0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα πρέπει να μελετήσεις λίγο προτού πεις δεν έχουν τι να τους κάνουν. Σύμφωνα με τον υπολογισμό των οργανικών κενών του πίνακα Γ που αντιστοιχεί τους καθηγητές στις ώρες Α ανάθεσης της περιοχής ΟΛΟΙ οι
προσωπικά εγώ (και πολλοί άλλοι συνάδλφοι που ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν θα φανεί κάπως) μπορώ να διδάξω σε εξαιρετικό επίπεδο όλα τα μαθήματα ΠΕ04 μέχρι την
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...
Επίσης μου δημιουργείται η εξής απορία. Γιατί την μεγαλύτερη αντίδραση στην
Το θέμα της ικανότητας το έθεσαν οι φυσικοί..παντού βγαίνουν και λένε ότι για εμάς είναι πιο εύκολο να διδάξουμε τα δικά σας 'θεωρητικα' μαθήματα ενώ εσείς όχι το δύσκολο και με μαθηματική σκέψη μάθημα μας...τώρα λοιπόν επανήλθε η τάξη και αποκαλύφθηκε το ότι οι φυσικοί είναι υπεράριθμοι και έκαναν πάρτυ στα σχολεία προσλαμβάνοντας πλήθος φυσικών τις προηγούμενες δεκαετιες. Μείωσαν τις ώρες βιολογίας και γεωγραφίας στην α γυμνασίου και μπήκε η φυσική που είναι μια αηδία ως προς το περιεχόμενο του βιβλίου και τρόπου διδασκαλίας. Μη μιλήσω για τη χημεία που είναι απαράδεκτο μόνοωρο στα Γυμνάσια και τα παιδιά το αντιμετωπίζουν σαν να είναι θρησκευτικά...ή Αγγλικά...
Η αρνητική κριτική είναι μια πρακτική διαδεδομένη και αποδεκτή στην Ελλάδα με σοβαρές πάντα συνέπειες.Στο παράδειγμα της διακίνησης κατηγοριών απ’ την «Ένωση βιολόγων και βιοεπιστημόνων Ελλάδας» οι συνέπειες ήταν να δεχθεί επίθεση και να ξυλοκοπηθεί ο Τζέιμς Γουάτσον* στο βιολογικό της Πάτρας…Και επειδή το μήλο κάτω απ’ την μηλιά θα πέσει, η καθαυτή δυσφημιστική ομάδα αναπληρωτών βιολόγων, με την επίμονα αρνητική κριτική, «κατάφερε» να εκτοπίσει τους φυσικούς απ’ τους διορισμούς παρόλο που έχουμε μείνει οι μισοί μετά απ’ τα 11 χρόνια μνημονίων. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτό συνεχίζει ακάθεκτη.Διαστρεβλώνοντας με υποκειμενισμό και ιδιοτέλεια στοιχεία των μνημονιακών πεπραγμένων επέβαλε μια ισοπεδωτική κριτική με μεθοδεύσεις που θυμίζουν σταλινικό «διάλογο».Και το χειρότερο η υπουργός (με περγαμηνές απ’ το Χάρβαρντ) ουδόλως ασχολήθηκε με το αυτονόητο. Να ελέγξει τα στοιχεία και να πάρει κάποιες πρωτοβουλίες.Δεν την απασχολεί ο διασυρμός των φυσικών ούτε η εκμηδένισή τους η επαγγελματική. Έβγαλε τα συμπεράσματά της εκεί απ’ το γραφείο της κοιτώντας το FB , το pde και alfavita ,esos κλπ , τα σχόλια… το ίδιο φυσικά και οι σύμβουλοί της. Και θα έρθει με θρασύτητα τον Σεπτέμβριο υποτίθεται να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς;Με ποιο τρόπο ακριβώς; Με την τελετουργία του πρωτόκολλου της ιερής γραφειοκρατίας, στην αποσαθρωμένη δημόσια διοίκηση που άγεται και φέρεται απ’ τον κομματισμό;*Τζέιμς Γουάτσον είναι ο μεγαλύτερος εν ζωή επιστήμονας. Ο πατέρας του DNA που άλλαξε για πάντα την αντίληψη του κόσμου που γνωρίζαμε… Μια εμβληματική μορφή της επιστήμης ,ισότιμος του Δαρβίνου , Νεύτωνα και Αϊνστάιν…