*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 140237 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος alex1987

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #742 στις: Αύγουστος 28, 2024, 02:31:33 μμ »
Μενέλαος, επειδή η δική μου εμπειρία δείχνει διαφορετικά συμπεράσματα, επιτρέψτε μου να διαφωνήσω.
Κι ένα γενικό σχόλιο κ σε καμία περίπτωση επι προσωπικού:
έχω παρατηρήσει πως κάθε φορά που τίθεται το ζήτημα επαναφορας του γραπτού διαγωνισμού, πάντα υπάρχουν εκείνοι που σπεύδουν να πείσουν ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα κ ότι οι νεότερης ηλικίας, πάλι θα μείνουν απ' έξω.
Εάν ισχύει κάτι τέτοιο, κ οι μεγαλύτερης ηλικίας θεωρούν ότι πάντα θα βρισκονται σε πλεονεκτική θέση, δεν έχουν να φοβούνται τίποτα, πόσο μάλλον έναν γραπτό διαγωνισμό.
Πάντως, όταν είχα δοκιμαστεί στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό που εγινε - κ με τον οποίο κ διοριστηκα- θυμάμαι χαρακτηριστικά να βγαίνουν συνάδελφοι 40+ απογοητευμένοι κ απορημένοι: παρά την όποια εμπειρία κ τα πλεονεκτήματα της ηλικίας, δεν είχαν καταφέρει να γράψουν καλά.
Just saying..., 😉

Σχετικό και αυτό που παραθέτετε.οι συνάδελφοι που είναι χρόνια αναπληρωτές και δεν έχουν διοριστεί ,εν συνέχεια προχώρησαν σε προσοντολογιο( που όπως λέτε και εσείς αγοράσαν μεταπτυχιακά - είμαι ένας από αυτούς που κοπίασε ) και τώρα θα μπουν σε τριπάκι να διαβάσουν για γραπτό ΑΣΕΠ …δεν είναι λίγο άδικο;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:31 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #743 στις: Αύγουστος 28, 2024, 02:44:39 μμ »
https://www.proson.gr/ergasia/asep/44506_asep-plithos-aitiseon-stin-3gb-diorizontai-treis-stoys-10-epityhontes#goog_rewarded

Τα στατιστικά αποτελέσματα των επιτυχόντων του τελευταίου γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ που έγινε για όλο το δημόσιο το 2023, δηλώνουν ξεκάθαρα ότι μόνο ένα 10% ατόμων έως 30 ετών κατάφεραν να πιάσουν την βάση.

Δεν υφίσταται λοιπόν κανένα επιχείρημα υπέρ όσων δηλώνουν πως θα δίνονται ακριβώς ίδιες ευκαιρίες στους νέους.

Όπως και να έχει και ενδεχόμενη αλλαγή του συστήματος προσλήψεων-διορισμών εκπαιδευτικών να γίνει από το 2028-2029, δεν πρόκειται να έχει υποχρεωτική βαθμολογική βάση επιτυχίας/αποκλεισμού όπως στο παρελθόν.

Είδαν τα αποτέλεσματα της βαθμολογικής βάσης, που άφησε πολλές κενές θέσεις πίσω της και την κατήργησαν.
https://www.google.com/amp/s/www.proson.gr/ergasia/asep/47098_graptos-asep-katargeitai-i-basi-bathmologias-50-me-tropologia-kerameos%3famp

Ο ένας και ενιαίος πίνακας συμμετεχόντων θα συνεχίσει να είναι μοριοδοτικός, οπότε και πάλι θα ενισχύονται τα ακαδημαϊκά προσόντα και η προϋπηρεσία.

Και το 90% των ατόμων που θα έχουν προτεραιότητα θα είναι και πάλι άτομα άνω των 30 ετών 😊
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2024, 07:31:16 μμ από ΠΕ 23 »

Αποσυνδεδεμένος Slayer

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #744 στις: Αύγουστος 28, 2024, 02:47:49 μμ »
Σχετικό και αυτό που παραθέτετε.οι συνάδελφοι που είναι χρόνια αναπληρωτές και δεν έχουν διοριστεί ,εν συνέχεια προχώρησαν σε προσοντολογιο( που όπως λέτε και εσείς αγοράσαν μεταπτυχιακά - είμαι ένας από αυτούς που κοπίασε ) και τώρα θα μπουν σε τριπάκι να διαβάσουν για γραπτό ΑΣΕΠ …δεν είναι λίγο άδικο;;;

Ομοίως δηλαδή όσοι είμαστε 35+ έχουμε κάνει δύο μεταπτυχιακά ξένες γλώσσες σεμινάρια έχουμε ήδη δουλέψει μερικά χρόνια θα πρέπει να διαβάσουμε απ' την αρχή για άλλο σύστημα; Το θέμα δεν είναι κατά του γραπτού αλλά κατά των περιττών αλλαγών και της μη σταθερότητας. Δε γίνεται να αλλάζεις συστήματα συνέχεια μία να λες κάντε μεταπτυχιακά μετά τελικά άκυρο διαβάστε για εξετάσεις και μετα κάτι άλλο. Και όλα αυτά μόνο για το φαίνεσθαι γιατί στην πραγματικότητα αν θέλουν να διοριστούν αυτοί με τα λίγα προσόντα ας κάνει απλά παραπάνω διορισμούς δεν είναι θέμα συστήματος.( Εν τω μεταξύ μετά τους διορισμούς βλέπω που φτάνουν οι πίνακες και με εξαίρεση κάποιες ειδικότητες οι άλλες φτάνουν πολύ χαμηλά με πολύ λίγα προσόντα.

Αποσυνδεδεμένος Antoniozz

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #745 στις: Αύγουστος 28, 2024, 03:22:29 μμ »
Οι αλλαγες στο συστημα γενικα δεν ειναι καλες και θα πρεπει να ανακοινωνονται τρια χρονια πριν γινουν με επισημη ενημερωση. Δε γινεται να κανει καποιος τον προγραμματισμο του με βαση ενα συστημα και απο τη μια στιγμη στην αλλη να ερχονται τα πανω κατω. Οπως εγινε με τα διπλα μορια των δυσπροσιτων στο νομο Γαβρογλοθ που ηταν τεραστια αδικια. Αν υπαρχει σοβαρο κρατος, που δεν υπαρχει οποιος και να ειναι κυβερνων, αυτο θα εκανε.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:31 »

Αποσυνδεδεμένος Amaliam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #746 στις: Αύγουστος 28, 2024, 07:06:27 μμ »
Όσοι, νέοι κυρίως πτυχιούχοι, είναι υπέρ του γραπτού δεν πρέπει να παραβλέψουν τα εξής: συμμετοχή σε ένα γραπτό διαγωνισμό δεν θα έχει μόνο ο 25άρης που μόλις τέλειωσε, πιστεύει στις δυνάμεις του (και καλώς κάνει), αλλά και ο 40άρης με προϋπηρεσία και ίσως διδακτορικό. Και σίγουρα και σε έναν γραπτό θα πριμοδοτούνται (έστω και στοιχειωδώς) και τα όποια επιπλέον προσόντα, πράγμα καθόλα δίκαιο, που παναπεί ότι πάλι ο έχων μόνο το πτυχίο του θα βρἰσκεται σε μειονεκτική θέση. Το αν ἐνα ποσοστό 5 τοις εκατό νέων πτυχιούχων καταφέρουν και διοριστούν, δεν λύνει το πρόβλημα, αν και δημιουργεί κάποια ελπίδα που ο νέος εξάπαντος χρειάζεται, πράγμα καθόλα κατανοητό.

Και για να επαυξήσω τη σωστἠ λογική του viktor123, ας πούμε ότι πρόκειται να διοριστούν 10 άτομα και κάποιος έρχεται 11ος στη βαθμολογία και δεν διορίζεται, και παρά το γεγονός ότι έχει λιώσει στο διάβασμα, τι θα του πούμε; Ότι δεν αξίζει; Στις πνευματικές άλλωστε επιστήμες ή ειδικότητες και στις ανοιχτού τύπου ερωτήσεις ενός πιθανού γραπτού διαγωνισμού η καλή ή όχι βαθμολογία έγκειται και σε ποιον βαθμολογητή θα πέσεις. Εδώ και μία   λιγότερο ή περισσότερο μονάδα κάνει όντως τη διαφορά... επομένως να περί απολύτου αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας του γραπτού πρέπει να αναθεωρηθούν.

Πολλοί από εμάς ήμασταν κάποτε σαν εκείνους τους τωρινούς 25άρηδες που βλέπαμε τον γραπτό ΑΣΕΠ θετικά. Στρωθήκαμε και διαβάσαμε, περάσαμε και μάλιστα με υψηλή βαθμολογία, αλλά επειδή οι διορισμοί ήταν μετρημένα κουκιά, δεν διοριστήκαμε (και μάλιστα για λίγες θέσεις και παρἀ την υψηλή μας γραπτή βαθμολογία).

Αποφασίσαμε λοιπόν να αποκτήσουμε επιπλέον προσόντα, πρωτίστως λόγω της αγάπης για την επιστήμη μας αλλά και του όποιου οφέλους θα μας απέφεραν συν τω χρόνω. Και με τον νόμο Γαβρόγλου, εμείς οι παλαιοί επιτυχόντες και αδιόριστοι του ΑΣΕΠ βρεθήκαμε πάλι ψηλά στον πίνακα, γιατί δεν επαναπαυθήκαμε στο πτυχίο μας (όσοι συμφοιτητές μας το έκαναν είναι δυστυχώς ανύπαρκτοι), αλλά εργαστήκαμε και αποκτήσαμε επιπλέον προσόντα με αίμα και πολλές στερήσεις. Δεν πρέπει λοιπόν να υποτιμάτε αυτούς που είναι ψηλά στον πίνακα του προσοντολογίου. Πίσω από κάθε προσόν κρύβεται αγώνας, διάβασμα, στερήσεις, ενίοτε και επιτυχία σε γραπτό διαγωνισμό, αλλά και χρόνος που δεν γυρνάει πίσω.

Αλλά είναι και κάτι άλλο που συνειδητοποίησα προϊόντος του χρόνου: Ότι παρά την πλειάδα των νἐων 25άρηδων πτυχιούχων, υπάρχει μία μεγάλη μερίδα αδιόριστων εκπαιδευτικών που βρίσκεται ηλικιακά μεταξύ 40 και 60 χρονών και που πίσω από τον καθένα τους κρύβεται ένας προσωπικός γολγοθάς ετεροαπασχόλησης, αμείλικτων οικογενειακών υποχρεώσεων, αναπλήρωσης μακρυά από οικογένεια και παιδιά για χρόνια πολλά κλπ. κλπ. Άραγε, σκέφθηκα, ποιος δικαιούται από τη φύση ή τον Θεό, αν θέλετε, την αποκατάσταση; Σίγουρα αυτοί, απάντησα, γιατί θεώρησα ότι σε αυτούς το χρωστἀει πρωτίστως η κοσμική δικαιοσύνη. Αλλωστε ώριμο δεν σε κάνουν μόνο τα πτυχία, αλλά κυρίως η πείρα και οι δυσκολίες της ζωής. Και τα παιδιά που διδάσκουμε φαίνεται να χρειάζονται πιο πολύ την πείρα ζωής που έχουμε και λιγότερο την καλή γνώση του αντικειμένου διδασκαλίας. Το τελευταίο εξάλλου πιστοποιείται (θεωρητικά τουλάχιστον) μέσω του πτυχίου.

Αναρωτήθηκε, τέλος, κανείς, γιατί έχουμε μεγάλους ηλικιακά εκπαιδευτικούς; Τυχαίο; Μήπως η κοσμική δικαιοσύνη θεωρεί αυτούς καταλληλότερους από τους 25άρηδες; Όσοι είστε πάνω από 40 ετών και έχετε περάσει αναγκαστικά τις ανάλογες δυσκολίες στη ζωή σίγουρα θα με καταλάβατε, οι μικρότεροι θα καταλάβετε συν τω χρόνω...

Θέλω να πω κλεινοντας ότι και γραπτός να γίνει πάλι οι ίδιοι θα διορίζονται... αυτό επιβεβαιώνεται άλλωστε και με μία στατιστική έρευνα...
έτσι ακριβώς!

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #747 στις: Αύγουστος 28, 2024, 07:20:20 μμ »
Το επιχείρημα "δίκαιο είναι ότι τον συμφέρει τον καθένα" είναι αφελές, ισοπεδωτικό, "ξεπλενιστικό", εφάμιλλο του "καταδικάζουμε τη βια απ' όπου κι αν προέρχεται" και δυστυχώς αναπαράγεται κατά κόρον στο φόρουμ.

Για να πετύχει ένα "σύστημα διορισμών" πρέπει να είναι συμβιβαστικό, να προέρχεται από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, να προσπαθεί να γεφυρώσει διαφορές, μα πάνω από όλα να οδηγεί σε διορισμό κι όχι σε αιώνια αναπλήρωση. Αυτά τα στοιχεία τα έχει κατ΄εμέ το γαβρόγλειο σύστημα ("προσοντολόγιο") κι απόδειξη αποτελεί το γεγονός ότι ενώ διορίστηκαν χιλιάδες με αυτό, οι πολέμιοι ακούστηκαν πολύ περισσότερο. Προσέφυγαν εναντίον του οι πάντες (ασεπίτες, εκπαιδευτικοί με υψηλή προϋπηρεσία, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, ειδικών κατηγοριών, κ.ο.κ.) κι όμως άντεξε και συνεχίζει.
 
Το να γίνει γραπτός, είτε μαλακός είτε σκληρός, για να πετύχει κάποιος και να καταλήξει να κάνει τουρνέ ως αναπληρωτής κάθε χρόνο σε Κυκλάδες ή Δωδεκάνησα, το 2024 όπου περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης θα είχες στη ζούγκλα με κανίβαλους, είναι για μένα ήττα της ανθρωπότητας και το γράφω με ειλικρίνια, χωρίς ίχνος ελιτισμού!

Για αυτό οποιοδήποτε σύστημα υιοθετηθεί στο μέλλον, πρέπει να εξασφαλίζει στους επιτυχόντες του διορισμό!

Όταν έγραψα δίκαιο είναι ότι τον συμφέρει τον καθένα το γράφω με σαρκασμό και ειρωνεία. Εννοώ ότι όταν ρωτήσεις αυτόν με διδακτορικό θα σου πει προσοντολόγιο, αν ρωτήσεις τον παλιό με προϋπηρεσία θα σου πει διορισμοί μόνο με προϋπηρεσία. Όποιον και να ρωτήσεις δίκαιο θα θεωρεί και πραγματικά θα το πιστεύει αυτό που θα τον συμφέρει. Όσο για την εξασφάλιση των διορισμών αυτό που μετράει περισσότερο είναι όχι τόσο το σύστημα αλλά πόσους διορίζει. Για το Γαβρόγλειοβσυστημα συμφωνώ ότι είναι το καλύτερο ή μάλλον σφαιρικότερο από όλα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2024, 08:29:51 μμ από victor123 »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #748 στις: Αύγουστος 28, 2024, 08:38:12 μμ »
Για αυτό, αν ανατρέξουμε στον πρώτο γραπτό, θα δούμε ότι, πράγματι, οι διορισθεντες ηταν πολλοί κ μάλιστα δόθηκε η ευκαιρία σε άτομα νεαρης ηλικίας να διοριστούν. Γιατί σε διαφορετική περίπτωση, θα έπρεπε να γυρίσουν όλη την Ελλάδα ξεκινώντας από ωριμισθιοι κ μετά ως αναπληρωτές για να καταλήξουν να διοριστούν στην καλύτερη, στην ηλικία των 40+.
Στη συνέχεια, έγινε καταστρατήγηση του συστήματος αυτού.

Όπως ήδη ανέφερα, οποιοδήποτε σύστημα για να κριθεί επιτυχημένο οφείλει να απορροφά τους επιτυχόντες, σε βάθος χρόνου, μέχρι τον επόμενο διαγωνισμό.
Δε θυμάμαι με τι νούμερα ξεκίνησε ο γραπτός αλλά κατέληξε στον πρότελευταίο, ενδεικτικά, να διορίζονται 80 χημικοί.
Με αυτό τον τρόπο, δημιουργήθηκαν στρατιές υποψηφίων με πολλά "κεκτημένα" (μόρια ασεπ, προυπηρεσίας κλπ) που προτιμούσαν να διορίζονται βάσει αυτών (40%, 24μηνο, 40μηνο κ.ο.κ.) παρά να ξαναπεράσουν την διαδικασία γραπτής εξέτασης.
Τόσα χρόνια σε σχολεία, δεν πέτυχα ούτε ένα επιτυχόντα-μη διοριστέο που επιθυμούσε να ξαναδώσει για να διοριστεί.

Φυσικά και το τωρινό σύστημα πάσχει...διορίστηκαν τώρα 100 ΠΕ01 και στους πίνακες είναι κοντά στους 4.000. Αλλά υποτίθεται ότι πλέον θα γίνονται 10.000 διορισμοί κάθε χρόνο (μέχρι πότε άραγε;) ενώ ήδη 4 χρόνια υπάρχη ροή διορισμών.


Προσωπικά, θεωρώ ότι το σύστημα Διαμαντοπούλου (που δεν εφαρμόστηκε ποτέ λόγω των μνημονίων) ηταν το καλύτερο γιατί συνδυαζε την επιτυχία στον γραπτό κ προσμετρουσε, την προϋπηρεσία κ όλα τα προσόντα, νομίζω κ βαθμό πτυχιου. Ουσιαστικά ήταν μια καλύτερη εκδοχή του αμέσως προηγούμενου συστήματος όπου μετρούσε η επιτυχία στον γραπτο, ο βαθμός πτυχίου κ η προϋπηρεσία, ενώ στο σύστημα Διαμαντοπούλου προσμετρώνταν κ ξένες γλώσσες κ υπολογιστές κλπ. Έτσι, δινόταν ευκαιρία σε όλους, είτε είχαν μεταπτυχιακό, προϋπηρεσία κλπ ειτε όχι, να διοριστουν.

Της Διαμαντοπούλου υπήρξε θύμα της εποχής. Δούλευε ο άλλος σε δυσπρόσιτο και έπιανε 18 μήνες και ξαφνικά μετατρέπονταν σε 0.9 μόρια, ούτε μια ερώτηση στον γραπτό.
Αν ήταν πιο ήπιο, π.χ. χωρίς βάση ή με μεγαλύτερη μοριοδότηση προϋπηρεσίας, ίσως να είχε καλύτερη τύχη, με την προυπόθεση φυσικά τους διορισμούς


Πάντως, συνάδελφοι έτσι όπως έχει γίνει το σύστημα Γαβρογλου, νομίζω θα καταλήξει πάλι σε μια μορφή επετηρίδας, ελιτιστικης ωστόσο, καθώς πλέον η απόκτηση μεταπτυχιακού συνεπάγεται χρόνο κ χρήμα.

Ναι αλλά όπως αναφέρθηκε ήδη, τα ακαδημαικά προσόντα μένουν, δεν γίνεται reset κάθε 2-3 χρόνια.

Τέλος πάντων, κλείνω με αυτά που έγραψα νωρίτερα, επιτυχημένο σύστημα λογαριάζω αυτό που συγκεντρώνει κάποιες βασικές προϋποθέσεις (συγκερασμό, αφούγκρασμα της βάσης και απορρόφηση των επιτυχόντων).

Το να πρωτοτυπήσουμε ως επαγγελματικός κλάδος, να γίνουμε οι πρώτοι που θα δίνουν εξετάσεις για να δουλεύουν με 10μηνη σύμβαση κάθε χρόνο κι αλλού ανά την επικράτεια μου φαίνεται αδιανόητο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2024, 08:49:33 μμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #749 στις: Αύγουστος 28, 2024, 08:46:10 μμ »
Όταν έγραψα δίκαιο είναι ότι τον συμφέρει τον καθένα το γράφω με σαρκασμό και ειρωνεία. Εννοώ ότι όταν ρωτήσεις αυτόν με διδακτορικό θα σου πει προσοντολόγιο, αν ρωτήσεις τον παλιό με προϋπηρεσία θα σου πει διορισμοί μόνο με προϋπηρεσία.

Δεν είναι απαραίτητο να απαντούν έτσι απλοϊκά και προτάσσοντας το συμφέρον τους όλοι. Μπορεί να γίνει γόνιμος διάλογος με στοιχεία και επιχειρήματα. Η λογική του "όλοι έχουν δίκιο" σε περιπτώσεις διαφωνίας μπορεί να εξισώνει "θύματα" και "θύτες" και να κανονικοποιεί παθογένειες.   

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4453
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #750 στις: Αύγουστος 28, 2024, 09:27:03 μμ »
Δεν νομίζω ότι όποιος είναι υπέρ του διαγωνισμού, το λέει για να πάει αναπληρωτής. Για να αφήσει στην άκρη αυτήν την προοπτική το λέει. Το ιδανικό σενάριο θα ήταν, αν κάποια στιγμή σταθεροποιηθεί η ροη των διορισμών (και γίνει κι ένα ξεκαθάρισμα των κατειλημμένων οργανικών ώστε να γίνονται επιτέλους διορισμοί σε όλα τα πραγματικά κενά), τότε οι ανάγκες σε αναπληρωτές θα είναι πολύ λιγότερες οπότε θα ειχε νόημα ένα πιο ανταγωνιστικό σύστημα διορισμών.  Αυτό φυσικά είναι ένα τελείως ουτοπικό σενάριο.

Κάπου έχουμε χάσει τη λογική τώρα πια. Θεωρούμε φυσιολογική την αναμονή, την αναπλήρωση, τα 5000αρα σε μεταπτυχιακά που έχουν όλοι τα ίδια (ενώ παλιά, και δεν θα σταματήσω να το λέω, ήμασταν κατακριτέοι όσοι κάναμε δωρεάν μεταπτυχιακά με αυστηρές εξετάσεις εισαγωγής), το κυνήγι μορίων επι πληρωμή. Έχει περάσει στη νοοτροπία του κόσμου. Ίσως κι εγω αν δεν είχα περάσει τότε, τα ίδια να έλεγα, δεν ξέρω. Τα προσόντα που πληρώνονται αδρά, αποκτώνται για τα μόρια και γίνονται βιομηχανία, δεν είναι επένδυση στην προσωπική μόρφωση. Είναι υποβάθμιση της αξίας οποιουδήποτε χαρτιού, πολύ μεγαλύτερη υποβάθμιση από τον διαγωνισμό. Ο διαγωνισμός ήταν επικύρωση ουσιαστικά του πτυχίου και των σπουδών αφού ο αριστος φοιτητής δεν είχε τίποτα να φοβηθεί. Τώρα όσα προσόντα έχουν μαζέψει όλοι, κάποια στιγμή θα ακυρωθούν, γιατί κάποιοι θα έχουν 3ο μεταπτυχιακό, 5ο πτυχίο, διδασκαλία σε ΑΕΙ, δίπλωμα ιστιοπλοΐας, πιστοποίηση Γ2 στη γλώσσα Κλίνγκον ή σεμινάριο 400 ωρών στο κέντημα με σταυροβελονιά και θα διεκδικήσουν να μοριοδοτούνται και αυτά έξτρα και όντως θα το πετύχουν.

Αποσυνδεδεμένος victor123

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2625
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #751 στις: Αύγουστος 28, 2024, 09:39:36 μμ »
Δεν είναι απαραίτητο να απαντούν έτσι απλοϊκά και προτάσσοντας το συμφέρον τους όλοι. Μπορεί να γίνει γόνιμος διάλογος με στοιχεία και επιχειρήματα. Η λογική του "όλοι έχουν δίκιο" σε περιπτώσεις διαφωνίας μπορεί να εξισώνει "θύματα" και "θύτες" και να κανονικοποιεί παθογένειες.

Συνάδελφε καλά όλα αυτά αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή. Πάντα ο καθένας θα διαλεγει το συμφέρον του. Πάντα. Αν δώσεις την επιλογή σε οποιονδήποτε να διοριστεί αυτός και να αποκλειστούν 100 άλλοι, τον εαυτό του θα διαλέξει. Πάντα. Οτι και σύστημα να βρεθεί. μετά απο άπειρο διάλογο και και και....... στο τέλος πάλι κάποιος θα διαμαρτύρεται οτι αδικήθηκε. Θέλουμε δεν θέλουμε έτσι είναι η ανθρώπινη φύση. Τεσπά εγώ ξανασυμφωνώ μαζί σου και επαναλαμβάνω πως το Γαβρόγλειο είναι αν οχι το ποιο δίκαιο είναι το ποιό σφαιρικό.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1748
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #752 στις: Αύγουστος 28, 2024, 10:53:09 μμ »
Έσπερος.. για να καταλάβω το δικό σου μεταπτυχιακό που ήταν δωρεάν αφορούσε την προσωπική σου μορφωτική επένδυση, ενώ ένα μεταπτυχιακό που είναι με πληρωμή όχι. Θέλω να σε ενημερώσω ότι ήδη πάμε με πληρωμη για όλα τα μεταπτυχιακά δημοσίων πανεπιστημιων. Και επειδη μίλησες για πολύ διάβασμα από μεριά σου, δικός μου άνθρωπος πριν από λίγο καιρό τελείωσε το μεταπτυχιακό ειδική αγωγή από πανεπιστήμιο Κύπρου, από διάβασμα 5 ώρες την ημέρα.

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #753 στις: Αύγουστος 28, 2024, 11:03:54 μμ »
Αύριο ο Μητσοτάκης στο Παιδείας... λέτε να ανακοινώσει τον γραπτό διαγωνισμό;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4453
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #754 στις: Αύγουστος 28, 2024, 11:43:18 μμ »
Έσπερος.. για να καταλάβω το δικό σου μεταπτυχιακό που ήταν δωρεάν αφορούσε την προσωπική σου μορφωτική επένδυση, ενώ ένα μεταπτυχιακό που είναι με πληρωμή όχι. Θέλω να σε ενημερώσω ότι ήδη πάμε με πληρωμη για όλα τα μεταπτυχιακά δημοσίων πανεπιστημιων. Και επειδη μίλησες για πολύ διάβασμα από μεριά σου, δικός μου άνθρωπος πριν από λίγο καιρό τελείωσε το μεταπτυχιακό ειδική αγωγή από πανεπιστήμιο Κύπρου, από διάβασμα 5 ώρες την ημέρα.

Άλλο λέω. Τα μεταπτυχιακά όταν ήταν λίγα, με λίγες θέσεις που έμπαινες με εξετάσεις, ήταν μια επένδυση διότι τα είχαν λίγοι, είχαν αξία γιατί αυτοί ππυ εισάγονται είχαν επιλεγεί, και ήταν ένα επιπλέον προσόν. Όταν άρχισαν τα μεταπτυχιακά που δέχονταν τον καθένα (μην κοροϊδευομαστε) που μπορούσε και να πληρώσει εργασίες, τα δικά μας συμβατικά άρχισαν να απαξιώνονται διότι είχαν την ίδια τυπική και ονομαστική αξία με μεταπτυχιακά χωρίς κριτήριο επιλογής και με παρα πολλούς αποφοίτους. Που θα έλεγα ότι για τον κάθε ένα που διαβαζε και έκανε εργασιεσ και κοπίαζε μαζί με δουλειά, παιδιά κλπ, υπήρχε και ένα λαμόγιο που το πήρε έτσι. Φέρτε εικόνα συναδέλφους και «συναδέλφους» που έχουν μάστερ, τα συμπεράσματα είναι οφθαλμοφανή. Στο κάτω κάτω, τα μεταπτυχιακά εξ αποσταεωσ αρχικά ένα νόημα είχαν: να δώσουν την ευκαιρία σε ανθρωπους μεγαλύτερους, που δουλεύουν, που ζουν στην επαρχία, ππυ έχουν οικογένεια, αλλά το αξίζουν, να κάνουν αυτό που για χψ λογουσ δεν είχαν την άνεση να κάνουν στα 22 τους όπως κάναμε άλλοι. Όχι να δίνουν μαζικά πτυχία σε μια βιομηχανία συλλογής μορίων. Μετά, το ένα μάστερ έγινε ουσιαστικά προαπαιτούμενο, επομένως έχασε πλήρως την αξία του, αφού κάποιοι είχαν πλέον δυο μάστερ κοκ. Τι έχει αξία πλέον από όλα αυτά; Τίποτα. Δεν εινσι επιπλέον
προσόντα, τα έχουν όλοι και αύριο κάποιοι θα έχουν 3 μάστερ κοκ. Και παγιώθηκαν και τα δίδακτρα πλέον σχεδον παντού.  Κατά τ άλλα, τα πτυχία τα απαξίωνε ο διαγωνισμός; Κι αυτό το σύστημα αδιέξοδο είναι, απλώς δίνει την
ψευδαίσθηση σε όλους ότι μπορούν να το ακολουθήσουν, αν και έχω απορία πού βρίσκουν όλοι τα λεφτά, γιατί εγω εργαζόμενη τόσα χρόνια και δεν τα έχω. Αργότερα θα αρχίσει μια συζήτηση γιατί το ένα κριτήριο παίρνει τόσο και όχι τόσο και ποιο έχει μεγαλύτερη αξία, και φυσικά κάποιοι θα μείνουν απ έξω. Όλα τα συστήματα αφήνουν κάποιον απ έξω, ο διαγωνισμός ενοχλεί όμως γιατί εκεί δεν υπάρχει αλλοθι, ούτε παραθυράκι.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #755 στις: Αύγουστος 29, 2024, 12:37:05 πμ »
Συνάδελφε καλά όλα αυτά αλλά η πραγματικότητα είναι αυτή. Πάντα ο καθένας θα διαλεγει το συμφέρον του. Πάντα. Αν δώσεις την επιλογή σε οποιονδήποτε να διοριστεί αυτός και να αποκλειστούν 100 άλλοι, τον εαυτό του θα διαλέξει. Πάντα. Οτι και σύστημα να βρεθεί. μετά απο άπειρο διάλογο και και και....... στο τέλος πάλι κάποιος θα διαμαρτύρεται οτι αδικήθηκε. Θέλουμε δεν θέλουμε έτσι είναι η ανθρώπινη φύση.

Το ότι θα επιλέξει κανείς την επιβίωσή του δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να ξεχωρίσει τι είναι δίκαιο και τι όχι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177464
  • Σύνολο θεμάτων: 19399
  • Σε σύνδεση σήμερα: 521
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.