0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν θυμάμαι καλά η βιολογία ΔΕΝ διδάσκεται στα γυμνασια σε 150 χώρες παγκοσμίως.Ωπ, σόρρυ τις ξαναμετρησα και είναι 149.
Ο gvasilis δεν ενδιαφέρεται για το τι χρειάζονται οι μαθητές. Δεν είναι δάσκαλος. Συνδικαλιστής είν' ο άνθρωπος. Επίσης είναι κι αποτυχών στη βιολογία στον τελευταίο γραπτό, άρα ούτε βιολόγος είναι. Για πολλά χρόνια χτυπιόταν για το διορισμό του κι αυτόν του σιναφιού του (ως συνδικαλιστής). Στοχοποίησε φυσικούς με ψευδή στοιχεία πως δήθεν καταλάμβαναν θέσεις βιολόγων. Κι όταν απεκαλύφθησαν τα ψέματά του, σε μια υπόθεση που 'πρεπε να 'χει επέμβει εισαγγελέας, αποχώρησε ευχόμενος υγεία σ' όλον τον κόσμο γιατί ξέρει πως ούτε ΕΔΕ δε λαμβάνει χώρα σε τέτοιες περιπτώσεις όταν είσαι δόκιμος αλλ' απολύεσαι αυτοδίκαια. Μπορεί κανείς ν' ανατρέξει σε διαλόγους με το gismix εδώ στο pde. Αυτά τα ολίγα.Εδώ το σχετικό σχόλιο του gismix στις 14 Μάη."Θα πάρω για τυχαίο παράδειγμα το 2021 και την τοποθέτηση φυσικού στο 2ο ΓΕΛ Αρτας. Από που προκύπτει gvasilli ότι ο φυσικός τοποθετήθηκε σε θεση άλλης ειδικότητας; Το κενό που είχε ανακοινώσει το ΠΥΣΔΕ ήταν κενό φυσικού (με την παρατήρηση ότι αν δεν καλυφθεί από φυσικό θα καλυφθει από άλλη ειδικότητα). Αλλά το ερώτημα είναι ξανά. Από που προκύπτει ότι το ΠΥΣΔΕ έδωσε στο φυσικό θέση άλλης ειδικότητας; όπως λες στην αναρτηση σου. Γράψε λοιπόν (με στοιχεία από το ΠΥΣΔΕ ) ότι το κενό ήταν άλλης ειδικότητας. Δεν έχω χρονο να ψάξω περισσότερο και για άλλα παραδείγματα που δεν είναι όπως τα λες. Αν δεν απαντήσεις με συγκεκριμένα στοιχεία, εκθέτεις τον συνάδελφο ο οποιος και θα ε ι δ ο π ο ι η θ ε ί. Είναι διαφορετικό να αναφέρεις ότι υπήρχε η συγκεκριμένη παρατήρηση και διαφορετικό να εννοείς ότι ο συνάδελφος "έφαγε¨θέση άλλου.1) ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΣΧΟΛΕΙΟ ΚΛΑΔΟΣ ΚΕΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ1ο Γυμνάσιο Άρτας ΠΕ03 1 1ο ΓΕ.Λ. Άρτας ΠΕ02 2 ΠΕ03 3 1ο ΕΠΑ.Λ. Άρτας ΠΕ01 1 ΠΕ04.04 1 Αν δεν καλυφθεί από ΠΕ04.04, θα καλυφθεί από ΠΕ04.01 ή ΠΕ04.02 ΠΕ84 1 ΠΕ87.02 1 ΠΕ87.03 1 ΠΕ87.08 1 ΤΕ01.19 1 2ο Γυμνάσιο Άρτας ΠΕ02 1 2ο ΓΕ.Λ. Άρτας ΠΕ04.01 1 Αν δεν καλυφθεί από ΠΕ04.01, θα καλυφθεί από τις υπόλοιπες ειδικότητες."https://www.pde.gr/index.php?topic=36621.msg1155556#msg1155556
Αφού η γεωβιοχημεία είναι παπαγαλομάθημα. Και το διδάσκουν εύκολα οι φυσικοί. Πώς να το κάνουμε τώρα; Ν' αλλάξουμε την πραγματικότητα; Τα φυσικομαθηματικά είναι τα δύσκολα "σκληρά" μαθήματα. Κι οι γεωβιοχημικοί δε μπορούν, όχι β' λυκείου, ούτε στη β' γυμνασίου. Απλή ξάστερη κρυστάλλινη αλήθεια.
Αν και θα συμφωνήσω μαζί σου συνάδελφε, θα διαφωνίσω ............... Περίεργο ε;Γιατι θέλω να πω το εξήςΠού ήταν οι ενώσεις φυσικών , χημικών , γεωλόγων όταν οι αναπληρωτές βιολόγοι έλεγαν αυτά που έλεγαν και έβγαζαν λίστες με σχολεία που άλλες ειδικότητες δήθεν τους έπαιραν την θέση;Ποιος ασχολήθηκε όταν ο ίδιος (εγώ) με αποδείξεις έλεγα ότι οι λίστες αυτές ήταν ψεύτικες και έπρεπε να επέμβει εισαγγελέας εφόσον εξέθεταν συναδέλφους αναφέροντας (όχι ονομαστικά αλλά τα σχολεία);Πουν ήταν οι οι άλλες ενώσεις όταν οι αναπληρωτές βιολόγοι έστελναν μέρα απαρά μέρα επιστολές στο υπουργείο, ανακοινώσεις στν αλφαβητα και την εσος. Πόσες από αυτές απαντήθηκαν ή ελέχθηκαν (όχι από εμένα) αλλά από τις ενώσεις που αντιπροσωπεύουν τις άλλες ειδικότητες ΠΕ04;Που ήταν οι άλλες ειδικότητες όταν ο γνωστός gv....is έλυνε και έδενε μέσα στο φόρουμ , αποκλείοντας ή τιμωρώντας (μέσω των βισματων που έχει με τους υπέυθυνους του φορουμ) όποιων τολμούσε να διαφωνήσει με τους αναπληρωτές βιολόγους;Κανείς εδώ και χρόνια δεν έκανε τίποτα. Ας τα λουστουμε τώρα...
Πάντα με αριθμούς που αποδεδειγμένα δεν ισχύουν. Αυτά δεν τα λες.
Συναδέλφισα εγώ ήμουν πάντα εριστικός δεν έγινα τώρα. Είχα πάντα να αντιμετωπίσω στο φορουμ τους αναπληρωτές βιολόγους, τους gv...δες και όλους αυτούς που γράφουν ότι θέλουν. Εγώ συναδέλφισα δεν έχω χρόνο να ψάχνω ώρες ατελειώτες τα νούμερα και να βγάζω ανακοινώσεις. Εχω να κάνω μάθημα και να ετοιμάσω την δουλειά μου για να μπορώ να σταθώ επάξια στην Α και
Η αρνητική κριτική είναι μια πρακτική διαδεδομένη και αποδεκτή στην Ελλάδα με σοβαρές πάντα συνέπειες.Στο παράδειγμα της διακίνησης κατηγοριών απ’ την «Ένωση βιολόγων και βιοεπιστημόνων Ελλάδας» οι συνέπειες ήταν να δεχθεί επίθεση και να ξυλοκοπηθεί ο Τζέιμς Γουάτσον* στο βιολογικό της Πάτρας…Και επειδή το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει, η καθαυτή δυσφημιστική ομάδα αναπληρωτών βιολόγων, με την επίμονα αρνητική κριτική, «κατάφερε» να εκτοπίσει τους φυσικούς απ’ τους διορισμούς παρόλο που έχουμε μείνει οι μισοί μετά απ’ τα 11 χρόνια μνημονίων. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό συνεχίζει ακάθεκτη.Διαστρεβλώνοντας με υποκειμενισμό και ιδιοτέλεια στοιχεία των μνημονιακών πεπραγμένων επέβαλε μια ισοπεδωτική κριτική με μεθοδεύσεις που θυμίζουν σταλινικό «διάλογο».Και το χειρότερο η υπουργός (με περγαμηνές απ’ το Χάρβαρντ) ουδόλως ασχολήθηκε με το αυτονόητο. Να ελέγξει τα στοιχεία και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες.Δεν την απασχολεί ο διασυρμός των φυσικών ούτε η εκμηδένισή τους η επαγγελματική. Έβγαλε τα συμπεράσματά της εκεί απ’ το γραφείο της κοιτώντας το FB , το pde και alfavita ,esos κλπ , τα σχόλια… το ίδιο φυσικά και οι σύμβουλοί της. Και θα έρθει με θρασύτητα τον Σεπτέμβριο υποτίθεται να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς;Με ποιο τρόπο ακριβώς; Με την τελετουργία του πρωτόκολλου της ιερής γραφειοκρατίας, στην αποσαθρωμένη δημόσια διοίκηση που άγεται και φέρεται απ’ τον κομματισμό;*Τζέιμς Γουάτσον είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή επιστήμονας. Ο πατέρας του DNA που άλλαξε για πάντα την αντίληψη του κόσμου που γνωρίζαμε… Μια εμβληματική μορφή της επιστήμης ,ισότιμος του Δαρβίνου , Νεύτωνα και Αϊνστάιν…
Η νομιμότητα είναι σχετική εδώ στην Ελλάδα.Για την εκπαίδευση μιλάμε συνήθως για μία επίφαση νομιμότητας.Με ποια παιδαγωγικά κριτήρια στείλανε ανθρώπους από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια;Δεν είχανε να τοποθετήσουν δασκάλους;Σαφώς και είχαν προτίμησαν όμως αυτή τη λύση για να αποσυμφορήσουν αντί των μετατάξεων όπως ήταν και ο νόμος στην ουσία του.Η ερώτηση είναι γιατί μία μικρή ειδικότητα οι βιολόγοι έχουν αναλογικά ένα τεράστιο αριθμό διορισμών και δεν ισχύει αυτό αντίστοιχα σε άλλες ειδικότητες;Γιατί ο τρόπος που διεκδίκησαν προφανώς είχε να κάνει με ανακατανομή στον κλάδο τους. Αν θες από τους άλλους αυτό κάνανε.Είδα το υπουργείο να προσλαμβάνει λίγους από όλους...Εκτός των βιολόγων που κάνουν πάταγο με μία δυσφημιστική εκστρατεία κατά των συναδέλφων τους. Ότι δήθεν τους "έτρωγαν κενά'... Με την ίδια λογική οι ειδικότητες κατάπιαν τα κενά της πρωτοβάθμιας στην κυριολεξία...Και οι αριστούχοι των παιδαγωγικών σχολών βρέθηκαν για μία δεκαετία στο περιθώριο ενώ η αρχική τους επιλογή για σπουδές είχε να κάνει με την γρήγορη αποκατάσταση στην εκπαίδευση.
Προς τους διαχειριστές του φορουμ.Όπως αφαιρέσατε την δικιά μου ανάρτηση απαιτώ να αφαιρέσετε και του AntiKar που αναφέρειΚαι επειδή εσύ θες ν είσαι ερειστικός..βρήκες ευκαιρία ν τρυπώσεις ανώνυμα εδώ μέσα κ να κάνεις παιχνίδι..να προσβάλλεις κ ν λασπολογείς επειδή γουστάρεις κ επειδή έτσι είσαι εσύ??Για εσας , αυτά που γράφει δεν αποτελουν προσβολή;
Για αρχή δεν έγραφα στα αρχιδ..... και κωλ. Φυσικά υπήρχαν τα αρχικα αρχδ..............αλλά ήταν άλλο αυτό που έλεγε το μήνυμα, Ουτε υπήρχε η λέξη κωλ...... Θα πρέπει συνάδελφε πριν σβήσεις το μήνυμα να διαβάζεις καλύτερα τι λέει.