουν ανέμελοι στα λιβάδια, γι'αυτό χτυπιούνται να πάνε αναπληρωτές στη Δ Δωδεκανήσου. Από χόμπι και βαρεμάρα. Ως προς την ύλη έχεις δίκιο. Είπα κι εγώ ότι πρέπει να εξετάζεται αυτό που θα κληθείς να διδάξεις. Δε σε έκρινε το κράτος ικανό. Οι καθηγητές της σχολής σου σε έκριναν. Εδώ ζητάς δουλειά (μόνιμη) κι ο εργοδότης σου θέλει να δει τι πραγματικά ξέρεις. Είμαι σίγουρος ότι όλοι καταλαβαίνετε ότι έτσι είναι. Απλά δε θέλετε να δώσετε γραπτό διαγωνισμό και το καταλαβαίνω. Ειλικρινά. Απλά τα επιχειρήματα που χρησιμοποιείτε ξέρετε κι εσείς ότι δε στέκουν. Απλά είναι άκρως δημοφιλή στις ομάδες ΕΝΕΡΓΩΝ αναπληρωτών ή ανενεργών που είναι στα σκαριά να γίνουν ενεργοί. Δεν περιμένει κανείς να θέλετε να δώσετε οικειοθελώς εξετάσεις. Δεν είστε χαζοί. Αλλά είναι πολύ πιο έντιμο να πείτε ακριβώς αυτό κι όχι να προσπαθείτε να το ντύσετε με δήθεν αμφισβήτηση του πτυχίου σας. Γιατί πολύ απλά δε θα τολμούσατε σε οποιονδήποτε άλλον εργοδότη να πείτε "δε θα μου πάρεις συνέντευξη. Υποτιμάει το πτυχίο μου. Θα με προσλάβεις κατευθείαν".
Trust no one θέλεις να απασχοληθείς με κάτι στο σχολείο...? Ασχολήσου με τους μονίμους ...που οι περισσότεροι ζέχνετε από βολεψεμαρα...Γίνετε απεργία και απεργώ εγώ ο αναπληρωτής και ο νεότερος διορισθέντας... σε σύλλογο 35 διδασκόντων...
Εντάξει στον ιδιωτικό σε απολύουν κατευθείαν. Αν θέλεις να μιλήσουμε με όρους ιδιωτικού που δεν υπάρχει μονιμότητα, γιατί να συνεχίζεις να έχεις τη θέση που έχεις ενώ κάποιος άλλος είναι πιθανόν να είναι ικανότερος από εσένα; Επειδή εξετάστηκες μια φορά πχ το 2002; Αν παρόλαυτα η άποψη σου είναι αυτή και για τους μόνιμους, ότι δηλαδή πρέπει να εξετάζονται γραπτά ώστε να δουλευουν γενικά οι "ικανότεροι" και οι υπόλοιποι να βλέπουν την πόρτα της εξόδου πάω πάσο, είσαι φουλ αντικειμενικός.
Αυτο που λες δεν αναιρουν τα δικα μου...Σε σχολειο ειμαι δεν ξερω αν το καταλαβες...Ξερεις οτι ειναι αληθεια...