0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τελικά κατέληξα ότι αυτό που τελικά συμβαίνει είναι η υποβάθμιση γενικά των φυσικών επιστημών και η ενοποίηση του κλάδου, ακόμα και η δημιουργία ενιαίου συλλόγου, θα πρόσφερε περισσότερα και στους εκπαιδευτικούς και στην εκπαίδευση. Οι θέσεις που προκηρύσσονται στο σύνολο των ΠΕ04 είναι λιγοστές κι εμείς σκεφτόμαστε ποιά θα έπρεπε να είναι η σωστή αναλογία στα ψίχουλα που μας δίνουν επειδή υποτίθεται δεν υπάρχουν θέσεις ή λεφτά, όταν ταυτόχρονα προσλαμβάνονται τουλάχιστον 1000 άτομα στην πρωτοβάθμια για την αισθητική αγωγή ( καλλιτεχνικα, μουσική, θεατρολογία). Δεν θα ήταν ιδεατή η εμφύτευση της αγάπης για τις φυσικές επιστήμες με έναν διασκεδαστικό τρόπο στους μαθητές της πρωτοβάθμιας,που θα προσφέρει την ίδια χαρά που θα προσφέρει και η ενασχόληση με τη μουσική? Και τι Νέο Σχολείο είναι αυτό , χωρίς εργαστήρια φυσικών επιστημών, χωρίς εργαστηριακά μαθήματα και χωρίς καμμία αναφορά σε τίποτα από αυτά παρά μόνο στις ξένες γλώσσες και τις νέες τεχνολογίες? Τέλος πάντων, δεν ήθελα να μπώ στη διαδικάσία του ποιά είναι η σωστή αναλογία προσλήψεων γιατί αυτό που τελικά επιμένω είναι ότι το σύνολο των θέσεων είναι αυτό που θα έπρεπε να αυξηθεί, καθώς επίσης και ότι θα έρπεπε να γίνει αναμόρφωση των προγραμμάτων που αφορούν τις φυσικές επιστήμες σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.[/color]""« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2010, 01:43:45 πμ από kakar »
Μαθήτρια στην
...συνηθισμένο "φαινόμενο" στους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης. και το χειρότερο. Μου έτυχαν συνάδελφοι (θεωρητικής κατεύθυνσης) οι οποίοι δήλωσαν ότι η Χημεία και γενικά οι Φυσικές Επιστήμες δεν είναι σημαντικά γνωστικά αντικείμενα και ότι μπορούμε να ζούμε μια χαρά χωρίς αυτά.
Μετά από το καλοκαίρι του 2011 δεν ξαναέγινε διορισμός. Μετά από 10 χρόνια και αφού βγήκαν στην σύνταξη περίπου 3000 φυσικοί ήτοι το 50%, η Κεραμέως απ' το Χάρβαρντ "έδωσε" 87 μόνιμους διορισμούς...Ο κυνισμός ενός συστήματος που μιλάει την ξύλινη γλώσσα της "προόδου" με αφήνει σχεδόν άφωνο. Δεν πρόκειται να ασκήσω καμιά κριτική για αυτό το διασυρμό του κλάδου μου. Η ένωση Ελλήνων φυσικών με το δήθεν "εκτόπισμά" και το υπόμνημά της μπορεί να πάει για ύπνο. Κάνω μόνο μια παρατήρηση για όσους θελήσουν να σπουδάσουν φυσικοί ή σπουδάζουν. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ. Δεν αξίζει να χαραμίζουν τα νιάτα τους με εγωπαθείς πανεπιστημιακούς και ηλίθιους παράγοντες του υπουργείου παιδείας. ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ. Δεν υπάρχει έρευνα στην Ελλάδα εκτός από μερικές ψευτοπροσπάθειες που γίνονται για τα κονδύλια της ΕΕ. Δεν υπάρχει θέση στα πανεπιστήμια. Δεν υπάρχει θέση ούτε στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι ματαιοπονία να ελπίζει κανείς σπουδάζοντας αυτό το τόσο δύσκολο αντικείμενο ότι μπορεί να απασχοληθεί στην πατρίδα του. Μετά τις σημερινές εξελίξεις καλώ και όσους διδάσκουν φυσική στα σχολεία να χαμηλώσουν τον πήχη.Δεν έχει νόημα. Έτσι και αλλιώς λίγοι μαθητές μπορούν να ανταποκριθούν ικανοποιητικά στο επίπεδο που έχουν θέσει οι διάνοιες του ΙΕΠ. Δεν έχει νόημα γιατί οι ώρες που διατίθενται, χωρίς εργαστηριακό εξοπλισμό, δεν φτάνουν ούτε για να μιλήσεις για τα στοιχειώδη. Δεν έχει νόημα γιατί οι διδακτικοί στόχοι παραμένουν υψηλοί χωρίς να αμείβεται κανείς μας για την υπερπροσπάθεια που απαιτείται για την επίτευξή τους. Και δεν αξίζει να δείχνουμε ζήλο για ένα εργοδότη που είναι ισοπεδωτικός.Δεν αξίζει τέλος να εμμένουμε στον ορθολογισμό- σε μια χώρα που πιστεύει και λειτουργεί ανορθολογικά- μόνοι εμείς περιθωριοποιημένοι δεν έχουμε ελπίδα και μονίμως θα είμαστε οι χαμένοι.