0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
η αναλογία εργαζόμενων/συνταξιούχων πάει κατα διαόλουδεν είναι απίθανο στο μέλλον να αγωνίζεσαι για τον γραπτό προκειμένου διοριστείς για να εισπράττεις ως μισθό 500 - 600 ευρώ μηνιαίως...
Η αναλογία εργαζομένων- συνταξιούχων πάει όπως τα λες. Αυτό δεν έχει σχέση με τον διαγωνισμό. Δηλαδή αν διοριστείς με μεταπτυχιακό ή προϋπηρεσία και παίρνεις 600 ευρώ είναι οκ; Να πούμε κιόλας πόσους συναδελφους εμπόδισε από τη δημιουργία οικογένειας η κατάσταση του αναπληρωτή ή μη διενέργεια μεταθέσεων τα προηγούμενα χρόνια; Έτσι για να έχουμε μια εικόνα του ποιος στηρίζει τις οικογένειες. Να πούμε επίσης ότι παλιά, όταν τα μεταπτυχιακά ήταν λίγα, είχες τουλ τη δυνατότητα να πάρεις άδεια με αποδοχές, εφόσον είχες επιλεγεί σε ένα μεταπτυχιακό; Ενώ τώρα που γενικεύτηκαν τα εξ αποστάσεως, που φαινομενικά διευκολύνουν τους εργαζομένους, καταλήγουμε στο ότι ούτε άδεια δικαιούσαι, ούτε δωρεάν σπουδές. Και τέλος. Το alfavita που υποτίθεται είναι φιλεκπαιδευτικό, και καταγγέλλει ενέργειες που πλήττουν την αξιοπρέπεια του κλάδου, διαφημίζει εδώ και καιρό την goLearn και άλλους τέτοιους "εκπαιδευτικούς" οργανισμούς και μοριοδοτούμενα σεμινάρια κλπ κλπ. Πλήρης κοροϊδία σε όλα δηλαδή. Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψη που έχει για τον γραπτό διαγωνισμό. Απλώς μην παρουσιάζει ως ιδανικές και αγγελικές και δίκαιες τις άλλες εναλλακτικές. Γιατί δεν είναι.
Το alfavita πλέον διαφημίζει πακέτα προετοιμασίας για γραπτό διαγωνισμό. Με την ονομασία early bird.
ναι όμως αυτά μπορείς να μηντα κανεις. πας σε μια δημόσια βιβλιοθήκη κ δανείζεται δυο βιβλία αν δεν μπορείς να αγοράσεις. Διαβάζεις τα πανεπιστημιακά σου. Διαβάζεις υλικό από το διαδίκτυο. Ενώ σεμινάρια δωρεάν, δεν βρίσκεις πια. Ούτε μεταπτυχιακά σχεδον.
Η φανατική ενασχόληση διορισμένων συναδέλφων με το νέο σύστημα διορισμών είναι κάτι ανεξήγητο. Περισσότερους διορισμένους βλέπουμε παρά μη διορισμένους. Είναι δικαίωμα βέβαια του καθενός να ασχολείται με ότι του προκαλεί το ενδιαφέρον, αλλά λογική εξήγηση δεν υπάρχει.
Υπάρχει λογική εξήγηση. Δεν έχουμε συναισθηματική εμπλοκή, επομένως μας ενδθαφερει το θέμα αντικειμενικά. Όποιος έχει επενδύσει στην αναπλήρωση ή τα μοριοδοτούμενα προσόντα, δεν θέλει καμία αλλαγή. (όπως πριν απ το προσοντολογιο, όσοι είχαν μόρια προϋπηρεσιας δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν για διορισμό μ μοριοδότηση τυπικών προσόντων, μην τα ξεχνάμε αυτά, δεν έχουν περάσει πολλά χρόνια). Όσοι είναι απ έξω και δεν έχουν ελπίδα να προσληφθούν ως αναπληρωτές ή απλα δεν το θέλουν, βλέπουν το δικό τους συμφέρον και δεν καταλαβαίνουν ότι καλώς ή κακώς, κάποιοι που «προηγούνται» δεν μπορούν να βρεθούν ξαφνικά στην ίδια ευθεία μαζί τους από μηδενική βάση. Εμείς οι διορισμένοι έχουμε τη δυνατότητα να μπορούμε να μπούμε στη θέση όλων των κατηγοριών γιατί δεν έχουμε προσωπικό όφελος. Δεν ενοχλεί το ότι έχουμε άποψη. Ενοχλεί το ότι όταν κάποιος πει κάτι υπέρ του γραπτού, ιδίως αν πει ότι τον διευκόλυνε, του έδωσε ευκαιρία, δεν το βρήκε δύσκολο κλπ, χαλαει την πιάτσα.
Και μόνο που είσαι επιτυχούσα ΑΣΕΠ σε κάνει να έχεις συναισθηματική εμπλοκή και να μην είσαι αντικειμενική. Σεβαστή φυσικά η άποψή σου (μια άποψη είναι, δεν είναι ικανή να επιβάλει και διαγωνισμό στο κάτω κάτω) αλλά τι σε κάνει να πιστεύει ότι νιώθουμε πως χαλάς την πιάτσα επειδή πέρασες στο διαγωνισμό; Για θέση στην πρωτοβάθμια ή τη δευτεροβάθμια μιλάμε, όχι στην τριτοβάθμια. Δεν εννοώ ότι είναι κατώτερο ή πιο εύκολο, απλά είναι εξαιρετικά λιγότερες οι πιθανότητες να εργαστεί κάποιος τριτοβάθμια (ή περισσότερες οι απαιτούμενες ικανότητες αν θες). Ή μήπως θεωρείς ότι δεν είναι ικανός να γράψει άριστα κάποιος που είναι αντίθετος στον γραπτό διαγωνισμό;
Χαλάει την πιάτσα εννοώ όποιος λέει ότι διορίστηκε μέσω γραπτού, όχι επειδή παριστάνει τον πιο ικανό, αλλά επειδή χαλαει το αφήγημα ότι είναι αδύνατο να διοριστεί κανείς μέσω γραπτού και δεν είναι λογικό κάποιος να το θέλει.
Είμαι κατά του γραπτού αλλά ο λόγος που δεν τον θέλω δεν είναι γιατί πιστεύω ότι δεν μπορώ να διοριστώ μέσω αυτού. Το θεωρώ προσβολή μετά από τόσα χρόνια στην εκπαίδευση, τόσα τυπικά προσόντα και επιτυχία σε προηγούμενους διαγωνισμούς να πρέπει κάποιοι να ξαναδώσουν εξετάσεις.