0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να ρωτήσω: εγώ διορίστηκα πχ στη Δ’ Δωδεκανήσου. Όλα είναι από 10 μόρια και πάνω, άρα τη δεύτερη χρόνια διπλασιάζονται τα μόρια όπου και να είμαι; Πχ αν την πρώτη χρόνια το λειτουργικό κενο είναι 10 μορίων ενώ τη δεύτερη στην οριστική τοποθέτηση πάω κάπου με 12 μόρια, πως γίνεται ο διπλασιασμός;
Η απάντηση είναι στην εγκύκλιο μεταθέσεων. Το περιγράφει αναλυτικά.
10x2 + 12x2=44 μόρια
Αν μοριοδοτειται 10 μορια, συνολικα στα 2 ετη ειναι 40 +5(2,5+2,5 =μορια μεταθεσης).Συνολο 45.Αν μοριοδοτειται με 12 το νησι θα ειναι αντιστοιχα 48+5. κ.ο.κ.
Στο teachers να θεωρείς πολύ πιθανόν να κάνεις αίτηση για οριστική τοποθέτηση τον Οκτώβριο και να μην έχουν περαστεί ακόμα όλες οι υπηρετήσεις σου. Επίσης όταν περάσουν και βγουν οι πίνακες με τα μόρια, πολλή προσοχή κι έλεγχος αν έχουν περαστεί όλα σωστά. Υπενθυμίζω πως διπλασιάζονται μόνο οι υπηρετήσεις ως αναπληρωτές από Σεπτέμβριο 2014 ως 29/1/2019. Μετά από τις 29/1/2019 τα δυσπρόσιτα μετράνε μονά. Τώρα που γίνατε μόνιμοι, από δω και πέρα θα μετράνε δίπλα, με την προϋπόθεση τουλάχιστον συνεχούς διετίας.
Στις περισσότερες περιπτώσεις τα μόρια καταχωρούνται σωστά. Όσοι πήγαιναν σε σχολεία διαφορετικής μοριοδότησης, παίρνουν τα μόρια αναλογικά. Μετά τον υπολογισμό των μορίων δυσμενών συνθηκών για κάθε έτος, γίνεται στρογγυλοποίηση σε ακέραιο αριθμό μηνών. Αν υπηρετήσατε για 9 μήνες σε σχολείο που δίνει 8 μόρια μετάθεσης στο 12μηνο, παίρνετε 6 μόρια. Όλα αυτά περιγράφονται με αναλυτικά παραδείγματα στην εγκύκλιο μεταθέσεων, στην ενότητα Μόρια Συνθηκών Διαβίωσης.
Κάποιοι δεν το 'χουν πολλοί με τα μαθηματικά (είμαι ένας από αυτούς )
Δυστυχώς παιδιά, αν δεν το έχετε με τα μαθηματικά ή με τους νόμους και τις εγκυκλίους, οι επιλογές σας είναι 3:1. Να αφιερώσετε άπειρες ώρες, το έχετε δεν το έχετε.2. Να βρείτε κάποιον που να το έχει και να έχει και την καλή διάθεση να σας λύνει τις απορίες και να υπολογίζει τα μαθηματικά για σας.3. Να αποδέχεστε ό,τι σας λένε οι εκάστοτε διευθύνσεις κι οι αιρετοί ως σωστό, άσχετα αν είναι όντως σωστό.
Ευτυχως με τους νομους και τις εγκυκλιους τα καταφερνω😎Το αυτονόητο βέβαια για ενα σοβαρο κρατος ειναι να μην κανει λαθη (συμπεριλαμβανομενου των διευθυνσεων)
Τα λάθη ωστόσο είναι ανθρώπινα κι επειδή ζημιωμένος είναι ο άμεσα ενδιαφερόμενος, αυτός θα πρέπει να το εντοπίσει και να το επισημάνει
Και ο ιδιος ο ενδιαφερομενος ομως ανθρωπος ειναι και εχει χιλια δυο στο κεφαλι του και κανει σωστα τη δουλεια του ως εκπαιδευτικος.Τυπικος κλπ. Δεν μπορει να ζει στο αγχος για το αν η διευθυνση κανει λαθη
Μη ξεχνάμε όμως ότι το ίδιο ισχύει και για τους υπαλλήλους. Κι ότι κι εμείς κάνουμε λάθη στη δουλειά μας.
μέχρι την άλλη εβδομάδα το φεκ διορισμων