*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτό Σύστημα Διορισμών  (Αναγνώστηκε 166324 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4516
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #896 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 03:14:31 pm »
Δεν ξέρω τι εννοείς ως προς την δυσκολία, έχει σχέση και η ειδικότητα. Οι σπουδές στο Μαθηματικό και  στο φυσικό και σε άλλα ίσως, θέλουν κόπο και ενασχόληση.

Κι η φιλολογία που τελείωσα στην Αθήνα με άθλιο επίπεδο διδασκόντων και πολύ προβληματικό πρόγραμμα σπουδών, κόπο ήθελε. Και ενασχόληση ήθελε. Δεν ήταν όμως πανεπιστημιακού επιπέδου. Αποστήθιση έως παπαγαλία σε παρα πολλά μαθήματα. Δεν σημαίνει όμως ότι υπήρχε γνώση σε βάθος ή κριτική σκέψη ή απαίτηση για κάποια πρωτοτυπία, ή έστω μια δημιουργική σύνθεση από τη βιβλιογραφία. Αυτό ήθελα να σχολιάσω σε σχέση με αυτό που ειπώθηκε ότι τα κολέγια θα δίνουν πτυχία με εργασίες της πλάκας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:07 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3288
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #897 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 04:40:15 pm »
Στα κολλέγια εγγράφονται με το πορτοφόλι δίχως συμμετοχή σε εισαγωγικές. Αυτό αρκεί για την ποιότητά τους.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4516
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #898 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 06:45:23 pm »
Στα κολλέγια εγγράφονται με το πορτοφόλι δίχως συμμετοχή σε εισαγωγικές. Αυτό αρκεί για την ποιότητά τους.

Ναι οκ όμως εχεις πχ αυτόν που είχε 16 και δεν έπιανε νομική ή δεμ
ήθελε να φύγει από την Αθήνα και μπήκε σε ένα κολέγιο κ εχεις κ αυτόν που με 12-13 - και πολλά λέω, μπαίνει σε πανεπιστήμια και βγαίνει φιλόλογος ή μαθηματικός. Γιατί έχουμε δεδομένο ότι σπουδές της πλάκας έκανα μόνο ο σπουδαστής του κολεγίου και όχι και ο άλλος;

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3288
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #899 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 07:34:54 pm »
Γιατί απ' τη στιγμή που ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα εγγράφει φοιτητές δίχως εξετάσεις, αλλά με βάση το πορτοφόλι, τότε οι σπουδές που προσφέρει είναι 100% της πλάκας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:11:07 »

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1398
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #900 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 08:04:18 pm »
Στους τωρινους πινακες που προσλαμβανει αναπληρωτες υπαρχουν αποφοιτοι κολλεγιων;

Αποσυνδεδεμένος Triccaeus

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #901 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 08:22:35 pm »
Πριν λίγο, φιλόλογος σε δημοφιλές τηλεπαιχνίδι δεν κατάφερε να βρει τη σωστή γραφή της λέξης επήρεια ανάμεσα στις τρεις επιλογές που του δίνονταν. Προφανώς, διαθέτοντας κάποιες χιλιάδες ευρώ για την ενίσχυση των προσόντων του μπορεί να καταστεί μαγικά κι αυτόματα κατάλληλος να διδάξει με το ισχύον σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος ALICE365

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έν οίδα ότι ουδέν οίδα
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #902 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 09:09:28 pm »
Δεν θα γίνει γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #903 στις: Δεκεμβρίου 10, 2024, 11:59:32 pm »
Ναι οκ όμως εχεις πχ αυτόν που είχε 16 και δεν έπιανε νομική ή δεμ
ήθελε να φύγει από την Αθήνα και μπήκε σε ένα κολέγιο κ εχεις κ αυτόν που με 12-13 - και πολλά λέω, μπαίνει σε πανεπιστήμια και βγαίνει φιλόλογος ή μαθηματικός. Γιατί έχουμε δεδομένο ότι σπουδές της πλάκας έκανα μόνο ο σπουδαστής του κολεγίου και όχι και ο άλλος;
Γιατί ο δεύτερος για να πάρει πτυχίο σε τέσσερα χρόνια πέρασε εξετάσεις κατά τεκμήριο πιο ακριβείς από τις αστείες διαδικασίες στα 3 χρόνια του κολλεγίου που περνά ο πρώτος, ακόμη και με δοσμένα θέματα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 396
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #904 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 01:16:46 am »
...αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι οι μισοί και παραπάνω ταυτόχρονα φοβούνται ότι δε θα περάσουν τη βάση κι όχι γιατί δεν προλαβαίνουν να διαβάσουν κλπ. Κι ανύπαντροι, χωρίς υποχρεώσεις να ήταν, πάλι θα φοβόντουσαν. Στο πανεπιστήμιο δίνεις 4-5 φορές ένα μάθημα αν χρειαστεί. Εδώ είναι μια κι έξω κι αυτό φοβίζει.
Δεν είναι απλά φόβος, είναι πανικός. Όταν κάποιος φτάνει να λέει σε συνάδελφο -και όχι στον έξω κόσμο που μπορεί να μην γνωρίζει- ότι τα παιδαγωγικά κάποτε απαιτούσαν βαθμούς εισαγωγής ίσους με την ιατρική, καταλαβαίνεις πως η απόγνωση είναι τεράστια (ποτέ δεν ίσχυε κάτι τέτοιο από την απελευθέρωση από την τουρκοκρατία).

Και τώρα που είπα αυτό, θυμήθηκα την εποχή των δεσμών (κοινή ομάδα τότε τα παιδαγωγικά για όσους είχαν αποτύχει σε άλλες σχολές της δέσμης) και την αλλαγή του συστήματος. Οι υποψήφιοι της τελευταίας χρονιάς ήταν σαν να πάτησαν μπανανόφλουδα... Μεταβατικό σύστημα πάντα πρέπει να υπάρχει, αλλά δεν μπορεί να είναι επ΄αόριστον και πάντα κάποιοι θα είναι πιο άτυχοι (αν και η ζωή έχει εκπλήξεις γι΄αυτό είναι ωραία).
Σε κάθε περίπτωση, αν κάποιος νομίζει πως με το να πληρώνει μεταπτυχιακά δεν απαξιώνει το πτυχίο του που δεν αρκεί και γι αυτό τα κάνει δηλ, ενώ το να τον απορρίπτει το κράτος επειδή κάνει έναν διαγωνισμό για πρόσληψη απαξιώνεται, εμένα με  ξεπερνάει.
Η Έσπερος έχει δίκιο σχετικά με τα πανεπιστήμια του σήμερα, το ανέφερα κι εγώ όταν είπα πως το επίπεδο των σπουδών πέφτει με το επίπεδο των υποψηφίων φοιτητών. Όχι πως ήταν και πολύ υψηλό σε μας τουλάχιστον. Είναι φαύλος κύκλος όλο αυτό. Με τα κολλέγια θα χαθεί η μπάλα όμως, αν και δεν νομίζω πως θα πάει κανείς να πληρώσει για καθηγητικές σχολές.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος giannisn1991

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 623
  • ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #905 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 07:03:48 am »
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ 2006-2024
Σημειώσεις:
Ν.3027/2002 (Νόμος Ευθυμίου): Ορίζει ποσόστωση για τους διορισμούς, 75% από γραπτό ΑΣΕΠ και 25% από πίνακα προϋπηρεσίας (με προτεραιότητα).
Ν.3255/2004 (Νόμος Γιαννάκου): Ορίζει νέα ποσόστωση για τους διορισμούς: 60% από γραπτό ΑΣΕΠ και 40% από ενιαίο πίνακα προϋπηρεσίας (με προτεραιότητα).
Ν.3687/2008 (Νόμος Στυλιανίδη): Για τους διορισμούς προτάσσει αυτούς με 30μηνη προϋπηρεσία, ακολουθούν αυτοί με 24μηνη προϋπηρεσία συν μια επιτυχία σε οποιονδήποτε γραπτό ΑΣΕΠ, έπεται το 40% από τον ενιαίο πίνακα και τελευταίο το 60% από τον γραπτό ΑΣΕΠ.
Το 2010 ο νόμος Διαμαντοπούλου οδηγεί σε πάγωμα ΑΣΕΠ - Πάγωμα διορισμών μέχρι το 2015
Οι διορισμοί του 2016 που ήταν 100% από ΑΣΕΠ 2008 και αυτοί του 2019 που ήταν σε εκτέλεση δικαστικής απόφασης.
Από το 2020 έχουμε το νέο σύστημα διορισμών με το Ν. 4598/2019 (Νόμος Γαβρόγλου) [προσοντολόγιο] και στη συνέχεια με τον Ν. 4583/2021 (Νόμος Κεραμέως)
2024: 10.001
04-07-24 10.000 νέοι μόνιμοι διορισμοί στη δημόσια Παιδεία
01-02-24 Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ79.01-Μουσικής Επιστήμης, εγγεγραμμένης στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ κατόπιν εν μέρει αναμόρφωσής του (ΦΕΚ 378 Γ΄/1- 2-2024) σε εκτέλεση της αριθμ. 1883/2023 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (ΙΑ΄ Τμήματος Ακυρωτικής Διαδικασίας).
2023: 35+3449 +150 + 250 +30 +1 = 3905
07-09-23 Αναδρομικός διορισμός εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ79.01 Μουσικής Επιστήμης σε συμμόρφωση δικαστικής απόφασης (ΦΕΚ 2275/τ.Γ΄/7-9-2023)
09-08-23 Μόνιμοι διορισμοί 30 εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 Μουσικής Μη Ανώτατων Ιδρυμάτων, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ (Γ΄ 2679/4-11-2021, όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν) σε κενές οργανικές θέσεις Μουσικών Σχολείων, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της περ. ια΄ της παρ. 3 του άρθρου 27 του ν. 5043/2023 (Α΄ 91).
01-08-23 Μόνιμοι διορισμοί 250 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13).
01-08-23 Διορισμός 150 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) σε κενές οργανικές θέσεις στα Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
30-05-23 Μόνιμοι διορισμοί 35 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ05, σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13) και δυνάμει της περ. ια΄ της παρ. 3 του
24-05-2023 Μόνιμοι διορισμοί 3.449 εκπαιδευτικών στη Γενική Εκπαίδευση, που κατανέμονται ως εξής: 1.644 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, 1.744 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και 61 στον Κλάδο ΠΕ79 Μουσικής για τα Μουσικά Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
09-05-23 Διόρθωση υπουργικής απόφασης διορισμού εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κλάδου ΠΕ18.02-Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής, Τουριστικών επιχειρήσεων και Εμπορίας και Διαφήμισης (νέος κλάδος ΠΕ80-Οικονομίας) σε συμμόρφωση δικαστικής απόφασης
2022: 8487 + 146 + 41 + 20 = 8.694
08-09-22 Διορισμός 146 μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ16 στα Μουσικά Σχολεία
16-08-22 ΑΔΑ: ΨΔΜ446ΜΤΛΗ-5Ν7 - Διορισμός 6.906 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατηγορίας ΠΕ, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.05, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ87.10, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΤΕ01.19 και ΤΕ02.02, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ των προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΓΕ, 2ΓΕ/2019 και 1ΓΤ/2020.
16-08-22 ΑΔΑ: 9ΚΓΣ46ΜΤΛΗ-Σ15 - Διορισμός 157 εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ79.01, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ του ΑΣΕΠ της προκήρυξης 1ΓΕ/2019 (Γ΄ 1588/14-07-2021), όπως αναμορφώθηκαν και ισχύουν, σε Μουσικά Σχολεία.
16-08-22 ΑΔΑ: 6ΝΚΟ46ΜΤΛΗ-Ι0Ο - Διορισμός 1024 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Eιδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
16-08-22 ΑΔΑ: Ψ1Υ146ΜΤΛΗ-Μ9Θ - Διορισμός 400 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης των προκηρύξεων 2ΕΑ/2019 και 1ΕΑ/2019 του Α.Σ.Ε.Π. σε κενές οργανικές θέσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13). (17 ΔΕ01, 21 ΠΕ21, 5 ΠΕ22, 110 ΠΕ23, 70 ΠΕ25, 10 ΠΕ28, 58 ΠΕ29, 109 ΠΕ30)
10-02-22 Διορισμός 41 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

19-01-22 Μόνιμοι διορισμοί 20 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ της Προκήρυξης 3ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 12/τ. ΑΣΕΠ). [ΦΕΚ διορισμού: 07-02-22]

2021: 1521+9535+451 +192 +1 = 11.700

22-12-21 Αναδρομικός διορισμός μέλους Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) εγγεγραμμένου στον οικείο αξιολογικό πίνακα κατάταξης Γ1΄του Α.Σ.Ε.Π. σε κενή οργανική θέση σχολείου Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄)
08-12-21 Μόνιμοι διορισμοί 192 εκπαιδευτικών, κατηγοριών ΤΕ και ΔΕ κλάδων/ειδικοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΤΕ01.19, ΤΕ02.01, ΤΕ02.02, ΤΕ16, ΔΕ02.01 και ΔΕ02.02
04-08-21 Μόνιμοι διορισμοί 1.521 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, από τους τελικούς πίνακες κατάταξης της Προκήρυξης 2ΓΕ/2019 ΑΣΕΠ
02-08-21 Μόνιμοι διορισμοί 9.535 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, και 451 εκπαιδευτικών σε Μουσικά Σχολεία.


2020: 3.455+1.040 = 4.495

20-08-20 Διορισμός 3445 εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

05-02-20 Διορισμός 1040 ΕΕΠ-ΕΒΠ

2019: 418+4 = 422

02-09-19 Μόνιμος διορισμός 4 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ έτους 2008 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
23-04-19 Διορισμός 418 εκπαιδευτικών, επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008 (361 στη Δευτεροβάθμια και 57 στην Πρωτοβάθμια)
2018: 10+12 = 22
24-10-18 Μόνιμος διορισμός 12 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06 και ΠΕ86 (παλαιός κλάδος ΠΕ19)
09-10-18 Μόνιμος διορισμός 10 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
2017: 28 + 177 + 227 = 432
22-12-17 Μόνιμος διορισμός 28 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008
22-08-17 : Μόνιμος διορισμός 177 εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008

07-07-17 Μόνιμος διορισμός 227 εκπαιδευτικών από τους πίνακες επιτυχόντων του διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008
2016: 456 + 189 = 645
29-12-16 Μόνιμος διορισμός 189 εκπαιδευτικών από τούς πίνακες διοριστέων ΑΣΕΠ 2008
18-05-16 Διορίζονται 456 εκπαιδευτικοί του ΑΣΕΠ 2008 (πρόσκληση διορισμού 15-11-16)
2015: 0
2014: 0
---
2010: 78+2.825 +120 = 3.023
29-12-10 Με την αριθμ.πρωτ.158013/Γ6/13-12-2010 απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1208/τ.Γ΄/21-12-2010, διορίζονται σε θέσεις μόνιμου προσωπικού είκοσι (20) Ψυχολόγοι κλάδου ΠΕ23, είκοσι (20) Λογοθεραπευτές κλάδου ΠΕ21-26 , είκοσι (20) Εργοθεραπευτές κλάδου ΠΕ29, είκοσι (20) Κοινωνικοί Λειτουργοί κλάδου ΠΕ30, δέκα (10) Σχολικοί Νοσηλευτές κλάδου ΠΕ25, δέκα (10) φυσικοθεραπευτές κλάδου ΠΕ28 και είκοσι (20) μέλη κλάδου ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.
03-08-10 Διορισμός 2.825 εκπαιδευτικών. Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διορίζονται 1.400 εκπαιδευτικοί : 1.045 δάσκαλοι και 355 νηπιαγωγοί. Συγκεκριμένα: Οι ΠΕ60 Νηπιαγωγοί προέρχονται από (α) τον πίνακα του 24μήνου, (β) τον ενιαίο πίνακα διορισμών και έχουν τουλάχιστον 26,667 μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας και (γ) τον πίνακα διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 (3Π/2008Προκήρυξη), όπως δημοσιεύτηκε στο αριθμ. 555/20-07-2009 ΦΕΚ τ. Γ΄. Οι ΠΕ70 Δάσκαλοι προέρχονται από : (α) τον ενιαίο πίνακα διορισμών και έχουν τουλάχιστον 9,167 μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας β) τον πίνακα διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 (2Π/2008Προκήρυξη), όπως δημοσιεύτηκε στο αριθμ. 571/23-07-2009 ΦΕΚ τ. Γ΄. Συνολικά ανέρχονται σε 1278 εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ θα διοριστούν 122 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια από τις Ειδικές Κατηγορίες (σύνολο 1.400). Στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διορίζονται 1.425 εκπαιδευτικοί. Οι 1.199 εκπαιδευτικοί προέρχονται από: (α)τους πίνακες αναπληρωτών σχολικού έτους 2010-2011: - με πραγματική προϋπηρεσία 24 μηνών και μία τουλάχιστον επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του κλάδου τους - τον Ενιαίο Πίνακα Διορισμών (άρθρο 6, παρ. 2 του Ν. 3255/2004) για την κάλυψη του ποσοστού 40% των κενών οργανικών θέσεων -με πραγματική προϋπηρεσία 30 μηνών (β) τους πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ 2008 για την κάλυψη του ποσοστού 60% των κενών οργανικών θέσεων. (Ανακοίνωση διορισμών 12/8/2010)
08-01-2010 Διορισμοί Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ12.01, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.01, ΠΕ17.04, ΠΕ18.02 και ΠΕ18.12 Δ/θμιας Εκπ/σης 2009-2010. Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2009-2010 διορίζονται 78 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους ΠΕ12.01, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.01, ΠΕ17.04, ΠΕ18.02 και ΠΕ18.12.
2009: 18+2.233+347+ 551 + 41 + 11+ 87 + 147 + 156 + 82 + 100+ ? = 3.773
21-12-09 Διορίζονται 82 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους ΠΕ12.04, ΠΕ17.02, ΠΕ18.01, ΠΕ18.18 και ΠΕ18.31.
09-12-09 156 Διορισμοί Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ12.05, ΠΕ12.08, ΠΕ14.01, ΠΕ17.03, ΠΕ18.04, ΠΕ18.08, ΠΕ18.10, ΠΕ18.20, ΠΕ18.23, ΠΕ18.24 και ΠΕ18.33 Δ/θμιας Εκπ/σης 2009-2010
12-11-09 Προσλήψεις 147 μόνιμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2009-2010 διορίζονται 147 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στους κλάδους ΠΕ19 - Πληροφορικής Πανεπιστημίου, ΠΕ20 - Πληροφορικής ΤΕΙ και ΠΕ32 - Θεατρικών Σπουδών.
23-09-09 Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2009-2010 διορίζονται 87 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους ΠΕ08, ΠΕ09 και ΠΕ10.
04-09-09 Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι διορίζονται σε θέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 11 πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ11, ΠΕ18 και ΠΕ34.
27-08-09 Διορισμοί πολυτέκνων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης 2009-2010. Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο διορισμός 551 Πολυτέκνων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ12, ΠΕ13, ΠΕ14, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19 και ΠΕ34 στη Δ/θμια Εκπαίδευση και 41 Πολυτέκνων εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ06 και ΠΕ11 στην Π/θμια Εκπαίδευση.
25-08-09 Διορισμοί Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ06 Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης και κλάδου ΠΕ33 Δ/θμιας Εκπ/σης 2009-2010. Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2009-2010 διορίζονται 347 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους κλάδους ΠΕ06, και ΠΕ33, εκ των οποίων 130 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ06 διορίζονται στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
17-08-09 Διορισμοί Εκπαιδευτικών Κλάδων ΠΕ16.01, ΠΕ16.02 και ΤΕ16 σε Σχολεία Γενικής Παιδείας, Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, στο πλαίσιο της αριθμ. εγκυκλίου 41592/Δ2/09-04-2009 (Α Φάση για 40%-60%)
14-08-09 Διορισμοί Εκπαιδευτικών Κλάδων ΠΕ16.01, ΠΕ16.02 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία και Σχολεία Γενικής Παιδείας, Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης
13-08-09 Διορισμοί Εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπ/σης 2009-2010. Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2009-2010 διορίζονται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 2.233 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11, ΠΕ13, ΠΕ14.04, ΠΕ15, ΠΕ17, ΠΕ18, ΠΕ19, ΠΕ32, ΠΕ34, ΤΕ01 και ΔΕ01. Από τους ανωτέρω 20 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11 διορίζονται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Στους παραπάνω διοριστέους περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί εγγεγραμμένοι στον πίνακα του «30μήνου», στον πίνακα του «24μήνου», στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών για την κάλυψη του ποσοστού 40% και οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες διοριστέων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008 για την κάλυψη του ποσοστού 60%.
11-08-09: Διορισμός εκπαιδευτικών, σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 26 του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 τ.Α). Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, σύμφωνα με την αριθμ. 91989/Δ2/30-07-2009 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 624 τ.Γ΄,06-08-2009) διορίζονται για το σχολικό έτος 2008-09, 18 εκπαιδευτικοί Δ/θμιας εκπαίδευσης σε θέσεις του κλάδου ΠΕ16.01 Μουσικής και τοποθετούνται σε Μουσικά Σχολεία στο πλαίσιο του άρθρου 26 του Ν. 3699/2008 ( ΦΕΚ 199 τ. Α΄). Οι διοριζόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στις οποίες ανήκουν τα Μουσικά Σχολεία που τοποθετούνται, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας από 18 Αυγούστου έως και 21 Αυγούστου 2009.
2008: 6.827+106 +271 +253 = 7.457
15-09-08: Συμπληρωματικοί Διορισμοί Δ/θμιας Εκπ/σης για την κάλυψη ποσοστού 60% για το σχολικό έτος 2008-2009: Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται στον ιστότοπο ypeth οι συμπληρωματικοί διορισμοί 253 μονίμων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ09, ΠΕ10, ΠΕ11 και ΠΕ13 από τους πίνακες διοριστέων του ΑΣΕΠ (αριθμ. 10Π/2006 προκήρυξη) και από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών τρέχοντος σχολικού έτους κλάδου ΠΕ15, για την κάλυψη ποσοστού 60%.για το σχολικό έτος 2008-2009.

29-08-08: 271 Συμπληρωματικοί Διορισμοί Β/Θμιας από τον πίνακα του ΑΣΕΠ 2006 για το Σχολ. Έτος 2008-2009 και κατά σειρά επιτυχίας των κλάδων ΠΕ01 Θεολόγων: δύο (2), ΠΕ02 Φιλολόγων: είκοσι οκτώ (28), ΠΕ03 Μαθηματικών: πενήντα πέντε (55), ΠΕ04.01 Φυσικών: δεκαοκτώ (18), ΠΕ04.02 Χημικών: εννέα (9), ΠΕ04.04 Βιολόγων: μία (1), ΠΕ 04.05 Γεωλόγων: δύο (2), ΠΕ05 Γαλλικής Γλώσσας: δεκαεπτά (17), ΠΕ06 Αγγλικής Γλώσσας: τριάντα (30), ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας: εξήντα δύο (62), ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων: δύο (2), ΠΕ09 Οικονομολόγων: πέντε (5), ΠΕ10 Κοινωνιολόγων: δύο (2), ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής: δώδεκα (12), ΠΕ13 Πτυχιούχων Νομικών και Πολιτικών Επιστημών: πέντε (5) θέσεις, καθώς και οι εγγεγραμμένοι στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών του Ν. 3255/2004 με πραγματική προϋπηρεσία σχολ. έτους 2008-2009 του κλάδου ΠΕ15 Οικιακής Οικονομίας: είκοσι μία (21) θέσεις.
27-08-08: Συμπληρωματικοί Διορισμοί 106 Νηπιαγωγών ΠΕ60 από τον πίνακα του ΑΣΕΠ
01-08-08: Διορισμός 6.827 μονίμων εκπαιδευτικών

2007: 3.842
10-08-07: 500 Νηπιαγωγοί από τον ενιαίο πίνακα, 2.150 Δάσκαλοι από τον ενιαίο πίνακα και ΑΣΕΠ 2006
13-08-07: 3.342 εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας από ενιαίο πίνακα, ΑΣΕΠ 2006 και τριαντάμηνο

2006: 6.862
05-08-06: 1.100 δάσκαλοι ΠΕ70, 884 νηπιαγωγοί ΠΕ60
05-08-06: 3.236 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας
09-08-06: 1.642 μουσικοί, γυμναστές και καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων

Αποσυνδεδεμένος Dimi94

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #906 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 09:33:17 am »
Μάλλον εσύ δεν θες να καταλάβεις αυτά που λέω, γιατί εγώ σου έχω χιλιοαπαντήσει σε αυτά που λες.Λοιπόν, 1ον: πάντα περισσεύαμε. Δεν είναι κριτήριο αυτό. Τι σχέση έχει ο αριθμός των εκπαιδευτικών με το σύστημα διορισμού; Είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο ο αριθμός των εκπαιδευτικών δεν αλλάζει ούτε ο αριθμός όσων διοριστούν. Σύστημα και αριθμός εκπαιδευτικών είναι δύο άσχετοι μεταξύ τους παράγοντες. Δεν ξέρω καν γιατί το αναφέρεις σαν κριτήριο για να υποστηρίξεις τον γραπτό ΑΣΕΠ. Με ή χωρίς γραπτό υπάρχει σειρά διορισμού. Άκυρο λοιπόν αυτό που λες. 2ον: λες ότι δεν ισχύει ότι ο γραπτός καταργεί το πτυχίο. Μα φυσικά και το καταργεί. Όταν σου λέει ότι πρέπει να δώσεις ξανά εξετάσεις για να αποδείξεις για 1000η φορά ότι άξιζε που πήρες το πτυχίο, αυτό τι είναι αν όχι έμμεση απαξίωση του πτυχίου; Ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν είναι το καλύτερο σύστημα διορισμού. Ο λόγος που το έχουν να συζητιέται και θα το φέρουν κάποτε δεν είναι για καμία δικαιοσύνη αλλά για να γίνουν όπως παλιά οικονομικές ρεμούλες και να κερδίζουν λεφτουδάκια τα φροντιστήρια. Ειδικά αν ισχύσουν τα όσα ακούγονται περί αποκλεισμού όσων δεν πιάσουν τη βάση, αυτό κι αν πόσο απαξιώνει το πτυχίο και τα όποια προσόντα όχι χ1 φορές αλλά χ100. Και κάτι επιπλέον αν και δεν είσαι σχετικό με τον γραπτό ΑΣΕΠ. Αναφέρεσαι σε μεταπτυχιακά που πολλά είναι της πλάκας κλπ. 9/10 εκπαιδευτικούς που εγώ γνωρίζω είτε προσωπικά είτε από ομάδες, από τότε που ήρθε το σύστημα Γαβρόγλου και μετά, γιατί πριν ήταν διαφορετικά κάπως τα πράγματα, φτύσαμε αίμα για να τελειώσουμε τα μεταπτυχιακά. Προφανώς υπάρχει μια ελάχιστη μερίδα που βρήκε την τρύπα και πήρε έτοιμα μεταπτυχιακά αγορασμένα κλπ. Κάποτε αυτοί μπορεί και να τους πιάσουν και τότε θα πέσουν καμπάνες αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Το θέμα είναι ότι πρέπει να σταματήσει αυτή η πιπίλα γύρω από τα μεταπτυχιακά που τα περισσότερα τα κάναμε στην Κύπρο και όχι εύκολα δεν ήταν αλλά πολύ απαιτητικά, ειδικά για όσους έμπαιναν στα παιδαγωγικά με 15 και 16 χιλιάδες μόρια. Αναφέρεις τα προσόντα σου και δεν καταλαβαίνω καν τον λόγο να σου πω την αλήθεια. Κι εγώ και πολλοί άλλοι όταν τα παιδαγωγικά ήταν στο Θεό και χρειαζόσουν βαθμούς αντάξιους της ιατρικής για να περάσεις στο παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης γράψαμε τόσο και μεταπτυχιακά τελειώσαμε με άριστα και διδακτορικά αν θέλαμε θα συνεχίζαμε , και , και , και, και,.... Και να σου πω ότι ναι και μετά από όλα τα χαρτιά που πήραμε τόσα χρόνια και να γυρνούσαμε τώρα στην επετηρίδα, όχι δε θα το θεωρούσα άδικο σύστημα. Ακόμη κι έτσι αν είναι να γυρίσουμε κάπου μόνο η επετηρίδα είναι το δικαιότερο μεταξύ αυτής και του γραπτού ΑΣΕΠ γιατί όπως είπα για 1 εκατομμύριο φορές, μεταξύ αυτού και του γραπτού, είναι αυτό που δεν σου απαξιώνει άμεσα ή έμμεσα το πτυχίο. Αν θες να καταλάβεις ότι σου λέω έχει καλώς αν όχι πάλι έχει καλώς, απλά αν είναι να μου απαντήσεις καμιά "εξυπνάδα πάλι", μην το κάνεις, γιατί βαριέμαι να σου αντιπαραβάλω τα αυτονόητα. Απάντα σε κανέναν άλλον
πάντα περισσεύαμε.[/b]
Τι εννοείς πάντα περισσεύαμε; Και στο φινάλε, γιατί να περισσεύουμε δηλαδή εδώ και χρόνια? Μήπως έπρεπε τα ίδια τα ΑΕΙ να έθεταν εδώ και δεκαετίες  πλαφόν στον αριθμό υποψηφίων και κατ' επέκταση των εισακτέων  των σχολών που σχετίζονται κυρίως με την εκπαίδευση; Μήπως η ίδια η Β/βάθμια Εκπαίδευση και δη η Γ' Λυκείου με τις πανελλήνιες εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα, μετά από δεκαετίες τη βασική δεξαμενή υποψηφίων  με σχολές που δεν έχουν άλλες προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης πέρα του Δημοσίου και αυτές να έχουν μπλοκάρει εδώ και χρόνια με τα σημερινά τραγελαφικά αποτελέσματα;
Τουλάχιστον τα νέα παιδιά, όταν φτάσουν στην Γ' Λυκείου και πλησιάζουν στη βάσανο των πανελληνίων, να ξέρουν τι τους γίνεται με την επαγγελματική τους αποκατάσταση,'ωστε να μην την πατάνε όπως μεγάλο ποσοστό από εμάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 11, 2024, 01:28:06 pm από Dimi94 »

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3777
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #907 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 10:01:25 am »
πάντα περισσεύαμε.[/b]
Τι εννοείς πάντα περισσεύαμε; Και στο φινάλε, γιατί να περισσεύουμε δηλαδή εδώ και χρόνια ; Μήπως έπρεπε τα ίδια τα ΑΕΙ να έθεταν εδώ και δεκαετίες  πλαφόν στον αριθμό υποψηφίων των σχολών που σχετίζονται κυρίως με την εκπαίδευση; Μήπως η ίδια η Β/βάθμια Εκπαίδευση και δη η Γ' Λυκείου με τις πανελλήνιες εξακολουθεί να αποτελεί ακόμα, μετά από δεκαετίες τη βασική δεξαμενή υποψηφίων  με σχολές που δεν έχουν άλλες προοπτικές επαγγελματικής αποκατάστασης πέρα του Δημοσίου και αυτές να έχουν μπλοκάρει εδώ και χρόνια;
Τουλάχιστον τα νέα παιδιά, όταν φτάσουν στην Γ' Λυκείου και πλησιάζουν στη βάσανο των πανελληνίων, να ξέρουν τι τους γίνεται με την επαγγελματική τους αποκατάσταση,'ωστε να μην την πατάνε όπως μεγάλο ποσοστό από εμάς.


Δε θα σχολιασω κατι αλλο μονο αυτο που λες στην αρχη.

Οι σχολες θετουν πλαφον….. αλλα ποτε δεν γινονται ακουστες!

Εκει που ειμαο εγω, καθε χρονο «ζηταμε» 120 εισακτεους. Μας στελνουν 240! Περυσι ζητησαμε 119, μας εστειλαν 239!
Η μεγαλυτερη αιθουσα που εχουμε, χωραει 190 ατομα…. Τουαλετες για δυο τμηματα υπαρχουν ολο κι ολο 3 γυναικειες και 4 ανδρικες! Και ας μην επεκταθω σε ολα τα υπολοιπα

Δεν ειναι λοιπον παντα θεμα των σχολων. Ειναι κυριως θεμα του υπουργειου και της βουλησης του να περνανε (σχεδον) ολοι σε καποια σχολη. Το γιατι, εχει αναλυθει πολλακις και εδω αλλα και αλλου
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #908 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 06:48:56 pm »
θυμήθηκα την εποχή των δεσμών (κοινή ομάδα τότε τα παιδαγωγικά για όσους είχαν αποτύχει σε άλλες σχολές της δέσμης) (…) δεν νομίζω πως θα πάει κανείς να πληρώσει για καθηγητικές σχολές.

1) Δεν σας καταλαβαίνω. Πότε ήταν τα παιδαγωγικά τμήματα «αποκούμπι» στις δέσμες για όσους υποψηφίους δεν έπιαναν όλες τις άλλες σχολές της δέσμης; Μήπως δεν θυμάστε καλά; Σίγουρα δεν είχαν και τις top βάσεις εισαγωγής, αλλά πάντα υπήρχαν και άλλες σχολές, συναφείς με τον «πυρήνα» της εκάστοτε δέσμης, που είχαν βάσεις χαμηλότερες από των παιδαγωγικών τμημάτων. Εκτός αν μιλάμε για εποχές όπου υφίσταντο ακόμα (προς εισαγωγή σπουδαστών) οι παιδαγωγικές σχολές διετούς φοίτησης.

2) Όπως έχω ξαναπεί, πρέπει κάποτε να ξεφύγουμε από τον κίβδηλο όρο «καθηγητικές σχολές». Πρόκειται για τμήματα τα οποία θεραπεύουν ένα γνωστικό πεδίο. Και σίγουρα η εισαγωγή σε αυτά δεν συνεπάγεται αναγκαστικά την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων τους ως εκπαιδευτικών, με μόνη εξαίρεση εκείνα των δασκάλων και των νηπιαγωγών. Όλα τα άλλα τμήματα, φιλολογίας, μαθηματικών, φυσικής, ιστορίας-αρχαιολογίας κ.λπ, παράγουν επιστήμονες οι οποίοι (θα έπρεπε να θεωρούν ότι) έχουν και άλλες δυνατότητες απορρόφησης πέρα από την εκπαίδευση. Για να μην αναφέρουμε κάποιο τμήμα το οποίο ιδρύθηκε κυρίως ως λιμάνι βολέματος (ως μελών ΔΕΠ) μιας κλίκας ομογάλακτων και ομοϊδεατών γερμανοτραφών ακαδημαϊκών στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, με αντικείμενο στερούμενο οιουδήποτε επαγγελματικού αντικρύσματος, παρά μόνον επιστημονικού ενδιαφέροντος. Του οποίου οι απόφοιτοι, όταν -ως ανεμένετο- βρέθηκαν χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα, μάλλον τραβούσαν τα μαλλιά τους για τα χρόνια που ξόδεψαν για να λάβουν πτυχίο από αυτό, με αποτέλεσμα να έρθει το κράτος-πατερούλης και να τους δώσει τη διέξοδο του διορισμού στη Β/θμια εκπαίδευση. Έκτοτε, το ίδιο έγινε και με άλλα τμήματα κάποια από τα οποία μάλιστα απέκτησαν και ψευδεπίγραφο τίτλο. Πόσοι γνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι οι απόφοιτοι του τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών ΔΕΝ έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ως αρχαιολόγοι, γιατί ουσιαστικά το τμήμα αυτό ΔΕΝ θεραπεύει το γνωστικό αντικείμενο της αρχαιολογίας αλλά εκείνο της «διαχείρισης πολιτιστικής κληρονομιάς», του οποίου υπήρξε τίτλω μετεξέλιξη σε τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας;

(Και σταματάω εδώ, γιατί… Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3777
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Γραπτό Σύστημα Διορισμών
« Απάντηση #909 στις: Δεκεμβρίου 11, 2024, 06:58:57 pm »
1) Δεν σας καταλαβαίνω. Πότε ήταν τα παιδαγωγικά τμήματα «αποκούμπι» στις δέσμες για όσους υποψηφίους δεν έπιαναν όλες τις άλλες σχολές της δέσμης; Μήπως δεν θυμάστε καλά; Σίγουρα δεν είχαν και τις top βάσεις εισαγωγής, αλλά πάντα υπήρχαν και άλλες σχολές, συναφείς με τον «πυρήνα» της εκάστοτε δέσμης, που είχαν βάσεις χαμηλότερες από των παιδαγωγικών τμημάτων. Εκτός αν μιλάμε για εποχές όπου υφίσταντο ακόμα (προς εισαγωγή σπουδαστών) οι παιδαγωγικές σχολές διετούς φοίτησης.

2) Όπως έχω ξαναπεί, πρέπει κάποτε να ξεφύγουμε από τον κίβδηλο όρο «καθηγητικές σχολές». Πρόκειται για τμήματα τα οποία θεραπεύουν ένα γνωστικό πεδίο. Και σίγουρα η εισαγωγή σε αυτά δεν συνεπάγεται αναγκαστικά την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων τους ως εκπαιδευτικών, με μόνη εξαίρεση εκείνα των δασκάλων και των νηπιαγωγών. Όλα τα άλλα τμήματα, φιλολογίας, μαθηματικών, φυσικής, ιστορίας-αρχαιολογίας κ.λπ, παράγουν επιστήμονες οι οποίοι (θα έπρεπε να θεωρούν ότι) έχουν και άλλες δυνατότητες απορρόφησης πέρα από την εκπαίδευση. Για να μην αναφέρουμε κάποιο τμήμα το οποίο ιδρύθηκε κυρίως ως λιμάνι βολέματος (ως μελών ΔΕΠ) μιας κλίκας ομογάλακτων και ομοϊδεατών γερμανοτραφών ακαδημαϊκών στις αρχές της δεκαετίας του ‘90, με αντικείμενο στερούμενο οιουδήποτε επαγγελματικού αντικρύσματος, παρά μόνον επιστημονικού ενδιαφέροντος. Του οποίου οι απόφοιτοι, όταν -ως ανεμένετο- βρέθηκαν χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα, μάλλον τραβούσαν τα μαλλιά τους για τα χρόνια που ξόδεψαν για να λάβουν πτυχίο από αυτό, με αποτέλεσμα να έρθει το κράτος-πατερούλης και να τους δώσει τη διέξοδο του διορισμού στη Β/θμια εκπαίδευση. Έκτοτε, το ίδιο έγινε και με άλλα τμήματα κάποια από τα οποία μάλιστα απέκτησαν και ψευδεπίγραφο τίτλο. Πόσοι γνωρίζουν, για παράδειγμα, ότι οι απόφοιτοι του τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών ΔΕΝ έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ως αρχαιολόγοι, γιατί ουσιαστικά το τμήμα αυτό ΔΕΝ θεραπεύει το γνωστικό αντικείμενο της αρχαιολογίας αλλά εκείνο της «διαχείρισης πολιτιστικής κληρονομιάς», του οποίου υπήρξε τίτλω μετεξέλιξη σε τμήμα Ιστορίας-Αρχαιολογίας;

(Και σταματάω εδώ, γιατί… Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου.)


Σε πολλά θα συμφωνήσω μαζί σου. Θα διαφωνήσω, ιστορικά, στο ότι τα παιδαγωγικά επι δεσμών ήταν σχολές που δεν είχαν την κάτωτατη βάση. Πέρασα στο νηπιαγωγών από τρίτη δέσμη, ήταν η τελευταία μου επιλογή (είχα βάλει τις σχολές με βάση τα μόρια της προηγούμενης χρονιάς) και πέρασα τελευταία με μέσο όρο 14,5. Επίσης θα διαφωνήσω μαζί σου στο ότι τα παιδαγωγικά τμήματα και δη τα τμήματα νηπιαγωγών έχουν ως στόχο την επαγγελματική αποκατάσταση στη διδασκαλία. Τα τμήματα νηπιαγωγών προετοιμάζουν επιστήμονες που μπορούν να απασχοληθούν σε πάρα πολλούς φορείς και να εμψυχώνουν δραστηριότητες μικρών ή μεγαλύτερων παιδιών.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32789
  • Τελευταία: TonyNtzou
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1178779
  • Σύνολο θεμάτων: 19417
  • Σε σύνδεση σήμερα: 630
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 386
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.