0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα! Νομίζω πως χρειάζεστε κι εσείς παιδαγωγική επάρκεια, η οποία αποκτάται με συγκεκριμένο πια τρόπο και δεν τη δίνει όπως παλιά απλά η αποφοίτηση από τη σχολή. Οπότε λογικά πρέπει να περάσεις το αντίστοιχο μάθημα. Αλλά ας το πει και κάποιος της ειδικότητάς σου. Η γνώση Η/Υ μπορεί να αποδειχθεί και με βεβαίωση από τη σχολή αν έχεις διδαχθεί συγκεκριμένο αριθμό σχετικών μαθημάτων. Με μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή μπαίνεις και στον αντίστοιχο κύριο πίνακα κι από ό,τι ξέρω, έχουν απορρόφηση τώρα εκεί οι ΠΕ03. Οποιοδήποτε μεταπτυχιακό γενικά θα σου δώσει τα μόρια για πίνακες με το τωρινό σύστημα αλλά μόνο τα συναφή σε ανεβάζουν και μισθολογικό κλιμάκιο. Κι οι ξένες γλώσσες και ένα σεμινάριο (με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ως προς τη διάρκεια και τον αριθμό των ωρών) δίνουν μόρια καθώς και τα παιδιά.
Καλησπέρα σας!Ως προς την παιδαγωγική επάρκεια θα κάνω αύριο μια κλήση στην γραμματεία να συζητήσουμε το τι και πως. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει μόνο αυτός ή άλλος τρόπος απόκτησής της γιατί το να επιχειρήσω κάτι τέτοιο σημαίνει αναγκαστικά ότι θα επεκτείνω και την φοίτησή μου στην σχολή στα πέντε έτη γιατί το αντίστοιχο μάθημα είναι εαρινό.Ξένες γλώσσες έχω προφισιενσυ στα αγγλικά οπότε θεωρώ ότι είμαι οκ. Για την βεβαίωση η/υ επίσης.Το μεταπτυχιακό μπορεί να είναι επί παντός επιστητού; Με έχουν ήδη κάνει δεκτό σε μεταπτυχιακό μαθηματικού τμήματος για αυτό ρωτάω.
Γλώσσα μπορείς να προσθέσεις κι άλλη. Σχετικά με την παιδαγωγική επάρκεια, υπάρχουν κι άλλα προγράμματα απόκτησής της αλλά κι εκείνα απαιτούν χρόνο. Στη θέση μου, θα φρόντιζα αποφοιτώντας να έχω καλυφθεί στο θέμα αυτό. Για το μεταπτυχιακό σου έγραψα και προηγουμένως. Αφού έγινες δεκτός σε πρόγραμμα του τμήματός σου, θα είναι συναφές.
Αν και την προηγούμενη φορά που απάντησα, αντι για ευχαριστώ είπες τις εξυπνάδες σου.. Θα προσθέσω κάτι ακόμα στην κουβέντα γιατι είσαι νέο παιδί και νέος συνάδελφος. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι γίνεται στην εκπαίδευση αυτή την στιγμή αλλά μέσα σε τρία χρόνια έγιναν 25.000 διορισμοί στους μαθηματικούς έγιναν κοντά στις 1800 διορισμούς Ειδικής και Γενικής αγωγής. Συνολικά οι Μαθηματικοί στα σχολεία αυτή την στιγμή είναι περίπου 6000-6500. Τα επόμενα 3-4 χρόνια αναμένεται να συνταξιοδοτηθούν 2000-2500 Μαθηματικοί από τα σχολεία. Καταλαβαίνεις οτι αν γίνουν διορισμοί φέτος άλλα και τα επόμενα χρόνια, τα κενά σε Μαθηματικούς θα μηδενιστούν. Επίσης καταλαβαίνεις οτι η πλειοψηφία των Μαθηματικών θα είναι από 27-40 ετών οπότε μιλάμε οτι θα φύγουν από την εκπαίδευση το λιγότερο μετά απο 30 και 40χρόνια με λίγα λόγια ο κλάδος μας θα κλείσει και δεν θα μπορεί να απορροφάει κόσμο, επίσης τα κενα που θα μενουν θα ειναι σε 4-5 σχολεία και θα σε στέλνουν απο το ενα στο άλλο για να καλύπτεις κενά Εσυ θα βγεις στην αγορά εργασίας μετα απο 3 χρόνια μια και 1χρόνο θα σου παρει ο στρατός και 2χρόνια το μεταπτυχιακό αν κατάλαβα καλα, οπότε οπως καταλαβαίνεις τα κενα θα ειναι μηδενικά επειδη θα τα εχουν παρει ήδη αλλοι. Οπότε συμβουλή σου δινω και κάνε οτι θέλεις στην ζωη σου, το μεταπτυχιακό που θα κάνεις να ειναι μακριά από την εκπαίδευση για να σου ανοιξει και αλλες πόρτες γιατι οχι και σε άλλες θέσεις του δημοσίου. Η δουλειά στην εκπαίδευση και λεφτά δεν δινει και απαιτήσεις εχει, αν εχεις στο μυαλο σου μονο το μάθημα κλπ πανε μια μερα σε ενα σχολείο και ρωτα τι εξωδιδακτικές εργασίες εχουν και θα καταλάβεις οτι αυτο που εχεις στο μυαλο σου με αυτο που θα συμβεί στην εργασία ειναι δυο διαφορετικά πραγματα.Υ.Γ.1Δεν εχω ορεξη να σου επιβαλω την γνωμη μου, ετσι κι αλλιως εγω μονιμος ειμαι δεν υπάρχει κατι ανταγωνιστικό μεταξυ μας.Υ.Γ.2Να ακολουθήσεις αυτο που θες και αγαπάς, εισαι νεος, έχεις χρόνια μπροστά σου για να μετανοιωσεις για επιλογές σου όπως ολοι μας
Ο τρόπος που θέτετε τις απόψεις σας επί χάρτου μού είναι απεχθής για αυτό και ενώ μπορεί να είναι σωστές δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να σας ευχαριστήσω. Ωστόσο ευχαρίστως θα μπω στην διαδικασία να τις επεξεργαστώ.Συμφωνούμε ότι στην εκπαίδευση δεν υπάρχουν λεφτά, σε καμία περίπτωση δεν επιδίωκα να ζήσω την ζωή ενός επαγγελματία δασκάλου. Αυτό που ήθελα γραφόμενος εδώ είναι να βρω τι προοπτικές υπάρχουν για να βγάζω κάποια λεφτά ενώ κάνω το μεταπτυχιακό μου το οποίο δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εκπαίδευση στα σχολεία (συγκεκριμένα σχετίζεται με την κρυπτογραφία) και να μην είναι φροντιστήριο γιατί δυστυχώς έχω κακές εμπειρίες.Δεν γνώριζα τα νούμερα που παραθέσατε, και ούτε τα αμφισβητώ. Για αυτό ακριβώς ήρθα και ρώτησα, για να δω τι ακριβώς παίζει στον τομέα αυτόν.
Φιλε μου απο τα γραφόμενα σου καταλαβαίνω οτι σου αρέσουν τα παντα ωμα εκτος απο την αληθεια.Δεν σου μιλησα για τα λεφτα ενος εκπαιδευτικού μονο, αυτα αλλαζουν συνεχεια μπορει σημερα να ειναι λιγα αυριο πολλα.Καλη συνεχεια αν και με τετοια μυαλα δεν σε βλέπω να πας πουθενα.
Μμμ δίκαιο έχετε για την επάρκεια. Θα δω τι μπορεί να γίνει.Για το μεταπτυχιακό ευχαριστώ. Νόμιζα ότι για το δημόσιο "συναφές" νοείται ως αυτό που σχετίζεται με την διδασκαλία του εν λόγω αντικειμένου και όχι γενικότερα.
Φαντάζομαι έτσι θα απαντούσατε και σε έναν μαθητή σας που σας ζητούσε συμβουλή σταδιοδρομίας;Ειλικρινά λυπάμαι εαν εσείς αυτήν την στιγμή επηρεάζετε έστω και ένα μυαλό παιδιού στην μάταιη τούτη χώρα, και το να μου λέει μια προσωπικότητα σαν την δική σας ότι δεν θα πάω πουθενά αποτελεί το πιο σπουδαίο κομπλιμέντο που θα μπορούσα να λάβω σήμερα καθώς δεν θέλω να γίνω ένας δυσκοίλιος πικρόχολος δασκαλάκος που μέσω της ανωνυμίας που του προσφέρει μια πλατφόρμα ερωτήσεων επιτίθεται επί του προσωπικού στον πρώτο τυχόντα.Καλό απόγευμα.