0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που λες δεν το ήξερα, και με χαροποιεί ιδιαίτερα. Δεν έχει ακόμα πέσει ο ουρανός να μας πλακώσει μάλλον επειδή εξακολουθούν και υπάρχουν ανάμεσά μας κάποιοι γενναίοι διευθυντές, σαν και αυτόν που προανέφερες, που αντιστέκονται ακόμα στην γενική σαπίλα των ΕΛΜΕ/συλλόγων και των κεντρικών του υπουργείου.
Γιατί σε χαροποιεί; Αντί να εξοργιστείς με το υπουργείο που άφησε ένα κενό ακάλυπτο ολόκληρη τη χρονιά, δηλαδή κάποιοι μαθητές δεν έκαναν καθόλου μάθημα, σε χαροποιεί το γεγονός ότι εκτός από τους μαθητές ταλαιπωρήθηκε και ένας συνάδελφος; Ποιο πρόβλημα λύθηκε δηλαδή με αυτή την πρακτική και είσαι τόσο χαρούμενος;
Με χαροποιεί, γιατί για μένα προτεραιότητα έχουν οι μαθητές, που πρέπει να κάνουν το μάθημά τους. Οι συγκεκριμένοι μαθητές, στο απομακρυσμένο σχολείο, που κάθε χρόνο πληρώνουν την νύφη.Με χαροποιεί επίσης, γιατί αυτή η γενναία στάση του διευθυντή να υπερασπίσει το σχολείο του κόντρα στις ελμε και το υπουργείο, είναι η άκρη του μίτου της Αριάδνης, που αν τον ακολουθήσουμε όλοι μας θα φτάσουμε στους Μινώταυρους, δηλαδή στα βύσματα στα πολιτικά γραφεία που δημιουργούν την όλη αναστάτωση.
Οι μαθητές του άλλου σχολείου; Αυτοί δεν έχουν δικαίωμα στη μάθηση; Δεν σε ενοχλεί δηλαδή οτι δεν έκαναν καθόλου μάθημα;
Δεν εξυπηρετεί τίποτα απολύτως αυτή η πρακτική. Αντι να εστιάζουμε στο γεγονός ότι είναι πάγια πρακτική να καθυστερούν οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ή και να μη γίνονται καθόλου, εστιάζουμε στο πού θα είναι τα κενά, τα οποία θεωρούμε απολύτως δεδομένο ότι θα υπάρχουν.
Δεν είναι ευθύνη των συναδέλφων να καλύπτουν τις ανεπάρκειες του υπουργείου. Δεν μπορεί να μην έχει καλυφθεί ένα κενό ολόκληρη τη χρονιά και να χαιρόμαστε γι'αυτό. Εγώ, αν ήμουνα στη θέση του συναδέλφου, θα είχα κινηθεί δικαστικά.
Γενικεύεις. Δεν ξέρεις καν αν η αρχική τοποθέτηση στην Κρήτη είναι σε απομακρυσμένο σχολείο. Αν ο συνάδελφος έχει οργανική μέσα στην πρωτεύουσα νομού και πήρε απόσπαση σε άλλη πρωτεύουσα νομού, ποια η διαφορά;
Γιατί οφείλει ο συνάδελφος να πληρώνει, συνήθως και από την τσέπη του, τα σπασμένα του υπουργείου; Ποιανού ευθύνη είναι ότι το κενό έμεινε ακάλυπτο; Γιατί δεν τα βάζεις με αυτούς;
Εγώ θα ήθελα να ρωτήσω το άλλο. Προβλέπεται κάπου οι αναπληρωτές να παιρνουν πακετα σχολείων και να συμπληρώνουν ωράριο ενώ οι αποσπασμένοι να έπονται των συμπληρωσεων;
Γενικεύεις. Δεν ξέρεις καν αν η αρχική τοποθέτηση στην Κρήτη είναι σε απομακρυσμένο σχολείο. Αν ο συνάδελφος έχει οργανική μέσα στην πρωτεύουσα νομού και πήρε απόσπαση σε άλλη πρωτεύουσα νομού, ποια η διαφορά; Γιατί οφείλει ο συνάδελφος να πληρώνει, συνήθως και από την τσέπη του, τα σπασμένα του υπουργείου; Ποιανού ευθύνη είναι ότι το κενό έμεινε ακάλυπτο; Γιατί δεν τα βάζεις με αυτούς;
Στο σχολείο της Κρήτης είχε οργανική θέση (άρα άφηνε κενο), στο νησί που υπηρετούσε ο σύζυγος και ήταν η αποσπαση πλεοναζε.(στο γραφείο θα την είχαν έτσι κι αλλιώς, όποτε και να ερχόταν)
Σωστό αυτό που λες. Άρα θα μπορούσε να λέει ο νόμος:"Απόφαση απόσπασης δεν εκτελείται πριν καλυφθούν οι λειτουργικές ανάγκες της σχολικής μονάδας από την οποία αποσπάται ο εκπαιδευτικός, εκτός αν η απόσπαση αφορά μετακίνηση για διδασκαλία σε σχολείο άλλης περιοχής που έχει τα ίδια μόρια δυσμενών συνθηκών."
Άρα ήθελε να αφήσει την διδασκαλία στο σχολείο που είχε οργανική, και να πάει να ξύνεται σε γραφείο.Κλασική περίπτωση.
Αυτή είναι μια ανάγνωση. Η άλλη είναι ότι δεν επιθυμούσε η οικογένεια να νοικιάζει τσάμπα 2 σπίτια ή να είναι χωρισμένη. Και στον τόπο που πήρε μετάθεση ο σύζυγος έτυχε να μην έχει κενό. Η ανάγνωση που κάνεις μου θυμίζει λίγο το "έγινες εκπαιδευτικός για να έχεις 3 μήνες ΑΔΕΙΑ και να ξύνεσαι". Τα σχολεία είναι κλειστά για συγκεκριμένους λόγους. Κι η κυρία θα ήταν στο γραφείο γιατί ΔΕΝ υπήρχε κενό. Να υπήρχε κενό και να ζητούσε να μείνει στο γραφείο, να το καταλάβω.
Δηλαδή τι προτείνεις;Να αποσπώνται εκπαιδευτικοί σε περιοχές που δεν έχει ώρες διδασκαλίας και να κάθονται στα γραφεία, την στιγμή που σε άλλες περιοχές οι μαθητές χάνουν το μάθημά τους;Ο στρατιωτικός διορίστηκε για να υπηρετεί τον στρατό, και ο εκπαιδευτικός για να διδάσκει στην τάξη.Αλλιώς να γίνει η εκπαιδευτικός διοικητικός γραμματέας σε γραφεία, να τελειώνει το θέμα.
Οι μαθητές χάνουν το μάθημα τους, όταν προκύπτει κενό και το υπουργείο πετάει αετό. Το ότι το υπουργείο πετάει αετό δεν είναι λόγος να χωρίσει μια οικογένεια για μια ολόκληρη χρονιά. Κι ακόμα και κενό να μην υπάρχει, πάλι υπάρχει χρησιμότητα. Η χρησιμότητα που κατέληξαν να έχουν πέρσι οι αναπληρωτές covid. Να καλύπτουν όποιο έκτακτο κενό προκύπτει από άδειες (αναρρωτικές και κανονικές)